Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [Ramnicu Valcea] FLAMICOM IMPEX SRL
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Service autorizat Renault
JADRRO
FLAMICOM IMPEX SRL
Str. Barajului nr. 10 - Ramnicu Valcea

Atelier:
Tel - 0250 718 833

Show Room:
Tel - 0250 718 832
Fax - 0250 718 834
twingooo
numai cuvinte de bine...in ziua de pasti am fost la ei cu colier catalizator rupt si finala cazuta pe puntea din spate.cu exceptia colierului care e ca naiba in vita de vie de fi40 si nu se gaseste uzual,cineva de acolo s-a ocupat si de mine!!mii de multumiri

worship.gif
corvinarh
numai de rau... in asteptare de chemare pentru schimbare piese dupa constatarea facuta la ei, ma suna cei de la vocea clientului ca eu am ridicat masina la cerere si cei de la flamicom nici macar nu deschisesera comanda de piese...
twingooo
revin...la 2 luni dupa incidentul de mai sus, am lovit un caine si a trebuit scutul si cativa braduti de inlocuit la bara fata:3 saptamani a stat masina la ei in curte fara ca nimeni sa se atinga de ea!

Multumesc dar nu mai vreau sa stiu de ei!
ImmoralBosS
Hotiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!! Am avut si eu ca tot omu masina cateva zile in service la Flamicom Rm. Valcea. Rezultat: mi-au furat bateria, au fost totusi draguti ca mi-au pus alta, dar doar asa de forma ca e varza saraca.
twingooo
e clar!eu personal am niste nume si mai mult ca sigur o sa le sriu celor de la reno romania o mica scrisoare!
corvinarh
le scrii degeaba.. la nesimtirea RRO... doar daca ne unim toti posesorii de renault din tara si facem zarza in presa, televiziune poate se va rezolva ceva...
Renaultouille
tocmai vroiam sa intreb de flamicom cum lucreaza dar ma las pagubas. am ajuns la concluzia ca e de ajuns sa aiba 2-3 persoane pareri proaste despre un anume service ca sa imi adu seama despre ce e vorba.in fine....pacat ca in Romania isi cam bate toata lumea joc.
snowdream
Eu am fost multumit de ei pe general, au facut si calde si reci, dar comparativ cu Bucurestiul sunt parfum si parolisti.
nickydobreanu
Eu la ei am comandat masina si am vb cu o doamna/domnisoara de acolo care a fost super de treaba; singura dintre toti dealerii din Ro care mi-a cautat masina fara sa imi ceara un avans, a considerat ca e o comanda ferma fara nicio garantie din partea mea. Pe 5Dec am achitat avansul de 10%. Spunea dumneaei ca ne auzim saptamana viitoare, astepta sa intre masina in tara si ma anunta. O sa revin cu detalii. cool.gif
twingooo
asta nu inseamna nimic...e doar o strategie de vanzari!masina comandata e doar rezervata nu si gata de livrare!si oricum are la dispozitie o marja de plus minus zile in care sa iti ia avansul si pe care o poate folosi clar in avantajul ei.oricum parerile de mai sus se refera la calitatea service-ului...na ca ma bagai in seama!

s-o stapanesti sanatos wink.gif

7 Dec 2007, 18:42:
offtopic si promit sa nu mai fac!:aici se vad 90%din valcenii din diaspora smile.gif)) tare!
nickydobreanu
Multumesc, twingooo!

Treaba cu service-ul are multi mai parametri incerti, dat fiind gradul nostru (national) de seriozitate (sigur se intampla si pe afara, nu la fel de des, dar se intampla).

Nimeni nu poate garanta 100% pentru serviciile si mai ales pentru "apucaturile" angajatilor. E un lucru bun ca se discuta aici lucruri de genul acesta (patronii isi pot imbunatati calitatea serviciilor prestate) si tind sa cred ca cea mai buna solutie pentru preintampinarea evenimentelor nedorite este instalarea de camere de supraveghere in fiecare service. In felul asta, mecanicul nu face lucuri dubioase, iar patronul sta linistit.

Oameni nemultumiti o sa fie tot timpul, dar ideea e sa fie mai putini nemultumiti decat cei multumiti.

Cei nemultumiti sunt mai activi pe forumuri, in general, iar cei multumiti nu prea multumesc pentru servicii de calitate, desi nu ia mult timp sa zici "Multumesc, X!"

Pe cat posibil, pe viitor, incercati sa asistati la reparatii...pe cat posibil!

In cativa ani, chestiunile de genul "am dus masina la service si mi-au luat benzina, mi-au schimbat cauciucurile si bateria, motorul are zgomote ciudate etc." o sa fie de domeniul trecutului.

O saptamana frumoasa!
nickydobreanu
Gata, am luat conservaaaaaa!

Despre Flamicom, numai cuvinte de lauda, majoritatea angajatilor sunt de varsta mea si deja au facut pasul spre Europa cu mult inaintea dealer-ilor din Bucuresti.

Despre sediul lor, nu mai zic nimic, decat seamana cu Star Trek, plin de camere de supraveghere, amenajari de ultima ora, foarte foarte elegant.

Masina e ok, la banii astia nu gaseam altceva cu asemenea dotari.
Intre Valcea si Pitesti era sa ies de cateva ori in decor, eu eram invatat sa merg cu masini mai grele (1400-1500Kg), cu cauciucuri mai late (205, 225).
Oricum, merge foarte bine masina. Data viitoare, trec la Megane, ala imi place, de fapt!

Am comandat masina Miercuri (05 Dec 2007) si Vineri (14 Dec 2007) deja o aveam.
Nu era in stoc masina, a fost adusa de afara.
Dealer-ii din Bucuresti mi-o aduceau cel mai devreme la sfarsitul lui Ianuarie.

Felicitari, Flamicom si multumesc mult Adela, Virginia si Costi! Sarbatori fericite!!!

snowdream
Am fost la ei pentru revizie curenta la 138000 km si schimbare parbriz ciobit + ITP, au fost extremi de rapizi au terminat totul in 1 zi ( in 9 ore am luat masina gata) wub.gif . Nu vreau sa le fac reclama, dar si personalul se comporta exemplar super amabil si serviabil... icon_mrgreen.gif ..... Felicitari... poate o sa dati un exemplu si la jegosii din Bucuresti (IPSO in special)...
M-au facut sa ma simt ca sunt un client important cat am stat acolo in service si mi-au explicat in detaliu fiecare operatie efectuata pe masina... Sa o tineti tot asa!
edv_ro
Am apelat zilele acestea la serviciile acestui service. Fiind in drum spre casa, la final de concediu, am avut surpriza neplacuta sa constat defectarea sistemului de aer conditionat. Compresorul nu mai cupla, desi display-ul sistemului AC imi arata ca este activ. Cu doi copii mici, cu o gramada de bagaje, disconfortul era maxim (temperaturi foarte ridicate, nervi, copii agitati, etc). Dumnezeu mi-a scos in cale acest service care a rezolvat problema in doua ore si jumatate. Desi mi-au desfacut aproape "jumatate" de motor, intr-un final, problema a fost rezolvata. Doua persoane au lucrat la masina: un inginer (banuiesc, nefiind imbracat in salopeta) si un mecanic (plin de viata).

Din pacate, nu am retinut numele celor doi angajati, dar le multumesc pentru faptul ca au rezolvat o problema foarte importanta, reusind sa inchei un drum, in conditii normale, avand in vedere temperaturile de afara.

Prin urmare, numai cuvinte de lauda pentru acest service.
ualexst
Am cumparat masina de la ei si am schimbat cateva piese pe garantie.
Numai de bine. S
erviabili, corecti si dispusi la negociere. Recomand biggrin.gif

PS. Imi pare rau ca nu pot apela asa usor la ei, locuind in Bucuresti

aaddrryyss
Mda.

Eu am luat masina tot de la ei, acum vreo 7 ani, in 2007. Reviziile le-am facut tot la ei primii ~ 5 ani jumate.
In afara de astea, am mai fost cu probleme de "tinichigerie" / vopsire (o aripa, o bara...), releu aer conditionat, etc. Cum zicea cineva mai sus, au fost si d'alea calde si d'alea reci, insa in cazul meu alea calde au fost calde de tot si mai multe decat alea reci. In concluzie, recomand calduros.
Calde multumiri, domnule Paunescu...
monicarecrutare
In cadrul unui proiect mai amplu căutăm în toată țara si persoane care să detina autoturism marca RENAULT (orice model) si sa îndeplinească următoarele condiții:
- autoturismul să aibă o vechime de maxim 10 ani (să fie produs în anul 2006 sau după)
- autoturismul să aibă sub 115.000 km rulați
- autoturismul să abiă nevoie de revize în următoarele 2-3 luni.

Oferim revizie gratuită. Dacă sunteți interesați, vă rog să mă contactați la m.monicarusca@gmail.com.
froniecristian
Oferim revizie gratuită. Dacă sunteți interesați, vă rog să mă contactați la m.monicarusca@gmail.com.

SERIOS????
Poate doar o constatatare gratuita. O revizie la 90ooo consta in schimbare kit accesorii, ulei filtre(ulei, aer, habitaclu), etc, plus manopera. Cine le plateste ?????
La FLAMICOM VL???
dethave
Nu as mai calca pe la Flamicom nici cu piese gratis montate de ei. Or fi de treaba dar incompetenta e ridicata la rang de virtute in firma aia! Nu vreau sa-mi mai aduc aminte...
froniecristian
Ai in mare parte dreptate, dar pentru probleme electrice si chestii mai deosebite cauta-l pe ing. Alin iar pe mecanica pe nea Gigi.
Am si eu colegi nemultumiti de ei, dar si colegi care au avut numai necazuri pe la alte ateliere mecanice.
Pe probleme de siguranta merg numai la Reno, dar pentru compresorul de la AC am mers la MV Auto sport si am iesit la juma de pret. Pe directie, bucsi am mers la Hyundai e un mecanic Cristi Nuta foarte bun.
CristianVL75
Despre Flamicom ce sa spun , angajati super de treaba si mi=au rezolvat problema in aceiasi zi. Problema se pune cu preturile practicate , pentru o testare ,schimbat 2 becuri pe stopurile de frana si un fir in haion rupt am platit 500 lei. La salariile care sunt in romania mi se pare foarte exagerat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.