Daca nu putem avea o sectiune dedicata modelului(cu toate ca am depasit "Modus"-ul) propun sa ne organizam mai bine, cel putin noi - posesorii de R25. Daca sunteti si voi de acord si sustineti ideea, presupun ca administratorii nu vor avea nimic impotriva. Parerea mea este ca pentru o cautare mai facila a mesajelor care ne intereseaza, ar fi necesara crearea unor topicuri de forma:
R25 - MOTOARE (prezentare, probleme, piese, tuning, ateliere, sfaturi pt. reparatii, etc.),
R25 - ELECTRICA ( tot ce tine de partea electrica cu exceptia injectiei),
R25 - INJ.& CARB. (totul despre injectii si carburatoare),
R25 - TREN RULARE (directie, frane, amortizoare, articulatii, etc.),
R25 - CUTII de VITEZA (cutii, ambreiaje, planetare, etc.),
R25 - ORICE (care deja exista - si-n care vor fi postate mesajele care nu se incadreaza in categoriile de mai sus).
Putina atentie din partea fiecaruia ne-ar ajuta pe toti, iar daca vom face dovada autodeterminarii - in organizarea si respectarea temelor de interes, sunt sigur ca adminii ne vor permite o sectiune dedicata acestui model.
Ce spuneti, incercam?
P.S. Orice sugestie este bine-venita.
cj98czh
6 Feb 2007, 21:07
Daca tot suntem destui cu R25 de ce nu putem avea o sectiune separata??????
Ma uit la Modus nu se scrie nimic cate o saptamana si totusi exista sectiune...in schimb discutii despre R25 sunt in fiecare zi...
R19/16v
6 Feb 2007, 21:34
De unde rezulta c-avem niste rable.
Aia nu scriu nimic, deci n-au probleme; noi plingem zilnic....
R19/16v
6 Feb 2007, 21:39
foarte adevarat
Las' ca-mi vine saptamina viitoare Mitsubishu.
(ca sa ma dau mare)
Domnilor, - MAAARE ATENTIE!
Cu permisiunea d-vastra imi voi permite o usoara filosofare:
Bunastarea duce la lene. Lenea duce la rapt si apoi la prostie.
Faptul ca avem niste rable - pe care, unii dintre noi, chiar le iubim - este in avantajul nostru.
Nu vreau sa fiu malitios, si va rog sa ma credeti ca nu sunt nici invidios. Sunt de moda veche si-mi place sa-mi cunosc masina, s-o simt. Si... oare poti sa cunosti ceva fara sa te implici? Indiferent cum, - intelectual, trup sau suflet - relatia trebuie sa existe.
Dupa cum observati, am exclus latura financiara. "Relatiile" bazate pe aceasta latura sunt fade - si caracteristice pesoaneler fara personalitate. In opinia mea, atunci cand te sui intr-o masina doar pentru a-ti satisface nevoile, este ca si cand te-ai duce si te-ai aseza pe closet; iti satisfaci nevoia, dupa care tragi apa/pornesti alarma. Cosmetizarea si intretinerea utilajului fiind inerente in ambele situatii.
Insa altceva doream sa transmit prin acest topic, anume:
Este in folosul nostru sa punem ordine in aceasta harababura din "Renault 4, 5, 8, 10, 11, 12, 18, 19, 21, 25". Indiferent de autoturismele pe care le detinem, clasificarea pe modele si domenii de interes ar fi in folosul tuturor.
Inchipuiti-va ca sunteti posesorul unui Renault 4 si aveti o problema la motor. Considerati ca este firesc sa cititi 3.857 de mesaje, in speranta ca veti gasi o informatie utila? Eu consider ca nu.
R19/16v
7 Feb 2007, 01:33
QUOTE(R20 @ 7 Feb 2007, 00:48)
Nu vreau sa fiu malitios, si va rog sa ma credeti ca nu sunt nici invidios. Sunt de moda veche si-mi place sa-mi cunosc masina, s-o simt. Si... oare poti sa cunosti ceva fara sa te implici? Indiferent cum, - intelectual, trup sau suflet - relatia trebuie sa existe.
Si eu ma incadrez, dupa parerea mea, in aceeasi categorie.
cmandrei
7 Feb 2007, 12:22
Credeti ca ar fi ok daca sectiunea ar ramane cu numele de acum "Renault 4, 5, 8, 10, 11, 12, 18, 19, 21, 25" dupa care sa apara sectiuni (gen "Calatorii si Intalniri") ... pentru R 5,9,11, R19 si R21 R25 alta (trei in total) ? si restul de discutii sa fie pentru celelalte modele ?
mihai1677
7 Feb 2007, 19:01
Sunt pt
R20, tu de CATERINCA ai auzit?
cmandrei, ar fi o idee ca sectiunea sa ramina cu titlul pe care-l are si in cadrul ei sa se faca niste subforumuri pentru modelele de masini care au dedicate mai multe topicuri/mesaje.
Ar fi o treaba buna.Si dupa cum spunea cj98czh, fani R25 sunt destui, si sunt activi pe forum, asa ca merita un topic mai in fata.Sunt topicuri "celebre" pe care nu se uita lumea cu saptamanile. Iar daca acest forum este creat pentru fanii oarecum Renault, atunci cred ca trebuie acordata mai multa consideratie celor ce se implica, si dau viata acestuia. Sper ca nu am suparat pe nimeni, mi-am spus doar parerea.
Sal'tare!
-------------------------------------------------------------------------------------------
Marty, da'te mai aproape sa nu ne auda careva. Ce te face sa crezi ca n-as fi auzit? Sigur c-am auzit!, tin si la tavaleala - ca doar n-am inghitit spalatorul.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Slabut-slabut, 100 de cititori si 6
scriitori, in ritmul asta... o punem de-o leapsa.
OK, hai sa vedem propunerile si s-o mai simplificam. Asa cum au spus cmandrei si Marty, sectiunea sa ramana cu aceeasi denumire "
Renault 4, 5, 8, 10, 11, 12, 18, 19, 21, 25". In fond, toate se incadreaza in aceeasi clasa - "toroape". In ce priveste "Calatorii si Intalniri" propun sa ne rezumam la "Intalniri", acestea fiind masini domestice(adica stau mai mult pe langa casa). Dupa cum bine stiti, calatoriile se transforma rapid in aventuri. Iar daca e sa ne-ntalmim, nu vad de ce am face-o pe categorii. Toate "zbarciturile" astea fac parte din aceeasi familie - a mortilor vii. Trebuie doar sa gasim un loc ceva mai retras, undeva intr-un parc de... dezmembrari(nu de alta, dar sa gasim piesele necesare pt. drumul de-ntoarcere acasa), sau un cimitir, ca daca ne prinde Videanu prin Bucuresti ne muta locatia la REMAT.
Propunerea lui Marty, in care vorbeste despre subforumuri pentru modele, este ideala - deci utopica. Nu stiu cine administreaza acest forum dar am vazut ca-n ce priveste sectiunea noastra ne lasa sa
fermentam in suc propriu. Asta m-a si determinat sa vin cu propunerea de a ne organiza intre noi. Asa ca singura varianta pe care o vad, cat-de-cat viabila, este sa-ncercam sa ne rezumam la domenii de interes (motoare, electrica, etc.), indiferent de model. Asta putem s-o facem noi. Deschidem subiectele respective si avem grija sa le sugeram participantilor sa respecte regula.
Fara ajutorul administratorilor, care sa mute mesajele actuale in categoriile din care fac parte, o sa fie extrem de greu. Cine intra in "
Renault 4, 5, 8, 10, 11, 12, 18, 19, 21, 25" si vede
obiceiul locului, este firesc sa procedeze lafel.
Eu mai astept parerile voastre pana termin sesiunea. Daca ajungem la o-ntelegere, cel putin o parte din noi, o sa-mi iau inima-n dinti si ma duc cu jalba-n protap la oranduire.
Pana atunci, ...mai cu vlaga fratilor!
MDM, esti bine venit si te-nrolam.
Acum, cand faci parte din contingent, las-o p'aia cu "Sper ca nu am suparat pe nimeni" si treci la mitraliera.
cj98czh
8 Feb 2007, 15:52
QUOTE(R20 @ 8 Feb 2007, 15:15)
Toate "zbarciturile" astea fac parte din aceeasi familie - a mortilor vii. Trebuie doar sa gasim o locatie ceva mai retrasa, undeva intr-un parc de... dezmembrari(nu de alta, dar sa gasim piesele necesare pt. drumul de-ntoarcere acasa), sau un cimitir, ca daca ne prinde Videanu prin Bucuresti ne muta locatia la REMAT.
Nu stiu cum este la tine dar batranul meu R25 merge foarte bine si bate cu succes tara in lung si-n lat....
Il folosesc la delagatii in locul unui Cielo sau a uneio Solenza care as primi-o de la firma cand trebuie sa plec...asta pentru confortul si tinuta de drum....
Acuma sa vin si eu OnTopic....cred ca un submeniu unde sa putem sa-l impartim pe categorii ar rezolva problema...
cmandrei
8 Feb 2007, 16:27
Sincer nu inteleg de ce fierbi in suc propriu ?!? dar no' ... nu ma bag
... ai vazut totusi ca s-a propus ceva ... dar nu ai raspuns sau nu am inteles eu din ceea ce ai scris daca iti convine si tie sau nu propunerea de "reorganizare" a sectiunii. Astept noi propuneri/idei/raspunsuri ... (nu de alta, dar decat sa o schimbam si pe urma sa nu va placa
nici asa nu e bine). Multumim,
cj98czh, sa-l stapanesti sanatos si te bucuri de el.
La mine este invers, batrana mea renoaica bate foarte bine si merge cu succes arareori.
Glumeam si eu, m-a "ciufulit" Marty si m-am gandit sa schimb registrul.
Revenind la oile noastre, sunt de acord cu propunerea ta. Intrebarea este: CUM? Nu cum sa-l facem, ci cum sa-l gestionam.
cmandrei
8 Feb 2007, 16:48
Nu inteleg intrebarea: "cum sa-l gestionam?".
Probabil nu ai inteles exact:
Sectiune
-> Renault 4, 5, 8, 10, 11, 12, 18, 19, 21, 25
Subsectiuni
-> Renault 5,9,11
-> Renault 19
-> Renault 21,25
-> + restul de topic-uri care nu se incadreaza in subsectiunile mentionate.
Cu moderatori si asa mai departe.
(Calatorii si Intalniri era un exemplu ca sa vedeti cam cum va arata).
Scuze!
n-am vazut
ecusonul.
Cum sa nu fiu de acord cu reorganizarea, doar eu am propus-o. Asa cum spui, trebuie sa o gandim astfel incat sa fie practica si pe gustul majoritatii.
Acum, ca tot am festelit-o, te rog sa-mi spui daca ne poti ajuta cu mutarea mesajelor existente cat si a celor care vor fi postate aiurea. Daca timpul constituie o problema insurmontabila, eu ma ofer voluntar.
Propun urmatorul format:
Renault 4, 5, 8, 10, 11, 12, 18, 19, 20, 21, 25-
Renault 4-16-- MOTOARE (probleme, piese, tuning, ateliere, sfaturi pt. reparatii, etc.)
-- ELECTRICA ( tot ce tine de partea electrica cu exceptia injectiei)
-- INJ.& CARB. (totul despre injectii si carburatoare)
-- TREN RULARE (directie, frane, amortizoare, articulatii, etc.)
-- CUTII de VITEZA (cutii, ambreiaje, planetare, etc.)
-- ALBUM (Intalniri, fotografii, prezentarile masinilor personale, etc)
-- ORICE (mesajele care nu se incadreaza in restul categoriilor)
-
Renault 18-25-- MOTOARE (probleme, piese, tuning, ateliere, sfaturi pt. reparatii, etc.)
-- ELECTRICA ( tot ce tine de partea electrica cu exceptia injectiei)
-- INJ.& CARB. (totul despre injectii si carburatoare)
-- TREN RULARE (directie, frane, amortizoare, articulatii, etc.)
-- CUTII de VITEZA (cutii, ambreiaje, planetare, etc.)
-- ALBUM (Intalniri, fotografii, prezentarile masinilor personale, etc)
-- ORICE (mesajele care nu se incadreaza in restul categoriilor)
-
Alte modeleSe poate ceva in genul acesta? Bine-nteles, daca si restul forumistilor ar fi de acord.
Cu stima si multumiri (asta ca sa dreg busuiocul).
Ops! suntem asincroni. Scuze!
cmandrei
8 Feb 2007, 17:42
Din cate am inteles eu ... pentru ca nu eu fac modificari practic ... nu se pot mai mult de trei subsectiuni ... astfel ca din pacate propunerea ta nu prea poate fi rezolvata
QUOTE(cj98czh @ 8 Feb 2007, 15:52)
Nu stiu cum este la tine dar batranul meu R25 merge foarte bine si bate cu succes tara in lung si-n lat....
Il folosesc la delagatii in locul unui Cielo sau a uneio Solenza care as primi-o de la firma cand trebuie sa plec...asta pentru confortul si tinuta de drum....
Acuma sa vin si eu OnTopic....cred ca un submeniu unde sa putem sa-l impartim pe categorii ar rezolva problema...
Corect, si al meu 21 face inca minim un drum dus intors la Craiova pe saptamana, plus mult oras si alte alea. Zilele astea l-am mai menajat dar nu e deloc mort viu...
Ca sa revin la problema, mi se pare ok ideea cu intalnirea, care poate avea loc laolalta cu intalnirea saptamanala de vinerea seara...
BiGBearRO
8 Feb 2007, 20:18
Propunerea lui cmandrei cred ca este destul de buna
Desi cred ca cel mai bine ar fi sa existe sectiuni in functie de raspandirea modelului si de ce masini au forumistii, Modus are sectiune separata desi raportul de masini Modus - R19 sau R21 sau R25 este de 1 la 10 daca nu mai mare (fara suparare)
Cred ca cel mai bine ar fi ca admistratorii forumului sa propuna 4-5 variante si forumisti sa voteze.
cmandrei
9 Feb 2007, 08:32
Pe cand s-a creat sectiunea de modus, discutiile despre Modus erau mai multe decat cele despre R21 sau R25 (atunci erau mai multe despre R5). Cat despre alte variante ... ne gandim/propuneti ...
Andrei, numele meu este Mihai si vreau sa-ti spun ca aceasta discutie tinde sa devina friza. Situatia in care se afla aceasta sectiune este jalnica si jenanta. M-am uitat mai atent prin intregul forum si nu mi-a venit sa cred ca tu, moderator fiind, te faci ca nu intelegi si propui o "reorganizare" care cel mult poate duce la un... haos mai mic. Incep sa regret ca am deschis acest topic si te rog sa ma ierti daca consideri c-am sarit calul. Nu te cunosc si nu am nimic cu tine personal - dar tu esti moderatorul. Acum sunt foarte indignat si consider c-ar fi mai intelept sa ma opresc aici.
Week-end placut.
Tzache
11 Feb 2007, 07:06
R20 Nu inteleg ce ai cu saracul cmandrei (nu vad cu ce a gresit). Ca sa fiu on topic propun urmatorul format.
-> Renault 4, 5, 8, 10, 11, 12, 18, 19, 20, 21, 25
Subsectiuni
R25
R21
R20
R19
R18
R12
R11
R10
R8
R5
R4
Topicuri
MOTOARE (probleme, piese, tuning, ateliere, sfaturi pt. reparatii, etc.)
ELECTRICA ( tot ce tine de partea electrica cu exceptia injectiei)
INJ.& CARB. (totul despre injectii si carburatoare)
TREN RULARE (directie, frane, amortizoare, articulatii, etc.)
CUTII de VITEZA (cutii, ambreiaje, planetare, etc.)
ALBUM (Intalniri, fotografii, prezentarile masinilor personale, etc)
ORICE (mesajele care nu se incadreaza in restul categoriilor)
S-ar putea sa nu am admiratori la aceasta varianta cu sectiuni pentru fiecare model in parte. Dar din punctul meu de vedere este cea mai practica, deoarece un motor de R5 nu este tot una cu un motor de R10 sau R12 nu mai vorbim de electrica. Plus ca search-ul ar fii mult mai eficace.
Ideea lui Tzache m-i se pare foarte buna si practica.Zic eu ca s-ar putea aplica.
Tzache
11 Feb 2007, 16:26
Adaug ceva la ideea de mai sus
Topicurile
INTERIOR - care sa includa probleme ce nu prea pot fii bagate in alte cat. Macarale stricate, fete de usi rupte, dezlipite, murdare, scaune rapciugite, stricate (care nu se pot regla) trapa nefunctionala, consola centrala, rupta, tapiterii descusute etc. Cred ca suntem o gramada cu probleme din acestea ce tin mai mult de estetica.
si
SERVICE, daca se poate si un pool.
Unde va reparati fiecare mashiniile si eventual, niste preturi dupa care sa ne ghidam.
Eventual daca s-ar putea sa se faca in cadrul topicului service si un catalog de piese. Cand reparati de ex schimbati o bucsa scrieti bucsa = xxx RON in asa fel incat cineva care va dori sa isi cumpere de ex o caseta de directie, da un search "caseta de directie" si vede preturile si locurile din care sa o cumpere.
Astept voturi pro/contra sau alte pareri.
cj98czh
11 Feb 2007, 22:22
Eu zic ca deocamdata ne putem descurca in "noua" formula...
Multumesc celor responsabilei pentru asta..
Salut !
Chiar daca am fost foarte ocupat, am mai tras cate-o ocheada prin forum si am vazut "agitatia" din sectiunea care ne-a fost dedicata. Acum am ceva timp liber si m-am gandit sa mai domolesc fervoarea mesajelor care abunda si risca sa sufoce serverul.
Inainte de a intra
in paine doresc sa le multumesc tuturor celor care s-au implicat in crearea acestei sectiuni, in primul rand lui Andrei si adminilor, cat si sa clarific anumite aspecte personale.
(@Tzache)
Nu am nimic cu nimeni si am cu toata lumea. Ne aflam intr-un spatiu public si fiecare este liber sa-si exprime opinia, care - asa cum am si spus-o - poate sa difere in functie de conjunctura discutiilor si starea opinentului. Bine-nteles, vorbesc despre o libertate limitata de cadrul bunei-cuviinte. In polemică, indiferent de natura si tonul acesteia, trebuie să-ți respecți preopinentul. Daca cineva se considera nedreptatit este necesar si firesc sa ceara explicatii publice sau private, altfel atmosfera devine tensionata si improprie dialogului constructiv. Cred ca in #27 Andrei mi-a inteles
mesajul, cat si unde… (asa cum spui tu) a “gresit”. Daca l-am suparat, ceea ce nu cred si nici nu mi-am dorit-o, il rog, inca o data, sa ma ierte – chiar daca consider ca am avut dreptate.
Oricum, eu sunt genul "Gica-contra", mereu nemultumit, si asta deoarece consider ca intotdeauna se poate mai bine. Din acest motiv voi continua sa va “stresez” cu prezenta si solicitarile mele, in vederea imbunatatirii acestei sectiuni.
Deci: Acum, cand avem curtea noastra, sunteti de acord sa ne organizam mai bine? (in ciuda lui cj98czh
)
cmandrei
19 Feb 2007, 18:18
Eu nu sunt suparat ... stai linistit (asta daca de mine era vorba in propozitie
).
Banuiam Andrei
– si ma bucur ca mi-ai confirmat, dar linistit… n-ai sa ma vezi.
Eu raman la parerea c’ar fi mai bine pentru toata lumea daca am posta mai ordonat, adica sa cream niste topicuri in care sa postam atat problemele cat si sfaturile care tin de o categorie, mentionand la inceputul mesajului despre ce este vorba. Categoriile, asa cum a propus si Tzache, pot fi urmatoarele:
MOTOARE (probleme, piese, tuning, ateliere, sfaturi pt. reparatii, etc.)
ELECTRICA ( tot ce tine de partea electrica cu exceptia injectiei)
INJ.& CARB. (totul despre injectii si carburatoare)
TREN RULARE (directie, frane, amortizoare, articulatii, etc.)
CUTII de VITEZA (cutii, ambreiaje, planetare, etc.)
INTERIOR – (macarale, fete de usi, scaune, trapa, etc.)
SERVICE – (unde ne reparam mashiniile)
PIESE si PRETURI (preturi dupa care sa ne ghidam)
ALBUM (Intalniri, fotografii, prezentarile masinilor personale, etc)
Am atasat doua imagini pentru a va putea face o idee. Una arata “modificarile” forumului iar alta prezinta cum vad eu desfasurarea mesajelor in topicurile respective.
Chiar daca la prima vedere pare complicat, va rog sa fiti atenti la ce implica si care sunt avantajele.
Efortul solicitat suplimentar fata de actuala varianta consta in faptul ca va trebui sa ne-ncepem mesajele cu descrierea problemei sau cu numarul mesajului la care facem referire.
Spre exemplu; daca avem o problema cu franele, o expunem succint in titlu (frana moale la B29E/5prez/nonABS) si continuam mesajul cu descrierea amanuntita. Mesajul va avea un numar (post #X). Cei ce vor dori sa posteze cu privire la acesta vor trebui sa-si inceapa mesajele cu numarul respectiv (#X).
Singurul incovenient va fi ca mesajele nu vor mai curge in ordinea fireasca la parcurgerea topicului. OK?
OK - dar fiti atenti! Avantajele acestui sistem inlatura total inconvenientul. In primul rand ca nu mai trebuie sa cautati prin toate mesajele care nu au legatura cu ce va intereseaza. Aveti o problema cu frana? – va duceti direct in topicul care se refera si la frane. Dati o cautare dupa frana/frane si gasiti mesajele care au in titlu acest cuvant. Alegeti mesajul care descrie o problema asemanatoare cu a dv. si nu va mai ramane decat un pas. V-ati bunghit?... Exact, nu mai aveti decat o cautare dupa numarul mesajului, respectiv “#X”, si veti avea intregul fir al discutiei.
Adevarul este ca schimbarile sunt incomode. Din aceasta cauza nici nu ma astept la un feed-back pozitiv, mai ales acum, cand totalul mesajelelor s-a redus semnificativ.
... Astept ... s-o coace si asta.
Pana una-alta… hai sa facem acest topic ceva mai util.
Am facut un fisier xls in care sunt adunate mesajele din vechiul format al forumului, care contin informatii despre R21 si R25. Alegerea se datoreaza faptului ca aceste doua masini au multe lucruri in comun. Multi dintre cei care-si achizitioneaza un 25 nu cunosc ce/cu ce este compatibil sau intre care exista similaritati. Cand ma voi apuca de masina o sa-ncerc sa fac o astfel de lista.
Foaia (sheet-ul) 21&25 contine toate mesajele la gramada, restul fiind sortate… cam dupa ureche.
Mesajele marcate prin fond verde sunt cele care au fost mutate si pot fi regasite in sectiunea noastra, restul aflandu-se prin “Renault 4, 5, 8, 10, 11, 12, 18, 19, 21, 25”.
Fisierul nu este actualizat, asa ca nu trageti in pianist.
'Na
, ca p'a'sta nu l'a'nghitit.
am o propunere ,afara gasim pina in 1000E masini ca ale noastre ,cei care avem probleme cu ele,sa contribuim fiecare cu ceva bani sa aducem una si in functie de cit da fiecare,sa isi ia ce are nevoie de pe ea,iesim insutit mai ieftin decit sa cumparam de la sh,greu de realizat asta dar mai stii?
Salut,
Eu m-as baga intr-o treaba d'asta, dar nu vad cum facem imparteala? O alta problema este modelul.
Singura varianta ar fi sa ne gasim 2-3 cu acelasi model de 25 si necesitati diferite.
ar fi si pb ca unul din noi sa stea la curte
motorul meu e ok,eu am nevoie de articulatii si amortizoare
eventual sa se inscrie si altii cu ce au nevoie si poate demaram asta
Tzache
28 Jun 2007, 10:49
Eu am nevoie de electrice ... Si aci e cateva milioane un potentiometru
... Deci Motorase de la geamuri, sonde, chiar si cablaj (e cam impuscat si izolat), potentiometru de la acceleratie ... Bineinteles in stare buna aaa uitasi si furtune originale pt modelul meu J7R720 B292 2.0 12V 103Kw/140CP
trafalet
16 Oct 2007, 19:11
Daca se mai baga cineva la treaba asta ma intereseaza si pe mine!In special caroseria!La mine s-a rupt in fata toata asa ca decit sa o sudezi mai bine o inlocuiesc!Deci ce ziceti....?
Si pe mine ma intereseaza:
-caseta de directie
-regulator de aer(iac)
-radiator
-telescoape si altele......
Am motor de 2000,benzina 88 kw./120 c.p.Dar cum facem? cui dam banii si cine se duce dupa masina?
Tzache
17 Jan 2008, 21:23
Ady ce motor are masinuta ta ?
Urita lovitura Ady. Sunt curios ce te-a lovit.
Imi pare rau ca ai patit-o astfel, dar o eventuala reparatie o sa te coste binisor. Parerea mea este sa optezi pt. alta si p'asta s-o ti pt. piese.
Oricum, bafta!
O Doamne! Ce vremuri, ...si cata pasiune.
Am recitit aceste mesaje, am baut o bere, le-am recitit, am mai baut o bere si, fara sa-mi dau seama, am inceput sa-mi sterg lacrimile prelinse pe obraji.
Oare m-am imbatat? sau doar sunt un nebun visator la cele ce nu ne sunt premise de societatea in care traim?
Raduchu
2 Apr 2015, 13:34
Imediat se fac 8 ani de cand am si eu 25-ul..ce a trecut timpul.
Atasez si eu 2-3 poze de acum 3-4 luni cu ea (pana acum nu i-am mai facut, ca deh, era iarna si era cam neagra
)
S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea pana la adanci batraneti.
R25 a fost, este si va ramane o masina in adevaratul sens al cuvantului. O masina printre prea multele presupuse masini.
TCB.
Asta cam asa este...Si noi am fost multi si am ramas (prea) putini si chiar imi pare rau de asta...
Va slaut,
Nu stiu daca ati remarcat, dar un membru foarte prezent si activ a disparut din spatiul digital (de aproape un an si ceva). Nu ma refer doar la reno.ro, ci din toate proiectele initiate online(forumuri din Franta, Germania, Anglia, Belgia si chiar site-ul personal dedicat R25).
Sper sa fie sanatos si implicat in alte proiecte lafel de frumoase, dar va rog - pe cei care-l cunoasteti personal pe turbodxman - sa va interesati si/sau sa ne comuncati daca totul este ok. Poate ca omul are anumite probleme si, asa cum si el a ajutat atatia forumisti, poate putem sa-l ajutam si noi.
Va doresc toate cele bune si sper sa primim vesti bune chiar de la TurboDXman.
P.S.
Stiu ca mai era implicat si-n restaurarea unor alte marci/modele de masini si-i rog pe moderatorii nostri sa se intereseze, daca pot, sa afle informatii de la membri intregului forum; sau, daca considera oportun, sa mute acest masaj unde cred de cuviinta.
Cu stima si multumiri.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.