Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Electromotor defect?
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane
Helium
Salut! Am o problema mare.De ceva vreme nu-mi mai pornea masina la cald, din ce in ce problema devenea mai acuta.Adica inainte imi facea figura cand si cand ....dar numai cand mergeam cu masina un timp si se incalzea.De o saptamana imediat dupa ce merge 5 minute si opresc motorul, dupa ce-i dau cheie nu mai vrea sa porneasca.Abia dupa 4-6 incercari...foarte enervant.Cineva de pe forum zicea ceva de un senzor de sub volanta sau asa ceva, l-am curatat ..la fel.Acum am masina in service pt o busitura si am pus-o pe tester...si astia zic ca e dus electromotorul si sonda lambda....e oare posibil asa ceva??
Astept pareri si de la voi care mai aveti experienta.
C a t a l i n
Când "dădeai la cheie", se auzea motorul învârtindu-se?
Helium
doar o fractiune de secunda...ffff putin
C a t a l i n
Atunci mecanicii au dreptate, bobina ce cuplează electromotorul e dusă... sad.gif
Helium
nu are legatura cu faptul ca am schimbat 2 bobine de inductie?
C a t a l i n
O legatură directă nu văd... E vorba de altă bobină, ce se află pe corpul electromotorului...
FlorinG
După un anumit timp și mai ales un număr important de porniri se consumă/uzează carbunii de la electromotor iar arcul din lăcașurile de ghidaj nu mai ajung să exercite o forță suficientă. În consecință nu se mai alimentează rotorul. La un mic șoc ei mai avansează doar puțin, pe măsură ce trece timpul rateurile se accentuează. Spor la reparat!
Helium
ok , electromotorul tre schimbat..dar si 9.5 mil +manopera e ceva....chiar trebuie schimbat electromotorul cu totul , nu se poate repara sau schimba numai o componenta?
dcsiki
La reprezentanta o sa-ti spuna ca trebuie schimbat , eu zic sa-l dai jos la un service si apoi sa-l duci la reparat la un atelier , o sa-l si probeze si o sa repare ce trebuie la el ( ce a scris Florin G este corect )....... daca nu iei unul second de undeva de la dezmembrari .

BATFA
camelblue
Salut! Exact aceeasi problema ca si Helium o am si eu cu masina, la cald porneste dupa 5-6 incercari, asta dupa o stationare cam de 5 minute, la rece (dimineata) porneste la prima cheie, la fel si daca perioada de stationare este mai mica de 5 minute sau dupa ...cam doua ore. Problema asta o am cam de 3 ani, am fost la service de nu stiu cate ori si nu mi-a gasit nimic la masina dupa ce mi-au facut nu stiu cate teste. Masina este din 2002, Clio Symbol 1,5 DCI 65CP. acel senzor de sub volanta l-am inlocuit, la fel si bujile, mi-au verificat sistemul de injectie de nu stiu cate ori, inclusiv mi-a luat proba de motorina din flitru si a verificat cu magnetul si a iesit totul perfect.
oare ce-ar putea sa fie? sa fie bateria? sau electromotorul defect? de invartit imi invarte motorul, ba chiar pt o fractiune de secunda da sa porneasca, dupa care.....nimic.
scuze ca am postat la megane, dar la clio nu am gasit un topic asemanator.
Poate ma poate ajuta cineva cu sfaturi, sugestii.....
va multumesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.