Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme Espace 4
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Safrane,Velsatis,Avantime si Espace
ClaudiuK
Am si eu un Renault Espace 4 din 2003 , 2,2 DCI 150 CP cumparat la 40.000 km. Cutia de viteze s-a stricat, urmata de pompa de frana, lucru inacceptabil la o masina de 40.000. Timpul de asteptare a fost de aproape 3 saptamani. Sunt interesat daca a mai patit cineva lucrul asta, cu toate ca numarul de Espace 4 la noi in tara este foarte mic.
b06fcn
Esti sigur de kilometraj?
ovizd
Salut, te cred eu am un espace IV luat de o luna, mashina e din 2003 shi are 90 de mii km. A ieshit din garantzie shi cu o saptamina in urma s-a rupt o biela in austria shi a trebuit sa o las acolo. Am paguba de 8600 euro numai devizul, plus trambalarea, plus colateralele. Ma simt cind ma uit la ea, ca shi cum m-ash uita la o ciuperca frumos colorata, insa otravita, sau ca la o femeie frumoasa dar bolnava inauntru. excl.gif
traffictours
Astea ori sunt ghinioane, ori kilometrajele sunt f. mari, pe la 200.000 km mai apar si dintr-astea. Oricum, succes!
catnico
Sincer si mie mi se pare improbabil(dar nu imposibil) ca la acest km. sa se intimple asa ceva.Daca masina a fost a unei firme inainte sau pretul a fost mult sub normal ai toate sansele sa ai f f f multi km.
Ai cumparat-o de la un dealer turc ,arab,polonez....?
EL_BGD
Pentru initiatorul topicului, daca-l incalzeste cu ceva, si mie mi s-a "rupt" cutia la al meu Clio, luat de nou (2003), pe la 50k.
Si sincer, si la Megane 2 (cel putin la cel fara facelift) cutia se simte a fi foarte fragila si cu acelasi simptom de a agata la cuplarea marche-arrier'ului.
In ton cu "era consumabilelor", pana acum (<80k) am schimbat 2 seturi de discuri de frana (cu placutele schimbate la timp intotdeauna), 2 seturi de amortizoare (ce-i drept, nu ca cele originale - ca marca, dar teoretic mai bune), am ajunt si la un total de 8 sau 9 bobine schimbate din care numai 3 au fost Sagem (deci am schimbat si Beru), si lista continua.
Donkey
as avea si eu o mica intrebare ... are careva idee cum as putea sa schimb un bec de la faza scurta la un espace 4 ? desenul din carte nu spune mare lucru ... sincer! si sa ma duc pana la service sa ma taxeze aia pentru asa ceva mi-e cam jena wink.gif

multumiri
bboobbyy_mates
incep sa cred k nusi face banii!!! 40000 euro una noua!!! ce .....?
ziceti si voi. nu mai bine un TOUAREG nou?

ATENTIE: k sh tz - limbaj irc - sunt interzise prin regulament
cmandrei
Nu e acelasi lucru ... deci degeaba ca sa zic asa ... poate Espace sau Sharan da asa putem compara.
Ford_V6
QUOTE
Cutia de viteze s-a stricat, urmata de pompa de frana, lucru inacceptabil la o masina de 40.000


De ce e asa de inacceptabil ???
traffictours
Nu se mai fabrica masinile asa cum se faceau alta data....Este politica de consum si politica functionarii service-urilor reprezentantelor auto, oricare ar fi ele...
Ford_V6
Daca mai faceau astia Mercedes'uri ca altadata sa tina 1.000.000 de km erau in faliment pana acum . . . .

Valabil si pentru Renault care acum 20-30 de ani mergeau 3-400.000 fara probleme...sa mai vad acum un Clio ca tine 300k . . .
cj98czh
Ford_V6 - Stiu Megane 1 cu motor 1.9 dCi cu 320.000 de km si face Germania saptamanal....deci motoarele inca tin...
Ford_V6
depinde mult si de sofer si de intretinere . . . acum din pacate politica asta de scadere a fiabilitatii se reflecta si in intervalele de service . . . daca te iei dupa ei si schimbi uleiul la 20.000 km... La opel am auzit alta goanga . . .cica la cutiile de viteze de ultima generatie nu se mai schimba uleiul . . .e pe viata . . .adica schimbi cutia cu totul . . .

Nu spun ca nu sunt masini care merg ok si dupa parcursuri mari dar probabil ca sunt ingrijite si menajate sau pur si simplu e vorba de noroc . . .

Oricum sunt mult mai multe cu probleme majore decat alea care mai tin 300.000 fara r.k.
R19/16v
Nici la masinile mai vechi nu se schimba uleiul din cutie. Si la mine zice reno ca e gresata pe viata.
Ford_V6
si ii crezi ? biggrin.gif
R19/16v
Avand in vedere ca in carte sunt trecute revizii doar pana la 240k km, deci presupun ca dupa mintea lui la 240k km masina e de aruncat, da, il cred. Cred ca uleiul ala tine 240k km.
FlorinG
Și eu am probleme cu Espace-ul pe care l-am achiziționat de curând. Mă întreb și vă întreb cine mă poate ajuta cu documentație, surse și coduri de piese, cataloage, etc.
Este un model vechiuț (1996, cred): 6 locuri, haion, motor benzină, euro 2 și 2165 cmc. Orice sugestie e binevenită dacă vine de la un binevoitor! Destul mi-am pus familia în cap!
smile.gif
Dacă nu ...... îl vând!!
andersonbeek
QUOTE(traffictours @ 12 Nov 2007, 09:34)
Nu se mai fabrica masinile asa cum se faceau alta data....Este politica de consum si politica functionarii service-urilor reprezentantelor auto, oricare ar fi ele...
*




QUOTE(Ford_V6 @ 16 Nov 2007, 02:21)
si ii crezi ? biggrin.gif
*




<span class='edit'>24 Jan 2010, 15:36:</span>
Salut .am un espace IV din 2003. Pana ieri e totul ok si dupa ce am parcurs vreo 500km an contiinuu m-am oprit an'tro parcare sa ma odihnesc putin.Cand sa plec pornesc motorul dar nu mai pot baga an nici o viteza cu motorul pornit. Vreo idee ----A mai patit cineva la fel ?????? ohmy.gif Este un motor de 1.9dci 115 kp


<span class='edit'>24 Jan 2010, 15:38:</span>
cu motorul oprit se pot schimba vitezele fara probleme.Doar cand al pornesc apare acea problema
aly_vo
Placa presiune sau rulment presiune; dar poate sa fie si din comanda ambreiajului :pompa sau cilindru de ambreiaj.
lucian 12
pe renault sunt doua motorizari diesel cu foarte mari probleme 2.2dci si 3.0v6dci va spun din experienta cel putin 2.2 este catastrofa injectoare pistoane topite din cauza injectoarelor biele rupte si altele asa ca grija mare ce cumparati P.S. cat de curand am sch un dotor de 2.2dci a estit biela prin bloc masina are 60.000 km este in garantie inca ce ziceti ?
dethave
Nu stiu de ce aveti o asa proasta impresie de 2.2 dci:am masina din semnatura de 2 ani si ceva.Merge ca in prima zi de cind am cumparat-o(second-hand).Mai am un amic cu acelasi tip de masina si nici el nu a avut probleme:si vreau sa va spun ca nu le-am menajat,in limitele bunului simt.Trebuiesc tratate ca niste masini de familie,nu?
cj98czh
2.2 dCi este mai problematic decat 1.9 dCi ... 2.2 se trage din batranul 2068 TD .. sau D ... dar din pacate nu i-a preluat si fiabilitatea acelui motor ... si eu stiu destui cu probleme la el ... tu poate ai avut noroc ... ce sa zic ..

3.0 dCi V6 ... nu este motor Renault ... este Isuzu ...
dethave
Am convingerea ca si "talpa "are un cuvant de zis: nu vreau sa-mi atrag antipatii dar refuz sa cred ca e ca la loto:sa cumperi o masina cu motor cistigator sau necastigator!!!
Desigur,excludem defectele de fabricatie si hazardul si nu in ultimul rand motorina.
Sa nu se supere nimeni pe mine,dar bielele alea nu ies prin blocul motor asaaa...
cj98czh
Nu cred ca are nici o importanta talpa ... motorul este facut sa functioneze intre niste parametrii ... de aia limitare la turare + multe alte chestii .... sunt prea multe 2.2 dCi cu probleme ... .

Acu vreo 2 ani cand cautam Laguna si am gasit una cu 2.2 care imi placea mult ... cati mecanici/ingineri am intrebat care lucreaza sau au lucrat la renault mi-au spus sa ma feresc de motorul ala ca este cu bube constructive ... tu crezi ce vrei ..
dethave
Cred ca deja discutam "fiecare de ale lui".Hai s-o lasam asa.
denis17
SI ACUM INTERVIN SI EU.,ESTE ADEVARAT CA MOTORUL 2.2 DCI ESTE UNUL DINTRE CELE MAI PACATOASE MOTOARE PE CARE LE STIU SAU AM AUZIT DE ELE...SPUN ASTA PENTRU CA AM LA DEZMEMBRAT RENAULT ESPACE 4 CU MOTOR DE 2200 DCI,SI NU ESTE LUNA SA NU PRIMESC CEL PUTIN 5-6 TELEFOANE DE LA CLIENTI,CERANDUMI MOTORUL.... biggrin.gif
dethave
Fiecare cu ale lui....
Da" stii cum e de fapt?
Ca atunci cind l-au intrebat pe Bula:"Nevasta-ta a fost fata mare?"
Si Bula a raspuns"Unii zic ca DA,Altii zic ca NU..."
Eu nu am auzit de genul de probleme pe care le enumerati voi si masina are 300 de mii km rulati ,jumatate de mine.
P.S.
De curiozitate,1,9 dci nu au probleme?
Grand Espace IV
Am eu un G.Espace IV cu motor 1,9 dci si mi s/a spart un cuzinet la p4. Stau cu ea de 2 luni in service, cu motorul bucatele. Sper sa gasesc solutia cea mai buna ca pret si calitate.
dethave
Una epavata? cu acelasi motor,desigur:n-ar trebui sa coste luna de pe cer.
alexandrurupa
Salut! Am si eu nevoie de o parere va rog...Sunt nehotarat,vreau sa iau un espace 4 dar am de ales intre 2 masini....una e din 2004 cu 13000 km cu 2 proprietari si o gramada de optiuni...iar cealalta e din 2003 nu atat de multe optiuni dar cu vreo 89 de mii km.Problema e ca in cazul primului espace sunt destul de sigur ca are atati km ca e de la proprietar dar a 2a e de la parc auto,si imi vine greu sa cred ca sunt reali.si pretul este pentru prima 2900 iar a 2a 1700 posibil nenegociabil.ambele masini se afla in austria.MS!


espacern
Depinde si motorizarea....nu doar dotarile.

@+
bundy220
daca nu ai scris gresit 13.000 km
prima fara discutii
mark``
Reinviu topic asta si va spun ca motorizarea e ft importanta la un Espace 4.
Daca ai 2.0 dci l-ai prins in general pe D-zeu de picior.
Restu loterie mare de tot.
In rest ca si probleme raman vesnicele rateuri pe partea electrica. Vad ca orice model Renault are problema asta.
In rest motorizarea 2.0 e teapana rau.
poto_r
Salutare,

Parere de fan si posesor de 4 Renault uri benzinare, K4M, F4R, F4RT.

Nu va mai asteptati la minuni de la masini diesel de 15-20 de ani fara o intretinere corespunzatoare.

Tocmai ce am achizitionat un Espace 4 2.0T benzina din 2003 (165.000km dovediti din ultimele lor ITP uri).

Masina din Olanda cu un singur proprietar:

- ulei schimbat la 30 - 35.000km
- bujiile originale dupa cum aratau (distanta mare intre electrozi, depuneri, etc)
- uleiul in cutie manuala 6+1 - apos, ars... cutia facea un zgomot pe accelerare incredibil

Pot sa zic ca mecanic am pus masina la punct si ca am avut noroc ca a scpat cutia, dupa inlocuirea uleiului, dar atrag atentia ca planul de mentenante de afara nu e gandit pentru romanul ce cumpara masini la "200.000km". Neamtul nu e interesat sa si schimbe uleiul la 10.000km pentru a prelungi viata unui motor peste intervalul de timp pentru care tine el masina. Odata ajunse in Romania la un entuziasmat posesor, ce sa vezi... cad cutii, cad turbine, arbore cotiti si etc.

Eu mi am asumat mental ca se pot intampla si in cazul meu si e tocmai unul din motivele pentru care am renuntat la ideea de a cumpara diesel. Kilometraj mare datorita consumului redus, intretinere minima pe perioada de exploatare pentru care e cumparata!

PS. Mai am de pus la punct o problema cu geamurile electrice fata - schimbat macara parte mecanica fata, masina la achizitionare era cu dreapta fata proptit cu lemn, motorasul nu facea nimic, pe stanga mergea sacadat, inlocuit comanda geamuri fata datorita faptului ca nu se mai luminau, demufat module macara geam pentru verificari electrice, pus la loc, geamul stanga blocat in pozitie deschis evident!

Cumparat 2 module SH functionale, acelasi lucru. Sunt la stadiul de ma apuca de verificarile la BCM.

Daca cineva s a mai lovit de asa ceva... as aprecia orice idee pentru a face diagnosticarea mai usoara!

mark``
Si eu am probleme pe geamurile electrice, vreo 2, si nu vreau sa ma bag sa le fac ca parca vad ca nu-mi iasa. O s-o duc la service sa-si bata capu. Primesc factura si pe baza ei tre sa mearga. Altfel nu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.