Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Romania - santierul autostrazilor
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121
daniel28
Stimati colegi (de suferinta) conducatori auto,

Intr-un interviu acordat cotidianului Gandul, ministrul transporturilor Gheorghe Dobre a declarat ca in urmatorii 6 ani Romania va fi un imens santier, urmand a se construi 1200 km de autostrada.
Doresc sa facem un efort si sa monitorizam, pe termen lung, situatia acestor santiere. Astfel, as dori sa stim, cu ajutorul vostru, cat mai exact, stadiul lucrarilor in diverse puncte care se vor deschide. In programul intocmit de minister se prevede realizarea urmatoarelor autostrazi:
- Nadlac-Arad-Timisoara-Lugoj-Deva-Sibiu-Pitesti (coridorul IV)
- Bors-Oradea-Cluj-Tg.Mures-Sighisoara-Fagaras-Brasov (Autostrada Transilvania)
- Drajna-Fetesti-Cernavoda-Constanta (Autostrada Soarelui)
- Bucuresti-Ploiesti-Comarnic-Brasov
- Ploiesti-Buzau-Focsani-Marasesti-Albita

De asemenea, se construiesc centuri ocolitoare, cu profil de autostrada, pentru numeroase orase: Bucuresti, Sibiu, Timisoara, Pitesti, Ploiesti, Constanta, Arad, Brasov, Tg.Mures, Bacau, Iasi, Fagaras si altele.

Ministrul se lauda ca anul acesta va incepe lucrul la Bucuresti-Brasov si ca s-au alocat 100 mil euro pentru Autostrada Transilvania (cu posibila suplimentare de inca 100 mil daca Bechtel poate construi atat)

Poze la fata locului ar fi foarte utile.

Suntem tara cu cea mai slaba retea de autostrazi din Europa. Este inadmisibil sa faci 10-11 ore pana la granita de vest.
ovidiusoft
Simplu calcul: 1200 km / 6 ani = 200 km / an = aprox 1 km / zi lucratoare. Nici in tarile cu apa calda nu prea se construieste in stilul asta. Deci e BS. Poate (POATE!!!) se vor face proiectele si se vor incepe lucrarile.

Ce a vrut sa zica este asa: "Avem bani pentru 1200 km de autostrada. In 6 ani trebuie sa producem niste proiecte, sa infiintam niste firme capusa si sa furam cat se poate."
ghc
QUOTE(daniel28 @ 4 Jun 2006, 10:24)
De asemenea, se construiesc centuri ocolitoare, cu profil de autostrada, pentru numeroase orase: Bucuresti, Sibiu, Timisoara, Pitesti, Ploiesti, Constanta, Arad, Brasov, Tg.Mures, Bacau, Iasi, Fagaras si altele.
*


Printre altele e si Clujul. Micul PDist trambiteaza de multa vreme ca are banii, dar proiectele sunt doar la faza de licitatie... parca nu se prea prezinta lumea.

QUOTE(daniel28 @ 4 Jun 2006, 10:24)
Ministrul se lauda ca anul acesta va incepe lucrul la Bucuresti-Brasov si ca s-au alocat 100 mil euro pentru Autostrada Transilvania (cu posibila suplimentare de inca 100 mil daca Bechtel poate construi atat)
*


Deocamdata le-au dat 30 de milioane... in luna mai, cand ei ar fi trebuit sa inceapa lucrul prin martie. Daca guvernul se tine de cuvant si plateste la timp, Bechtelul ar termina cei 456 de km de autostrada in 8 ani.
mihye
In Timisoara se lucreaza incet-incet la o centura .

[quote=ovidiusoft,4 Jun 2006, 10:36]
Simplu calcul: 1200 km / 6 ani = 200 km / an = aprox 1 km / zi lucratoare. Nici in tarile cu apa calda nu prea se construieste in stilul asta. Deci e BS. Poate (POATE!!!) se vor face proiectele si se vor incepe lucrarile.

off topic: asa de rau stam cu apa calda? ca nu inteleg
daniel28
QUOTE(ghc @ 4 Jun 2006, 12:57)
Daca guvernul se tine de cuvant si plateste la timp, Bechtelul ar termina cei 456 de km de autostrada in 8 ani.
*



Intr-o harta publicata de EVZ, pe baza declaratiilor oficialilor din Ministerul Transporturilor, in dreptul tronsoanelor 2 si 3 ale Autostrazii Transilvania era trecuta punerea in functiune in 2009.

Are cineva din Campia Turzii poze cu lucrarile ? Intr-un interviu, Bogdan Sgarcitu, purtatorul de cuvant al Bechtel, a declarat ca pana la sfarsitul anului vor sa termine 16 km si sa finalizeze terasamentul pentru inca 18 in zona Campia Turzii
anpop
QUOTE(ovidiusoft @ 4 Jun 2006, 11:36)
Simplu calcul: 1200 km / 6 ani = 200 km / an = aprox 1 km / zi lucratoare. Nici in tarile cu apa calda nu prea se construieste in stilul asta. Deci e BS. Poate (POATE!!!) se vor face proiectele si se vor incepe lucrarile.

Ce a vrut sa zica este asa: "Avem bani pentru 1200 km de autostrada. In 6 ani trebuie sa producem niste proiecte, sa infiintam niste firme capusa si sa furam cat se poate."
*


...nici chiar asa! pt. buc-bv, drajna-cta. proiectele sunt gata...pt transilvania 75% smile.gif
iar calculul de mai sus cu 1 km/zi e naucitor tongue.gif
a zis careva ca e acelasi constructor!? radmasa.gif
bani sa fie, ca in rest se poate face treaba! evident fara "firmulite" de cartier! wink.gif
daniel28
Antena 3 a difuzat azi o stire prin care Ministerul Transporturilor anunta ca in luna iulie 2006 vor incepe lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti pe segmenul Moara Vlasiei - Ploiesti.

Daca nu ma insel, sectiunea Bucuresti-Ploiesti va fi construit de firma austriaca Strabag.

Asteptam anuntul oficial al inceperii lucrarilor si semnale de pe teren !!!
anpop
QUOTE(daniel28 @ 4 Jun 2006, 14:06)

Daca nu ma insel, sectiunea Bucuresti-Ploiesti va fi construit de firma austriaca Strabag. 

*


se mai bate si Vinci pe anumite zone....dar Strabag daca va lucra cum a lucrat in ghencea si nu-si revine...vai de banii nostrii....
asus
QUOTE(daniel28 @ 4 Jun 2006, 10:24)

De asemenea, se construiesc centuri ocolitoare, cu profil de autostrada, pentru numeroase orase: Bucuresti, Sibiu, Timisoara, Pitesti, Ploiesti, Constanta, Arad, Brasov, Tg.Mures, Bacau, Iasi, Fagaras si altele.




la Sibiu se lucreaza la centura de anu' trecut...progrese sunt, dar cred ca noi suntem un caz deosebit....edilii nostrii sunt cam intepati in c*r de 2007, Sibiu capitala europeana a culturii, asa ca vor nu vor, tre sa faca treaba...
ghc
QUOTE(daniel28 @ 4 Jun 2006, 12:48)
Are cineva din Campia Turzii poze cu lucrarile ? Intr-un interviu, Bogdan Sgarcitu, purtatorul de cuvant al Bechtel, a declarat ca pana la sfarsitul anului vor sa termine 16 km si sa finalizeze terasamentul pentru inca 18 in zona Campia Turzii
*


Cum am spus: totul depinde de bani. In poze nu ai ce vedea, deocamdata se executa doar lucrari de terasare in zona localitatilor Ciurila (unde e si baza principala), Craiesti si Petresti.
Toate lucrarile mai depind si de ritmul expropierilor sau daca oamenii ii lasa pe terenul lor inainte ca guvernul sa-i plateasca.
ovidiusoft
QUOTE(anpop @ 4 Jun 2006, 13:55)
iar calculul de mai sus cu 1 km/zi e naucitor tongue.gif
a zis careva ca e acelasi constructor!?  radmasa.gif
bani sa fie, ca in rest se poate face treaba! evident fara "firmulite" de cartier!  wink.gif
*




Nu e naucitor, o medie de 1 km pe zi (chiar daca se lucreaza paralel) mi se pare cam mult. Gandeste-te cum s-a lucrat pana acum. Ai vreun motiv sa crezi ca o sa gaseasca firme mai de soi? Ca vorba aia, cine are experiente in Ro la construit autostrazi? biggrin.gif

Later: Vad ca ziceti de firme din alte parti... Sa-i vedem!
daniel28
QUOTE(ovidiusoft @ 4 Jun 2006, 17:40)
Ca vorba aia, cine are experiente in Ro la construit autostrazi? biggrin.gif

Later: Vad ca ziceti de firme din alte parti... Sa-i vedem!
*



Una din conditiile puse de M.Transporturilor pentru a accepta o firma la negocierea construirii unui segment de autostrada este ca firma respectiva sa fi finalizat, deja, o lucrare similara. Ori in Romania nu este vorba de o asemenea firma. Automat toate sunt straine. In schimb, toate firmele cu care se incheie contracte isi aleg subcontractori romani. In plus pentru fiecare contract de proiectare-executie (design and build) exista o firma care se ocupa de studiul de fezabilitate si supravegherea investitiei, tot straina.
In ceea ce priveste Strabag, probabil ca ceea ce a lucrat prin Bucuresti a fost facut "dupa buget'. Nu putem spune ca in Austria autostrazile sunt "de 2 lei" si au fost facute de Strabag.
daniel28
QUOTE(asus @ 4 Jun 2006, 15:50)
la Sibiu se lucreaza la centura de anu' trecut...progrese sunt, dar cred ca noi suntem un caz deosebit....edilii nostrii sunt cam intepati in c*r de 2007, Sibiu capitala europeana a culturii, asa ca vor nu vor, tre sa faca treaba...
*



Intr-adevar s-au pus mari sperante pentru inceputul lui 2007 cu inaugurarea centurii. Ultimele estimari arata ca termenul de punere in functiune va fi trimestrul III sau IV 2007 (cam prin septembrie-octombrie), ceea ce iese din calendarul Capitalei Culturale.
Pacat.

Se vede vreo realizare, cum stau cu construirea ?

Oricum, jos palaria in fata sibienilor. La ei macar se misca ceva.
asus
la Sibiu, de vazut se vede prea putin, adica centura ocoleste destul de mult vechile drumuri, asa ca deocamdata se pot vedea doar viaducturile de peste ele (nici alea terminate)...restul e pe "ogoare"...oricum e un progres...cred ca se promite sibiului o centura de cel putin 15 ani, si degeaba, traficul greu tot pe la mine pe strada trece(stau pe vechea centura, impropriu zis centura, ca e in centrul orasului)...sunt tare curios cand e gata, poate sa fie si la inceputul lui 2008, dar sa fie gata...ne-am obisnuit cu rabdatul, dar totusi...

asa...ca o curiozitate personala, daca nu era 2007 capitala bla bla bla...oare se miscau lucrurile asa repede?
Fanu
Sal,

La http://www.andnet.ro/ispa/sibiur.ppt puteti vedea fotografii de pe santierele Centurii Sibiu. Indiscutabil se va circula mai bine prin zona dupa finalizarea ei. Aceasta centura va fi si punctul de plecare pentru lucrarile la Coridorul IV Paneuropean.

Se va incepe pe tronsoanele Sibiu - Deva - Lugoj - Timisoara - Arad - Nadlac. Tot ceea ce stiu (in afara de stirea de azi ca traseul Arad-Timisoara va fi stabilit pe harta de o firma de consultanta privata) este ca legatura Aradului cu autostrada se va face prin zona Aeroportului Arad.

Autostrada Bucuresti - Ploiesti este "desenata" cu iesire din Sos. Petricani (Dna Ghica), trece pe langa comuna Pipera, se va lega la Aeroport prin partea estica a acestuia (planurile de dezvoltare sunt in acea zona) si continua catre Ploiesti. Ocolirea Ploiestiului se va face prin Nord.
De acolo, o solutie propusa este continuarea pe DN1 pe tronsonul Ploiesti - Baicoi - Comarnic. De acolo urmeaza a se construi autostrada prin tunele si viaducte pana la Brasov.

Dpdv A2 Cernavoda - Constanta, topografia e stabilita, insa lucrarile vor costa mult - roca dura + construirea unui nou pod peste canal.

Daca mai aveti informatii... feel free.
daniel28
Coridorul IV - Incotro ?

Imediat dupa preluarea puterii de catre actuala coalitie politica am aflat ca nu putem sustine financiar doua autostrazi. Prin urmare, pentru Romania este prioritar Coridorul IV. Timp de un an si jumatate ne-am tot invartit in jurul cozii daca autostrada Bechtel merge sau nu mai departe. Daca ea s-ar fi oprit Romania ar fi platit penalitati pentru rezilierea unui contract comercial, dar si leaderul unui important partid din coalitia guvernamentala, ajuns primar intr-o importanta urbe ardeleana, nu si-ar fi putut indeplini o promisiune electorala. Totusi autostrada Transilvania merge mai departe. Si se pare ca va fi terminata inainte de Coridorul IV.

Coridorul IV, atat de iubit de guvernanti va fi construit si el. Prin urmare se poate sa construiesti doua autostrazi, cu conditia sa vrei.
Ceea ce ma mira pe mine este faptul ca acest coridor nu duce nicaieri. De la Bucuresti merge la Constanta si se opreste acolo.
In plus, chiar daca Romania ar face si segmentul din Coridorul IX care leaga Bucurestiul de Giurgiu, acolo s-ar opri si acesta.
Vecinii nostri bulgari nu au in viitorul previzibil nici un proiect de conectare prin Ruse a autostrazilor lor cu sistemul romanesc. Dimpotriva, prin colaborarea cu turcii ei vor incheia construirea autostrazii care leaga Sofia de Turcia prin Kapitan Andreevo. Apoi bulgarii vor sa lege Sofia prin de Grecia (Kulata), in paralele cu constructia de catre greci a unei noi sectiuni a autostrazii Egnatia Odos de la Salonic la Promachonas prin Serres. Pentru aceasta autostrada bulgarilor le lipsese doar o solutie politico-tehnica prin care sa traverseze un parc national. De asemenea bulgarii vor lega Sofia de granita sarba printr-o autostrada.
In partea de nord vecinii nostri unguri au incheiat in aprilie 2006 autostrada M5 la granita sarba (Roszke), iar pana in 2007 vor incheia sectiunile M7 si M70 care vor lega Budapesta de Croatia si, respectiv Slovenia.
In concluzie: pe autostrada Bucuresti-Pitesti-Sibiu-Deva-Lugoj-Timisoara-Arad (Coridorul IV) nu va circula acel tranzit de marfuri atat de trambitat si dorit de guvernanti pentru ca drumul va fi cu mult mai scurt catre Italia, Austria prin Bulgaria, Serbia, Ungaria.

Din punctul meu de vedere, deci, toata dragostea guvernului pentru Coridorul IV nu a fost decat politicianism, pierzandu-se un an si jumatate, care ar fi facut ca in alte segmente (A2 si Bechtel) sa se inainteze cu ceva.

PS: Nu sunt ardelean ca sa trag spuza pe turta lui Bechtel
daniel28
"Autostrada Nordului" sau "Joaca de-a proiectele"

In presa s-a relatat despre o intalnire la Iasi a unor personalitati publice locale si oameni de afaceri din judetele Iasi, Suceava si altele in care s-a discutat ideea lansata de Ucraina si Moldova de a se construi o autostrada care sa lege Odessa de Budapesta, trecand prin Iasi, Suceava, Vatra Dornei, Satu Mare. Sectiunea romaneasca ar urma sa aiba 600 km. Bineinteles ca ungurii sunt inaintea noastra si aici, sectiunea maghiara a prioectului fiind autostrada M3, care va ajunge in noiembrie 2006 la Nyregyhaza, la aproximativ 70 km de Satu Mare.
Sustinatorii romani ai proiectului (in special prefectul de Suceava) au incercat sa arate importanta proiectului pentru zona de nord a Romaniei si si-au propus sa efectueze studii pentru a le prezenta guvernului, pentru a se solicita fonduri.
Oricum, un dram de realism exista si in aceasta solicitare, participantii afirmand ca nu spera ca aceasta autostrada sa fie gata pana in 2020.

Proiectul are sprijinul Ucrainei (care lasa pe umerii Romaniei construirea celui mai mare segment, netrebuind sa construiasca singura de la Odessa si pana la granita cu Ungaria), al Moldovei (o tara cu un "real potential investitional" in infrastructura), dar si al Poloniei (interesata de legarea prin autostrazi a Marii Baltice de Marea Neagra).
IsNa
Mai, pe mine ma pufneste rasul cand aud de alte si alte discutii despre care autostrada ar trebui construita in Romania... Adevarul e ca ORICARE autoatrada ar fi f. buna. Romania e intr-o stare catastrofala d.p.v. al infrastructurii de transporturi, asa ca oriunde am construi o nenorocita de autostrada, tot am avea unde s-o legam prin vecini.

Cat despre cati km de autostrada se vor construi pe an, poate am devenit eu cinic, dar privind rata de constructie a autostrazilor din Ro in ultimii 20 ani, nu pot vedea 200Km construiti pe an. Daca vor fi bani, vor fi de furat, nu de construit...
Slider
Fan-ule pentru ce un nou pod peste canal pentru autostrada soarelui? Nu are nici o treaba autostrada cu canalul. Se termina undeva pe la Agigea asa ca nu va trebui traversat canalul de autostrada.
GIC
Noutati la zi pentru Autostrada Transilvania - http://www.autostrada-transilvania.ro/
Sper sa fie si ceva adevarat !!!
Victorine
Noutati la zi despre centura Timisoara: lucrarile stagneaza cu succes, a napadit iarba pe utilaje si urca incet pe terasamentul din pietris... Am fost eu la o tura cu bicicleta pana la Remetea si am mers o (scurta) bucata pe soseaua de centura. E bine totusi ca se poate urca din sat/ comuna (Ghiroda) pe aceasta sosea si sunt unii destepti care fac liniute si testeaza franele, fac rotocoale, etc.... No comment... La altceva nu prea foloseste, ca e fragmentata, numai bucati intrerupte ba de celebrul de-acum E70 Timisoara-Lugoj, ba de terasamentul de cale ferata, ba de un sant...
vijelie
Nu trebuie sa ne ostenim noi cu monitorizarea constructiei de autostrazi. Exista Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), regie apartinand Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, care este beneficiarul DIRECT al acestor investitii cu fonduri 25% bugetare si 75% imprumuturi RAMBURSABILE GARANTATE DE STAT.
Aceasta companie trebuie MONITORIZATA.
daniel28
De acord cu tine, doar ca site-ul acestei companii nu prea merge si/sau este neactualizat.
daniel28
Directorul CNADNR a declarat ca in 2008 se va incheia constructia autostrazii Bucuresti-Brasov (170 km).

Deci, bucurestenii mai au de asteptat 2 ani pana sa poata merge pe autostrada spre Valea Prahovei.
BOG
Ai nostri guvernanti mai mult vorbesc decit fac.....iar la cite zice seful de Transporturi, te astepti sa te dai zilele astea pe cine stie ce mega autobanda...Acu zice ca intentioneaza sa suplimenteze cu 100-200 mil euro fondurile pentru constructia sectiunii Bucuresti - Bors....dar asta doar daca vrea Bechtel....asa sa fie!
vijelie
QUOTE(daniel28 @ 5 Jun 2006, 11:54)
...doar ca site-ul acestei companii nu prea merge si/sau este neactualizat.
*


Si nici nu va fi atata vreme cat cei mai multi bani de afara se deruleaza prin ei!
ghc
@GIC

Io n-as crede tot ce zice acolo. Uita-te la sectiunea contact.

Site-ul oficial este fara cratima, dupa cum se poate verifica la RNC. Informatii vechi, dar o pasarica mi-a soptit ca se va actualiza.
daniel28
Traseul autostrazii Transilvania in judetul Cluj
daniel28
Schimbare la varful Transporturilor:

Dupa cum presa a estimat presa la inceputul lunii, PD a hotarat azi debarcarea ministrului Gheorghe Dobre, motivand "activitatea sub asteptari" a ministrului. In locul sau PD-ul l-a nominalizat pe mult mai cunoscutul Radu Berceanu.
Aceasta mutare ma face sa ma mandesc la doua motive posibile ale schimbarii titularului unui post atat de sensibil, date fiind nevoile Romaniei la capitolul infrastructura si sumele uriase care se vor vehicula in urmatorii 7 ani in acest domeniu:

1) Prestatia ministrului Dobre a fost, intr-adevar slaba, iar PD-ul si-a dat seama ca poate pierde capital politic intr-un domeniu care i-a apartinut, traditional, prin Traian Basescu. Aceasta pe motivul pierderii a 1 an si jumatate din mandatul coalitiei fara ca sa se intrevada ceva modificari in situatia infrastructurii din Romania

2) Intr-adevar, asa cum a declarat, Dobre nu a gasit la minister atunci cand a ajuns in functie nici un plan viabil in legatura cu constructia de autostrazi, in sensul nefinalizarii studiilor de fezabilitate pentru Coridorul IV, pentru Bucuresti-Brasov, neasigurarea surselor de finantare pentru nici una dintre autostrazile pe care le planificase guvernarea PSD, ineficienta legislatiei care sta la baza constrctiei de autostrazi in sensul termenelor prea lungi care trebuie parcurse pana la inceperea executiei unui proiect de autostrada.
Prin urmare timp de 1 an si jumatate Dobre a trebuit sa puna la punct niste lucruri care tin de perioada premergatoare constructiei, iar acum a venit momentul ca, in locul lui Dobre, sa apara o persoana carismatica care sa taie panglici inaugurale, sa faca declaratii politice, sa apara in fata publicului ca cel care isi face treaba si de pe urma caruia se vede ceva.
Sincer sa fiu, Radu Berceanu este persoana potrivita pentru a face credibila cea de a doua varianta. Declaratiile politice ale sale din ultima perioada (indreptate, in special, impotriva lui Dan Voiculescu), figura sa cunoscuta de public il fac pe Berceanu persoana potrivita pentru a iesi in evidenta, in contrast total cu figura stearsa a lui Dobre. Cu siguranta Dobre va ramane in continuare in preajma lui Berceanu, pentru ca acesta din urma nu are nimic de a face cu Transporturile, dupa cum nu a avut de a face nici cu posturile pe care le-a ocupat in guvernarea PD-CDR.
Cred ca PD isi pregateste un castigator in batalia cu pentru imagine din razboiul infrastructurii. Daca in 2008 se vor da in folosinta autostrada Bucuresti-Brasov si cateva segmente din Brasov-Bors, asa cum prevede calendarul anuntat acum o luna de catre Dobre, Radu Berceanu va fi persoana care va apare in campania electorala din toamna lui 2008 cu realizari de exceptie in 2 ani si jumatate, fata de ineficienta a 19 ani de guveranrilor anterioare.
NoDacia
QUOTE(GIC @ 5 Jun 2006, 08:12)
Noutati la zi pentru Autostrada Transilvania - http://www.autostrada-transilvania.ro/
Sper sa fie si ceva adevarat !!!
*



site-ul e deja suspendat - probabil gand la gand cu mersul lucrarilor la autostrada !


----

Degeaba sunt firme straine ... lucratorii sunt tot romani si probabil doar un om acolo sus o fi din tara de origine... strainii doar isi iau banii, si probabil stiu si ei faptul ca au dat ceva pe la botul politicienilor si isi permit sa-si bata joc de noi pentru ca nici aia nu vin peste ei sa le bage s*** in coaste ...

Nici macar nu ma mai chinui sa ma gandesc la autostrazi ... cel putin sper sa mentina drumurile actuale in parametrii .. smile.gif
Racky
O sa pupam noi autostrazi in mileniul urmator daca o s-a se miste in continuare in stilul asta cu lucrarile.Anul trecut au lucrat la autostrada Brasov-Bucuresti incredibila distanta de 2-3 km ca dupa aia gata,le-a pierit cheful de munca,au obosit saracii...Iar daca o s-a finalizeze odata si odata autostrazile astea s-a speram ca n-o s-a arate ca Bucuresti-Pitesti ca aia numai autostrada nu se numeste.
modulsys
Azi se pare ca s-au facut pasi importanti in dinamizarea constructiei de autostrazi: s-a schimbat ministrul transporturilor. Pana o sa-si dea seama Berceanu pe ce lume se afla si de la ce firma pica mai gros, mai trece un an doi... huh.gif
IsNa
QUOTE(daniel28 @ 12 Jun 2006, 21:00)
iar acum a venit momentul ca, in locul lui Dobre, sa apara o persoana carismatica care sa taie panglici inaugurale, sa faca declaratii politice, sa apara in fata publicului ca cel care isi face treaba si de pe urma caruia se vede ceva.
*




Da, da... Eu sa vad panglicile intai, intinse peste macar 1KM de autostrada!
vijelie
Ma uitam de curand la niste poze de la receptia unei reabilitari de drum national (pe la Dr.Tr.Severin, vreo 20-30km) unde dom' Dobre era asa de mandru de parca in 2003 cand au inceput lucrarile era ma-sa ministru de resort. Pai daca o asfaltare (de drum national, ce-i drept) era asa eveniment, la inaugurarea Autostrazii Transilvania cre'ca o sa vina si extraterestrii sa vada minunile din Romania...
GIC
QUOTE(daniel28 @ 5 Jun 2006, 12:54)
De acord cu tine, doar ca site-ul acestei companii nu prea merge si/sau este neactualizat.
*



QUOTE(ghc @ 6 Jun 2006, 03:51)
@GIC

Io n-as crede tot ce zice acolo. Uita-te la sectiunea contact.

Site-ul oficial este fara cratima, dupa cum se poate verifica la RNC. Informatii vechi, dar o pasarica mi-a soptit ca se va actualiza.
*


Mda ! Vad ca nici site-ul nu mai merge! Oare la fel vor merge si lucrarile? radmasa.gif popa.gif gun3.gif
sorin1967
Am mai spus-o si am sa ma repet ;astia sunt atat de handicapati ca nici sa fure nu stiu ca lumea , daramite sa mai si faca ceva.Au sa se mocaie inca 1,5 ani si inainte de alegeri iar o aburesc ca fac si dreg.Cat despre asta de la transporturi .........numai a om de actiune nu pare.Cred ca nici acasa nu nimereste fara sofer...
RCS
Oare cati 90 de ani o sa am pana cand o sa fie gata autostrada Arad-Bucuresti-Constanta ??? blink.gif
dil
Eu cred ca esti cam optimist. 90 ani? Asa repede?! blink.gif
sorin
Ioi da ce noroc am ca sunt Oradean,altfel ar trebui sa ma mai enervez si cu nenorocitele alea de drumuri de prin tara ca sa nu mai spun de soferi foarte educati si gentlemani de la Romania.
Pacat de tara ca este frumoasa dar numai un prost si-ar rupe masina ca sa o vada.
BOG
Daca le ia peste doi ani sa faca pasajul Basarab pai sa mai construiasca si maretele autostrazi.....oare cat timp le trebuie? mad.gif
voinicel
Oricum degeaba atatea autostrazii si nu o sa fie nici macar o portiune cu "no speed limit" ca de Romania nu e Germania. Singurul lucru cu care ne alegem e un drum mai bun pentru vreo 2-3 ani ca dupa aia apar gropile si tot cu 70 -80km/h o sa mergem asta daca nu vrem sa ne facem zob masinile. Dar asta e uni se imbogatesc si altii intra in spital pe motiv criza nervoasa. In loc sa faca autostrazi cu 3 benzi dintre care una de viteza ei le fac cu doua, banii pentru a treia ii baga in buzunar si fiecare e fericit mai putin cei care se trezesc la 150-160km/h cu vreo masina de epoca in fata ca s-a trezit ne-a gheorghe sa il depaseasca pe nea vasile, vasile mergand cu 90 km/h si gheorghe cu 92km/h. E asta e cand om intra un UE si vor veni straini gramada pe la noi sa vezi atunci accidente intre porche cu vreo 250k si gheorghe cu 92k

\\\\ cool.gif \\\\
daniel28
QUOTE(sorin @ 13 Jun 2006, 15:07)
Ioi da ce noroc am ca sunt Oradean
*



Poti sa te bucuri daca esti oradean pentru ca vei avea primul segment de autostrada terminat: Bors-Suplacu de Barcau.
Vei pleca din tara asta pe autostrada !!!!
CGB
mai nou aud ca se vehiculeaza numele lu' berceanu la transporturi. astia chiar n-au oameni...ce dracu???? dupa berceanu cine mai urmeaza.....elena udrea???? mai pupam noi autostrazi la Sfantu'-Asteapta.
han_1.6 mpi
bucuresti timisoara inseamna 9 ore de condus non stop.o singura oprire de 10 minute la o benzinarie.

ghc
QUOTE(daniel28 @ 13 Jun 2006, 20:30)
Poti sa te bucuri daca esti oradean pentru ca vei avea primul segment de autostrada terminat: Bors-Suplacu de Barcau.
Vei pleca din tara asta pe autostrada  !!!!
*


Primul sector va fi Campia Turzii - Cluj. Initial trebuia sa se lucreze simultan si in Bihor, dar deocamdata lucrarile au fost sistate acolo (si nu se vor relua curand) din lipsa de bani.
SilviuB
Radu Berceanu a depus ieri juramantul de ministru al transporturilor.
alx
Nu veti vedea portiuni de no-speed-limit in .ro atata timp cat o autostrada veche de 2 ani (aproape) are peste 300 de urme de accidente.

Romanii nu sunt in stare sa mearga civilizat pe o autostrada. Punct.
140 e o viteza excelenta pentru .ro. Nu e nevoie de mai mult pt 100 de km. La peste 800 de km de autostrada poate ar fi fezabil sa mergi mai repede daca ai cu ce.

Solon
Sau daca ai unde!
IsNa
QUOTE(alx @ 14 Jun 2006, 10:22)
Nu veti vedea portiuni de no-speed-limit in .ro atata timp cat o autostrada veche de 2 ani (aproape) are peste 300 de urme de accidente.

*



Ai perfecta dreptate... incredibil cat de "lucrati" is parapetii pe "autostrada soarelui".
Daca ar fi dupa mine as pune limita de 110 pe toate autostrazile, politie cu radar peste tot si amenzi de 200-1000EUR pr. depasirea vitezei. Trebuie sa ne potolim un pic, altfel va fi carnagiu pe noile autostrazi.

In plus, daca mergi cu 110 constant, fara intersectii, fara sa stai dupa camioane si rable (totusi sunt 2 benzi), faci 5 ore (fara stres!!) Timisoara-Bucuresti. Ceea ce ar fi de vis! Chiar nu e nevoie de 170km/h, si nu avem noi inca nici masini nici soferi de asa ceva...
caktuss
si pe atostrada tot cu 110 +radare ca pe dn ? mad.gif


This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.