Pe DN1, la primul pasaj din dreptul Carrfour, "inaugurat" cu sobor de ministri, de catva timp, nu sunt terminate legaturile cu zona comerciala.
Cand va fi gata Baneasa Shopping City ( 220 magazine:
http://www.romanialibera.ro/a105960/baneas...-primavara.html ) ,vor fi deci si IKEA, Carrfour, Brico, Metro, cu acces pe o singura banda pe langa pasaj. Daca ar fi fost "inteligenti" ar fi facut o banda suplimentara (a 4-a) de la aeroportul Baneasa direct la iesirea spre zona comerciala, pe spatiul pe care au facut 4 randuri de borduri inutile, cu un trotuar cu dale, inutilizabil de biciclisti.
Identic si pe sens invers spre Bucuresti ( aici ar fi trebuit macar o banda de accelerare pe vreo 300m )
Ajungem si la pasajul 2 , surpriza!!!, el se termina pana in semaforul, care blocheaza circulatia spre iesirea din Bucuresti. Deci, un pasaj inutil!!!
In dreptul pasajului mai multe sedii de firme in constructie, printre care Citroen...
Deci nu e inutil, are si el o logica a interesului privat, nu? Dar totusi ... cu bani de la stat?
Si cu noi care platim rovignetta cum ramane? Vom sta la semafor?