Nu văd ce importanță are numărul de prezoane. Uită-te de exemplu la roțile din spate: ai patru prezoane care fixează roata de tambur. Dar tamburul cum este prins de punte? Cu o singură piuliță.
Poți să ai și 100 de prezoane, că roata tot în piulița aia stă.
La fel e și în față: patru prezoane țin roata pe fuzetă, dar singurul lucru care ține fuzeta să nu plece la plimbare este pivotul. Poți să ai și 100 de prezoane, că roata tot în biluța aia stă. Dacă se rupe aia, nici toate prezoanele din lume nu te mai salvează.
Oricum, nu vă mai faceți atîtea probleme. Cît timp mașina este înscrisă legal în România, puteți ieși din țară fără probleme. Există un acord în acest sens între diversele state europene. Cît timp România și Germania (de exemplu) sînt semnatare ale acelui acord, nu-ți poate interzice nimeni să circuli în Germania cu o mașină înmatriculată în România.
E valabil și invers. Poți să aduci în România orice troacă înmatriculată în occident. Că nu poți s-o înscrii aici, e altă poveste, dar atîta timp cît numerele occidentale sînt valabile nu se leagă nimeni nici de poluare, nici de numărul de prezoane.