Am gasit un site interesant, care vinde biciclete de calitate, la preturi bunicele, fata de cele din RO, pentru produse echivalente.
I-am contactat prin email si am aflat ca de la 1 ianuarie livreaza si in Romania, dar taxa de expediere e de 100E.
Ma gandesc ca daca am fi mai multi care sa comandam, poate obtinem vreo reducere la transport, sau vreun discount...
E cineva interesat?
Asta e site-ul, din pacate doar in germana, dar e destul de intuitiv, din meniul din stanga se alege o categorie de biciclete:
http://www.fahrrad.deEu m-am decis la asta:
http://www.fahrrad.de/fahrraeder/trekkingr...-q-06/2582.html In cam 1 saptamana as vrea sa rezolv problema, asa ca daca intereseaza pe cineva, poate beneficiem de asociere...
Tu vrei sa cumperi neaparat in urmatoarea saptamana?
QUOTE(St @ 19 Jan 2007, 18:59)
Tu vrei sa cumperi neaparat in urmatoarea saptamana?
Da si nu. Dar mai mult da.
Iti dai seama ca nu am efectiv ce face cu bicicleta acum, iarna, dar la modelul care ma intereseaza pe mine e o reducere de 369E si daca mai astept, poate termina astia stocul si as pierde mai mult decat as castiga ipotetic prin impartirea transportului, etc...
Ce face nene bicicleta aia sa dai atatia bani pe ea? spala si vase?
QUOTE(argon @ 19 Jan 2007, 21:04)
Ce face nene bicicleta aia sa dai atatia bani pe ea? spala si vase?
Fiecare are piticii lui pe creier.
Mie imi place sa merg cu bicicleta MULT. Adica si distante mai mari. Pana in 30-50 km, poti sa mergi cu orice, nu simti mare diferenta.
Daca vrei mai mult, trebuie sa ai cu ce...
Am facut in toamna, intr-o duminica, un drum Bucuresti-Oltenita-Bucuresti, cu o bicicleta "obisnuita", MTB, si s-a cam simtit. Nu am avut probleme atat cu picioarele, cat mai ales cu saua, pozitia de pedalat si rezistenta la inaintarea pe asfalt, cauzata de cauciucurile groase.
Nici eu nu sunt convins ca e chiar bine sa o iau, dar prefer sa nu ma gandesc prea mult cat costa, de teama sa nu ma razgandesc.
Cauta o cursiera daca vrei rezistenta minima la inaintare. Sunt sigur ca o gasesti in aceasi bani noua, sau si la un sfert de pret SH in stare perfecta, grija doar sa aiba cauciucuri normale ce se gasesc in comert, ca daca are d'alea speciale te costa o caruta de bani.
Pe mine ma intereseaza asta:
http://www.fahrrad.de/fahrraeder/-restpost...e-pro/1164.html..dar in nici un caz acum, ci peste catve luni bune, ca nu prea stau deloc bine cu banii.
..oricum, cred ca o sa-mi iau pt. un an una de la noi cu 5-6 mil.
QUOTE(St @ 19 Jan 2007, 22:38)
Pe mine ma intereseaza asta:
http://www.fahrrad.de/fahrraeder/-restpost...e-pro/1164.html..dar in nici un caz acum, ci peste catve luni bune, ca nu prea stau deloc bine cu banii.
..oricum, cred ca o sa-mi iau pt. un an una de la noi cu 5-6 mil.
Pai asta e mai aproape de cursiera. Ceva de genul ala gasesti doar second hand, la 5 milioane.
@argon, stiu cum e cu cursierele, ca am avut una si din asta, dar mie imi place s-o mai iau si pe un forestier, pe o poteca..., si acolo nu poti sa mergi cu cursiera.
Dupa ce i-am centret de vreo 10 ori rotile, am dat-o. Pe sosea era super, dar daca luam o groapa, se cam ducea roata
De aia vreau acum una de trekking, care imbina o cursiera cu o bicicleta de teren.
Muttley
20 Jan 2007, 12:39
VladG, pana sa am masina eram mancat cu bicicletele.
Zac in boxa acasa acum nu mai putin de 5.
Sfatul meu: nu-ti lua NOUA!
Pe una din bicicletele de acasa am o furca telescopica pe aer si ulei Marzoochi care costa in vremea ei vreo 500 de euro. Bicicleta noua ar fi costat peste 1200 (cadru de duraluminiu, de fapt n-are urma de otel sau CrMo pe ea, echipata cu Deore XT, LX, DX si STX RC, jante Mavic, etc). Pe bicicleta TOATA am dat in clasa a 12-a cam 150 de euro!!! Am luat-o SH, am omorat-o pe toate dealurile si prin toti bolovanii, si e in perfecta stare de functionare! N-am schimbat macar un sabot de frana.
Ideea-i urmatoarea... La ora actuala exista biciclete performante pe toate drumurile aduse de p-afara. Lumea le tot vinde si exista oameni specializati pe asa ceva. Daca esti interesat, iti pot da un numar de telefon pe PM al unei persoane care se ocupa cu asa ceva, fost campion national la cross-country. Ii spui ce vrei si-ti aduce o bicicleta asa cum o vrei la o fractiune din pretul uneia noi, ori la pretul uneia noi iti aduce una cu muuuult mai performanta.
QUOTE(Muttley @ 20 Jan 2007, 14:39)
Daca esti interesat, iti pot da un numar de telefon pe PM al unei persoane care se ocupa cu asa ceva, fost campion national la cross-country. Ii spui ce vrei si-ti aduce o bicicleta asa cum o vrei la o fractiune din pretul uneia noi, ori la pretul uneia noi iti aduce una cu muuuult mai performanta.
Da-mi numarul de telefon, te rog, sa vad ce-mi poate oferi. Poate gasesc ceva bun si ies si mai ieftin...
Multumesc.
Mario_b
20 Jan 2007, 16:38
Pentru drumetii
ASTA ar fi buna... Si nici nu mi se pare foarte scumpa...
QUOTE(Mario_b @ 20 Jan 2007, 18:38)
Pentru drumetii
ASTA ar fi buna... Si nici nu mi se pare foarte scumpa...
Da, e misto, dar NUMAI pentru asfalt... Rotile sunt foarte subtiri si nu are suspensie pe fata. E orientata mai mult spre viteza.
marius80_eugen
16 Apr 2010, 22:14
Stiu ca a trecut ceva vreme de cand topicul a cam adormit , dar poate altii vor citi asta . Eu ama vut pana azi o bicla ungureasca si in principiu am fost multumit de calitate , DAR mie imi trebuia una mai mare , asa ca de maine sunt iar in cautare .
Revenind la topicul despre bicle aduse "din afara" , majoritatea au probele ca sunt deja uzate . Poate ca una la peste 200 euro , dupa o curatare , gresare , centrare si reglare poti merge cateva luni linistit ca te tine , dar altele sunt pur si simplu uzate si in afara de faptul ca trebuie sa schimbi destul de multe pe ele , sunt de "moda veche" , adica pe 7 pinioane care NU sunt pe caseta , sau schimbatoarele fac figuri si oricat te chinui , nu merg reglate corect ...
Dintre cele ieftine pot spune ca nu as folosi decat cadrul , care , daca esti atent este din aluminiu dur sau Cr-Mo , adica sunt mult mai usoare decat petardele din hypermarketuri .
Cam tot ce este din afara este net superior DHS , First Byke , Rich ... care sunt pur si simplu petarde chiar periculoase daca stai putin sa le analizezi . Nu mai spun de greutate , performante sau altele , ci pur si simplu de siguranta oferita de ele .
Parerea mea despre biclele din afara este ca ori le iei aproape NOI , ori destul de uzate si ieftine ca sa merite sa schimbi majoritatea pieselor si te alegi cu o bicla noua , bine configurata , care te tine cu mult peste tot ce este pe piata in RO , altfel nu se merita .
Pentru cei care spun ca de ce sunt scumpe , pot spune ca eu am trecut de la 2-3 mil la 4-5 , apoi pe la 8 mil si acum o bicla noua fara 10-12 milioane , sincer nu as lua , ca stiu ce e de capul lor . Eu vb aici de preturi bune , nu de cele umflate la bicle slabe .
Pe mine deocamdata ma intereseaza o bicla MTB , putin spre treking , dar ceva solid si tapan , fara amortizare pe cat posibil , sau eventual doar pe fata , neaparat cu blocare .
De asta, mai ales Germania si Ungaria , desi multe sunt usoare si bune , nu va ganditi ca vor rezista la orice greutate sau la orice drum chiar din oras . Daca nu e MTB sau sa aiba rotile de MTB duble sau cel putin cu mult cauciuc , dupa 5-10 coborari si urcari de borduri si ceva gropi , trebuiesc centrate . La nemti sunt alte conditii si de asta la ei biclele sunt de 7-8 ani in stare perfecta si fara uzura masiva , iar al noi dupa cateva luni trebuie sa schimbi multe chestii pentru a mai fi in siguranta la drum .
Mario_b - bicla aia este numai de asfalt intins . Nu este un cyclo-cross , adica genul sa-i pui un portbagaj si sa o cari pe oriunde . Este o bilca de viteza , NUMAI asfalt intins si nu ti-as dori sa treci cu aia vre-o sina de tramvai sau sa cobori/ urci cateva borduri printr-on oras .
In Bucuresti nu poti sa mergi decent nici daca umfli normal pe la 3 ATM rotile la un MTB , dar cu o (semi)-cursiera ... e dezastru la toate cele .
QUOTE(marius80_eugen @ 16 Apr 2010, 23:14)
Cam tot ce este din afara este net superior DHS , First Byke , Rich ... care sunt pur si simplu petarde chiar periculoase daca stai putin sa le analizezi . Nu mai spun de greutate , performante sau altele , ci pur si simplu de siguranta oferita de ele .
Sunt bicle "din afara" mai slabe ca dhs and company ... numai ca trebuie sa fii realist ca sa vezi asta. Eu, ca fost posesor de DHS, daca nu m-ar fi atras pedalatul un pic mai agresiv si in afara orasului, cred ca nu schimbam dhs-ul. Era din aluminiu, 13.5Kg si am schimbat intai componentele si apoi cadrul epntru ca nu "calcau" bine pe targetul meu de utilizare. Dar de acolo si pana sa arunci cu noroi asa, la modul general intr-un brand doar pentru ca are modele intr-adevar foarte slabe, eu zic ca e cale lunga. DHS-ul are chiar si modele decente la un pret corect, dar na ... nu o sa le vezi in hypermarketuri.
In locul tau m-as mai documenta un pic inainte sa fac anumite afirmatii.
QUOTE(marius80_eugen @ 16 Apr 2010, 23:14)
In Bucuresti nu poti sa mergi decent nici daca umfli normal pe la 3 ATM rotile la un MTB , dar cu o (semi)-cursiera ... e dezastru la toate cele .
Un MTB la 3atm are rotile fleasca .. mai ales pentru ursi ca mine. Eu ma uit pe cauciuc si cat scrie maxim, atat bag in roata... asta pentru asfalt. Am luat borduri si gropi la greu si nu am avut de centrat deloc rotile. Totul e sa nu iti iei roti din carton si sa mai stii sa si manevrezi un pic bicicleta aia.
Si iar, simt nevoia sa ma repet: In locul tau m-as mai documenta un pic inainte sa fac anumite afirmatii.
marius80_eugen
17 Apr 2010, 00:16
Am vazut toate modele din hypermarketuri , am fost si de 3 ori la sediul lor de langa podul de pe centura spre Militari si intr-adevar diferenta este , DAR cele "rasarite" nu au decat un logo DHs si restul sunt de marca , iar cele ieftine sunt tot o apa si un pamant .
Tu vb. de un DHS cu cadru de aluminiu , cut otul la 13 kg , pai in nici un magazin de-al lor nu vei gasi acel model , ori tu ai nemerit printre primele aduse din Germania sau de unde naiba sunt ei "de origine" , inainte sa-si faca centrul de asamblare si chiar de fabricare in Romania . Franele si multe prostii marca DHS sunt fabricate in Romania , ca asa spunea un tip care s-a facut sa regleaza bicla prietenului .
Eu nu am vazut nici o bicla din afara care sa fie mai proaste decat cele din hypermarketuri , dar ... POATE imi voi schimba parerea pe viitor , deocamdata asta este parerea mea si asta scriu .
3 ATM este cam minimul la care umflu rotile , de asta am si spus . Eu la fosta bicla nu am avut nici un feld e suspensie , asa ca la 4 atm. imi cadeau plombele pe drumurile mai laturalnice . Daca stiu cam am de mers mai ales pe asfalt , undeva la 3,8 pe fata si 4,2 - 4,3 pe spate . Depinde si ca cauciucuri ai , ca la fosta bicla a mea , 4,5 atm. era maximul pt cauciuc de 1,9 latime , iar pe spate era max. 6 atm. pt cauciuc de 2,1 .
Sciu ca poate altii au si alte pareri si poate mai invat sau ascult ce au si altii de spus . Daca m-as gandi de 10 ori si as asculta numai ce spun altii si eu nu as spune nimic , nu as invata nimic . Daca te deranjeaza ca imi spun parerea din minimul meu de cunostinte si experienta , trebuia sa scrieti de la inceput ca este un topic privat si nu va deranjam .
Nu am vrut sa sune rautacios (desi recunosc, asa suna) .. dar ai vorbit atat de SIGUR de tine in ceea ce priveste DHS-ul si faza cu presiunea din roti ... adica la un mod general, fara specificatii, incat nu am putut sa nu arunc fraza respectiva ....
In general, eu evit discutiile unde nu am background. De exemplu, nu imi pot da cu parerea cat aer e recomandat sa bagi in rotile unei cursiere pentru ca pur si simplu nu am idee. Pe de alta parte, cand vorbesc de bicicleta mea, am grija sa specific si niste detalii ... ca asa, in general, un cauciuc cu presiunea la 50% din maxim (fie acest maxim 2 atm. sau 20 de atm.) va fi tot fleasca ... iar daca tu nu ai suspensie deloc la bicla e firesc sa simti mai dur denivelarile ... dar de la a trata un caz particular ca pe unul general e cam lunga calea.
marius80_eugen
19 Apr 2010, 18:04
Daca cineva este interesat de un numar de telefon al unei persoane care aduce biciclete si de la care mi-am cumpzrat si eu ultima achizitie , tot din Germania provenita , va servesc cu placere !
Ca idee , in weekendul asta am vazut 3 bicle interesante si una am cumparat-o , dar celelalte doua erau ok , dar nu pe gustul meu , toate de la acest om , care nu este din Bucuresti , dar vine des prin targ cu bicle si piese .
Sa nu credeti ca ii fac reclama , ca n am nimic de castigat eu persoanal din asta , dar ma gandesc ca poate mai sunt persoane care vor ceva de calitate si nu vor sa-si ia teapa . Cel putin astea NU sunt furate , ci aduse din afara , asa ca nu am pe nimeni pe constiinta .
Am dat peste o oferta foarte interesanta in timp ce cautam pe sit-urile de bicle din Germania: reducere de 50% la pretul unei biciclete din carbon.
Au inceput reducerile (reale) in Germania, aviz amatorilor.
http://www.rockmachine-germany.de/products...-Bike-2010.html
EXCELENT pret la ce echipare are!
Si mai arata si belea!
Cataline, tu vroiai bicla ca lumea. Mai citesti pe aici?
vis-a-vis
6 Nov 2010, 18:45
Asta da bicla... numai componentele fac atat...
C a t a l i n
8 Nov 2010, 09:59
Incredibila reducerea de pret...
b76bgaarh
8 Nov 2010, 11:03
ce receomandati in jur de 250 de euro de pe siteul ala?
Serpico
8 Nov 2010, 18:26
QUOTE(b76bgaarh @ 8 Nov 2010, 11:03)
ce receomandati in jur de 250 de euro de pe siteul ala?
Daca inteleg bine, transportul in Romania pentru o bicicleta cumparata de acolo e 40 EUR. La o bicicleta ieftina, ponderea transportului e cam mare.
Ce tip de bicicleta vrei?
vis-a-vis
8 Nov 2010, 21:07
Ieftina
C a t a l i n
8 Nov 2010, 21:10
O machetã?
b76bgaarh
9 Nov 2010, 17:21
nu vreau transportul pana in romania.bicicleta poate fi livrata in stutgart...
pt ce doresc sa fac eu cu bicicleta...adica plimbari de relaxare in weekend on/off road 250 de euro e o suma corecta.
b76bgaarth, eu am modelul asta:
si nu m-a lasat in drum nici pe transalpina, transfagarasan, sinaia-bolboci, bolboci-babele sau alte trasee de munte.
http://www.rockmachine-germany.de/products...-Bike-2009.html
b76bgaarh
9 Nov 2010, 18:19
multumesc
e de luat in calcul. reducere de 35% hmmmmm
Serpico
9 Nov 2010, 18:37
Modelul 2010 are pret mai bun (
239,50 EUR, 50% reducere cica).
b76bgaarh
9 Nov 2010, 19:50
ce carti de debit/credit accepta acest site?
Serpico
9 Nov 2010, 20:09
Alea care au siglele pe site-ul lor?
b76bgaarh
9 Nov 2010, 20:56
sistemul de plata este prin paypal..de aia intrebam ce accepta... ca pe ebay nu poti plati cu toate, iti trebuie o anumita banca care accepta nu stiu ce... deci a cumparat cineva de la ei?
Serpico
9 Nov 2010, 21:08
Pai daca ai cont de PayPal, nu conteaza ce carduri accepta magazinul respectiv de biciclete.
Dar cred ca se poate plati si direct cu cardul, fara cont PayPal.
b76bgaarh
9 Nov 2010, 21:34
aham...tocmai ca nu am si cu cardul meu nu am putut plati pe ebay... in rest am platit peste tot.
sa plece amicu in germania si poate imi comand si eu o bicla ca pretul este f bun (fata de romania)
Astea cu PayPal sunt mai mult pe la americani....
In Germania, peste tot de unde am comandat am platit cu cardul, direct.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.