Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [Prahova] Serus - Ploiesti (fost Ipso)
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Service autorizat Renault
Pages: 1, 2
AlexV
Str. Poligonului nr. 1, jud. Prahova

Atelier Mecanica
Tel: (0244) 406 670
Fax: (0244) 406 669

Piese de schimb
Tel: (0244) 406 670
Fax: (0244) 406 669
ssilviu
Cand am cumparat masina: Nu au vrut sa-mi dea nici un presulet, alarma or smth. Incercati totusi sa va faceti ca va razganditi. Io m-am dus hotarat si am pierdut.

Cand am primit-o. Murdara si prin ea umbla unu cand sosisem.

O singura experienta cu service-ul. La vreo 4000 de km m-am trezit cu o bucata de burete cubic cu latura de 4 cm pe pedala de acceleratie. Pe o latura avea urma de adeziv, urma care nu acoperea toata latura. Insuficient lipici si s-a dezlipit de unde era. La service, initial mecanicii au zis ca habar nu au de unde vine ala, si decat sa mi-l puna la misto imi zic in fata ca nu stiu de unde e. Incepusera evident sa-mi minimalizeze rolul acelui burete. Apoi a venit unu si s-a facut ca a gasit locul si l-a montat acolo. L-am intrebat de ce nu i-a mai dat el cu niste adeziv si mi-a replicat ca nu mai este nevoie ca e prins bine. Acasa cand am ajuns am vazut ca l-a bagat in partea stanga a bordului, unde intra firele in interior, desi eu l-am gasit pe pedala de acceleratie. Partea cu adeziv nu era lipita de nimic, buretele fiind pur si simplu pus de forma acolo. Pana la urma l-au montat la misto. Am dat mail la VC si le-am cerut sa-mi dea adresa unui dealer capabil sa-mi puna acel burete , m-au sunat si au zis ca se intereseaza.

PS. Acel burete presupun ca este un anti-greieras, nu e asa mare scula.
micutz
Un burete cu latura de 4? Poate ca baietii aveau treburi mult mai importante decat sa-ti gaseasca un loc unde sa prinda acel buretel. Ti-ar fi convenit daca-ti faceau o programare peste 3-4 saptamani? Cred ca sunt n-spe mii de locuri de unde putea pica buretelul.
Bacu
s-a mai discutat pe aici de buretelul ala... se pare ca are doar un rol de protectie pentru transportul masinii sau ceva de genul asta. in mod normal ar fi trebuit dat jos de cei din service inainte de livrarea masinii, dar...
Solon
Ca un ghinion nu vine niciodata singur se stie.Masina de care vorbesc in topicul de la Mach 1 a patit-o si cu cablu de acceleratie rupt in Ploiesti.
Rezultatul: nu aveau pe stoc cabluri.
Intreb si eu ca prostul:Ca piese scumpe sau piese de caroserie e riscant sa tii pe stoc dar cabluri de acceleratie sa nu ai, e cam aiurea, nu? ohmy.gif
R19/16v
Solon, trebuie sa gandesti si tu ca el... cate cabluri de acceleratie a schimbat pana acum? 100 poate? In cateva zeci de mii de masini pe care le-o fi avut?
Serviceurile tin in mare piesele necesare reviziilor...
Mutzunache
Si mie mi-a cazut respectivul burete, dar nu stiu de unde e. Si nu suntem singuri cu problema buretelului:))
Solon
QUOTE(R19/16v @ 11 Mar 2007, 17:19)
Solon, trebuie sa gandesti si tu ca el... cate cabluri de acceleratie a schimbat pana acum? 100 poate? In cateva zeci de mii de masini pe care le-o fi avut?
Serviceurile tin in mare piesele necesare reviziilor...
*


Inteleg ca tin piese uzuale pentru revizie.Dar un cablu de acceleratie e o parte destul de importanta, parte care nu o schimbi cand vrei tu ci cand se rupe moment in care masina nu prea mai e functionala.Ma gandeam ca fiind o situatie delicata au si piese pentru astfel de probleme.
cthesias
Sunt unul din numerosii "intepati" de firma Renault prin concesionarii ei.
In fapt, in urma unui simplu accident in trafic cu un Renault Kangoo nou-nout am ajuns la reprezentanta Renault din Ploiesti, respectiv firma IPSO, care dupa 3luni, a redactat o factura in valoare de 29.969,13 lei, rotunjind reparatia din punct de vedere al pieselor inlocuite, dar fara a le schimba de cele deteriorate si facand operatii de tinichigerie de cea mai proasta calitate posibila (au vopsit contraaripa deformata din accident fara a o indrepta si curata-o de vopseaua exfoliata), au reglat pozitia lonjeroanelor "din memorie" intrucat masina acum este haisita-la poz volan inainte drept, botul masinii este lateral stg. SI MULTE ALTELE cum s-ar spune mai exact : FARA NUMAR!
PENTRU TOATA ACEASTA BATAIE DE JOC LA ADRESA CLIENTILOR, TIN SA MULTUMESC PE ACEASTA CALE PRESTIGIOASEI FIRME "RENAULT" SI A CONCESIONARULUI EI "IPSO" ASTFEL INCAT ROG TOTI CITITORI ACESTUI TOPIC IN CAZUL IN CARE NU MA CREDE SAU NU CREDE CA ESTE CU PUTINTA SA SE INTAMPLE ASA CEVA, SA MA CONTACTEZE, SI TOTODATA SA PREVINA POTENTIALII CUMPARATORI/ FRAIERI, SA DESCHIDA OCHII INAINTE SA DESCHIDA PUNGA SI SA SE ORIENTEZE LA ALTA FIRMA MAI SERIOASA. excl.gif
klaus
No, si care e treaba renaultului in gheseft?
Trebuia renault-ul sa ti-o repare pe garantie, ca nu am inteles prea bine?
Sau cumva de fapt service-ul IPSO din Ploiesti a fost de toata jena la reparatia unui accident?
Exista metode sa-i faci vorba aia, fara numar.
Si n-ar fi rau niste poze, ca sa fie acuzatia mai clara, ca pe vorbe...

PS: si la ce alta firma "mai serioasa" recomanzi sa se orienteze lumea? Cu care ai avut experiente de dragoste si iubire deosebita.
mister
QUOTE(cthesias @ 10 Apr 2007, 09:40)
Sunt unul din numerosii "intepati" de firma Renault prin concesionarii ei.
In fapt, in urma unui simplu accident in trafic cu un Renault Kangoo nou-nout am ajuns la reprezentanta Renault din Ploiesti, respectiv firma IPSO, care dupa 3luni, a redactat o factura in valoare de 29.969,13 lei, rotunjind reparatia din punct de vedere al pieselor inlocuite, dar fara a le schimba de cele deteriorate .....
*




Suma de 29.969,13 ron la un curs valutar valabil azi de 3,3381 inseamna 8977,9 euro. Spui ca a fost un simplu accident. Cum un Kangoo Generation 2007 pleaca de la 10889 euro DDP iar un Kangoo Express Generation 2007 pleaca de la 9588 euro DDP, intreb de ce l-ai mai reparat si nu ai cerut dauna totala?
miki
QUOTE(klaus @ 10 Apr 2007, 04:56)
No, si care e treaba renaultului in gheseft?

*




Pai nu Renault le da "autorizare" .... ! Nu ei verifica cit de OK este service-ul?
klaus
Aia pentru reparatii pe garantie, pentru mentinerea garantiei. Din cate inteleg eu aici, nu este cazul. Acea lucrare putea fi facuta la orice service...
miki
Nu vreau s aisc o polemica.... dar am un exemplu de companie ( este adevarat ca de IT, nu de masini) care te faulteaza imediat ce un client face o plingere intemeiata! Indiferent daca lucrarea a fost in garantie sau nu!
Standardul reparatiei este acelasi... iar auditul NU iarta!
In fond, este vorba de imaginea de marca!
Dar.... aia sint americani nu francezi!
klaus
Aici e mai putin vorba de "auditul" Renault si e mult mai mult vorba de "auditul" RAR.
Si de asemenea de "auditul" parchetului daca cumva au fost trecute pe factura piese schimbate care in realitate nu au fost schimbate (ca eu nu inteleg ce inseamna "rotunjind reparatia din punct de vedere al pieselor inlocuite, dar fara a le schimba de cele deteriorate" - daca inseamna ca au schimbat unele piese, dar nu pe cele defecte, sau au trecut pe factura piese schimbate si in fapt nu le-au schimbat).

Si as mentiona ca exista garantii legale la lucrari.
Se constata neconformitatea lucrarii, se reguleaza la icre prestatorul.
Se constata punerea in pericol a sigurantei circulatiei datorita realizarii lucrarii gresit, se reguleaza prestatorul prin autoritatea de supraveghere...
ncristi
Eu un general am fost multumit de serviciile IPSO Ploiesti. De obicei imi fac reviziile la ei pt ca te programeaza mai repede.

O singura problema neplacuta...mi-au schimbat bujiile cu unele care mergeau ca dracu si am aflat cu acesta ocazie ca renault nu ofera garantie la aceste piese blink.gif...asa ca mi-am pus Bosch si am pierdut vro 700-800 mii cat au costat bujiile + manopera.

Mult mai rau stau cei de la tinichigerie. I-au facut unui prieten varza portbagajul...dupa ce a plecat din service i-au picat literele - alea cu megane...

Bineinteles a urmat cearta, tiganeala...pana la urma a gastigat si i l-au facut cum trebuie.

In general sunt multumit de ei. Credeti-ma ca in alte parti este mult, mult , mult mai rau. Exemplu tot din Ploiesti - Cardinal Motors - dealer W...jale mare ce-i acolo... preturi animalice ... 1.5 mil o constatare...incompetenta cat casa ....

Traim in Romania nu sad.gif ?
sosetel
Am si eu o intrebare pentru cei care au facut revizia la IPSO Ploiesti . Trebuie sa fac revizia de 10.000 km si as vrea sa stiu daca pot veni cu uleiul si filtrele cumparate din alta parte sau trebuie de la ei?
Cam cat dureaza pana te programeaza?
carcotasu
Cred ca e cea mai proasta reprezentanta renault din lume Firma Ipso si service-ul cred ca nu e pe departe.Am avut probleme cu ei de la inceput din moment ce ai dat avavansul ii doare la basca de tine trebuie sa faci galagie ca altfel nu te baga in seama.

Am avut un ghinion si am fost lovit din spate de unu si a trebuit sa bag masina in service la ei m-au programat dupa 30 de zile si la 7 zile dupa ce bagasem la ei nici nu se apucasera sa o faca a trebuit sa merg la directorul de service sa ii explic situatia si sa ii zic ca daca masina nu e gata in termenul stabilit (voiau sa mai ma amane 7 zile) va trebui sa imi puna o masina la dispozitie. Dupa ce am vorbit cu directorul masina a fost gata in 2 zile jumatate dar calitatea lucrarii lasa de dorit bara spate nu era prinsa bine si ciupita intr-un loc si data cu vopsea a trebuit sa fac reprogramare pentru intrare in service ca sa nu mai stau inca o zi pentru ca avem nevoie urgenta de masina.

La servici am achizitionat de la ei un Logan MCV 16 V cu diverse optionale (aparatorile pentru ferestre nu se potriveau pe el, la service a trebuit sa ne certam cu ei si sa ii lamurim ca de la ei achizitionasem cotiera cu factura si ca trebuie sa ne-o monteze si aparatorile de noroi dar erau prea dobitoci sa intelega si nu le-am montat singuri)

La serviciu avem un coleg care a stat o luna si jumate cu masina in repartie la ei (un logan)

La revizie nu te lasa sa te duci cu consumabile originale renault ci trebuie sa le iei de la ei cu de 3 ori pretu pe piata.

Parerea mea e sa cautzi un alt service asta e cel mai prost service la Campina cica e super bun dar nu stiu daca si-au luat inca licenta pentru Renault
ncristi
La "caroserie" este jale. unui amic (altul de cat cel cu literele) i-au vopsit bara spate la un megane cu o culoare de alta nuanta, programarile sunt catastrofale...JALE

Acum la sevice au scos o noua ploitica - schimba doar piese cumparate de la ei - ceea ce reprezinta o mare aberatie pentru o masina iesita din garantie.

Eu nu prea am mai calcat pe la ei oricum...
Pacat ca la inceput erau mult mai abordabili.
nelamuritu
QUOTE(carcotasu @ 5 Jul 2007, 00:38)

La revizie nu te lasa sa te duci cu consumabile originale renault ci trebuie sa le iei de la ei cu de 3 ori pretu pe piata.

*



Super interesant.

Te rog mult sa imi dai si mie niste detalii. Ce anume a fost la ei de 3 ori pretul de piata?

Tu de unde le ei de 3 ori mai ieftine? Este vorba tot de piese de origine?
nelamuritu
Am fost recent la IPSO Ploiesti.

S-a schimbat conducerea service-ului si parca lucrurile merg mai bine acolo.

Ai cu cine sa discuti si chiar te ajuta.

Ce parere aveti?
dumid
Am fost la Ipso acum 2 zile pt montarea alarmei oferita cadou tot de ei. Totul ok (masina nu prezinta greieri, nu au murdarit nimic prin interior), numai ca nu a fost gata la ora la care am fost chemat, ci o ora mai tarziu. Saptamana viitoare ma voi duce din nou,sa schimb bandourile.(operatiune simpla care nu ar trebui sa dureze mai mult de 30 minute, dupa parerea mea). O sa va zic cum a decurs.
dumid
Azi am schimbat bandourile. A durat asa cum au zis: 20 minute. Au lucrat bine , fara nici un fel de probleme.
the teacher
am fost vineri cu masinuta la revizia de 10000km. supermultumit! doar 361 ron! biggrin.gif
mihnic
am fost si eu la IPSO Ploiesti pentru a doua revizie la laguna. la prima revizie mi-am cumparat singur uleiul si l-au schimbat fara nici o problema. de data asta nu au mai facut acelasi lucru. si asa si este cu cine a scris ca piesele sunt mult mai scumpe la ei. de ex daca te duci sa iei ulei ELF 5W-40 de la Selgros este in jurul la 1,2 mil bidonul de 4 L. la ei este cel putin dublu. trebuie sa ma uit pe factura de la ei dar sigur este peste 2 mil.
sunand la vocea clientului imi spune o CRETINA ca au dreptate ca nu pot oferi garantie la piesele sau consumabilele cumparate din alta parte ca alea nu sunt originale. sa mor de ras nu alta, bidonul meu nu diferea cu nimic de ale lor.
alta gogoasa ca nu pot sa-mi monteze un filtru de carbon activ luat de la bosch ca pierd garantia. sa mori de ras nu alta. si i-am intreat daca ei au filtru de carbon activ. normal ca nu.
dar cand am intrebat de un tartament pentru trapa (am gasit in cartea de la clio ca trebuie intretinuta regulat) mi-au raspuns (dupa nu stiu pe cine au intrebat la tel) ca exista asa ceva in Franta dar la noi.... si e bine sa nu desfacem trapa sau ceva pe acolo ca poate nu mai putem sa punem la loc si atunci e mai complicat.
deci: SUPER PROFESIONISTI BAIETZII. SI CINE ZICE CA LA REVIZII SUNT OK POATE SA VINA SI LA MINE CA SI EU STIU SA SCHIMB ULEIUL SI FILTRELE.
ALTCEVA NU FAC.... SUNT NISTE CIOCANARI.
ca sa nu mai zic de programarile de la tinichigerie: 1 LUNA...
in concluzie: ultima revizie la ei pentru ca laguna in ianuarie iese din garantie si sunt si alte serviceuri in Ploiesti care stiu sa schimbe uleiul si mult mai ieftin.
zizu
am avut si eu nefericita inspiratie sa merg la ipso pentru o mica problema,programarea era la ora 10 si masina a stat in parcarea lor 2 ore si inca 3 in servce pentru a se conecta la calculator sa ii citeasca parametri de injectie,asta nu ar fi trebuit sa dureze mai mult de 30min
Aantonio
Pe 19.03.2008 o sa ma duc la IPSO Ploiesti ptr revopsire arupa fata stanga precum si bara fata. Masina a cunoscut deja o revopsire - aripa fata stanga, portiera stanga fata si carcasa oglinzii stanga la PEX Ploiesti (asta a iesit superb).
O sa va tin la curent cu ce se intampla si ce bag de seama pe acolo wink.gif

19 Mar 2008, 20:44:
Am fost la IPSO sa predau masina ptr revopsit asa cum eram planificat. De fapt eram planificat dimineata la ora 9.00 tongue.gif . Oricum, nota 9 la receptie si nota 10 inginerului care mi-a luat masina in primire (i-am dat 10 ptr o mica afacere cu el - o revopsire de aripa dreapta fata fara factura ca sa nu stric casco = 300 lei - si ptr faptul ca a zis ca mi-o termina mai repede de cat e normal- posibil sa o iau si maine coolspeak.gif).
In rest, sa vedem lucrarea cum iesecand o sa iau masina sofer1.gif
Aantonio
Vopsitorie IPSO Ploiesti - nota 10. S-au schimbat multe in IPSO din toamna pana acum. wink.gif
adrian1975
QUOTE(Aantonio @ 21 Mar 2008, 20:25)
..... S-au schimbat multe in IPSO din toamna pana acum. wink.gif
*



Buna,

In ce sens s-au schimbat multe?

in bine sau rau?

ce anume?
Aantonio
S-au schimbat in bine! Chiar ieri am fost sunat de directoarea IPSO pe bucuresti si ploiesti. Cica vrea sa ne intalnim sa stam de vb si sa vada masina daca a fost vopsita bine, controlata etc.
Aantonio
Well, am fost la intalnirea cu reprezentantii IPSO Ploiesti si n-o sa va vina sa credeti ce s-a intamplat :
- am fost intrebat daca sunt multumit de calitatea lucrarilor si daca am alte nemultumiri referitor la IPSO (de la livrare pana acum). Cum eu am fost tratat mai mult decat ok de oameni, normal ca le-am spus ca sunt multumit.Am adaugat insa ca ar fii bine sa existe o comunicare mai buna prin intermediul e-mailului si deci a internetului.
- m-i s-a adus la cunostinta faptul ca s-a aflat de faza cu revopsirea fara factura si ca firma regreta cele intamplate si ca nu este corect fata de client (adica eu) si fata de ceilalti angajati ca acest incident sa treaca nepedepsit si nerezolvat.Drept ptr care mi-au fost inapoiati banii 173.gif si m-i s-a explicat ca politica firmei este una de a multumii clientul si a lucra ptr acesta insa totul sa fie facut corect.(O chestie super) aplauze.gif .Dupa care m-i s-a explicat ca fara factura nu exista garantie la lucrare(Corect).
-am tinut mortis sa m-i se factureze deoarece m-i s-a facut o lucrare care costa banii si ca m-i se pare corect ca acea lucrare sa fie platita drept ptr care desi nu am fost constrans si nici macar nu s-a pus problema ca as fii obigat sa fac acest lurcru, mi-a fost emisa o factura ptr respectiva lucrare pe care am achitat-o.
- am purtat discutii foarte interesante cu reprezentantii firmei, discutii care pot sa zic ca m-au facut sa capat incredere ca IPSO Ploiesti este o firma serioasa.
Sincer sa fiu, repet, eu sunt super multumit de cum am fost tratat si de relatia mea cu ei iar ceea ce s-a intamplat astazi mi-a demonstrat ca sunt de incredere si sunt profesionisti.
Una peste alta eu ma declar mai mult decat multumit de aceasta firma si prostia de a face lucrari fara factura nu o mai fac (se pierde garantia lucrarii) blush.gif .Oricum costa cu 100 lei mai mult asa ca nu se merita.
Interesant este insa ca din discutiile purtate cu seful service-ului IPSO Ploiesti am concluzionat ca ei tin la satisfacerea clientului si l-am rugat sa discute mai departe cu sefii lui ptr a explica mai detaliat pe site-ul lor care sunt pasii prin care trece orice client venit in service-ul IPSO si ce se schimba la revizii precum si alte informatii de interes ptr noi cei care avem Renault-uri.
Cert e un lucru, pe mine unu m-au castigat ca simpatizant si client fidel... ca o fii sau nu masina in garantie, sunt nr 1 pe lista mea.
Si cum am de gand ca pe viitor sa imi iau un Scenic sau Megane, eu zic ca e mai mult decat bine venit acest lucru - sa ai incredere intr-un reprezentant Renault.
Asa ca, mergeti cu incredere la IPSO.
post-336-1110552475.gif A... si inca ceva referitor la piesele Renault : Service-urile acreditate de Renault folosesc piese direct de la mama lor si le iau la pretul de vanzare direct de la Renault-Nissan Romania iar pe piata noastra se perinda o carca de piese in cutii cu sigla Renault care sunt facute pe vapor... asa ca sub egida "cat dai atat face", voi folosii piese de la ei.
Bafta si la mai mare.
NOTA 11 ptr IPSO Ploiesti la comunicare - NOTA 10 la service. coolspeak.gif
elnego
Revizie 10000 km efectuata la IPSO Ploiesti in 21.04.2008, a costat 490 lei , am intrebat daca la urmatoarea revizie pot aduce piese (macar uleiul) de la alt vinzator (supermarket) Nici nu au vrut sa auda spunind ca pisele trebuie sa fie din reteaua atestata de Renault , in acest fel pot vinde orice produs la ce pret doresc si deasemenea induc presupunerea ca celelalte magazine ar vinde produse contrafacute !!! Cind am cerut documentul , reglementarea care nu le permite sa primesaca piese din afara au ridicat din umeri si au spus ca nu -mi pot da asa ceva , deasemenea nu au vrut sa-mi dea nici o lista a magazinelor agreeate de Renault. Ce s-ar putea face legal in acest caz ? (eu cred ca e o mare nedreptate si OPC- ul si Consiliul Concurentei ar trebuii sa aiba un cuvint de spus )
Deasemenea tot in legatura cu revizia : nivelul de antigel putin scazut , cind am cerut sa fie completat in garantie au spus ca nu face obiectul garantiei cu toate ca in carnetul de garantie nu e specificat nimic , ce parere aveti ?
Si , culmea, mi-au inclus in factura " diverse furnituri " 10 Ron, cind am intrebat ce reprezinta au spus ca husa de plastic si folia de pe volan !!! Vi se pare normal , acestea nu ar trebui incluse in manopera sau cheltuieli indirecte ???
Va astept parea si cu propuneri pt a stopa , daca se poate aceste nedreptati .

MaxPayne
Cineva spunea intr-un post anterior ca lucrurile s-au schimbat in bine odata cu noua conducere. Probabil intre timp lucrurile au revenit la "normal" pt. ca mie IPSO mi s-a parut sub orice critica (ma refer la atelierul de caroserie nu la cel de mecanica unde lucrurile stau cu totul altfel). Lucrari de vopsire mizerabile (bule de aer, ornamente gazate), elemente de caroserie montate "la misto", tapiterie patata pt. ca toate piesele demontate au fost depozitate in interiorul masinii fara a se aplica macar o folie de protectie pe banchete. Nu mai spun de timpul de asteptare nejustificat de mare si de felul in care arata interiorul masinii cand am ridicat-o din service. Toate reparatiile s-au facut pe CASCO. In caz ca a mai avut cineva o experienta asemanatoare as aprecia un sfat pt. rezolvarea problemelor ramase de rezolvat. Multumesc anticipat.
dumid
salut! Am efectuat azi revizia de 1 an la Ipso Ploiesti la Clio din semnatura!
Km la bord: 8700.
Au schimbat uleiul (5w) , filtru ulei+polen, completat lichid parbriz, gresat usi, balamale.
Durata total 50 minute. Imediat cum am ajuns s-au apucat de masina (nu am asteptat deloc).
Cost 0 (talon gratuit oferit de ei pt prima revizie la cumparare).
Din pacate trebuie sa revin pe 22 ca se pare ca are scurgeri de ulei din cutia de viteze. Cica dureaza 7 ore interventia. Evident pe garantie.
Foarte multumit de servicii.
Revin cu impresii dupa data de 22 si la revizia de 15k km a meganului.
Aantonio
@MaxPayne : Da, subscriu! Aia de la caroserie stau rau de tot la capitolul profesionalism. Am fost acum 2-3 saptamani cu o colega de munca care are un megane si l-a avut plesnit ... jale, piese nepuse la loc, nestranse, mizerie, kit intins pe tapiterie ... jale!
Btw, am fost la IATSA Campina cu masinile de serviciu pe 26.05 la revizie. Cineva de acolo mi-a garantat ca intr-o luna de zile obtin licenta ptr garantie Renault. Sa vezi atunci belea smile.gif)
Solon
Ce inseamna licenta pt. garantie Renault?
ssilviu
IPSO - 95 de lei ora de manopera. In pitesti e 55. 25 mil revizia de 60k km la master. 18 in pitesti.
missy2000
QUOTE(ssilviu @ 5 Jun 2008, 16:14)
IPSO - 95 de lei ora de manopera. In pitesti e 55. 25 mil revizia de 60k km la master. 18 in pitesti.
*



Verifica cu atentie ca sint toate piesele/aceleasi piese pe ambele devize. Diferenta asta nu o cred. Nu poate fi doar din manopera.
Aantonio
@ Salon : Adica fac revizii la gama Renault fara sa pierzi garantia, iti scriu si iti stampileaza in carnetul de garantie!
ssilviu
QUOTE(missy2000 @ 6 Jun 2008, 16:13)
Verifica cu atentie ca sint toate piesele/aceleasi piese pe ambele devize. Diferenta asta nu o cred. Nu poate fi doar din manopera.
*



Pai nu e. Ipso Ploiesti practica "la revizie se schimba tot ce se poate schimba". Indiferent ca filtrul de motorina se schimba la 45k, ei mi-l schimba la fiecare revizie. De ala de aer, acelasi lucru. In loc sa se tina de caietul de revizii care e si asa prea des, ei te jupuie de bani cu orice ocazie. Inutil de spus ca mi-au schimbat si placutele de frana si pe fata si pe spate cu uzura de 50%. Dar na, asa se intampla cand nu sunt eu acolo sa pun piciorul in prag si trimit pe cineva cu ordin "mergi si fa revizia".

Stiu ca fiecare sarcina are un anumit numar de ore, dar sa-mi montezi un carlig comandat (si prima oara comandat prost, adica vin ca prostu cu masina, fac 100 de km degeaba ca sa mi se spuna ca stai domne, ca nu se potriveste ca nu am dat bine comanda) si sa-mi pui pe factura 3 ore de manopera de 95 lei e bataie de joc. Cand munca este de un grad redus de dificultate si nici nu dureaza mai mult de o ora.

Oricum, am facut revizia azi la Amat si m-a costat 19 mil. Daca aia de la Ipso mi-au zis ca face 25 de mil, treaba lor. Ah, si la Pitesti mi-au spalat si masina gratis. Foarte amabili.
MaxPayne
@Aantonio - vad ca spre deosebire de unii care par angajati IPSO tinand cont de incantarea maxima de care dau dovada cand pomenesc acest nume in posturile lor, mai sunt si cei care se lovesc de problemele cotidiene ale acestei retele.
Deocamdata masina e din nou la ei pt. remedieri, ceea ce nu ma incanta f. mult tinand cont de "profesionalismul" de la prima "reparatie". Revin cu impresii...
Aantonio
Da! Sunt de acord cu tine! Sincer sa fiu eu n-am avut probleme pana acum cu ei. Marti fac revizia si va zic ce si cum! Insa din ce am vazut/auzit de la prieteni buni/colegi, daca nu te duci cu "recomandari", telefonul dat inainte si sa stii din start ce trebuie facut si cum sta treaba, o iei in freza!
Cum a spus cineva intr-un topic p-aici : "Cel mai bun service e ala unde cunosti pe cineva!" smile.gif)
MaxPayne
Gresesti... cel mai bun service nu va fi niciodata in Romania wink.gif in cazul meu abia dupa ce am apelat "vocea clientului - Renault", baietii au intrat oarecum in priza. Remedierile facute ar trebui urmate din nou de altele. Probabil se merge pe ideea "sa vedem cine cedeaza primul"...
jammix
Am avut si eu un contact cu Ipso Ploiesti acum 2 zile. Ma duceam la un prieten in Valeni cand masina mea a decis sa se strice. Probleme la bobine desigur. Era ora 8 seara intr-o Vineri asa ca am decis sa las pt a doua zi. Sun pe la 9.30 dimineata sa fac programare. Imi raspune cineva si imi cere seria sasiu. Nu aveam talonul la mine. Spun ca revin in 2 minute. Doar ca aici vine problema. Iau talonul si cand incerc sa-i sun era ton ocupat. A TINUT ASA 2 ORE!!. Nu mi-a venit sa cred. incercam din 5 in 5 minute. Bataie de joc. Intr-un tarziu la 11:00 imi raspund si imi fac programare la 12:30. Am ajuns , in 10 minute au luat masina, am fost chemat sa-mi arate ca de fapt aveam probleme cu doua bobine ( una trebuia imediat schimbata, cealalta era pe duca), neavand prea multi bani am schimbat doar una + o bujie +un bec pozitii . Au folosit folie pt scaun , volan si schimbator, au scris in provesul de predare toate zgarieturile pe care le aveam. Dupa 30 de minute am primit masina cu piesele schimbate in portbagaj. Pretul : 370 de ron ( bobina SAGEM desigur 200+bujie 20+ bec pozitie 1.5 +test clip+manopera ). Nota 8 ( pt ca mi-au facut faza cu telefonul )
elnego
Defectiune in garantie a dispozitivul de inchidere si incuiere a portierei stinga fata. In data de 24.07.2008 facut constatarea , consilierul de service nu a putut sa-mi dea o data aproximativa cind se va face reparatia : " cind va sosi piesa , daca nu e in stoc la Bucuresti trebuie comandata in Franta", in 5.08.2008 am sunat si mi s-a spus ca a sosit piesa. In 6.08.2008 s-a facut inlocuirea , lucrat neglijent suit cu salopeta murdara pe scaun (tatiserie de culoare deschisa) , nu husa pe scaun , nu pe volan sau schimbator, daca nu puneam eu ceva pe scaun ar fi pus si sculele direc pe tapiserie, bineinteles murdarit fata interioara de usa (am curatit-o eu ulterior ) . Aceasta a fost o interventie in garantie facuta de la service IPSO Ploiesti !!!
elnego
Buna ziua , am cumparat in decembrie 2007 un Renault Megane Estate 1.5 dci 106 CP , sunt multumit de masina nu am avut probleme deosebite cu ea pina acum.
In schimb sunt f nemultumit de dealerul de unde am luat-o si unde fac reviziile in garantie si anume IPSO Ploiesti.
La comandarea masinii s-a spus ca are garantie 2 ani sau 100000 km din bara in bara , cind am ridicat masina constat ca trenul de rulare nu are garantie decit 50000, am fost atit de suparat incit am vrut sa nu mai ridic masina dar nu am mai putut face nimic pentru ca deja era achitata prin banca.
A scazut nivelul de antigel , am solicitat sa-mi fie completat in garantie , am fost refuzat pe motiv ca nu face obiectul garantiei motivind ca doar daca era o scurgere datorata unei piese defecte (furtun , etc...) Condider ca si aceasta regula unilaterala a lui IPSO Ploiesti trebuia sa-mi fie adusa la cunostinta in momentul cind am comandat masina.
Va prezint acum si problemele pe care le am la efectuarea reviziilor tehnice in garantie :
Pe 13.08.2008 programat la IPSO Ploiesti pentru revizia de 20000 km .
Inca de la revizia de de 10000 km, aprilie 2008, am solicitat sa aduc piese (ulei, filtre) cumparate de mine , am fost refuzat cu explicatia la vremea respectiva de catre dl. Dir. Serbanescu Adrian ca acestea sunt dispozitiile Renault Romania si IPSO Ploiesti respecta aceste dispozitii.
S-a dovedit ca este o afirmatie neadevarata , am scris la Renault Romania vocea clientului si citez din raspunsul primit : revizia este o operatiune de intretinere a vehiculului la care puteti folosi materiale de exploatare achizitionate de la comercianti altii decit Reparatorii Agreati Renault , incheiat citatul.
Am facut reclamatie la OJPC Prahova pentru acest aspect si am primit urmatorul raspuns : „ Operatorul economic nu informeaza in scris sau prin afisare , sau alte moduri, despre refuzul executarii reviziei tehnice decit cu piese schimb si accesorii achizitionate de la unitatea IPSO. Aceste piese si accesorii se gasesc in reteaua comerciala si refuzul executarii reparatiilor cu altele decit cele achizitionate din service , constitue practica comerciala abuziva, incalcindu-se art. 9 din OG 21/1992 republicata „
La revizia din 13.08.2008 m-am prezentat la service cu piese cumparete de mine (filtre, ulei) avind chitanta factura , certificat de garantie si de conformitate.
Piesele aduse de mine au fost verificate de seful de atelier dl. Aurel Stefan si au fost considerate corespunzatoare.
Dupa mai bine de o jumatate de ora de discutii timp in care nu am primit un raspuns concret la intrebarea : in baza carei legi sau intelegeri prealabile nu imi acceptati revizia tehnica cu piesele aduse de mine ? mi s-a aratat o reglementare interna semnata de conducerea IPSO Bucuresti prin care se conditioneaza acceptarea pieselor aduse de mine de semnarea urmatoarei declaratii :
Subsemnatul........................confirm ca am adus pisele de schimb listate mai jos si am solicitat montarea lor fara a putea dovedi originea acestora. Accept astfel sa pierd garantia pentru piesele de schimb la unitatea service precum si pentru orice probleme care ar putea decurge din functionarea lor defectuoasa sau functionarea neconforma parametrilor constructorului.
Va dati seama ca nu eram inconstient sa semnez aceasta declaratie deoarece :
1. eu dovedeam originea pieselor prin factura si chitanta ( IPSO ma obliga sa declar ca solicit montarea piselor fara a putea dovedi originea acestora !!! )
2. pentru orice defectiune ulterioara o motorului sau a altei piese IPSO Ploiesti putea sa dea vina pe piesele aduse de mine si sa nu-mi repare defectiunea in garantie.
Deasemenea, conform aceleiasi reglementari interne, mi-ar fi solicitat pentru montarea pieselor aduse de mine o manopera diferita (mult mai mare) fata de manopera pieselor dinsilor cu toate ca aceste piese dunt identice si nu necesita manopera suplimentara.
Pina la urma am fost nevoit sa fac revizia cu pisele cumparate de la IPSO Ploiesti, mai putin uleiul care mi-a fost acceptat , aceiasi marca ca a lor ELF 10 W 40.
Va prezint mai jos preturile comparate ale pieselor :
Piesa Pret piese IPSO Ploiesti Pret piese cumparate de client
Filtru de ulei 36,06 20
Filtru motorina 190,07 70
Filtru habitaclu 102,47 65
Filtru aer 73,25 65
TOTAL 401,85 220

Va cer parerea despre acest mod dovedit nelegal de a spolia clientul si de a impune cumpararea propriilor piese practicat de catre IPSO Ploiesti. Astfel prin reglemantari interne incearca sa transforme o recomandare din carnetul de garantie , citez : „se recomanda montarea piselor originale sau de calitate asemanatoare „ intr-o obligatie a clientului de a le cumpara propriile piese.
Alt aspect pe care vi-l supun atentiei :
In factura de revizie sau de orice alta reparatie IPSO Ploiesti trece „ furnituri diverse” . La intrebarea ce reprezinta ele s-a raspuns ca sunt husa scaun , volan , servete de hirtie , etc.
Acest lucru este nelegal incalcindu-se art. 25 din OG nr. 21/1992 republicata care spune ca materialele trebuie trecute detaliat fiecare cu pretul respectiv. Mai mult decit atit suma pentru furnituri diverse nu reprezinta suma totala a materialelor marunte folosite (husa volan , husa scaun, servetele hirtie, etc.) ci ea reprezinta 2% din valoarea facturii de revizie/reparatie de parca numarul si valoarea furniturilor diverse ar fi proportionala cu valoarea factuirii ! Spre exemplificare, la o reparatie in valoare de 10000 lei (destul de probabila avind in vedere costul pieselor si al manoperei ) valoarea „furniturilor diverse „ ar fi de 200 lei !
Ati mai intilnit o astfel de practica la alt service agreat de Renault ?
Va multumes pentru rabdarea de a citi aceste rinduri va recomand sa ocoliti (daca puteti) cit mai pe departe IPSO Ploiesti si va astept cu pareri si sfaturi .

PS tabelul cu preturi vad ca nu a fost luat corect , prima cifra e pretul IPSO a doua a clientului ex : 36.06 lei- 20 lei
dumid
Salut! Va povestesc si eu patania avuta cu Ipso Ploiesti.
In August 2007 am cumparat de la Ipso Ploiesti , un Megane Extreme. La livrarea masinii mi-a fost dat cadou un talon de revizie gratuita (este vb de prima revizie de 15 k km). Intrucat masina a venit neconforma cu fisa produsului (trebuia sa aiba bandouri in culoarea caroseriei si nu a avut), mi s-au oferit (pe langa vopsirea bandourilor) alarma +montaj gratuit, astea pe langa talonul de gratuitate la revizie.
Mi s-a atras atentia ca acest talon, include schimbul uleiului cu 10w40. In cazul in care doresc sa pun un ulei superior, va trebuie sa achit doar diferenta de bani de la 10w40 la cel dorit. Buuun.
A venit si timpul reviziei, 04.07.2008. Ma prezint la Ipso, dau talonul, vorbesc cu o duduie, ii explic ce mi s-a spus la vanzare in privinta schimbului de ulei, zice ok, masina intra in service.
La plecare mi se prezinta factura (eu credeam ca trebuie sa fie maxim 100-120 ron, doar diferenta de pret la ulei).,surpriza, 335 ron. Cer explicatii. Mi se spune de catre aceeasi duduie:
"Factura este compusa din pretul total a 5 lt ulei sintetic (asa cum ati cerut) si filtrul de polen, care nu intra in gratuite, intrucat nu este obligatoriu conform politica de revizii Ipso, furnituri diverse".
Dupa 10minute de discutii in contradictoriu asupra achitarii integrale a uleiului si a filtrului, cer sa vb cu seful de atelier.
Au ajuns sa imi zica ca imi dau 5 litri de ulei semisintetic in portbagaj , dar cel sintetic trebuie sa-l platesc integral.
In privinta filtrului de polen, mi se spune ca in cazul in care nu aveam bon de gratuitate, acesta devenea obligatoriu ca piesa de schimb, dar asa, cu bon, trebuie platit., devenind piesa de schimb optionala, la cererea clientului.
In fine, refuz sa platesc, si solutia data de ei, a fost sa il astept pe domnu' director. Intreb cand soseste dumnealui si mi se spune:" stiti, el are program de la 9, dar nu vine asa devreme, ca doar e director, vine pe la 9.30". Desi nu aveam certitudinea ca buossul o sa vina prea devreme, decid sa astept. Apare pe 9.20 , este preluat imediat de duduie si seful de atelier si dupa 10 minute, se prezinta duduia la mine si imi spune: " a zis domnu' director ca trebuie sa platiti doar diferenta de pret dintre uleiul semisintetic la sintetic, ne cerem scuze".
Concluzia: nu mai fac nici o revizie la Ipso, nu stiu daca sunt altii mai buni, dar macar incerc sa-i gasesc. Evitati Ipso .
hashcip
am sunat ieri la Iatsa Campina
au fost autorizati Renault
am auzit numai cuvinte de lauda(profesionisti, seriosi si amabili) despre ei de la prieteni cu Loganuri
pareri ceva?
tel. local 2: 0244335071
elnego
Am sunat si eu , deocamdata sunt autorizati numai pt Logan si peste o luna si pentru Renault , sper sa fie o alternativa pentru IPSO....
MISHU
Imi pare rau..dar eu te contrazic...si it mai aduc doua pesoane care fac acelasi lucru in legatura cu IPSO Ploiesti sectia tinichigerie:
1. Sunt total neseriosi la termene..iti spun ca dureaza un interval....trece o saptamana de la expirarea acelui interval...si cand te cheama sa o ridici constati ca treaba nu e nici pe departe terminata! Am patit treaba asta de 3 (TRE) ori...si nu imi mai trebuie IPSO tinikigerie Ploiesti.
2. Nu sunt convins ca tot ceea ce e pe factura e rezolvat in realitate. Am avut o zgarietura care cuprindea usa stanga spate. aripa laterala spate si un pic partea laterala a bandoului corespunzatoare aripii amintite. spun un pic pt ca cei de la CASCO au remarcat si asta).
Cand in sfarsit am ridicat masina , cei de la service mi-au spus sa nu o spal vreo doua zile cai usa era proaspat vopsita!!!! Oricum..nici acum dupa aproape 6 luni nu au nimerit exat nuanta ( ce naiba ca doar culorile le au computerizate!!)
asteapta nervos.gif
Dupa o saptamana am spalat-o ( abia atunci am avut timp de mashinutza) si am constata ca desi partea aia putin afectata ( bandoul lateral desub aripa laterala) nici nu a fost atinsa de mana lor= era la fel de zgariata.....desi pe factura era trecuta.Ce teapa si-au luat aia de la CASCO!!..ca eu tot aia plateamca prima de asigurare!!..dar ce sa ii faci daca asiguratorul nu verifica cu cine colaboreaza..dekja in Ploiesti stiu firme cunoscute de asigurari caremi-au spus la nivel inalt ca se feresc de iPSO..Intreaba de exemplu la ASTRA!!
Iar acum dupa aproape 6 luni mi-a picat bandoul lateral de pe usa respectiva ( 'dunga aia neagra"...pe care ei o inlocuisera cica!)...stiti cum e prins da?..se 'cracaneaza niste chestii care intra in 3 puncte pe usa...le "caracanezi" si le fortezi un pic...
Ei uite ca era "crcanata" doar o chestie din aia intr-unyul din punctele laterale...restul erau NEATINSE!!!...ma mir ca a tinut si atata!
Deja ti-am facut capul calendar? daca nu iti spun ce a patit socrul meu....cum la el la o usa indoita usor i s-a indoit si pragul iar "baietii priceputi" l-au purtat pe drumuri...pentru ca si cel mai chior ar fi vazut ca pragul ara "reparat" tot stramb era...dar asta s-a lasat cu scandal..pana la seful e service..care in final i-a dat dreptate clientului.."e starmba domne c e sa o mai lungim..!"
Si iti mai povestesc si altele..dar deja ma doare capul...si cred ca si pe tine!
Multumesc pentru atentie!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.