Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault 20
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault 4, 5, 8, 10, 11, 12, 18, 19, 21, 25
erikson
Am un Renault 20 din 1982.
As avea nevoie de un manual complet in format electronic ( pdf / doc )
va rog daca aveti asa ceva , trimiteti un mail la dj_erikson@yahoo.com
Nea Vizanu
De faruri nu ai nevoie, ca am un munte si le dau moka, numai sa scap de ele...
R20
Am cutitul la os si vand urmatoarele:
- Servofrana (pompa, placute, discuri, saboti, cilindri)
- Servodirectie (pompa hidraulica, caseta directie)
- Electrica (inchidere centralizata si geamuri electrice fata, bloc de lumini, bord functional, etc.).
- Alternator + electromotor
- Radiatoare + electroventilatoare (pt. motor si aeroterma) + antigel de calitate (pus in iarna care a trecut)
- Termocupla, sonda temp. motor, sonda electroventilator, sonda presiune ulei
- Toate geamurile, motor si angrenaj stergatoare + vas si motoras pt. stropitori + ...CADO’! CADO’!... 1 litru de solutie 2+2(aflat in instalatie) pt. parbriz.
- Genti ambutisate Micheline 4 prez. / 14 toli.
- Ambreiaj hidraulic (pompa pedala + cilindru receptor)
- Aprindere clasica + carburator Weber cu electrovalva alimentare.
- 1 (una) planetara buna.
- Rezervor lipit dar OK + 10( sau... poate opt) litri de benzina - pentru teste.
- Motor (necesita doar segmentare – are vilbrochen cota 2, iar cuzinetii si pompa de ulei sunt noi – 11000 de km. ) + cutie 4 trepte.
- Doua faruri Oltcit si doua blocuri optice spate Dacia 1310.
- Amortizoare haion (noi, Bilstein, cumparate in primavara asta)

PRET (per total) = fix 5 milioane.

Toate acestea se afla pe un Renault 20TS functional si pot fi testate.
Masina (cu exceptia capotei, haionului, lonjeroanelor si podelelor) nu are caroserie, adica are – dar este ruginita la modul extrem. Arata jaaalnic. Amortizoarele sunt varza, tapiteria este imbacsita si demodata, iar la usile din spate lipsesc motorasele pt. inchiderea centralizata. Are un singur rand de chei si contactul este de Dacia. Oricum, va asigur ca-si merita banii cu varf si-ndesat.

MOCA (adica in portbagaj – le-am cumparat sh si n-am apucat sa le schimb):
doua fuzete( discuri, etrieri si rulmenti)
un ansamblu complet spate (tambur, rulment, cilindru frana, saboti)

Acte:
Nr. omologare A0RE131111I9011/1989
Nr. identificare 272208006997
Motor 829/7 – 000007495 (1995cc, 81KW la 5500)
Nr. inmatriculare CV-01-KDY (placutele sunt in custodia politiei)
Nr. carte identitate 0869961
Proprietar din Sf. Gheorghe

Pretul este promotional impus – deoarece n-am unde s-o tin si hienele de la primarie(in urma unor sesizari a oamenilor de bine si nu stiu ce H.G) vor s-o ridice cu japca.
P.S.
Bateria o pastrez.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.