cciulei
21 Feb 2007, 14:33
Salutare !
Stie cineva daca exista incalzire in spate la toate modelele si pe unde ar trebui sa bage caldura ? Difera cu ceva intre modelele fabricate de-a lungul timpului ?
Ca eu personal nu am gasit nimic care sa semene cu asa ceva prin masina desi pe forum am gasit articole care mentionau ca exista ...
mersi,
Ar trebui sa fie sub scaunele din fata niste guri de aerisire, desi nu am verificat....o sa ma uit mai tarziu si revin.
Acolo sunt
In plus mai sunt guri de aerisire si la luneta pe amble parti.
Mihai_E
21 Feb 2007, 15:13
deci fantele alea de pe stilpii din spate nu sunt numai de ornanent? adica sufla ceva aer prin ele?
atunci ce rost mai are dezaburirea electrica?
Ajuta la uscarea mai rapida a lunetei, in plus pe acolo baga numai cand pui de dezaburire luneta (rezistenta).
collinro2
22 Feb 2007, 20:51
Gurile de ventilatie pentru pasagerii din spate sunt sub scaunele din fata. Daca va aplecati si va uitati sub scaunele din fata, dinspre spate, le vedeti. Baga aer pe ele doar daca e selectata optiunea "picioare" la butonul de reglaj al fluxului de aer.
In privinta fantelor de linga luneta, cred ca glumiti cind spuneti ca baga aer cald pe acolo. Alea sunt pentru circuitul aerului in habitaclu; intra prin fata si iese prin spate, prin fantele alea. Si Dacia 1300 avea asa ceva.
dorriinn
23 Feb 2007, 16:04
nu era mai bine daca le amplasau ca la octavia in cadrul cotierei centrale fata?
parca sunt si mai practice asa . era mai interesant si dpdv al designului interior, k arata cam naspa spatele cotierei, si sporea aerul de limuzina al masinii.
Antoniu Dragan
23 Feb 2007, 16:34
Da, dar caldura circula de jos in sus si daca nu sunt sub scaune picioarele ar ramane reci.
QUOTE(collinro2 @ 22 Feb 2007, 21:51)
In privinta fantelor de linga luneta, cred ca glumiti cind spuneti ca baga aer cald pe acolo. Alea sunt pentru circuitul aerului in habitaclu; intra prin fata si iese prin spate, prin fantele alea. Si Dacia 1300 avea asa ceva.
Aici te inseli si vorbesc din propie experienta. Cand activez functia de dezaburire si am luneta plina de gheata, gheata se topeste in zonele pe unde trec firele din geam si pe laterale exact acolo unde sunt pozitionate acele fante. Daca nu ar baga aer cald eu nu cred ca s-ar dezgheta luneta in acele zone asa de repede.
Eu in schimb nu sunt foarte impacat cu locul unde au pus fantele pentru locurile din spate si aici ma refer la cele pozitionate sub scaunele fata: practic tot praful este luat de pe presuri si aruncat in aer daca dai ventilatia mai tare. Avantajul este ca iti usuca cizmele
Mihai_E
23 Feb 2007, 16:56
deci io nu cred ca se dezgheata geamu ca sufla aer, ci din cauza ca in zona aia circuitul de dezaburire e mai gros (zona in care se infig mufele).
n-are nici un rost sa pui 2 sisteme care sa faca acelasi lucru.
aaaa si inca ceva, cind mi s-a spart luneta, am vazut clar ca in spatele la plasticele alea nu e nimic (furtun sau tub prin care sa circule aerul).
alea sint pur si simplu de ormanent sau cum a zis collinro2 pentru ventilatia habitaclului.
O sa ma uit in manualul de service al masinii ca sa vad exact ce este cu ele.
Cum aflu dau de veste
collinro2
23 Feb 2007, 19:53
Pai daca ar baga aer cald pe acolo pe unde spui tu, nu ar trebui sa fie un circuit ce duce aerul cald de la instalatia de climatizare din fata acolo, in spate? Si unde e circuitul ala? Nu mai bine (si mult mai ieftin!) faceau duze de aer in cotiera, cum se spunea pe aici, decit sa proiecteze o ditamai caracatita de mate prin care sufla aer pina la luneta?!
radari
23 Feb 2007, 21:37
aeratoarele in spate (din cotiera) sunt o chestie utila. toate masinile moderne au trecut deja la clima duala si acele aeratoare in spate. este singurul lucru pe care meganu nu il are si pe care eu unul l-as fi dorit. ce exista acum este un compromis ieftin si invechit.
la achizitionare am recomandat ca neaparat sa se gandeasca la asa ceva. si pun pariu ca megane 3 va avea. nu pt ca am spus io...
dorriinn
4 Mar 2007, 16:50
le-am cautat si eu. m-am tavalit pe burta pe bancheta din spate dar le-am gasit.
sunt cam aiurea:prea mici. sunt mult situate sub scaunele din fata. doua gauri, una pe dreapta, alta pe stanga.
nu le vad prea eficiente .
inca o data cred ca ar fi fost mult mai intelept sa puna niste guri de aerisire in spatele consolei centrale. de ce nu au facut asta?
era mult mai misto, cum au mai toate masinile din clasa ei. pacat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.