cmandrei
14 Aug 2006, 11:39
Cam asa stau lucrurile.
Pas 1: Se identifica suruburile si surubelnita necesara. Se defac suruburile (punctele rosii). Se desfac clemele de fixare (punctele galbene).
Pas 2: Se ridica capacul de plastic. Se scoate/ridica filtru existent.
Pas 3: Optional se curata carcasa filtrului de aer de praful, pietricelele, ganganiile ce au ramas pe acolo.
Pas 4: Se aseaza noul filtru de aer.
Pas 5: Se aseaza capacul, se inchid/prind clemele si suruburile.
P.S. bafta e usor.
Acest material este o nota informativa si nu indeamna pe nimeni sa umble la masina sa. Tot ceea ce faceti, e pe proprie raspundere si forumul reno.ro sau oricine altcineva nu poate fi tras la raspundere in nici un fel.
han_1.6 mpi
20 Feb 2007, 16:52
este foarte important sa aveti grija atunci cand curatati praful si pietricelele din carcasa filtrului sa nu intre in corpul clapeta.
mult mai simplu ca la dci.
sagetator
20 Feb 2007, 17:21
Ne poate prezenta cineva un tutorial pt. motoarele dCi de pe Clio?
cmandrei
20 Feb 2007, 17:27
madmax88
12 Oct 2007, 08:48
Știe cineva cum e cu procedura de schimbare filtru aer pt un 1.4 16V?
Chiar filtrul este unul de formă diferită. E dreptunghi.
Vă rog, dacă e posibil.
Si eu as avea nevoie de un tutorial pt. schimbare filtru aer pt. 1.4 16 V.
Ne poate ajuta cineva plsss?????
hitman1234
31 Mar 2008, 20:03
Foarte util andrei si foarte usor de schimbat,in 5 minute e gata
la 1.4 16v e foarte simplu. se vede un tub, care intr-un capat are o cutie dreptunghiulara, iar celalalt capat vine undeva la far. se scoate capatul de la far(trebuie rotit un pic si apoi tras, are niste cleme). cutia din celalalt capat e prinsa de tub cu un elastic sau kind of. se desface elasticul. apoi, treci la carcasa filtrului(e o cutie neagra in spatele motorului). desfaci suruburile care se vad, apoi tragi de ea in sus (are si cutia filtrului niste cleme, asa ca ba careful, se pot rupe) si uite filtrul.
ionutzmi
17 Apr 2009, 19:34
foarte util
azi lam schimbat si eu
ce am gasit acolo ....
hellcat
28 Oct 2009, 21:40
QUOTE(Serbu @ 27 May 2008, 09:00)
la 1.4 16v e foarte simplu. se vede un tub, care intr-un capat are o cutie dreptunghiulara, iar celalalt capat vine undeva la far. se scoate capatul de la far(trebuie rotit un pic si apoi tras, are niste cleme). cutia din celalalt capat e prinsa de tub cu un elastic sau kind of. se desface elasticul. apoi, treci la carcasa filtrului(e o cutie neagra in spatele motorului). desfaci suruburile care se vad, apoi tragi de ea in sus (are si cutia filtrului niste cleme, asa ca ba careful, se pot rupe) si uite filtrul.
[attachmentid=1627563343] [attachmentid=1627563344]
Atasez si 2 poze explicatiilor de mai sus. Cutia dreptunghiulara e rezonatorul, tubul elastic e o cordeluta de cauciuc (insemnata cu sageata verde), cutia filtrului are 2 suruburi in partea superioara (sagetile rosii) - dupa desurubarea lor se inclina cu grija si se trage usor in sus...cutia in partea de jos are o clema care-i asigura fixarea de admisie.
vallixx
2 Nov 2009, 21:05
La mine, la revizie mi-a schimbat filtrul de aer fara sa mai demonteze rezonatorul si conducta. A desfacut surubelele alea pe care le indica hellcat, a tras tot ansamblul un pic in lateral ca sa aiba accces a scos filtrul vechi, l-a bagat pe cel nou si a pus surubelele la loc.
Timp : max 5-7 min.
Andrei o intrebare desi nu prea te-am mai vazut pe aici pe forum ca m-ai am niste intrebari....ESTE NORMAL CA UNDE SUNT CELE DOUA SURUBURI CU CAUCIUC LA FILTRU DE AER...(cele pozitionate la 1-2 cm de bujii,prima poza de sus) sa flambeze filtru de aer sau trebuie sa stea fix...le-am strans la maxim dar tot nu mere sa stea fix ..La voi cum e?
Ygi_17
23 Aug 2010, 22:35
de ce nu putem schimba filtru de aer la 20.000 km ca la Sandero, Logan?
am observat ca filtrul de aer e usor murdar din prima 10.000 km apoi cam asa ramane si la 15.000 km
exista si aici grade de murdarie: murdar si foarte murdar?
cat de murdar trebuie sa fie ca sa-l schimbi ?
cum pot sa-mi dau seama?
cmandrei
24 Aug 2010, 08:08
De ce sa nu poti sa-l inlocuiesti la 20.000 ? Poti sa faci asta fara nici o problema. Incearca sa analizezi tu aceasta problema a filtrului de aer. In functie de anotimp - cantitate de praf si umezeaza, temperatura exterioara, grad imbacsire filtru - cum afecteaza performantele masinutei tale in functie poate de ce benzina pui si asa mai departe. Sau, altfel, poti cumpara tu filtru cu 30-50 ron si sa-l inlocuiesti cand doresti fara a mai da 80-100 ron la service pentru inlocuire
.
Teorie: Cat timp mai e galben cat de cat mai e bun. Dar si asa sa nu credeti ca nu e plin de praf/mizerie. Incercati sa suflati unul cu aer comprimat dupa 4000km de utilizare sa vedeti ce e in el
.
boreas
28 Jun 2015, 10:40
Buna, cum se pot vedea imaginile din primul post?
Multumesc
Am si eu o intrebare stupida. Am vazut ca filtrul acela circular are o intrerupere care este de metal. Conteaza pozitia ei in carcasa?
Teodor Bogdan
16 Oct 2017, 15:23
Nu are importanta, cred ca este un fel de marcaj al fabricantului
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.