He he, o sa incerc sa relatez cat mai obiectiv cele ce urmeaza, cu toate ca initial vroiam sa incep cu "nu va lasati masina
niciodata la vopsitorie la Serus". In momentul asta, ma simt ca un personaj din Kafka; inca refuz sa cred ca ziua de azi e reala.
Ziua 3
Ma duc pe la 10 la Serus, convins ca nu au primit acceptul de plata de la CASCO. Normal, nu il primisera! Domne', l-ati trimis? Daaaa, de-aseara. Dar, unul din agentii de daune nu raspunde la telefon, iar celalalt are telefonul inchis, asa ca ramane sa mai incerc eu sa-i sun. Trebuie sa precizez ca am profitat (daca pot zice asa) de aceasta ocazie, sa-mi repar si micile urme de pe plafon despre care povesteam mai acum un an. Deci, am doua dosare de dauna la casco pentru aceeasi sedinta de service.
Urmatoarea ora, stau la telefon sa dau de agentii de la CASCO. Primul, cu aripa, raspunde intr-un final si imi spune ca azi este in service si nu are cum sa ajunga la birou sa trimita acceptul, dar maine il trimite sigur. Sun apoi la CASCO in centrala sa aflu de al doilea agent, deoarece nu aveam cartea lui de vizita. Dupa ceva asteptare aflu, stupoare, domnul agent este in concediu..... iaca-ta si explicatia pentru telefonul inchis. Urmeaza alte lungi si repetate convorbiri sa aflu cine il inlocuieste, care este numarul de dosar si daca au primit actele de la service. Si aflu, intr-un final, ca nu a primit nimic. NIMIC! Dar, imi fac in continuare datoria si il informez pe domul de la Serus ca respectivul este in concediu, si sa (re)trimita documentele.
Resemnat ca nu iau azi masina, zic hai sa o vad si eu daca tot s-au laudat ca e terminata, spalata, arajata. Ma duc singur in parcarea de peste drum sa inspectez minunatia. Ma uit la plafon din toate partile, da domne'...treaba buna. Cand imi aplec ochii pe usa drepta spate, o zgarietura. O analizez, zic las' de la mine ca iese la polish, nu e grav. Dar, ia sa vad daca au polishat urmele de matuire de pe masina. Ati ghicit, NU! Dar, trebuie sa apreciez, curatasera parbrizul. Mai sterg eu urme de praf albastru ramas pe stergatoare, grila si alte cele, si trec pe partea stanga. Pragul, cu o gramada de pete. Asta e, zic, maine ii rog sa polisheze petele si zgarietura, mai rabd putin si scap. Da' de unde, cand ceva poate merge prost, sigur va merge prost. Imi aplec ochii sub aripa stanga spate, si vad contra-aripa si amortizorul pline de vopsea. Deja enervat, dau sa plec si nu stiu cum imi pica ochii pe aripa dreapta (aia de nu avea nimic), si mi se pare ceva ciudat pe vopsea la vreo 3 degete de imbinarea cu plafonul. Cand ma uit, vopseaua crapata vreo 4cm. Nu va imaginati cata ura am putut sa simt in momentul ala.... fata de ala de m-a lovit, fata de service, fata de tara, de tot!
Ma intorc in birou la Serus sa abordez problema. Incerc sa ii explic domnului de acolo, si mi se spune ca nu el a preluat masina, asa ca nu poate sa stie ce zgarieturi erau. Daaaaa, masina a fost preluata de un altul, care de ieri este in concediu! Dar, imi spune ca o sa se ocupe cineva de problema mea dupa ce vine de la masa. Incercand in disperare sa-mi pastrez calmul, astept. Vine respectivul, de la vopsitorie, si merg sa ii arat masina. Ii expun toate problemele, pastrand la final aripa dreapta. Inevitabil, ma lovesc de reactia pe care o anticipam: "asa era!". Pana la urma, imi spune ca o vor vopsi si pe aceea si rezolvam problema. Pai bine, o rezolvam, dar timpul meu nu il plateste nimeni, tin masina o zi in plus in service, si mai revopsesc si o aripa ce nu avea nimic; vorba aia, era cu vopseaua din fabrica. Moment in care domnul se enerveaza si imi spune ca daca nu-mi convine, sa astept sa se intoarca din concediu cel care mi-a preluat masina. Si gata! O dau oarecum la pace, si ma intorc sa ma mai uit la masina. Credeati ca nu mai poate sa se intample nimic? Sterg cu un servetel muchia de la aripa stanga, pe bucata aia ce se indoaie spre interior si surpriza.... vopseaua era desprinsa intr-un punct, daca dadeam cu unghia ramanea tabla goala. Efectiv nu-mi venea sa cred ca mi se intampla toate astea, incerc sa le spun si de noua problema si ramana sa asteptam sa se schimbe tura la 3 si vedem pe urma.
Ma hotaresc sa sun la Vocea Clientului, si sun. O domnisoara imi asculta relatarea (nu cred ca a inteles mare lucru), si la urma ma intreaba cu ce m-ar putea ei ajuta daca service-ul mi-a propus deja revopsirea aripilor.
Pai, poate va intereseza calitatea serviciilor Renault, nu? Macar sa nu se friga si altul. Ma rog, discutia ramane oarecum nelamurita, imi promite ca vor suna si ei la service si pa!
Urmeaza ore de asteptare, se schimba si tura, mai trece vremea, si vin domnii de la vopsitorie sa lamurim problema. Urmeaza cam aceeasi discutie pe care o avusesem mai devreme cu unul din ei, le arat si vopseaua sarita de la aripa proaspat reparata, si ajungem la aripa dreapta. Primul verdict: "Domne', asta a fost vopsita candva". Eu, sa cad pe jos. Da-i munca de lamurire ca nu e asa, le zic sa verifice in baza de date ce reparatii a avut masina de-a lungul timpului. Da, dar de unde stim noi ca n-ati vopsit-o in alta parte?! Pai io sunt nebun? Vin la reprezentanta pentru toate cenzuraturile si ma duceam sa vopsesc aripa spate in service de cartier, si mai iesea si perfect? In fine, aduce un spaclu si incepe sa razuiasca in vopsea si imi arata ca sunt straturile nu-stiu-cum si ca in mod sigur aripa a fost revospita. In aceste conditii, le-am spus ca ii cred, si inseamna ca inainte de livrare masina mea a fost lovita si revopsita. Chiar am dubii serioase pe tema asta, pentru ca erau intr-adevar niste pori in vopsea de care ma intrebam eu mai de mult cum naiba e posibil sa apara la o vopsire de fabrica.
Dupa toata aceasta discutie finala, recunosc ca cei doi au avut bunavointa in rezolvarea problemelor, dar problema cea mai grava este ca s-a ajuns aici. Ei spun ca e o coincidenta faptul ca a crapat vopseaua acum pe aripa buna, eu as spune ca poate e "dreptate divina" si daca mi-au lovit masina inainte de livrare, a iesit acuma la iveala.
V-as intreba eu acuma, un lucru pe care l-am spus si lor: Cum pot eu sa mai am incredere sa las masina acolo, si sa am incredere in calitatea vopsirii? NU AM!
Concluziile le trageti singuri, eu astept finalul lucrarii si INCA sper sa am masina la starea anterioara.