Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Fum negru !
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
d3m3ntzial
Cam de o luna de zile ma confrunt cu o problema ce nu-mi da deloc pace.
Intr-un topic anterior am scris :

Clio Symbol-ul din semnatura a inceput sa imi creeze mari probleme.
Ideea este ca nu mai vrea sa accelereze si scoate un fum negru.
Sa va explic si de ce .Cand au fost gerurile alea extreme,masina nefiind in posesia mea - ci la soferul institutiei,s-a bagat aditiv in motorina pentru ca se aprindea becul ala de gaze .
Problema insa este ca,din cate mi-a spus soferul...a scapat mai mult aditv.parca se pune 100 ml ptr un un rezervor si el a pus dublu.
Cam la 1 saptamana dupa aceasta chestie,masina nu mai accelereaza cum trebuie.Cand dau sa plec de pe loc....greu o fac sa ajunga sa bag in viteza a 2-a , a 3-a etc.Ca sa isi revina trebuie sa o turez cam pe la 5000 ture.Cand o turez scoate un fum super negru,dupa care accelereaza din nou.
Am fost la service Renault - masina are 28000km-si le-am aratat care e treaba.Mi-au spus ca pana nu se duce aditivul ala n-au ce sa imi faca.
Ce naiba sa mai fac.Am facut deja 2 plinuri si face la fel.

.... dupa 1 luna de zile a inceput sa isi mai revina.
Am fost la service Renault si mi-au spus ca TOTUL ESTE OK ! Pai cum sa fie ok daca tot se mai ineaca si scoate acel fum negru si urat mirositor ?
Mi-au spus ca nu trebuia bagat aditiv . OK ! Dar...scapati-ma de chestia asta.
Au facut o diagnoza,au curatat ei nu stiu ce pe acolo...merge mai binisor,insa nu scap de fumul negru.
Cand o pornesc si o las la ralanti , acul de la turometru variaza intre 0,5 - 1,1 turatii pe minut. Exact ca si cum s-ar ineca.Face asa pana cand se mai incalzeste motorul,dupa care sta cam pe la 1000 tpm.
Aveti vreo idee ? Ce-i pot face ?

Later edit : Masina are 29.000 km ,reviziile facute la timp - fara nici o problema.
raszvan
incearca sa iesi afara din oras si da-i talpa (150-160).
d3m3ntzial
laugh.gif am mers cu 140-150 dar tot degeaba !
Le-am spus "meseriasilor" sa faca ceva sa mearga bine ,chiar daca asta inseamna sa scoata rezervorul,sa curete conductele .. sa las masina acolo.Au spus ca nu are rost,ca totul e ok - asa face toate.
Sunt foarte dezamagit.
Doctoru'
Dai cu search si cauta despre EGR,poate te lamuresti

javaguru
Si parerea mea e ca trebuie curatat EGR-ul, mie mi l-au curatat in garantie pt ca nu mai accelera cum trebuie dupa ce am alimentat de la Luk oil acum 2 saptamani, probabil avea un aditiv ciudat, cat tp am alimentat de la OMV si Agip nu am avut probleme. Inainte sa curete EGRul cateodata nu reuseam sa trec de 2500 de rot pe min in vit a 3-a si de 2000 intr-a 4-a. De cand mi l-au curatat merge ca noua, nu mai am nici cea mai mica problema.
3xtreme
Eu am observat cand au fost frigurile ca scotea cateodata un fum gros de cred ca le abuream ochelarii celor din spate.
Dar nu era ceva constant, si nici n-avea legatura cu statia de benzina.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.