Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Laguna 1,8
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
șoferistul
Am găsit o Laguna din 2003, 40.000 KM, cu motor benzină 1,8, la dealer Reanult. Am căutat detalii despre această motorizare și nu am găsit consumurile reale, intervalele de service, probleme care pot apărea.
cri123
Avand in vedere ca 1.6 consuma cam 10 in oras la condus normal si 2.0 cam 14, 1.8 trebuie sa fie pe undeva pe la 12 in oras. Afara, pe la 120, mananca pe undeva pe la 7.
r&d
Am luat din Germania una de 1.8 120cp.
Pe ~1000km , din Germania pana in Oradea consumul a stat la 6.5. Asta include autostrada si ceva invarteli prin Regensburg, aglomeratie pe centura de ocolire a Budapestei si drumul european E60.
Acuma am la bord un consum de 7.7 dupa ce am mai circulat doua saptamani cu ea in Cluj.
Am sa resetez calculatorul de bord sa vad un consum pur de oras la cat imi iese.
La mine service-ul este setat la 30k km, adusa din Germania. In Romania cel mai probabil e la 15k km. Distributia se schimba la 120k km sau 5 ani.
Probleme specifice nu are. Poti sa te intalnesti cu aceleasi probleme ca si la 1.6 si 2.0, bobinele de inductie, pompa de apa(desi la modele dupa 2000 greu de crezut) etc..
Pe Laguna 2, motorul de 1,8 este cu distributie variabila pe admisie si este drive-by-wire. Astea is diferentele notabile fata de vechiul 1.8 de pe Laguna 1 phase2. Mie imi place foarte mult cum merge acest motor, vin de pe o Laguna 1 cu un dCi de 107cp cu chiptuning.
adrian@
Consumul mediu la un raport de aproximativ 30%-oras si 70%-afara il am la 7,5.
In afara, bazandu-ma pe consumul instantaneu, pe la 100km/h consuma 6-6,5, iar in localitate undeva pe langa 10. Daca esti adeptul acceleratiilor puternice poti linistit sa mai pui 1-2 litri la consumurile astea.
Una peste alta este un consum decent pentru o masina de 1300kg.

Apropo consumul oficial declarat de Renault este: 6/10/8 extraurban/urban/mediu
b_42_jim
10.5/12 cu/fara ac, 5.5/7.5 @ 80/140.

Avand raport de compresie 9.8:1 ar fi recomandabil sa-i pui benzina COR min. 98

Eu ii pun 99+ de la Petrom, merge f. bine si e f. silentioasa. Un motor f. bun ca flexibilitate, confort si putere.
inalbi5m
r&d:La ce pret ai luat-o din Germania (daca se poate) si cati km are?ultumesc anticipat.
șoferistul
Cînd și de ce a scos Renault din fabricație motorul de 1,8 L? Mi se poare foarte mare diferența de consum cu între rulajul cu aerul condiționat oprit și pornit.
r&d
inalbi5m in Germania a fost 6500 euro. Povestea o gasesti pe autoshow in aria "Masina mea". Link-ul nu stiu daca este permis pe acest forum catre un alt forum.
soferistul cu AC-ul pornit poti pune linistit 1.5 - 2 litri in plus la suta. e benzinar si se simte...
Motorul de 1.8 a fost radiat odata cu faceliftul de la Laguna 2 din motive comerciale. A fost radiat pentru ca motorul de 1.6 a primit si el defazor pe admisie si a fost urcat la 116cp. Cel de 2 litri aspirat are puterea de 135cp iar cilindreea de 1.8 cu puterile 116 sau 120cp nu avea unde sa se incadreze. 1.6 ramane motorul entry-level datorita pretului si taxelor mici iar 1.8 nu mai avea clientela. Cine ar fi dat cateva sute de euro pentru 4cp in plus si niste taxe ultrioare mai mari? Iar ca sa urce puterea celui de 1.8 nu avea sens, cei de la Renault concentrandu-se pe 2.0 pe care il au atat aspirat cat si in varianta turbo. Probabil in viitor si cel de 1.6 va primi o turbina iar plaja de valori acoperita va fi mult mai mare.
Practic fata de cel de 2 litri (F4R) difera doar alezajul F4R(2.0 16V) are 82.7x93 iar F4P(1.8 16V) are 82.7x83.
alex0875
Buzau-Bucuresti-Buzau cu ac, 50km/h localitate 100km/h afara numai cu pilot automat si cu urcarea de la 50 la 100km/h numai din comenzile de pe volan fara a folosi comanda rapel (daca cresti viteza din comanda + cu cite 2km/h apasata la interval de 1 sec schimbarea vitezelor se face sub 3000 ture- la comanda rapel schimba la peste 4000 ture) - consum 6,1%.
Acelasi traseu dar folosind comanda rapel si 78km/h localitate si 128km/h afara consum 7,5%.
BUcuresti-Cabana Diham- Moeciu- Fundata- Bucuresti consum 8,1%.
alex0875
Referitor la probleme care pot aparea a mea are 120000 km si pana acum nu a avut nici o problema la motor sau cutie. Singurele probleme in toata aceasta perioada au fost o interventie la comanda sistemului de climatizare ,una la comanda stergatoarelor si la 109000km sau schimbat toate amortizoarele in rest operatiile normale de service la fiecare 30000km.
r&d
Update pe cinsum, exclusiv in oras (CjNapoca) 11%. Aglomeratie, clima pe auto. Deci ni oras o sa consume cam 10.5-11.5. Mai adaugceva km si ma edific.
AEP
Consum in Bucuresti 11,7-12 l/100km cu aer conditionat pornit. In afara 7l/100km la 90-100 km/h, 8,5-9 l/100km la 130-140km/h.
bh07xyk
La ce masina AEP? In semnatura ai dCi...
gabi.badea
QUOTE
La ce masina AEP? In semnatura ai dCi...


1,8 16V 120cp.
Am scris din greseala de pe userul fratelui meu... blush.gif el are diesel...
alex1405
mda... pai deja la 1.8, daca are 120cp inseamna ca e 16v...adica cam ca a mea...
la consum am scos cam 7 la drum lung, 10 la drum lung (dar la 6500 ture) iar in oras cu AC.. 10-12. Diferenta intre 10 si 12 vine de la cat stau in aglomeratie (mi se intampla la barierele de la Otopeni).

despre service considera urmatoarele (daca masina e de afara):
schimbat curea accesorii pe la 60.000
schimbat distributia (cureaua de distributie) 80-90.000
filtrul de aer la 30-35000
ulei: sintetic schimbat la 30.000, eu folosesc elf competition si il schimb la 20.000
la fiecare 50 60.000 verifica bielete, tampon motor, flanse etc...

pe principiul asta, sunt la a 2 laguna 1... si pe prima L1 2.0RT Nevada am dat-o la 180.000 km si am plans dupa ea (nu era euro... neinmatriculabila la noi)


This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.