Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Clio II Bicorp Dinamique 1.4 16V
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
mardan
Deci (cam asa incep romanii in general tot ce au de spus) comandat in februarie masina de mai sus la Serus. La comanda mi s-a spus ca masina se va fabrica pe 28 martie si ca in cel mult o luna o voi primi. Aceste termene au fost respectate intocmai si de aceea recomand Serus ca dealer. Veneam de pe Oltcit si de pe o Dacie 1989 deci eram destul de fresh in domeniul masinilor straine (desi am mai condus cateva sporadic).
Am fost chemat sa ridic masina pe 27 aprilie, data care intamplator e ziua mea de nastere (frumos cadou, nu?). Dupa completarea hartiilor ma duc in parcarea de peste drum sa ridic masina. Am uitat sa va spun ca masina comandata era alba, cu aer conditionat si extensia de garantie la 4 ani. Alarma era primita gratis de la dealer. Prima impresie vizuala excelenta. Masina curata peste tot, baiatul care mi-a prezentat-o a stat cu mine o ora si mi-a aratat aproape tot pana cand i-am zis ca restul o sa citesc eu in carte. Am primit numerele rosii (platite) si pachetul obligatoriu (stingator, triunghi, trusa medicala) dat gratis. Pe 8 mai m-am dus si am luat actele vamale, cartea masinii cu holograma RAR (nu a trebuit sa ma mai duc eu) si extensia de garantie. Toate date la timp si fara probleme. Personal, desi ma repet, va recomand Serus.
Deoarece masina avea doar 2 litri de benzina primul drum facut la benzinarie si pe urma plecat acasa. Cu masina m-am obisnuit in 5 minute. Totul ok si la indemana. Sambata 29 aprile am plecat pe traseul Bucuresti-Urziceni-Buzau-Focsani-Barlad in rodaj. Comportament excelent dar nu am trecut de 3000-3500 de rotatii si 110-115 km/h. In aceeasi zi plecat spre Iasi pe traseul Barlad-Vaslui-Iasi. Bucata de drum Vaslui-Iasi execrabila (feriti-va). Cu drumul de intoarcere s-au facut 900 de kilometri, cu un drum spre Giurgiu (cu bucati in reparatii) si un drum pe centura spre iesirea spre Urziceni (drum f. bun) s-a facut prima mie de km. Impresia despre masina excelenta (lipsa greieri, lipsa alte zgomote, motor silentios, functionare fara probleme). Consum mediu in aceasta perioada 7,7 l/100 km.
In urmatoarele doua saptamani circulat prin Bucuresti, la o medie de 10 l/100 km. Cu exceptia datului in gropile pe care nu am reusit sa le evit (parca sunt din ce in ce mai multe) nu au fost probleme deosebite. Apropo in masina e spatiu suficient si pentru mine (1,84 si 100 kg) si pentru sotia si baiatul meu de 13 ani.
Pe 13 mai plecat iar spre Moldova (de, e un drum pe care e o placere sa mergi) tot pana la Barlad si in aceeasi zi plecat spre Slanic Moldova (drum bun pana la Adjud, de acolo pana la Onesti cratere (apropo, in loc sa se repare drumurile s-au pus peste tot indicatoare cu drum accidentat) si de la Onesti la Slanic drum ok. Cu drumurile de intoarcere s-au facut 2000 de km. Prestatia masinii la fel de buna, cu o medie de consum de 7l /100 km. In prezent masina are 2200 de km si e ok, cu exceptia prafului de pe ea (azi am de gand sa o spal prima oara). Cam asta e despre masina si astept eventualele intrebari si comentarii. Voi mai reveni cu detalii pe parcurs.
mardan
Masina are acum 6500 de km. Nici o problema deosebita. Totul merge asa cum ar trebui sa mearga. Masina a fost bagata si pe drumuri nenorocite (fara voie) spre Agapia si Varatec (evitati zona) si in Bucuresti (pe Soseaua Giurgiului si nu numai). Deocamdata nu scartaie si nu paraie nimic.
diesel_power
Cred ca greierii/scartaiturile/paraiturile sunt strict legate de felul in care conduci. Eu incerc sa evit gropile, capacele de canalizare denivelate fata de sosea iar pe drumurile anevoioase merg incetisor si de asemenea nu am greieri si alte sunete dubioase.
rttt_gia
Am lucrat eu 2 ani in Giulesti (capat 11 pt cunoscatori) si singurul greieras e pe undeva pe la boxele din spate cred, greier ce a venit cu masina biggrin.gif
HappyBoy
10.000km...totul ok...numai ca de pe la vreo 8500km m am pricopsit cu un greieras in volan,cred ca e de la acele lamele de la claxon...
ionutmar
singurul vinovat pentru "greierasii" si alte insecte care apar la clio e starea drumurilor din RO.

Clio meu l-am luat la 136k km din Franta....nu avea nici un fel de "insecta" , insa dupa vro 1000km si-au facut loc pe ici pe colo.
mardan
Masina are 9000 de km acum si nu are nici o problema. In acest week-end am facut un drum Bucuresti-Bistrita si retur (de fapt la Prundu Bargaului). Impresii:
- deoarece drumul este mai mult pe o banda si foarte aglomerat am facut 9 ore si la dus si la intors.
- pana la Targu Mures drumurile sunt bune, de acolo spre Reghin se strica progresiv. In Bistrita drumuri proaste si foarte proaste (desi sunt bucati pe care se lucreaza).
- masina merge snur, nici o problema de nici un fel. Chiar si dupa un drum asa de lung nu simti oboseala. Dupa ce am ajuns am mai facut si niste drumuri prin zona (spre Nasaud si spre Vatra Dornei). Multumit si as recomanda masina dar cred ca nu se mai livreaza in Romania, desi ea se fabrica in continuare in Slovenia. Cred ca totusi mai sunt dealeri de unde se poate comanda varianta de 1.2 cu 16V...
mardan
Deoarece in ultima vreme am circulat mai mult prin Bucuresti am adunat kilometri mai greu. Masina a facut ieri 10000 de kilometri si nu a aparut inca nici o problema mare sau mica. Deja masina are pe ea cauciucuri de iarna pe jante de tabla dar in afara de un zgomot putin mai mare in interior decat cu cauciucurile de vara nu am observat nici o diferenta majora. Astept zapada si gheata sa vedem cum se comporta.
Am luat si niste gropane de toata frumusetea pe Soseaua Giurgiului din cauza lucrarilor facute de firma aia de cacao Euro......... 98 (cunoscatorii stiu) dar inca nu se aud zgomote ciudate si nu trancane nimic.
mardan
Pentru ca nu am mai spus de mult care e stadiul jurnalului, iata-l. Am facut deja prima revizie (descrierea este in topicul cu prima revizie). Masina are 18500 de kilometri acum si merge fara nici o problema. Nu scartaie nimic, nu zdrangane nimic si nu se aude nimic suspect in interior. Singura problema avuta a fost ca acum cateva zile mi s-a incuiat masina din senin, cu motorul pornit si cu cheia in contact in mijlocul Bucurestiului. Eu eram langa ea, deci va dati seama ce faza de cascadorii rasului. Dar asta tine de alarma. In rest, singura problema la masina este ca nu merge cu apa...;-) Suge la benzina cu traficul asta nenorocit din Bucuresti de nu se poate! Chiar nu inteleg de ce nu se mai aduce la noi modelul Campus bicorp (care inca se mai face la fabrica din Slovenia) pentru ca eu cred ca masinuta asta bate la c** multe modele mai moderne. Ne reauzim la revizia de 30000, daca nu se mai intampla ceva nou intre timp.
mardan
Un update nefericit. Ieri am observat (masina are acum 21000 de km) ca in partea de sus a volanului pielea care il acopera a inceput sa se uzeze. Ca sa nu se faca mai rau am imbracat volanul cu o husa de volan de piele (parca asa ii zice). De asemenea am mai observat ca la scaunul soferului in partea dinspre usa, pe sub husa, s-a uzat materialul in asa hal ca a aparut o gaura. Cu ocazia asta am vazut si ca materialul de pe scaune este extrem de subtire. Pacat de chestiile astea pentru ca in rest masina merge fara probleme.
mardan
Un update ca nu am mai scris de mult pe aici si sunt schimbari majore. Masina are 55000 de km, i-am facut revizia de 5 ani la Serus pe 28 martie, nu are nici o problema dar acum nu mai merg eu cu ea ci baiatul meu care a facut 18 ani in noiembrie anul trecut. De atunci merge el cu ea aproape zilnic. Eu m-am motorizat cu altceva, mai precis mi-am luat in august 2010 un Seat Leon 1,4 TSI Style, superdotat pe care l-am luat cu ajutorul guvernului (3 tichete Rabla) cu 13.000 euro TVA inclus. Masina are deja 5000 de km si cine vrea sa o vada o gaseste aici.
Dintre toate ofertele de pe piata la acel moment Seat-ul a iesit cel mai bine ca dotari si promotii...
ajaccio83
Tot clio II si eu,tot 1.4 16v smile.gif

Ce ne poti spune despre 1.4 tsi legat de consum comparativ cu 1.4 de pe clio?
mardan
Consumul mi se pare mai mic un pic la tsi, dar nu cu mult. In schimb comportamentul nu are nici o legatura. TSI-ul asta mi se pare unul din cele mai reusite motoare pe benzina facut de Volkswagen. Initial eram tentat sa iau un Megane 1,4 Tce, pe urma am facut un test drive cu un Golf6 1,2tsi si in cele din urma am luat un Leon 1,4tsi. La dotari similare Meganul era prea scump la momentul respectiv si nici nu pot sa zic ca ma dau in vant dupa cum arata, Golful dura 3 luni sa vina asa cum il vroiam eu iar Leon-ul era deja la Curtici in versiunea si cu dotarile dorite de mine si l-am luat intr-o saptamana...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.