Buna tuturor...
Sunt fericitul posesor al unui R11 turbo... Am cateva probleme cu el si as dori sa va cer cateva sfaturi.
In primul rand anul trecut i-am gripat motorul din cauza unui "mecanic" foarte destept care in momentul in care a facut schimbul de ulei a strans prea putin filtrul ...pierdut ulei....nu s-a aprins nici un bec pe bord...fatalitate, a iesit un piston prin bloc. Din aceasta cauza am fost nevoit sa schimb motorul cu unul second adus din Franta (l-am gasit la Bodoc,in Covasna, eu fiind din Brasov).
De asemenea in momentul in care alt "mecanic" mi-a schimbat motorul (de 1,4..luat de pe un R11 cu cutie automata) au inceput sa curga problemele: mi-a rupt senzorul pentru vitezometru si kilometraj (electronic)
STIE OARE CINEVA UNDE POT SA GASESC?????,
Am consumul mult prea mare (undeva pe la 12-13l/100km),OARE PROBABIL DIN CAUZA CARBURATORULUI DUBLU-CORP(este cel care era pe motor original) si imi tremura masina la relanti, si scoate fum negru pe teava de esapament.
Ar fi posibil sa schimb carburatorul cu cel de pe fostul motor turbo(SOLEX MONOCORP)???
Va rog sa ma ajutati!!
Astept sugestii