Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Clio III 1.2 16v
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
cipm
Salutare,

Vreun proaspat posesor de Clio III si mai cu experienta in ceea ce priveste motorul 1.2 16V pe aici sa ma lumineze si pe mine?

Am facut un drive test cu Clio III si mi-a placut. Cum intentionam sa-mi iau o masina noua.. parca imi trage cu ochiu dar cum nu ma pricep la motoare am zis ca poate cineva cu experienta poate sa ma sfatuiasca daca motrizarea de 1.2 16V s-ar potrivi cu "profilul meu de sofer":
- sunt linistit nu trec peste 110 max 120 daca este drumul bun (ceea ce este mai greu pe la noi) in afara, normal.
- fac cam 8000 pe an, 90% oras (Sibiu). Drumuri scurte 5-10 km si la indicatiile multor care au scirs pe aici am ajuns la cncluzia ca dieselul nu se renteaza, iarna nic nu apuca sa intre in regim.

Din cate banuiesc motorizarea asta a fost pusa si pe alte modele.
1. cam la cel consum s-a stabilizat oras/afara
2. dupa ce numar de km s-a rodat motorul si a inceput sa lucreze in regim?

Mersi in advance,

Cipm
Laurentziu83
Nu am condus un 1.2 16V, ma rog, pentru profilul tau de condus linistit era mai bun un motor 8V dar se poate si asa. Nu cred ca ai nevoie de mai mult, intrucat nu vei cere mult de la motor. Dieselul nu intra in calcul aici.
Consumul se stabilizeaza destul de repede, in cam 2000 de km in care sa nu-ti bati capul cu consumul.
Consumul il estimez in jur de 5.5% afara la stilul tau de mers, poate chiar si mai putin, iar in oras in jur de 8-8.5, poate 9, daca traficul e asemanator cu cel de la mine din GL.
Motorul se rodeaza destul de repede, la cum mergi nici n-ai nevoie de rodaj, in carte parca scrie sa nu incerci sa atingi performantele maxime inainte de 3000 de km. Sa nu uiti sa il folosesti in toata plaja de turatie de pana la 3500 de ture in primii 1000 de km, sa nu cumva sa mergi subturat cu el.
Schimbari in functionarea motorului, sunete, etc in timpul si dupa rodaj nu prea sunt, n-ai sa sesizezi prea tare, cel mult consumul. Daca il vei roda corect, adica fara subturari, vei simti dupa cateva mii de km ca ai un motor mai vioi fata de rodaj.
Fanu
Am avut eu Clio 2 Authentique 1.2 16V.
Frecat la greu in oras si consuma max. 7-8 l/100 km.
Mi-a placut. Nu e de sport, dar e placut.
Cei de la Reno Sibiu cu ce masina ti-au facut drivetest?
Artanis
Masina este grea si e cam submotorizata cu motorasul acela, de unde rezulta si un consum mare pt. cilindeea lui. Mai multe date gasesti aici: http://www.autozeitung.de/images/cars/1538..._Kleinwagen.pdf
RCS
Eu am facut drive-test cu un Clio III 1.2 16 v....dar...mi s-a parut ,,cam lipsita de vlaga''masina desi schimbam vitezele aproape de zona rosie. Cred ca pt greutatea care o are actualul Clio III acest motor mi se pare slab...iar consumul nu cred ca o sa fie mic, avand in vedere ca va trebui sa urci tot timpul cu ea in ture pt. a scoate ceva de la ea. Parerea mea. wink.gif
Solon
Sunt de acord cu greutatea si cu dimensiunile masinii.E cam submotorizata!
dragos clio&astra
Mai bine 1.4 16v.O masina submotorizata va consuma mult.Eu am avut un Citroen C2 1.1i(1124cmc, 61cp,991Kg)si consuma 9-10 in B.Extraurban consuma 5.8-7.Cred ca noul Clio are peste 1100(poate chiar 1150)ceea ce pt un motor de 1200cmc e cam mult.Puterea e decenta(75cp),dar cuplul e mic si atins la turatii mari.Vara cu AC si cu 3-4 pers va fi de-a dreptul lenesa.
cipm
QUOTE
Mi-a placut. Nu e de sport, dar e placut.
Cei de la Reno Sibiu cu ce masina ti-au facut drivetest?


Am facut exact cu motorizarea aceasta. Insa masina avea vreo 900km si ma intrebam daca performantele se mai imbunatatesc. Oricum in 5 km abia m-am acomodat cat de cat (ambreiajul mai sus decat sunt eu obisnuit, pozitia la volan diferita decat in Opelul meu).
cipm
QUOTE
Cred ca noul Clio are peste 1100(poate chiar 1150)ceea ce pt un motor de 1200cmc e cam mult.Puterea e decenta(75cp),dar cuplul e mic si atins la turatii mari.Vara cu AC si cu 3-4 pers va fi de-a dreptul lenesa.


Are 1080 kg. Am zis ca nu este "vioaie" din cauza ca inca nu este rodata. Ma gendesc ca dupa rodaj ar trebui sa fie o diferentza, nu?
Ar fi si un 1.4 insa sunt la limita cu banii. Diferentza nu este mare insa sunt inca 600E si consumul (cel putin in carte) de 9 l/100 deci dupa cum vad pe forum ca sunt cresteri de 1-2 l peste carte as putea sa jung la 10-11 care este mai mult decat imi ia Opelul di 93 de 1.4.
Este posibil? Doar este motor nou.

Ce mi se pare interesant este ca motorul de 1.6 in carte are consum putin sub cel de 1.4. Cum se explica asta?
CGB
e prapadit rau motoru' ala de 1.2 ptr noul clio. ca un somalez pe care-l pui sa traga o RABA dupa el smile.gif
da' la drum drept in afara si fara greutate mare (bagaje sau pasageri multi) merge.
ccristian
Clio 3 nu este mai greu decat predecesorul (mai ales symbol) asa ca nu vad de ce nu ar fi bun acest motor. Cam aceeasi greutate o are si loganul insa CX-ul sau cu siguranta este mai prost. Consider ca proprietarii nu vor avea obiectii sau nemultumiri.

Ati uitat de unde ati plecat: de la o Dacie cu un motor conceptie '70 si ~50 CP, acum toti vreti 100 cai pe orice masina in conditiile in care numarul "fotografilor" creste de la o zi la alta si vom merge cu totii cu 60 / 90 ca in tarile civilizate asa ca bagati bani in motoare puternice dar mai pastrati si pentru "bilete" ca deh... distractia costa. smile.gif
adyt
Clio 2 1.2 16V are 1040 kg. Acuma, un 1.4 8V de pe Symbol e mai sprinten, (bine, cat de sprinte poate fi).

Cu 2 pers la bord si bagaje moderate, e ok. Dar cu 3 oameni fara bagaje practic, deja se simte ca e lipsit de cuplu. La drum intins e ok, in depasiri e mai nasol.
atlas
motorul de 1.6 are consum mai mic decat cel de 1.4 dintr-un singur motiv........ e mai puternic si poate sa traga greutatea masinii mai usor, fara a depune un efort la fel de mare
AlexC
dar e cu 600 euro mai scump decat cel de 75CP. Calculeaza in cat timp recuperezi banii aia, e exact ca la diesel.

Daca mergi intr-un oras lejer (Sibiu nu e Bucuresti) si ai si drumuri in afara vei avea o diferenta mare de consum intre 1.2 si 1.4. Daca nu esti vitezoman atunci poti merge pe varianta 75CP.

Clio 2 a venit cu motor de 60CP ca si intrare in gama, Clio III are 75CP si 16V. Eu zic ca se descurca OK: nu va fi sportiv, dar si tu ai spus ca nu asta cauti.
cipm
Ai dreptat AlexC, cam asa m-am gandit si eu. In primul rand am vrut o masina noua si safe pentru familia mea. Dupa dotari Clio III corespunde. Cum am zis nu sunt vitezoman si Opelul 1.4 60 CP mi-a fost ok, insa are 3 usi si este din 93. Chiar daca este mai greu clio cu 80 kg are 15 cai in plus si este nou.
Recunosc ca m-au speriat unele posturi gen "somalezu' cu Raba" insa m-am tot socotit si cred ca nu are rost sa dau 600E in plus si cate 1.5 l/100km pentru plusul de sportivitate de care o sa usez cu totul ocazional. Nu am mai avut masina noua insa nu o sa fac nici "liniutze" si nici nu o sa intru in depasiri daca am deja 120. Nu sunt fricos insa 120 este viteza maxima cu care merg din prudentza si iubire pentru familia mea.

Deci dupa ce o sa aleg culoare cu sotia, o sa dau comanda si o sa mai vedem daca voi fi multumit sau nu. Ca din ce am citit pe forum probleme au fost si la case mai mari si "cand este sa ai ghinon gasesti cuie si-n beep" (poate ma aleg cu un warn rolleyes.gif )

O sa iau un Confort Dinamique gri si pe langa dotarile standard mai 64E pentru MP3. Am inteles ca abia in vreo doua luni va veni si atunci "o sa ma laud sau o sa ma plang " si eu pe aici (sper ca doar prima varianta biggrin.gif )

Mersi la toti pentru sfaturi, incurajari si descurajari. O sa va dau dreptate sau nu cand o sa-l am "la picioare"
Cipm
NEo007
Pt oras e ok...la drum lung..cam obositoare..cu asa motor mic.
Laurentziu83
Pentru drumuri ocazionale in afara eu zic ca merge foarte bine si nu se merita diferenta de pret si de consum ulterior.
Am facut mii de kilometri in afara (vreo 65-70% din cei 50 de mii de km) cu un Matiz cu motor de 0.8 care era mai putin confortabil dpdv al agilitatii pe sosea, am mers si o noapte intreaga cu el jumatate de tara (GL-Sibiu chiar wink.gif ) , drumuri de Iasi-Bucuresti facute noaptea, si n-am avut probleme, recunosc ca in depasiri cam ieseau fulgii din motor. Iar Clio 1.2 16V cred ca este mai mult decat OK din punctul asta de vedere, mai ales ca va fi folosit lejer, nu industrial.
Din pacate nu mai este disponibila varianta de 1.4 8V, care era cea mai potrivita pentru cipm, motoarele 16V sunt in general motoare de turatie, carora mersul lejer nu le prea prieste.
dragos clio&astra
Sa spui ca "n-am avut probleme" conducand un Matiz,inseamna ca nu astepti de la o masina decat sa te duca dintr-un loc in altul.Despre placerea condusului...
cipm
Laurentziu83, in ce sens nu le prieste? Multdiscutatele probleme cu injectoarele?
Am vzut ca toate motorizarile pe benzina incep sa fie 16V si la Opel Corsa (care este din aceeasi clasa) este la fel.
Eu credeam ca 16V implica un randament mai bun sau gresesc?
Laurentziu83
QUOTE(dragos clio&astra @ Apr 11 2006, 11:25 PM)
Sa spui ca "n-am avut probleme" conducand un Matiz,inseamna ca nu astepti de la o masina decat sa te duca dintr-un loc in altul.Despre placerea condusului...
*


Oricum la mersul in afara localitatilor Clio e superior matizului, eu am mers foarte bine cu 120-130 si as fi mers si mai mult daca as fi avut unde. Poti sa mergi foarte bine sute de kilometri cu al meu Clio 2, asa ca 3-ul trebuie oricum sa fie mai bun. Pentru mers cu 100-120 eu zic ca e suficient motorul de 1.2.

Nu am studiat foarte bine problema multisupapelor. Nu vei avea probleme cu motorul, stai linistit, doar ca un motor multisupapa se simte in largul lui la turatii ridicate, pe care le va vedea mai rar in acest caz. Nu am avut ocazia sa conduc un astfel de motor, dar stiu ca e mai problematic cu lipsa de cuplu la turatii scazute, asadar e mai chinuit in acest regim. Normal puterea de 75 cp se obtinea cu un motor mai mare, asa ca trebuie sa existe un inconvenient la mijloc. Motorul mai mare avea la acelasi stil de mers un consum mai mare.
ccristian
Un motor similar este si pe fiat Albeea care mi se pare o masina mai masiva (nu stiu daca si mai grea) si se descurca foarte bine in oras. Omul a spus ca nu intentioneaza sa sara prea des de 120, este familist, dupa parerea mea e alegere mai buna in cazul asta motorul de 1.2.

Un alt avantaj pe care nimeni nu l-a mentionat este valoarea taxelor si impozitelor care depind in mod direcr de ciliindree (RCA, Impozit Auto, etc). Nu sunt sume importante dar tot romanul incearca sa minimizeze costurile si in plus nu putem sti cum vor evolua aceste tarife pe viitor, ma gandesc ca vor creste conform cu UE.
JUVENTUS_1
Si eu vreau sa-mi iau la sfrasitul lui mai un Clio III ... dar cred ca cea ma potrivita motorizare (dupa cate am citit aici) ar fi 1.4 16v ... cu toate ca l-a inceput vroiam 1.2 16v.

Mai astept pareri de la cunoscatori!
Laurentziu83
Pai mai mult conteaza ce vrei sa faci cu ea si cati bani esti dispus sa dai. Cand ne vei spune astea iti putem face o recomandare.
addiyi
mai bine 1.6, e si mai puternic si consuma si mai putin...
Laurentziu83
Bueyy, in cazul asta mai bine punem un motor de 2.5 si n-o sa mai consume deloc. laugh.gif Misto rationament. laugh.gif
uncle
@Laurentziu83

uita-te pe site la reno si o sa vezi ca cel putin 1,4 16v consuma mai mult decat 1,6 16v, in oras ma refer....am vrut sa fac comparatie cu 1,2 16v dar nu era la clio asta nou motorizarea updatata.
Zetu
Eu am mers in test drive cu motorul de 1.2 si nu avea nici rodajul facut, pot sa-ti spun ca este suficent pentru oras, motorul urca foarte usor in turatii (asa ca nu se simte rau lipsa de cuplu la turatii mici) imediat ajungi la 3000 de ture. Eu cred ca este suficent pentru conditiile pe care le-ai descris tu.
addiyi
sa te iuti la diferenta de consum 1.4 vs. 1.6 si sa vezi care consuma mai putin...

1.2 consuma mai putin dar nici nu poti cere prea mult de la el
Laurentziu83
@uncle

Asa o fi, dar cred ca este o greseala pe acolo. Mi se pare lipsit de logica. Daca era motorul de 1.4 16V versus 8v, sau 1.6 16V versus 8V intelegeam, dar la o cilindree mai mare sa consume mai putin e cam ciudat.
cata70
Si pe mine m-a surprins asta si nu pot sa-mi explic cum o masina mai grea ,cu un motor cu cilindree mai mare(megane) are un consum mai mic decat una mai mica (clio)Asa cum ai spus,Laurentiu,inteleg cand e vorba de nr. de valve dar nu si la cap. motorului...
hellcat
QUOTE(uncle @ Apr 14 2006, 09:54 AM)
1,4 16v consuma mai mult decat 1,6 16v in oras
*


Consum urban (informatii oficiale): 1.2 16v - 7,6%, 1.4 16v - 9%, 1.6 16v - 8,8%.
Motorul de 1.6 16v (care sigur va beneficia si de o cutie etajata o idee mai lung) fiind supus unui "factor de stres" identic cu al celui de 1.4 16v, dar dezvoltand o putere mai mare, reuseste sa faca o infima economie de energie.
La extraurban au acelasi consum: 5,4%.
Daca urcam mai sus, observam ca acelasi fenomen se intampla si la Megane, comparand 1.4 16v cu cel de 1.6 16v.

@laurentziu: Greseala mi se pare contestarea unor informatii oficiale care sunt de o importanta relativ mare, dar tu esti specialist in a te contrazice cu alti membri pe forum-ul asta smile.gif
mili
Aș vrea să aflu părerea celor care au pe mașinile lor motorul renault 1,2l 16v, pentru că la sfârșitul lunii iunie voi fi în posesia unui clio 3 dotat cu un astfel de motor si oricat am cautat inafara datekor tehnice uzuale altceva despre fiabilitate nu am gasit! Mulțumesc.
mihye
Eu am un 1,2 8v pe twingo care e cu 200kg mai usor (890kg), consumul ce il am este de 7 in oras ™, 5 afara la 100km/h si 5,2 autostada la 130km/h
viculet
o sa iti spun pe la sfirsitul lunii mai ! Atunci vine masinuta !
mili
@viculet
tu cand ai comandat masina si la ce dealer de iti vine la sfarsitul lunii mai. Eu am comandat-o cam pe 25 aprilie (data semnarii contractului) la cobalcescu si mi-au spus ca vine la sfarsitul lui iunie!
viculet
@mili
Contractul la Dedeman Bacau - semnat pe 17aprilie . Am vorbit si cu cei de la Reno ( vocea clientului ) si au zis ca in jurul datei de 31 mai .
mili
Chiar nimeni dintre cei care posteaza pe acest forum nu are masina dotat cu un motor 1.2l 16v si sa ne spuna modul de comportare pe soselele de aici si cu benzina de aici? Este destul de clar ca acest motor nu iti permite sa participi la curse insa cei care au optat pentru un astfel de motor s-au gandit in primul rand la un consum mai mic in conditiile in care rulajul anual nu depaseste 10000-12000 km/an.
cipm
Se pare ca noi vom fi "capul de pod" in aceasta problema wink.gif
alex1405
Salut.
Ma uitam si eu pe parerile voastre depre Clio III, care de altfel chiar imi place, si am vazut ca va puneti pb de rodaj.
Nu ca as fii specialist dar eu stiu ca motoarele Renault vin prerodate. Deci, aici nu mai este vorba de diferente de performante vizibile dupa 3-4k km ca nu e vb de dacie.
Rodajul ala de 3500... dupa mine ...e mai mult legat de plaja de turatie in care merge masina.

Din experienta, am vazut rodaj la 2 kangoo 1.9 D, la un clio 1.4 benzina (monopunct) toate de firma, ajunsa acum pe la 60-70000 fiecare (service facut ca la carte la renaut)

comparatia am facut-o mai mult intre cele doua 1.9 D...una condusa de un tip... care merge cu pedala la fund (normal la cat de lenesa e masina, te rogi de ea sa treaca de 100) si cealalta condusa de o tipa...care nu urca peste 70.
Masinile merg absolult la fel. Clio-ul nu am avut cu ce il compara, dar nu a observat nimeni diferente de performante.

Apropo de 1.2-ul 16v... cred ca e mai mult decat buna pt oras...sa fim seriosi... cand folosesti toata puterea masinii in oras???!!!! cati dintre noi merg in oras la 4-5000 de ture unde 16v-urile se simt bine???
Ce ma uimeste este consumul... 8?????..... Eu consum maxim 10 cu masina din semnatura...
Trebuie vazut cum se comporta si cat consuma cu 3 persoane inauntru si cu AC-ul

Oricum... de aratat... arata beton... m-ar tenta una rosie...
adyt
Salut,

Sa va zic eu de Bicorp 2002, 1.2 16V. acum are 33000 km.

Consum - Afara: am fost acum intr-un mic circuit prin (vreo 4500km) Europa si a fost super-ok. La 120-125 km/h constant cu AC 5.1 fara AC 5.0. Consum facut intre alimentari, eram 2 in masina si cu ceva bagaje. Peste 130 incepe sa urce vertiginos consumul. La 150 deja ia 11-12, poate si mai mult.

In oras in schimb...Initial am crezut ca e defecta. Eu dimineata fac pe 15 km cam 1h si 20 min. In aceste conditii ia cam 9. Cand e liber (vara) pe aceeasi distanta facuta in 2-30 min, am reusit sa ajung si pe la 7.5-8. Sub acest consum, n-am reusit sa scad in oras...

Performante - Ce sa zic, nu e sportivitatea intruchipata. Depasiri in forta lse fac pornind de la 4000rpm. Cuplu max fiind la 4250, atunci trage calumea...Si e chiar dragut la turatia asta. Sa nu va fie jena sa-l turati, ca se duce
La 3750-4000 rpm in 5 ai in jur de 12o-125 km/h si e viteze ideala de croaziera.
Ce e marfa la motorul asta, e ca e foarte elastic. Adica il iei in a 3a la 1200 rpm si urca destul de frumos. Fata de 1.4 8V e mult mai elastic. Cu 4 oameni in masina, se schimba situatie. Nu prea mai trage, indiferent de turatie. Eu in 99% din cazuri am mers 2 in masina.

Vitez max. 170km/h pe autostrada. Avea 5200RPM. In vit 5, n-am reusit sa o duc peste 5300 rpm. Consum?? Nu stiu, probabil 18

Oricum, pt ce motoras are eu zic ca raportul performante/consum e civilizat...Cutia cred ca mai putea umbla la rapoarte, dar asta e. Imi placeau si suspensiile ca sunt dure (nu prea ma intereseaz confortul, important e sa stea pe strada). Nu am avut ce reprosa motorului si cutiei, n-a facut nici o fita (exceptie ceau cu senzorul de turatie). Pe partea electrica am avut probleme si inca am.

Benzina. In 99% de 95. Mai pun (de sarbatorile legale...) si de 100. Cu cea de 100 merge mai rotund, nu pot sa zic ca e vreo scofala la performante, dar consuma mai mult in oras...Ajungeam pe la 10 constant. Cu cea de 95 sunt cifrele date mai sus.

Ulei. 5W40 Elf. Schimbat la 15000. A papat putin din el (poate ca sunt cei de la service idioti si au pus peste Max). Iniutial a avut 10W40 din care nu a papt un gram. Totusi, o sa merg pe 5W40 sintetic, in continuare.

Acum nu mai merg cu ea (1, pt ca am alta masina si 2 pt ca am probleme cu imobilizatorul)...

mili
@adyt
Multumesc frumos!
Probabil ca la acest clio consumul o sa fie tot pe acolo. Cam maricel in oras pentru un asa motor. Oricum peste aprox o luna ma lamuresc si eu.
ciziro
confirm cele spuse de adyt
si eu am unul din 2002 nu am avut pana acum nici o problema afara de un rulment spate.Tinuta de drum e buna in viraje e foarte stabila dar cu 3-4 pers e mai lenesa, iar consumul al un drum de 10km pe zi servici casa undeva la 7.5 8 si nu stau prea mult blocat in trafic.daca mai vreti sa aflati ceva intrebati-ma
mili
Este aceeasi cutie de viteze pe modelul din 2002 cu noul clio sau au mai imbunatatit-o? Daca da, imbunatatirea sper sa nu fie intre ghilimele! Pe alt forum se plangea cineva de scaune ca nu ar fi foarte comode la clio 2. La acest model le-au schimbat? Eu nu am facut drive test inainte de a-l comanda din cauze obiective (nu am voie sa ma deplasez o perioada) asa ca la baza alegerii acestei masini a fost internetul, fondurile disponibile, consumul, dotarile si ... familia!
Zetu
Da mie mi se par confortabile scaunele de la noul clio... daca nu esti prea lat in spate sa nu incapi prea bine in ele ... atunci e bine. Oricum sa o stapanesti sanatos si sa ..te bucuri de ea.
cipm
QUOTE(adyt @ May 12 2006, 01:07 PM)
Benzina. In 99% de 95. Mai pun (de sarbatorile legale...) si de 100. Cu cea de 100  merge mai rotund, nu pot sa zic ca e vreo scofala la performante, dar consuma mai mult in oras...Ajungeam pe la 10 constant. Cu cea de 95 sunt cifrele date mai sus.
*



Este posibil ca sa fie astfel de diferente functie de cifra octanica? Care este explicatia?

Eu in prostia mea ma gandeam ca daca este benzina de 99 va consuma la fel sau mai putin decat daca alimetez cu 95...
cipm
Salutare!

Mersi tuturor care m-au lamurit intr-un fel sau altul... de acuma incolo ma voi lamuri singur deoarece.....

MI-A VENIT MASINA!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

1,2 16V 5 usi Gri Platin - Dynamic
Tocmai am adus-o de la dealer, nu am decat 25 km... insa vor creste. Trebuie sa ma duc in metro sa-mi iau niste covorase... ca de la dealer nu am primit decat un breloc si spr surpriza mea alt bon de comanda, altul decat cel semnat de mine, avand in plus 42 de euro pentru trusa/triunghi si stingator... dar asta este alta poveste.

In concluzie, cel putin eu care nu am mai avut o masina noua, sunt super incantat de ea. Abia astept sa vina weekend-ul sa o iau putin la drum, asta daca nu se vor inchide toate drumurile pe motiv de "gaini in caduri".
Dupa ce ma invat cu toti "bumbii"... mai povestim.
cmandrei
Bravos Felicitari ... Drum bun ! si te asteptam cu impresii ... smile.gif
octav_
S-o stapanesti sanatos! Iti recomand daca vrei sa-ti iei covorase din Metro, unele simple, care au pe spate niste umflaturi pentru a nu se deplasa pe mocheta masinii. Sunt foarte ieftine 25 RON cred si sunt cele mai bune.
cipm
O sa merg dupa-masa sa caut. Daca gasesc ceva de cauciuc, ca la cat noroi este la mine in parcare, cele de mocheta cred ca se imbacsesc urgent. Sunt oarecum universale?
Ma gandeam si la niste huse... insa cum am si airbag-uri laterale nu stiu daca voi gasi ceva sa se potriveasca. Tapiteria pare rezistenta... insa parca mi-ar pare rau sa se "lustruiasca" in timp.
cmandrei
Presurile sunt universale de obicei (eu cel putin asa stiu) ... si doar asa am cumparat.

Despre huse poti citi aici ... cred ca vei gasi ceva idei ... http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=42869 , http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=42869 ... si mai gasesti daca cauti dupa "huse" in clio si imbunatatiri.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.