Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: baterie pe MEGANE 2
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32
tino
Imi cam face probleme bateria . Am pe masina bateria originala care din cate am vazut e de 12 V 47 AH . Nu e cam mica de doar 47 AH ?
Voi ce aveti pe masina ? Am vazut ca are ceva indicator dar nu mai arata nici o culoare. Nu am pornit masina cateva zile si a pornit mai greu . Am zis ca tb sa schimb bateria .
chipson78
orice baterie peste 47ah. dar nu prea mult peste 47. eu am pus una de 55 acum vreo doua saptamani. caranda. pana acum e ok, dar n-as putea sa am o parere asa devreme.
oricum, cred ca fata de turcismele alea originale e mai buna.
dupa ce schimbi bateria,daca nu iti mai merg impulsurile la geam sa nu te ingrijorezi. trebuiesc resetate.
Meghitzanul
schimb-o pana nu te lasa pe drumuri....sunt niste mizerii bateriile de la reno....eu am folosit un an prima baterie, dupa care am schimbat-o pe garantie cu una la fel si dupa inca un an si ceva s-a dus si aia fiind nevoit sa cumpar de data asta (expirase garantia)....

ia-ti varta, bosch....ceva de genul asta...numai de la reno sa nu cumperi pt ca primesti aceeasi mizerie si platesti mult mai mult decat trebuie

sfat: cumpara de amperaj cat mai mare (chiar si peste 60Ah) dar inainte de asta desfa capacul de la baterie si masoara inaltimea celei vechi...noua baterie nu trebuie sa fie mai inalta decat cea originala decat cu maxim 1-2 cm pt ca nu vei mai putea pune capacul
in lungime si latime incape oricum pt ca e loc suficient acolo
daca ai alarma, vezi sa nu fie montata sirena langa baterie....pt ca se practica...in cazul in care iei o baterie mult mai mare si te incurca sirena vei fi nevoit sa o repozitionezi

ps1: vad ca ai masina din 2004....ma mir cum de te-a tinut pana acum
ps2: mai e un topic despre baterii

bafta!
ccristian
Eu am bateria originala pe masina, Tudor parca se numeste si cred ca are amperaj mai mare fiind pe diesel. Pana acum merge ok, nu am sesizat sa dea semne de oboseala. Sper sa tina macar 4 ani cat am de gand sa tin masina smile.gif.
Meghitzanul
Tudor-ul e Tudor
el are masina din aceeasi generatie cu a mea avand si aceeasi motorizare
in plus, bateria despre care vorbeste e un no name de 47 Ah, made in Turcia si personal am facut de multe ori cunostinta cu ea smile.gif
rombu
si eu tot TUDOR am, si e benzina, 1.6 din 2004. deci probabil numai pe sedan sunt turcesti

momentan merge bine ... asta dupa ce a stat masina 7 luni in garaj si n-am incarcat-o de loc, a pornit perfect dupa atata timp...
Fuzz
Si a mea am vazut ca tot Tudor este, nu stiu amperaj sau alte detalii.
ccezar2004
tudor
tzk
tudor
pablo
Meghitzanul cu furtunul care iese din baterie ce ai facut?

Conform manual Megane II - 4.11 (a doua avertizare in josul paginii):
Deoarece bateria este speciala (prezenta unui furtun de aerisire ce permite evacuarea gazelor corozive si explozive la exterior),verificati daca noua baterie permite conectarea acestui furtun.

Furtunul e in partea stinga a bateriei (privind din fata masinii).

Tot Tudor am si eu 12V47Ah
cod Renault 8200 253 612
DRD
Baterie Tudor am si eu si e ok,nu da semne de oboseala sau foarte putin si o am de 2 ani si ceva,nu e ea mai buna decat varta sau bosch dar nici varza nu e.
Meghitzanul
@pablo: l-am conectat la noua baterie... normal smile.gif ...am avut grija sa iau baterie care permite conectarea furtunului pt evacuarea gazelor...

ai pus bine problema....deci cei care doresc sa isi achizitioneze baterie noua tb sa tina cont si de aspectul asta excl.gif
Vio
Eu nici nu stiu ce baterie am, ca n-am dat capacul ala jos niciodata... smile.gif . Oricum probabil tot Tudor ca e bicorp de Spania, dar din 2003 si pana acu nu mi-a facut niciodata probleme... bat in lemn...
cramadonis
am tinut masina in garaj o luna de zile si cand am incercat sa o pornesc nu a mai mers.am schimbat bateria dar acum imi indica pe bord ''asr off''.am dat pe butonu de dezactivare si activare la esp dar nu se intampla nimik.am oprit si pornit de mai multe ori dar tot imi apare.aveti idee ce ar trebui sa mai incerc sa nu ajung in service?merci mult
Meghitzanul
tot ce trebuie sa faci este sa mergi cu ea si o sa-ti dispara mesajul...eventual sa depasesti viteza de 50km/h cu ea

daca nu-ti dispare mai vorbim, dar eu cred ca o sa-ti dispara wink.gif
cramadonis
o sa incerc.sper sa dispara sa nu ajung la service.merci mult de tot pt sfat
Tazmania
Eu am o baterie kinetik 2400. Este o baterie deepcycle fara niciun fel de intretinere.
Meghitzanul
cramadonis, ai uitat sa ne spui daca ti-a disparut mesajul cu asr-u' smile.gif
cramadonis
Inca nu am apucat sa merg cu masina. Maine dimineata o sa merg cu ea si o sa va zic daca mi-a disparut sau nu. Eu sper sa dispara.
gata!a disparut!:)cum am mers putin cu ea,circa 50m a disparut.
puiuz
Vreau sa-mi cumpar si eu baterie TUDOR,dar mai intai de toate vreau sa va intreb ceva:Cand o sa schimb bateria banuiesc ca pe urma trebuie sa bag codul la rcd(care apropo imi spune-ti si mie unde il gasesc ca in carte nu este),dar acum intrebarea mea este:la pornire trebuie sa mai fac ceva,o sa-mi mearga computerul de bord si toate cele?
Multumesc
puiuz
Solon
Am vazut pe un clio ca avea baterie Tudor.Eu in schimb habar nu am ce baterie am. blink.gif tongue.gif
sylvester
Daca vreti detalii legate de baterii va pot da numarul lu' taica-miu de telefon! Lucreaza in domeniu de vreo 30 de ani!
Raymondo
Eu am Tudor de 60Ah si mai are un pic si face 2 anisori masina si merge foarte bine. smile.gif Si e sedan turcesc.
s_j_teo
Megan sedan 1,5 Dci baterie Tudor coolspeak.gif
Tavishor
Ok..sa va povestesc ce am patit eu cu bateria... la un moment dat acum 2 luni..nu a mai pornit masina..mesaj...stearing not locked. Dupa mai multe incarcari a pornit...dupa vre-o luna, nu a mai plecat deloc intr-o dimineata. Semne ca nu avea curent..cand era lumina in habitaclu puternica, cand nu era deloc. De mesaje de eroare, nu mai spun: electronic fault, steering not locked, asr/esp fault, injection fault..aparute aleator, la diverse incercari de pornire. Luat curent de la alta mashina (Kangoo) - nu pornea. Chemat platforma, luat curent de la platforma de se incingeau cablurile - nu pornea..facea click click shi degeaba. Bateria arata ok..totul verde smile.gif). Dusa la service, schimbat bateria si totul perfect smile.gif). Pusa masina pe tester..nici o eroare...ma rog..sters mesajele "false" si acum e curata. De atunci nu problem. Si am uitat sa mentionez...masina are cam 2 ani si vre-o 3 luni...cam putzin pentru viatza unei baterii smile.gif)
tino
am schimbat vechea baterie cu una BOSH de 55 AH si 540 A en
a costat 200 RON 2 ani garantie
cea veche a fost de 47 AH si 420 A
Liviu
Ieri mi-a crapat si mie bateria .. tudor , 50 Ah. A crapat subit .. adica dupa ce duminica am facut Buc-Constanta-Buc (pe A2, evident), luni dimineata nu a mai vrut sa porneasca.
"Ochiul" magic era verde, tensiuena in gol era nominala ... cand aprindeam farurile sau dadeam la demaror .. gata, se opreau jucariile in interior ....

Am schimbat-o cu un Bosch Silver 62Ah (240 Ron) ... acum totul e OK.
Noua baterie are si loc pentru furtunul de evacuare gaze and stuff.

Dimensiuni baterie originala: inaltime 19 cm, latime 18 cm, lungime 20cm.
Dimensiuni baterie bosch silver 62Ah: inaltime 18 cm, latime 18 cm, lungime 24 cm.
Bateria noua a intrat fara nici un fel de probleme (spatiul permitand lungimi chiar si de 26-28 cm).

Sfaturi ptr cei care nu citesc manualele:
1. geamurile electrice se reseteaza ridicandu-le in impulsuri pana la maxim si apoi tinand butoanele de control in directia "geam ridicat" vreo 10 secunde.
2. ESP-ul se calibreaza cu motorul pornit si facand cursa maxima cu volanul (stand pe loc). Deci maxim stanga, maxim dreapta, revenire la mijloc. In felul asta computerl de esp isi calibreaza cursa volanului si o sa functioneze corect (fapt vazut si pe computerul de bord prin disparitia mesajului ASR OFF).
claus
of, liviule.. de ce bosch ? nu mai sunt ce-au fost pe vremuri..
puteai sa alegi o varta blue dynamic high performance si era alta treaba smile.gif
(60Ah , 640A .. la 246 lei)
megane2006
Buna Ziua,
Am montata pe masina o baterie TUDOR de 50Ah. Masina are 1 an si jumatate aproape si de aproximativ jumatate de an imi creeaza probleme. De exemplu: in unele dimineti cand vreau sa o pornesc nu vrea din prima.
2. Cand ma mai duc cu masina pe la parinti la tara, normal bateria ar trebui sa se incarce (120 km pana acolo), insa acest lucru nu se intampla. Cand ajung acolo ma ocup de ea (o spal, o curat, verific bateria) etc. In momentul in care cuplez aspiratorul mai poate merge maxim 5 minute si il opreste automat.
3. Indicatorul "ochi magic" este pe alb cam de 2 saptamani (nivel electrolit scazut)?
Cand am cumparat masina indicatorul era pe negru (necesita reincarcare?), dupa ce am mers cu ea la tara a ajuns pe verde (OK). Dupa cateva luni de drumuri lungi tot spre tara indicatorul ajunge pe negru si nu se mai schimba (de ce)? De 2 saptamani indicatorul este pe alb cu toate ca iar am parcurs drumul spre tara. Ce sa fac? Tata este plecat din tara si a zis ca a gasit si o sa cumpere de acolo un redresor in valoare de 15€. Este bun de ceva? Afecteaza cu ceva bateria? M-ar ineresa sa cumpar preventiv si un "Jump Starter" in caz de nevoie (este un aparat cu baterie incorporata cu care poti porni masina daca nu mai ai baterie, ca si cum ai lua tensiune de la alta masina). Credeti ca este utila aceasta achizitie?
Va multumesc
collinro2
Tudor 60A, made in Italy sau Spain, nu stiu sigur.
megane1
baterie fabricata de ieniceri si spahii ..the famous brand MUTLU radmasa.gif wacko.gif
megane2006
Nu mă ajută nimeni? biggrin.gif
M i h a i
Sa incept offtopic putin...Marti de dimineata am plecat la Sovata..Ma bag in masina apas butonul si motorul porneste, totul normal..Ajung acolo (foarte frig 8 C si ploaie) stau o noapte si miercuri de dimineata ma duc la masina cu gand sa plec prin Bv...apas pe butonul de deschidere a usilor(la telecomanda) ...pauza...apas iar... pauza...trag de usa ,se deschide(ambele usi din fata erau deblocate numai usile din spate si hayonul erau blocate);bag cartela apas butonul si surpriza foarte placuta : acele parca erau in sevraj,tremurau, se aude un zgomot destul de urat si binenteles ca nu porneste motorul...(daca cu aprox o luna inainte nu imi povestea Claus simptomele habar nu aveam ca este de la baterie)...dupa 20 min de injuraturi si stat afara in ploaie am gasit un ''om foarte de treaba'' care ma ajutat cu scule tongue.gif ,ma dus si la magazin in Sovata sa-mi cumpar baterie..(foarte de treaba chiar daca abia vorbea romana)..Pana la urma am cumparat o baterie Monbat Dynamic la 160 Ron..(alte marci nu existau acolo)..am montato si binenteles ca motorul a plecat..In primul rand am si eu o intrebare : bateria de pe masina era Tudor si avea 65 ah,asta noua are 66...Este ok? Nu exista un sistem de averitzare in cazul in care bateria este pe duca(sa scrie pe display-ul de la cb)? (porcaria aia de ''ochi magic'' era verde)...ma gandesc ca acum o luna am fost pe Transfagarasan...ce frumos era daca ma lasa acolo,mai gaseam baterie din parti...
claus
mihăiță, sa inteleg ca am o saorma de la tine wink.gif
si, ca raspuns la dilema cu 66 de ah, nu e nicio problema.. chiar e mai bine sa fie mai "puternica" bateria tongue.gif
a.. si mizeria de ochi verde.. se pare ca nu ajuta la nimic..
hellcat
"Ochiul magic" isi face treaba...ideea e ca nu avertizeaza foarte din timp. Azi e verde bine mersi si maine dimineata nu mai porneste...daca te uiti la baterie e posibil ca ledul sa fie alb stralucitor (semn de inlocuire)...dar pentru tine deja nu mai e de nici un ajutor...

A,...in legatura cu avertizatul pe CB...exista sa stii, dar doar pentru reincarcare wink.gif, eu vad destul de des la masinile tinute in showroom...cand le pornesti apare scris pe ecran "charge battery" .
claus
ochiu' isi face treaba din parti.. am vazut personal la 2 baterii ale mele + multe ale prietenilor..
si.. ce iti arata tie masinile tinute in showroom.. tare mi-e ca se refera la bateria cardului de pornire wink.gif
hellcat
Nu, nu...bateria cardului duce, ea n-are nici o vina. Bateria masinii se descarca...raman consumatori porniti cum ar fi plafoniere, lumina din portbagaj, lampile din portiere, se mai joaca clientul la lumini, scaune electrice...
Hack
QUOTE(claus @ 2 Aug 2007, 21:23)
si.. ce iti arata tie masinile tinute in showroom.. tare mi-e ca se refera la bateria cardului de pornire wink.gif
*



Merge reincarcata bateria de la card??? laugh.gif
M i h a i
hellcat>''ochiul'' ala sigur este pus la misto...serios vorbesc..era verde verde si bateria era moarta..iar in legatura cu avertizatul pe cb nu cred ca exista pentru bateria masinii,,numai pt bateria din card cum a zis Claus..(cel putin mie nu mi-a zis nimic)..Treaba sta asa : daca bateria a trecut de 3.5 ani trebuie schimbata nu mers pe incredere cum am facut eu(se mai poate verifica din 6 in 6 luni pt a nu avea surprize)...a mea implinise 4 ani si 2 luni..
dumid
Baterie Varta de 70 AH!
padre
Asta ai tu pe Megane, venita standard?
Eu am probabil Tudor, 50 Ah. Cam mare diferetna de la 50 la 70 Ah, si a mea e diesel.
dumid
DA,STANDARD, de 70.
M i h a i
Sa inteleg ca Renault pune Varta de 70 ah standard??Eu am vazut renault-uri din 2007 si au tudor sau mutlu wacko.gif mi se pare destul de ciudat...
dumid
In conditiile astea , o sa fac o poza si o pun s-o vedeti. Nu inteleg de ce nu pot fi crezut pe cuvant?!?!
C a t a l i n
Eh... Nu cred că asta este problema... Doar că e frustrant ca unele să aibă 70 Ah, și Varta, iar alte mașini 50 Ah și o firma puțin mai necunoscută, cel puțin mie... smile.gif

Aceste mașini provin din aceeași fabrică? smile.gif
Hack
Hatch-ul nu e facut in Spania cumva? Sau ma insel eu? huh.gif
M i h a i
Spania sau Franta....probabil ca pe Extreme BVA/CVA se pune Varta 70 ah...
Hack
Asa ma gandeam si eu, poate mai posteaza cineva care are Extreme si ne spune si noua ce baterie are. wink.gif
dumid
Cataline, vineri vin la intalnire si putem toti constata ceea ce zic. A mea vine din Palencia, Spania. La livrare a mai fost un extreme BVA cu aceeasi baterie!
Hack
dumid: Poate ai schimbat-o tu intre timp tongue.gif .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.