Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Conducta aer Megane 1 1.6 16V
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane
adip
Referinta initiala:
http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=51843

Din capul locului, exclud solutia cu ansamblul de origine reno, are un pret prea nesimtit.
Momentan am recurs la o solutie temporara, prin lipirea partilor desprinse din ansamblu cu Powertape, dar nu vreau s-o las asa, fiindca:
- nu stiu cat de rezistenta e solutia la temperatura de sub capota in regim de lucru normal al motorului.
- cred ca banda respectiva ia foc usor, pe cand cartonul burdufului original cred ca e ignifugat.
Drept pentru care m-am gandit sa folosesc burduful de pe SN / Papuc Diesel. E de acelasi tip, are o lungime suficienta pt. a-l folosi pt. adaptarea cu bucatile din cel original.
Problemele pe care le vad eu aici sunt 2:
- ce solutie sa folosesc pt. lipirea bucatilor de burduf (probabil dupa o curatare serioasa a zonelor pe care o sa aplic adezivul) ? Trebuie sa lipeasca f. bine materialul cu pricina si sa reziste solicitarilor termice extreme (in special pt. perioada de iarna, cand sub capota diferentele sunt f. mari in unitatea de timp)
- circumferinta burdufului original de M1 1.6 16V e de 21,5cm pe cand cea a celor de pe SN/Papuc e de 19,5-20cm. Asta inseamna o diferenta de vreo 3 mm in diametru intre cele 2. Care diferenta pare ideala dpv al montajului (asta de SN o sa vina pe interior iar cel original pe exterior), dar nu stiu daca e vreo pb. dpv al prizei de aer aspirat prin filtru. E posibil ca acei milimetri in diametru sa conteze pt. amestecul de carburant, reprize, etcetc? Acei milimetri in minus ai burdufului de aer de SN ar putea insemna o strangulare pt. alimentare?
Imi cer scuze pt. stupizenia intrebarilor, nu-s de meserie pe topic, deci accept castanele smile.gif
Dar nici nu vreau sa ingras cevasilea marketoizi de la reno care s-au gandit ei ca daca vinzi masini ieftine iti permiti sa-ti mentii vanzarile cu piese scumpe. Morons, de-aia n-o sa-mi iau eu vreodata reno & derivate ca masina noua!

Orice opinie si sugestie e binevenita, multam

Bafta,
Adi

P.S. Daca vreti poze cereti si vi se va da smile.gif
P.P.S. Daca va bate gandul sa va bagati degetele sub capota fiti fooaaaaarte grijulii cu burduful asta, distractia costa la neatentie, reno sta dupa colt cu facturierul mad.gif
V A L I
Defapt care e rolul burdufului ? Sa nu intre prea multe impuritati direct in filtrul de aer (sau apa). Eu zic ca , chiar daca il dai jos sau il pastrezi masina va avea acelasi comportament , ba chiar (poate va trage mai bine), chiar daca trage aer (cald) din compartimentul motor. Dezavantaj: filtru de aer va fi imbacsit mult mai rapid. O solutie ar fi sa iei un ac si niste ata si sa incepi sa il cosi pe cel vechi smile.gif . Alta (cea mai buna ): cum ai zis si tu sa adaptezi un burduf de la alta masina. Eu zic ca nu influenteaza in nici un fel comportamentul masinii , un diametru putin mai mic sau mai mare..ideea e sa nu fie mult mai mic.
Bafta!
adip
QUOTE(V A L I @ 13 Aug 2006, 23:02)
Defapt care e rolul burdufului ? Sa nu intre prea multe impuritati direct in filtrul de aer (sau apa). Eu zic ca , chiar daca il dai jos sau il pastrezi masina va avea acelasi comportament , ba chiar (poate va trage mai bine), chiar daca trage aer (cald) din compartimentul motor. Dezavantaj: filtru de aer va fi imbacsit mult mai rapid.
Salut V A L I, mersi pt. raspuns.
Nu stiu, nu ma pronunt. Dar din ce-am vazut pana acum si pe alte masini, pt. filtru se trage aer rece si nu cald, dintr-o zona cu temperatura cat mai scazuta. Nu cred ca rolul burdufului e de a preveni doar impuritatile. Aici cred ar fi bine ca cei de meserie de pe forum sa aduca explicatii suplimentare, tks wink.gif
QUOTE(V A L I @ 13 Aug 2006, 23:02)
O solutie ar fi sa iei un ac si niste ata si sa incepi sa il cosi pe cel vechi smile.gif
Asta ar merge f. bine doar daca as avea bucata lipsa de burduf dinspre tulumba de la filtru (cca. 2.5cm lipsesc)
QUOTE(V A L I @ 13 Aug 2006, 23:02)
Alta (cea mai buna ): cum ai zis si tu sa adaptezi un burduf de la alta masina. Eu zic ca nu influenteaza in nici un fel comportamentul masinii , un diametru putin mai mic sau mai mare..ideea e sa nu fie mult mai mic.
Dap, dar mai bine sa vedem ce zic cei in tema referitor la diferenta dediametru, daca influenteaza sau nu comportamentul motorului smile.gif

Bafta,
Adi
alan26
salutare ,
si eu ma confrunt cu aceeasi problema , spune-mi , te rog, daca si cum ai rezolvat-o , cei de la service mi-au spus ca ruperea cordonului de acolo imi influenteaza si consumul de benzina care ce-i drept a crescut de cand cu nefericitul accident
adip
Stau cu banda aia adeziva care imi asigura etanseitate, deci nu sunt probleme cu consum, reprize, etc. Cred ca cei din service vor sa-ti vanda nenorocirea aia de burduf cu cat nu face, de-aia au bagat-o pe-asta cu consumul.
Daca oi gasi ceva ieftin din dezmembrari o schimb. Daca nu, nu smile.gif
VladL
O varianta sa le prinzi ar fi:
1. Cauti o teava care sa aiba diametrul exterior = diametrul interior al burdufului SN/papuc (cu cat mai fixa cu atat mai bine)
2. Tai un inel de 2-3cm
3. Introduci inelul in interiorul burdufului SN/papuc
4. Vii cu partea de burduf ramasa pe masina, peste cel SN/papuc si le prinzi cu un colier metalic
Alyn85
Salut baieti si eu intampin cam aceeasi problema si ma gandesc sa ii fac o mica modificare in locul furtunului acela si vroiam sa stiu daca se va merita sa fac asta. Va atasez o poza cu noul kit.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.