Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nissan Primera 2006
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Forum Nissan
Pages: 1, 2
LemonDemon
In primul rand prin dimensiuni iti da senzatia de masina puternica, bine construita.Nu stiu daca se observa din poze dar are dimensiuni considerabile, fiind mai mare ca Laguna2 de exemplu.Cand intrii la sofer, prima data ramai placut surprins de dimensiunile interioare foarte generoase accesul fiind foarte facil.Consola centrala este deosebita, avand un aspect foarte futurist.Partea comuna,ca sa zic asa, se intinde pe toata latimea bordului
este de asemenea digital (spre deosebire de modelul 2002) intr-o lumina portocalie, iar martorii de bord sunt in rosu.Pe mijocul bordului se afla consola centrala , cu un ecran TFT de 7' si keybordul in mijlocul caruia troneaza un joystick.Cele doua butoane sunt in genul celor de la BMW , i-drive, sunt sensitive si se folosesc in functie de aplicatia ce ruleaza.Camera din spate se activeaza automat cand cuplez in march-arriere.In rest are dotarile pe care le au toate masinile din clasa ei: toate sistemele de siguranta pasiva si activa , sistem multimedia DVD-MP3, Navigatie,6 boxe plus 2 tweetere , este asa cum am mai spus Full-Option.

In legatura cu dinamica , este o masina extraordinara , puternica , iti da sentimentul de putere inca de la primul contact cu volanul genros cu comemnzile cromate pe pe acesta.

Este extraordinar de silentioasa , practic pana la 160-170km/h nu simnti ca ai un motor sub capota.La liber nu simnti nimic, nu sesizezi decat o usoara vibratie a schimbatorului , in rest liniste totala.
Eu am optat pentru kitul drumuri grele asa ca beneficiez de o suspensie mai inalta si de amortizoare un pic mai tari , ceea ce ii confera un aer un pic sportiv , deoarece aproape ca pot sa afirm ca simnt textura drumui in volan.

Cuplul mare ii asigura un avnat in plus la depasiri , iar la mersul pe care l-am efectuat pana acuma , adica in regim mai putin sportiv pana se mai aseaza si el pe sosea , treapta a -5-a a fost de ajuns ca sa trec Dealul Negru fara cea mai mica problema , asigurandu-mi in conditii optime o viteza in medie de 100 km/h la un cosum de 5.7l/100km.
Finisajele sunt extraordinare cu mult crom,piele si plastic cauciucat si un material plusos.Multe spatii de depozitare indedite,mult mai multe si mai stilate ca la modelul 2002 , inclusiv cotiera reglabila pe toate dimensiunile.

Este puternica , motoarele pe benzina sunt pline de viata , fiind motare japoneze sunt de turatie, dar foarte vioaie.Un exemplu, chit ce este vorba de doar cateva secunde , de la 40-130 km/h am reusit sa merg in paralel cu un A6 model nou.Bineinteles ca dupa 130/km pe ora m-a depasit , dar nu chiar atat de lejer pe cat ma asteptam.

Vitezea de croaziera este de 160-165 km/h ceea ce pentru mine este o viteza rezonabila pentru drumurile noastre.

Per ansablu este o masina cu totul deosebita, iar modelul restilizat , puternic la interior si la soft si mai putin evident la exterior ( un profil mai accentuat , praguri de la usi cromate,spate putin mai ascutit si forma oglinzilor ascutite ca la A4 nou alaturi de fauri cu 6 segmente cu Xennon si stopuri cu cristale competate de stopuri de ceata cu totul redesenate) fac din Primera genul de masina care te face sa te simnti cu adevarat relexat si in siguranta , alaturi de masina ta , care parca a fost construita in jurul tau , al soferului.

Ceea ce am pus pe scaune si presurile sunt provizorii caci desi am dat comanda de 1 saptamana cei de la Nissan tot nu m-au sunat sa ma duc sa ridic pe cele originale.Cum am fost la munte am zis ca e pacat sa stric interiorul cu namol smile.gif

uncle
si un pret DDP?! biggrin.gif asa de curiozitate...
LemonDemon
22000 eur ca sa o am in fata blocului smile.gif
enageM
Sa o stapanasti sanatos!! Da' ca sa fiu si un pic carcotas....:
Ceea ce nu mi-a placut la Primera sunt usile prea subtiri si clancanitul pe care il fac acestea cand se inchid, dau aspect de masina ieftina! In plus capota de la portbagaj nu este antifonata... se vede tabla! Bine poate la modelul pe care si l-a luat cumnata-miu da' totusi....
LemonDemon
Nu stiu de ce usi vorbesti dar la modelul pe care il am nu ajung usor cu mana afara , usa avand in jur de 15 cm grosime daca nu mai bine.De altfel e facuta de asa natura sa nu stai cu mana pe geam caci are air-bag cortina care poate sa iti rupa mana daca stai cu ea pe geam ph34r.gif
enageM
Nu ma refeream la statul cu mana pe geam ci la grosimea usii in general, daca o deschizi... usa e mai groasa la Megane!
LemonDemon
paulp nu stiu care e problema ta dar scrie mare in manualul de la masina chestia asta cu mana pe geam...Ma rog daca tu vrei ca la un impact de 20 km/h sa iti sara air-bagurile si singura vatamare sa fie mana ta .... eu unul nu ma risc , stiu mai bine cei care o produc cum e bine sa mergi.
LemonDemon
Nu stiu ce sa zic de asta cu usa...mie nu mi se pare subtire usa ..defapt e mult mai robusta ca la Megane.Acuma eu nu stiu ce model ai vazut dar cel mai bine o sa ma uit , o sa ii fac o poza .

Specific inca o data ca masina este deosebit de robusta si este mai mare si mai lata ca laguna2 , iar usile cred ca sunt proportionale.
LemonDemon
Cateva poze ca sa ne facem o parere ...
LemonDemon
paulp eu iti zic ce scrie la Nissan Primera in manual!!! La sectiunea air-bag zice ca este dotat cu air-bag cortina care poate aduce leziuni daca mergi cu mana in afara habitaclului.Acuma eu inteleg ca air-bagul ala imi provoaca leziuni...

Mai pun cateva poze tongue.gif
Bliss
Am si eu o intrebare. Cum te descurci cu bordul central? Nu e ciudat sa te uiti in dreapta?
LemonDemon
Mi se pare un varf al tehnologiei pentru o masina de 22000 eur ! Nu poti sa compari Nissan Primera cu S-Clase caci intre ele exista o diferenta mare de bani!
Sincer nu ma asteptam sa primesc o masina asa de dotata pentru un asemenea pret!
Aceasi reactie am avut-o si la Logan cand l-am vazut prima data , adica pentru pretul pe care il are e o masina doatata!
De asemenea Megane2 ! Cel putin cand a aparut mi se parea un Vel-Satis mai mic si mult mai accesibil , iar cand ma uit la versiunile de top ale Megane 2 iarasi sunt foarte incantat de oferta pret/calitate.

Bordul central te obisnuiesti foarte repede cu el , si nu trebuie sa te uiti in dreapta , caci se vede perfect si daca te uiti in fata , deoarece are dimensiuni considerabile.
sqryn
Mie imi place consola centrala, iti lasa impresia de nava spatiala.
mihye
QUOTE(Bliss @ 5 Sep 2006, 23:02)
Am si eu o intrebare. Cum te descurci cu bordul central? Nu e ciudat sa te uiti in dreapta?
*



Am condus 4 masini cu bord central: 807, x-trail(analogic), twingo si scenic(digital) . Am observat o diferenta. Cele cu bord analogic sunt mai greu de citit datorita faptului ca trebuie sa urmaresti acul in dreptul carei viteze este apoi sa citesti viteza, pe cand la cel digital iti ajunge doar sa arunci privirea si ai cules informatia, m-am acomodat mult mai usor cu cel digital fiind mai mare scris si luminat si ziua.
morph
Ce motor ai pe ea?
LemonDemon
Motorul este 1.6 16v 110 CP si Cuplul de 160 Nm.
Pentru situatia drumurilor din Romania si a traficului aglomerat am considerat ca o motorizare mai puternica nu isi are rosul.
Am fost tentat de 2.0 16v dar o diferenta de doar 10 CP si in consum care crestea cu 3l in plus m-a facut sa ma reazgandesc repede.In legatura cu motoarele diesel , nu sunt fan al acestora , iar in contidiile inca voi face anual in jur de 30.000 km nu cred ca isi avea rostul un astfel de motor.
AIX
Motorul de 2l are 140CP, cf. nissan.ro - deci are 31CP in plus fata de motorul de 1.6 (109CP). Acum, ca sa spui ca pachetul de drumuri grele ii da un aer, chiar si un pic ...sportiv, e putin cam mult spus. smile.gif

Cat despre cuplul cel mare de 160Nm - pai atunci cineva cu 250Nm ce ar putea sa spuna, ca-i uriesesc, probabil. 1.5DCI 65CP are tot 160Nm.
cri123
Adevarul ca atat Laguna cat si Primera (ca si Octavia 2 de altfel) sunt submotorizate cu 1.6 benzina. Se simte clar lipsa de cuplu la greutatea masinii. Ai de asteptat destul de bine ca sa accelerezi pe autostrada, iar la depasiri, trebuie impins motorul peste 3500 de ture la plecare ...

Intr-adevar, pe la 250 se poate spune ca e un cuplu ok la masinile de clasa asta (gen cel de la 2.0T biggrin.gif).
richie
Masina are intr-adevar usile cam "subtiri"...nu ma refer la grosime ci la antifonare. Zgomotul facut de usi la inchidere (mai ales cele din spate) imi aduc aminte de o dacie din anii 80.

Despre silentiozitate, mai vorbim peste vreo 20.000 km biggrin.gif. Masina este un mare cuib de greierasi, din cauza suspensiei destul de rigide. Suspensie care de altfel iti aduce mari plusuri la stabilitate.

Iar plansa de bord nu e digitala, este tot analogica, doar ca este "mascata" de un plastic fumuriu care nu lasa sa se vada nimic sub el atata timp cat nu sunt aprinse becurile de iluminare ale bordului. Daca te uiti cu motorul oprit si cu soare din spate, vezi instrumentele analogice acolo.

In rest, te felicit pentru alegere. Este intr-adevar o masina exceptionala pentru banii astia. Solida, spatioasa, fiabila....
Cat despre motorizare, intr-adevar, 1.6 mi s-a parut prea mic. Placandu-mi si dieselul, am ales 1.9 si nu imi pare rau de loc.

O alta chestie....are scaune din piele? Cu incalzire si reglaj electric? Din poze nu mi s-a parut a fi piele si nici nu am vazut butoanele de la incalzirea din scaune, amplasate de-o parte si de alta a butonului de blocare a usilor. Fiind Acenta, nu ar fi trebuit sa le aiba? Sau s-a schimbat oferta?
LemonDemon
Nu are scaune incalzinte, iar usilie , oameni buni o sa ii fac poze , totusi nu stiu cum e vechea Primera , dar la modelul noul au cam 25-30 cm grosime si se inchid foarte bine.
Din cate am inteles modelul precedent a avut multe probleme , insa cu Ph2 multe au disparut.M-am referit la suspensie cand am zis de sportivitate , iatr motorul de 1.6l nu este mic pentru ea , recunosc ca la inceput mi se parea lenesa rau , insa daca o turezi pe la 3700-4000 merge chiar bine , iar zgomotul interior este inexistent.Cuplul de 160 Nm este pentru o masina pe benzina , nu diesel biggrin.gif.Nu are scaune de piele , are un material ca de pus care este pe tot interorul.
A l e x
Sa o stapanesti sanatos si sa ai parte numai de drumuri drepte !!

Mie singurul lucru care nu-mi place la Primera e ca interiorul da senzatia de concept de prin 97, adica futurist dar cu linii vechi, daca intelegeti ce vreau sa spun. Nu are subtilitatea designului unei masini de generatie noua.
b06fcn
QUOTE(LemonDemon @ 9 Sep 2006, 08:02)
... dar la modelul noul au cam 25-30 cm grosime ...


Cu scuzele de rigoare, dar nu ti se pare ca e cam exagerat? 30 cm grosimea unei usi? Nici macar la o blindata nu e usa atat de groasa. Come on man! Plus ca mi se pare cam scump 22.000 euro pentru o masina de 1.6. La banii astia DDP iei deja Toyota Avensis D4D...
alx
Eu am mers ceva cu o Visia de 1.6 si mi s-a parut MULT subdimensionat motorul pentru caroseria asta. O dovedeste si consumul mediu de 10l/100 in 15k km. Si asta drumuri si in afara o gramada, nedepasindu-se 120km/h.
hellcat
@LemonDemon:
S-o stapanesti sanatos! Ma declar un pic surprins, tu fiind printre foarte putinii posesori de Primera care sunt multumiti de aceasta masina.
Acum sunt oarecum nelamurit, daca intrarea in gama (1.6 16v) costa 15.600 euro DDP, spune-ne si noua ce dotari optionale ai pus pe ea de s-a dus pretul in 22.000 euro?
semit
usi groase de 30 de cm... smile.gif
LemonDemon
Ok sunt de 10 cm tongue.gif m-am lasat purtat de val.Pai din cate stiu modelul vechi de Primera (2002) a fost un fiasco total , insa modelul 2006 Phase 2 este o masina buna , peste Avensis, 407 sau Octavia2.
richie
QUOTE(hellcat @ 12 Sep 2006, 23:23)
@LemonDemon:
S-o stapanesti sanatos! Ma declar un pic surprins, tu fiind printre foarte putinii posesori de Primera care sunt multumiti de aceasta masina.
Acum sunt oarecum nelamurit, daca intrarea in gama (1.6 16v) costa 15.600 euro DDP, spune-ne si noua ce dotari optionale ai pus pe ea de s-a dus pretul in 22.000 euro?
*




Pe asta cu nemultumirea de unde ai scos-o? Eu nu cunosc nici un nemultumit de masina.....Mai vezi pe alte forumuri...In afara de zgomot, nu prea ai ce sa-i reprosezi. Probabil, daca as fi avut motorul de 1.6, as mai fi avut ceva sa-i reprosez.... tongue.gif dar asa, deocamdata n-am ce comenta de ea. Si am ajuns la 40.000 km.

Cat despre preturi si dotari: Nu exista optionale la Primera. Doar vreo doua-trei de genul Navigatie, Inteligent Cruise Control si....cam atat. Sunt 3 variante de dotare, iti alegi care-ti convine. Pretul ala de 15.600 este pentru varianta Visia (cea mai "saraca" ) cu motorul de 1.6. A mea a fost 23.000 DDP.



QUOTE(LemonDemon @ 15 Sep 2006, 21:37)
Pai din cate stiu modelul vechi de Primera (2002) a fost un fiasco total , insa modelul 2006 Phase 2 este o masina buna , peste Avensis, 407 sau Octavia2.
*



Phase 2 nu a fost lansata in 2006 ci in 2005. Anul asta n-au mai scos nimic nou....probabil se pregatesc pentru o inlocuire pe la anul.
Peste Avensis...nu stiu daca e. Peste 407, e doar la fiabilitate, nu la restul. Peste Octavia2, cam e din toate punctele de vedere....(e si normal, e alta clasa)
hellcat
Am "scos-o" din faptul ca vad zi de zi clienti de Nissan, majoritatea de Primera si Almera, cum iau cu asalt service-ul cu o groaza de probleme. Stii care-i modelul Nissan cu cele mai multe reveniri in service pe perioada garantiei?
Cat despre preturi si dotari: le cunosc prea bine, asta e! Tocmai de aceea am incercat sa-l rog pe LemonDemon sa ne explice mai concret echiparea masiinii sale. Sau poate poti sa ne explici tu cum o Primera Acenta de 1.6 costa 22.000 euro?
richie
Despre partea cu service-ul....nu te contrazic. Dar toti cei pe care ii cunosc posesori de primera (de almera nu cunosc) au vazut service-ul doar pentru revizii. Si unii au trecut de 100.000 km. Vezi si pe www.masini.ro/forum la sectiunea Nissan, cate plangeri sunt.

Despre dotare: Accenta mea are cam asa: Piele (sau ...ma rog...o fi ecologica, nu stiu si nici nu ma prea pasioneaza), scaune incalzite fata, scaune reglabile electric pe 6 directii, jante aliaj, 16", xenon pe faza scurta, camera pentru mers cu spatele, senzor de ploaie, oglinda centrala electrocromanta (parca asa o cheama tongue.gif).... Parca astea ar fi. Daca imi mai aduc aminte de ceva mai spun. Bineinteles, astea fiind peste Visia, adica peste dotarile de baza care sunt destul de "sanatoase" . Nu stiu pe motorizarea de 1.6 care e nivelul de dotare. Vazand putin pozele puse mai sus de LemonDemon, sunt si eu putintel surprins....
LemonDemon
Ok , hai sa explic dotarile:
Exterior
Faruri cu Xenon autoreglabile
Oglinzi actionate electric, in culoarea caroseriei
Proiectoare de ceata
Jante aliaj 16"

Interior
Geamuri electrice fata
Geamuri electrice spate
Computer de bord
Display central full color 7.0"
Indicator temperatura exterioara
Scaun sofer+pasager reglabile electric pe inaltime
Scaun sofer+pasager cu reglaj lombar
Bancheta rabatabila 60 /40 cu ISO-Fix, cotiera

Confort
Inchidere centralizata cu telecomanda cheie
Camera de luat vederi color pentru marsarier
Sistem de navigatie color cu DVD
Cruise Control
Radio CD + 6 boxe +2 tweetere
Comenzi audio pe volan
Aer conditionat cu reglare automata
Filtru polen
Stergator parbriz cu senzor de ploaie
Reglaj volan pe inaltime + telescopic
Volan imbracat in piele
Maner schimbator viteze imbracat in piele
Tapiterie piele/sintetic, scaune fata cu incalzire

Siguranta
Airbaguri sofer + pasager
Airbag-uri laterale tip perdea (2)
Tetiere active fata
3 tetiere spate
ABS + EBD+ brake assist
Sistem imobilizare NATS
ESP


Pretul : 22000 eur pe factura de la Nissan + 200 eur covorase Nissan + 500 eur Alarma Viper + 200 eur Pedalier H&R + Taxe inscriere si alte cheltuieli.
O alta problema am avut-o la computerul de bord si la parametrii masinii.Problema a fost urmatoarea:CP s-a blocat dupa 1 saptamana , iar masina nu tragea deloc si am fost la service cu ea.Cei de acolo mi-au zis ca asa e setata din Anglia pentru consum minim (in medie aveam 5,6 cu mers prin oras).Asa ca i-am lasat sa umble la parametrii masinii:rezultatul? Cu totul si cu totul alta masina! Nici nu se compara , este mult mai vioaie! Doar a crescut un pic consumul , insa se simnte altfel la condus
Ca fapt divers :A4,Avensis si Superb nu mi-au stat in cale(e drept ca la demarari rapide Disel ma face , e si normal are un cuplu mai mare , la turarii mici , insa dupa ce se tureaza il depasesc elegant )
hellcat
QUOTE(LemonDemon @ 9 Sep 2006, 10:02)
Nu are scaune incalzinte,...
...Nu are scaune de piele, are un material ca de plus care este pe tot interiorul.
*



QUOTE(LemonDemon @ 17 Oct 2006, 23:49)
Ok , hai sa explic dotarile:

Faruri cu Xenon autoreglabile
Display central full color 7.0"
Scaun sofer+pasager reglabile electric pe inaltime
Scaun sofer+pasager cu reglaj lombar
Sistem de navigatie color cu DVD
Cruise Control
Tapiterie piele/sintetic, scaune fata cu incalzire
ESP
*



Primera in motorizarea de 1.6 16v are 2 echipari: Visia si Acenta. In cazul ambelor echipari nu exista posibilitatea optarii pentru alte echipamente sau dotari.
In echparea Acenta aceasta masina costa la ora actuala 16.574 euro DDP.
Dotarile enumerate in citatul al doilea nu exista.
Daca despre xenon si sistemul de navigatie as inclina sa cred ca s-au montat de catre dealerul de la care ai cumparat masina, de restul nu stiu ce sa zic.
Din poze nu vad sistemul de spalare a farurilor, comenzile de cruise control de pe volan...
Display-ul pentru 1.6 Acenta are 5,8''.

Deci cam asta-i realitatea...
Pentru consultarea datelor tehnice si dotarile fiecarei echipari accesati fisierul xls "Lista de preturi"

http://www.nissan.ro/autovehicule_versiuni...icatii.php?ID=3
LemonDemon
Patratelele alb/negru reprezinta optionale pentru anumite modele.
Cea mai ieftina Accenta este 18050 EUR(numai masina) fara alte taxe...
richie
Daca are navigatia instalata, atunci are si ecranul de 7".
Altfel il are pe cel de 5.
hellcat
QUOTE(LemonDemon @ 20 Oct 2006, 11:24)
Patratelele alb/negru reprezinta optionale pentru anumite modele.
Cea mai ieftina Accenta este 18050 EUR(numai masina) fara alte taxe...
*


Patratelele alb cu negru reprezinta dotarile pentru Primera 2.0 16v in echiparea Acenta. Masina ta cu motor de 1.6 nu are dotarile astea si cu asta am incheiat discutia.
Si mai repet odata: Primera Acenta 1.6 costa 16.574 pret final. Am masina in echiparea asta in showroom wink.gif . Preturile plantate pe site-ul nissan nu au aplicate reducerile comerciale, reduceri care se pot modifica de la luna la luna.
A l e x
Si eu sunt putin surprins de surplusul de 6.000 de euro la pretul lui final... Dar ma rog... smile.gif
richie
QUOTE(hellcat @ 20 Oct 2006, 00:01)
Daca despre xenon si sistemul de navigatie as inclina sa cred ca s-au montat de catre dealerul de la care ai cumparat masina, de restul nu stiu ce sa zic.
Din poze nu vad sistemul de spalare a farurilor, comenzile de cruise control de pe volan...


http://www.nissan.ro/autovehicule_versiuni...icatii.php?ID=3
*



Ma...tu cam ai dreptate. Acum m-am uitat mai atent la pozele alea....
Iar Xenon fara spalator de faruri, nu cred ca-ti vinde nimeni....din cate stiu spalatorul e obligatoriu.
Pozele alea ma duc cu gandul la 2 variante:
1. Masina nu e Acenta, (pare mai mult Visia, dar oricum, pretul mi se pare aberant pe dotarile reiesite din poze)
2. Masina e Acenta, dar pozele sunt de la o Visia tongue.gif (pretul oricum mi se pare aberant. Pe mine m-a costat masina aprox 23.000 DDP, acum un an si ceva, cu toate dotarile alea trecute in lista (fara navigatie) si cu motor diesel care oricum e mai scump)

L.E. Iar displayul din poze este cel de 5.8' , nu cel de 7". Cel de 7" trebuie sa fie cat toata zona alocata display-ului...la asta se observa o "banda" neagra in jurul ecranului efectiv. O banda de.....1.2" tongue.gif
A l e x
Ce nu inteleg e de ce ar minti LemonDemon despre dotarile masinii lui, daca oricum a pus pozele care il contrazic ?

E un mister aici...
cristirenault
felicitari pentru masina , este o masina super si e altceva decat cu ce suntem noi obisnuiti , m-am urcat doar intr-una din showroom care nu stiu ce motorizare avea , am remarcat in mod negativ scaunele care sunt cele mai naspa scaune in care m-am asezat in viata mea ( cu exceptia Dacia & Co.) , poate la tine este alta echipare si sunt altfel , am mai observat unlucru extrem de urat la o asemnea masina , deasupra consolei centrale , in fata ceasurilor este un plastic negru parca , amplasat orizontal , daca il "bati" usor cu degetele scoate un sunet care nu are ce cauta intr-o masina de atatia bani , poate era defecta aia dar era noua masina , chiar i-am zis si celui care le prezenta in showroom si a ramas si el neplacut surprins.
Este o masina de zi cu zi, nu este o masina sportiva ci doar o masina care sa te slujeasca fara sa ceara prea multe de la buzunarul tau.
Important e ca tie sa iti placa chiar daca usile au 30 sau doar 10 cm... smile.gif
claus
mie imi plac foaarte muuult covorasele de 2 lei din targ si chestiile care sunt puse pe scaune.. taare frumos la o masina de 22.000 euro
richie
Mda...covorasele mele sunt de Carrefour nu de targ ...si implicit au costat vreo 3 lei biggrin.gif....
Sunt negre cu bordura rosie ...si ala de la sofer e praf deja.
Dar...nah...traim in romania si asta ne ocupa tot timpul....si after all, Nissan e parte a grupului Renault. Ce sa te astepti?

In schimb, chestiile de pe scaune sunt convins ca si le-a pus utilizatorul, nu dealerul....
A l e x
Dupa parerea mea LemonDemon nu prea se pricepe la masini si dotari, si probabil a fost pacalit ca e "full full full full" si a scris aici dotarile de pe site, altfel nu-mi explic de ce ar fi pus poze care-l contrazic (mai ales la faza cu xenoanele si monitorul din interior, clar vizibil de inexistente la el).

Aveam si eu un prieten care spunea ca sora lui are Clio Symbol (1.4) cu proiectoare ceata xenon (din fabrica) si ca ii ia 5% in oras in cel mai rau caz, dar na, l-am inteles, nu se pricepea si a scos din cur anumite informatii..

Asta tot nu explica de ce ar spune ca e 22.000. LemonDemon, eu cred ca tu "incerci sa ne minciunesti" !
cri123
Intrebare: vad ca si bordul lui Nissan are cateva imbinari plastic pe plastic. Sunt acestea o sursa de greierasi? La Renault-uri cam sunt. Eu imi aud clar Laguna cum mai trage cate un scart la o denivelare mai serioasa...
richie
Sunt sunt....greierasii mei ii mai rezolv cu o palma in bord....
Solon
Ii omori sau ii mangai? radmasa.gif
Scuze de off.
cri123
Adevarul e ca am auzit tone de greierasi in bord si prin usi si la maretul Passat nou. Exact trozniturile de plastic pe care le aud eu cand mai iau denivelari.

Asta imi cam intareste convingerea ca nu masinile sunt de vina, ci drumurile patriei biggrin.gif (culmea, cat am mers 6000 de km prin afara tarii, nu am prea auzit zgomote la bord smile.gif) ).
richie
QUOTE(Solon @ 25 Oct 2006, 11:48)
Ii omori sau ii mangai? radmasa.gif
Scuze de off.
*




Depinde de expresia fetei pe care o au cand scot capul din bord....daca sunt incruntati ii omor. Daca sunt veseli, ii mangai si le spun sa nu mai faca alta data blush.gif
A l e x
Daca intr-adevar se aud si la 'case mai mari' astfel de greierasi atunci e de bine (nu sa moara capra vecinului dar macar sa stim si noi ca nu suntem singurii.. si sa moara si capra vecinului la urma urmei, doar sunt roman smile.gif).

Domnul cu Primera de 22.000 nu a mai dat pe aici ?
nukeblast
QUOTE(alx @ 12 Sep 2006, 09:24)
Eu am mers ceva cu o Visia de 1.6 si mi s-a parut MULT subdimensionat motorul pentru caroseria asta. O dovedeste si consumul mediu de 10l/100 in 15k km. Si asta drumuri si in afara o gramada, nedepasindu-se 120km/h.
*




este... am 1 in familie visia si imi dau pumni in cap ca mam zgarcit si am luat visia 1,6... trebia sa iau tekna 2,0, in schimb cu consumu mie peste 7,2 nu imi ia ... pe bune o sa atasezi si o poza mai tz cu consumu si averageu pe ultimile mii de km si ai sa vezi ca numa o singura data a fost intre 8 si 8,5 restu mai sus de 8 nu e de obicei 7,2 sau 6,9 dak merg oleak mai putin prin orash;) si in conditiile in care pe autostrada ii dau si 189 ( de obicei merg cu 160) si pe dn ii dau 140-150 depinde de aglomeratie si conditiile de drum/vizibilitate

in schimb lemondemon ori minte de ingheata apele ori chiar nu shtie ce spune am mashina de 1an jumate si shtiu sa deosebesc o tekna/acenta de visia

aia e visia toata ziua explic:
1 faruri sunt halogen nu xenon
2 tapiteria este stofa gri de visia nu piele(gri antracit parca ii spune da nush sigur)
3 ecranu e de 5,8" nu de 7"
4 comenzile ptru cruise control tre sa fie pe volan acolo unde apare elementu din aluminiu fara botoane tongue.gif ala cu butoane e comanda audio
5 jontile NU SUNT STOCK!!! alea nus jenti originale nissan sunt cumparate dupe pentru a inlocui j de tabla ale visiei wink.gif


anyway nu am vrut sa jignesc pe nime doar am constatat cate ceva ca simlu posesor de primer biggrin.gif

Cheers
A l e x
Pai asta a spus si hellcat.
LemonDemon
Nivel de echipare: Acenta -----1.6l

Exterior
Oglinzi actionate electric, in culoarea caroseriei
Proiectoare de ceata
Jante aliaj 16"

Interior
Geamuri electrice fata
Geamuri electrice spate
Computer de bord
Display central full color 5.8"
Indicator temperatura exterioara
Scaun sofer reglabil pe inaltime
Scaun sofer+pasager cu reglaj lombar
Bancheta rabatabila asimetric 60 / 40

Confort
Inchidere centralizata cu telecomanda cheie
Camera de luat vederi color pentru marsarier
Radio CD + 6 boxe
Comenzi audio pe volan
Aer conditionat cu reglare automata
Filtru polen
Stergator parbriz cu senzor de ploaie
Reglaj volan pe inaltime + telescopic
Volan imbracat in piele
Maner schimbator viteze imbracat in piele

Siguranta
Airbaguri sofer + pasager
Sistem ISOFIX pt. scaun copil
Airbag-uri laterale tip perdea (2)
Tetiere active fata
3 tetiere spate
ABS + EBD+ brake assist
Sistem imobilizare NATS

Pret : 18.059 eur
Presurile sunt luate tot de la Nissan si au costat 200 eur setul (am asteptat 2 saptamani dupa ele)
In rest a mai costat comisionul de la dealer , inscrierea, prima factura la Casco , numere preferentiare.
Ca imbunatatiri am pus un pedalier H&R care sa fie in acelasi ton cu cromul din interior.
Sistem alarma Viper-600 eur.
In locul materialului textil puteam opta pentru piele sintetica , insa masina aceasta o folosesc in regim utilitar si nu am nevoie de asa ceva.
Am mai cumparat set cauciucuri de iarna cu tot cu jenti .
Per total m-a costat in jur de 22.000 eur.
Daca vreau sa conving pe cineva sa o cumpere ii zic ca e 12999 CIP.
Daca imi e prieten il avertizez cat costa toata afacerea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.