Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme dupa revizie
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane
RamsesII
Dupa revizia de 15k km, la care s-au schimbat filtrele si uleiul, am o problema care ma dispera: imi moare motorul la plecarea de pe loc sau imediat dupa ce bag in treapta a doua. Nu prea mai are putere. Trebuie sa o turez asa cum turam o dacie batrana. Nu imi dau seama daca aceasta scadere de putere are loc si la viteze mai mari, dar oricum, zgomotul de fond al motorului s-a schimbat.

E nasol pt ca in 15km nu mi-a murit nici macar o data motorasul asta diesel.

Am fost a doua zi inapoi in service, si dupa ce un tinerel a plecat cu scartait de roti ca sa-mi demonstreze ca totusi masina pleaca fara probleme, m-am urcat in masina cu seful lui si am reusit sa reproduc de fiecare data problema. Ideea e ca mi-a facut un ordin de chemare dupa 2000 de km. Acum stau si ma gandesc ca 2000 de km ii fac in 2 luni, ceea ce inseamna enorm, asa ca vreau sa ma duc luni sa incerc sa rezolv problema.

Nu ma pricep eu prea mult la masini, dar mi-e greu sa cred ca fenomenul nu e legat de revizie.
RamsesII
Si pt ca se pare ca nu e saptamana mea cea mai buna, azi mi s-a aprins martorul antipoluant + SERVICE. Deja sunt depasit de situatie smile.gif
hellcat
La ce service s-au intamplat toate astea? N-am mai auzit de o astfel de rezolvare in genul "vino peste 2.000 de km, poate mai ramane ceva din masina" blink.gif
Bine ca nu ti-au zis sa te prezinti la urmatoarea revizie...
O testare pe calculator nu i-ar fi facut...mai viziteaza-i o data si fii mai ferm, ai masina in garantie.
Ti s-a aprins martorul de noxe, e posibil sa se fi dus o sonda, in special cea din amonte. Au proprietatea de a se mai si strica si impreuna cu bobinele sunt cam cele mai schimbate piese in garantie si nu numai.
RamsesII
Serus. Au testat-o pe calculator dar a iesit OK.

O sa ma duc luni, ieri nu am vrut sa ma enervez pt ca imi nastea nevasta si altceva nu prea aveam in cap, probabil de-aia nu am reactionat pe loc la faza cu 2000km.
google
E atunci, "La multi ani si sa-ti traiasca, sa fie sanatos/a"!!! Felicitari!!!
Cat priveste defectul, "scandalu' pe ei".
FISICHELU
Sa iti traiasca bebe-ul!
Ceva de genul acesta am avut si eu in iarna, dupa revizia de 15000.

http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=44114
RamsesII
Mersi de urari smile.gif

Da, cam asta banuiesc si eu, ca filtrul de motorina nu a fost montat cum trebuie, probabil trage aer pe undeva. Sau, de ce nu, un contact nu e pus. Mentionez ca am stat langa masina in timpul reviziei si am observat cam 90% din ce a facut mecanicul. Cu omul n-am nimic, toti mai gresim, vina banuiesc ca e a sefilor lui care n-au acordat suficienta atentie problemei mele. Si evident, vina e si a mea ca n-am insistat suficient.

Mi se rupe inima, pt ca masina a mers PERFECT pana la revizie, iar acum hop probleme. Iar partea cea mai proasta este ca deja mi-a trezit suspiciuni, probabil ca dupa ce o vor repara, o sa mi se para ca inca nu merge cum trebuie sad.gif

O sa va tin la curent.
RamsesII
M-am intors de la service, unde un tip f. cumsecade mi-a curatat... vana de recirculare a gazelor? Cred ca am retinut bine, vana DGR. Era plina de calamina, mi-a spus ca posesorii de diesel ar trebui sa si le curete de 2 ori pe an daca masina merge mai mult in oras.

In fine, totul e ok acum, masina se infige ca si inainte, motorul are zgomotul lui normal. Nu era de la revizie asa cum am banuit eu, desi e cam ciudata coincidenta temporala smile.gif

Administratorii pot sa stearga topicul, cred smile.gif
hellcat
Vana EGR (Exhaust Gas Recirculation). tongue.gif
RamsesII
QUOTE(hellcat @ 19 Jun 2006, 20:34)
Vana EGR (Exhaust Gas Recirculation). tongue.gif
*



Bun asa, puteau sa-mi schimbe si vana TPL ca pt mine tot aia era smile.gif Masina merge super acum. Aaa, si totul in garantie, n-am platit nimic. Serus a luat acum o bila alba de la mine, ca tineam unele gri prin buzunare, dar n-a fost cazul smile.gif
FISICHELU
Coincidentele aste...."Something is rotten in the RRS (Renault's Romanian Service)"!... down.gif
RamsesII
Ok, cu riscul de a va plictisi, curatatul vanei cu pricina a rezolvat problema doar pt 24 de ore. Ieri masina a inceput la fel sa se chinuie in treptele de viteza I si II. De data asta, zgomotul motorului este cel normal, insa am observat ca are o reactie intarziata, in sensul ca desi apas pe acceleratie, turatia sta pt 2 secunde la 1000 de rotatii, dupa care sare imediat la 2000.

Eu nu ma pricep mai deloc la masini si motoare si v-as ruga, daca aveti idee, cam de la ce ar putea fi, pt ca as vrea sa ma duc in service cat de cat informat, altfel, cu toate scandalurile, s-ar putea sa ma abureasca iar cu nu stiu ce tampon la cutia de viteze sau motor (asta e de altfel scopul pentru care am deschis topicul). M-as duce cu placere in alt service, dar asta ar insemna niste bani pt investigatii pe care pe moment nu-i am.

PS Nu stiu cat de clar am fost in specificarea simptomelor, insa, de ex, daca ies de pe un drum lateral, trebuie sa fie traficul foarte lejer, altfel masina nu se infige! sad.gif Ma injura toti... Ce e ciudat este ca nu se intampla constant... din 2 in 2 ore masina isi schimba regimul de mers. Nu am reusit inca sa fac legatura intre motor rece, cald samd si simptomele descrise.
A l e x
QUOTE(RamsesII @ 17 Jun 2006, 11:23)
Dupa revizia de 15k km, la care s-au schimbat filtrele si uleiul, am o problema care ma dispera: imi moare motorul la plecarea de pe loc sau imediat dupa ce bag in treapta a doua. Nu prea mai are putere. Trebuie sa o turez asa cum turam o dacie batrana. Nu imi dau seama daca aceasta scadere de putere are loc si la viteze mai mari, dar oricum, zgomotul de fond al motorului s-a schimbat.

E nasol pt ca in 15km nu mi-a murit nici macar o data motorasul asta diesel.

Am fost a doua zi inapoi in service, si dupa ce un tinerel a plecat cu scartait de roti ca sa-mi demonstreze ca totusi masina pleaca fara probleme, m-am urcat in masina cu seful lui si am reusit sa reproduc de fiecare data problema. Ideea e ca mi-a facut un ordin de chemare dupa 2000 de km. Acum stau si ma gandesc ca 2000 de km ii fac in 2 luni, ceea ce inseamna enorm, asa ca vreau sa ma duc luni sa incerc sa rezolv problema.

Nu ma pricep eu prea mult la masini, dar mi-e greu sa cred ca fenomenul nu e legat de revizie.
*



Traim in Romania, se cunoaste.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.