Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Masina noua pana in 17k Euro
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Diverse
Pages: 1, 2
McAlig
Sunt curios pentru ce ati opta la banii acestia . Putem lua aproape orice din clasa meca si medie. Deci e greu de ales la banii astia . Eu as opta intre Golf V, Renault Megane, PGT 307, Seat Leon, Skoda Octavia, Ford Focus, Citroen C4. Desi am Reno Megane acum as miza pe producatorul privatizat al francezilor si as tinde catre un 307 sau C4 . Golf V ar fi aIII-a optiune din cauza pretului piperat .
cmandrei
Daca as avea 17.000€ pentru o masina ... cred ca as lua Renault Laguna chiar daca e Pack Authentique 1.6 16V 115cp ... pret cu toate taxele: 17.115€ (renault.ro)
rttt_gia
Skoda Octavia Tour 1.8T - 150cp in jur de 17000 aproape full
cornel_t
Daca vrei o masina garnisita cu optionale cam tot spre Renault tre' sa te indrepti, altfel la 17.000 Euro poti avea un Golf V 1,6 102 CP ceva mai putin dotat.
MeganeCC
Eu as alege Megane sau C4, depinde de raportul pret/dotari !!
A 3-a optiune ar fi 307 si/sau Astra, a 5-a optiune Focus!!
Golful sau Leonul nu le-as lua in calcul!!
Racky
As opta ori pentru Seat Leon ori pentru Golf V...
sandman_
mai concret spus, de 17k poti sa iei M2,C4, 307 dotate sau foarte dotate, in functie de motorizare , Seat, Opel Astra sau Ford cu nivel mediu de dotare, G5 aproape chel sau Alfa 147 cheala (1,6TS)

Pentru mine, ordinea ar fi cam M2, Alfa, C4, Astra, 307, Seat, Ford, G5.

later edit: am uitat de A3, care ar intra undeva intre C4 si Astra
morph
As lua un scenic si as vinde megane-ul pentru a lua un aygo sau c1 pt oras biggrin.gif
AND
Mai acum sper ca ma scuza-ti dar 17.000 euro sunt o caruta de bani! Nu cred ca-ti mai permiti sa joci pe frantuzoaice doar din fanatism! Acum pe bune! Imi place la nebunie Megane-ul , 307-le , C4 ..dar as cumpara unul de nou? CU BANII MEI? .... NO FKIN WAY!

Doua optiuni vad si atat. Una este pentru daca ai nevoie de volum la portbagaj si una este daca ai nevoie sa-ti puna un zambet pe buze masina pe care o conduci.

Optiunea nr 1 (pt spatiu) este Skoda Octavia 1.9 TDi Ambiente
Optiunea nr 2 (pt placerea de a conduce) este Ford Focus 2.0 16v 145cp Sport

Ambele depasesc cu cateva sute de euro pretul de 17.000 DDP insa .. ambele matura pe jos cu restul clasei compacte.

PS: Sandman , la 17.000 iei ORICE compacta super dotata , stai linistit. smile.gif
ktmbull
QUOTE(AND @ Feb 16 2006, 03:29 AM)
Mai acum sper ca ma scuza-ti dar 17.000 euro sunt o caruta de bani!
*


Te scuzam ph34r.gif

Eu tot Renault as lua. De fiecare data cand ma uit la alte masini si cand vad ce-mi ofera la aceeasi bani cu Renault(nivel echipare) tot la Renault m-as duce. Pana nu am bani de un X5 nu cred ca schimb marca!
CGB
logan elia.
EL_BGD
eu il sustin pe and cu ford-ul focus. (nu neaparat motorizarea respectiva.... smile.gif nici nu stiu dealtfel ce motorizari sunt oferite - gama completa)
Pe de alta parte, nu inghit sub nici o forma golf, leon, audi....cam nimic vw group. Nici italiencele nu le am la inima - masini foarte frumoase si care suna bine pe hartie.......din pacate atat. Chiar mi-ar placea un stilo, dar deh.....
Probabil, daca nu tot un Renault (care mi se pare cea mai buna calitate - pret, chiar si cu problemele care mai apar......), o japoneza - s2000 poate biggrin.gif . Glumeam, dar suna cumva tentant un accord pe sfarsit de generatie.....
Nu m-am gandit la problema asta pana acum, dar in linii mari, cam asta e imaginea mea de ansamblu.

sau ce zice cristib mai sus biggrin.gif doar ca full e 23k smile.gif
CGB
QUOTE(EL_BGD @ Feb 16 2006, 09:00 AM)
sau ce zice cristib mai sus biggrin.gif doar ca full e 23k smile.gif
*




pai mai renunti si tu la cate ceva....AC, abs, airbaguri, servo, geamuri electrice...etc. si o scoti la 17 k.

acu serios vorbind mi-as lua un vw polo 1.9 tdi 130 CP.
McAlig
Eu vad fordul cam pe acceasi linie cu marcile frantuzesti avand in vedere ca folosesc motoarele HDI si au finisajele sub cele de la Reno sau Pejo (vezi fiesta sau focus) Pe mine nu ma incanta atat de tare 2 airbaguri in plus ca sa ma gandesc la un Reno nou (sincer) Mi-ar fi frica si de un Citroen sau de un Pejo nou dar parca nu chiar asa. Un Golf V pe benzina cu dotari bune poti gasi pana in 17k, daca ma gandesc la fiabilitate dar pentru design raman pe 307 sau C4 .
EL_BGD
nu te supara, dar in opinia mea, actualul 307 este oribil.
intrebare: de cand hdi pe focus ? sau n-am inteles eu bine ?
VW nu are nici o treaba cu mototarele pe benzina (ori prea slabe, ori consuma prea mult ori ori ori)
Singura chestie care ma deranjeaza la Reno sunt optionalele sau ofertele standard care desi suna bine, nu e chiar asa (vezi topicul cu xenoane), dar prefer sa dau banii pe-un renault cu xenon decat pe-un golf cu xenon. (nu ca m-as da in vant dupa ele-faruri cu xenon, ideea sper sa se inteleaga)
Floppy
Daca tot nu conteaza clasa... Smart For Four 1,5 diesel, trei cilindri (!), 95 CP, etc., etc.
sandman_
QUOTE(AND @ Feb 16 2006, 03:29 AM)
Mai acum sper ca ma scuza-ti dar 17.000 euro sunt o caruta de bani! Nu cred ca-ti mai permiti sa joci pe frantuzoaice doar din fanatism! Acum pe bune! Imi place la nebunie Megane-ul , 307-le , C4 ..dar as cumpara unul de nou? CU BANII MEI? .... NO FKIN WAY!

Doua optiuni vad si atat. Una este pentru daca ai nevoie de volum la portbagaj si una este daca ai nevoie sa-ti puna un zambet pe buze masina pe care o conduci.

Optiunea nr 1 (pt spatiu) este Skoda Octavia 1.9 TDi Ambiente
Optiunea nr 2 (pt placerea de a conduce) este Ford Focus 2.0 16v 145cp Sport

Ambele depasesc cu cateva sute de euro pretul de 17.000 DDP insa .. ambele matura pe jos cu restul clasei compacte.

PS: Sandman , la 17.000 iei ORICE compacta super dotata , stai linistit. smile.gif
*



Ia vezi tu Alfa, G5 sau BMW seria 1 wink.gif

Iar focusul are frane cu tambur pe spate, care sunt supersport...


later edit: acum mai conteaza si ce intelege fiecare prin superdotata. Eu, prin superdotari inteleg motor 2L 16v sau 1,9 turbo-diesel (sunt o varietate de acronime disponibile), tapiserie din piele si scaune incalzite, ESP+ASR plus alte acronime de 3 litere pentru siguranta, minim 8 airbaguri, linie audio 4x40w+, jante minim 17", climatizare automata, gamuri electrice spate, oglinzi cu degivrare, FARA sistem de navigatie, etc...

Un g5 2.0 FSI cu dotarile astea, dar cu linie audio 2x20W costa, ce-i drept, putin peste 17k; mai precis, 24,7k.
McAlig
El BGD>> tehnologia motoarelor HDI este dezvoltata de grupul PSA si Ford. Chiar daca la ei se numesc TDCI sunt aceleasi motoare. Si ei au diesel de 1.4 (70 CP), 1.6 ( 90 si 110 CP) si 2.0 HDI (136 CP) .
EL_BGD
asta nu stiam......dar stiu ca Fordul le are de ceva vreme, iar la Pejo pare-mi-se ca sunt mai...."recente" . Nu stiu asa ca te cred pe cuvant smile.gif
Havoc
@El_BGD:Eu zic sa te uiti mai atent la VW sa vezi motoarele pe benzina!
Motorul de pe Seat Leon I Cupra 1.8t 180CP,225Cp
Motorul de pe Seat Leon II 2.0 TFSI 185 Cp
Motorul de pe Golf V GTI 200Cp
In curand urmeaza motoarele de pe Seat Leon II Cupra 240Cp!
Motorul de pe Golf V R32 3.2 -V6 250Cp!
Eu cred ca VW cam are treaba cu motoarele!
Care este in momentul de fata cel mai tare motor pe benzina de pe Renault?!
Probabil cel de pe Megane RS!
sandman_
RS e L4 si dezvolta 225CP la o turatie considerabil mai mica decat cea la care V6-le de pe R32 (G5) dezvolta 250. E un pic de diferetna intre un L4 si un V6 daca nu ma insel, nu?
DACA s-ar aproxima caracteristica de putere a celor doua motoare intre 1000rpm si turatia unde se dezvolta Pmax, atunci pana in punctul de Pmax al motorului de pe RS caracteristicile ar fi identice.

Momentan Renault nu par interesati sa produca motoare puternice. Pana una-alta, cel mai puternic motor fabricat de Renault este departe in fata celui mai puternic motor fabricat de VAG.

QUOTE(Havoc @ Feb 16 2006, 02:12 PM)
...
Care este in momentul de fata cel mai tare motor pe benzina de pe Renault?!
Probabil cel de pe Megane RS!
...


Cel mai performant motor pe benzina de pe Renault este motorul de pe R25 laugh.gif
Cand VW va scoate asa ceva, mai discutam rolleyes.gif
semit
ca sa inflamez mai tare spiritele Megane RS 225 cp- Golf 5 GTI- 200cp... totusi omul a cerut masina pana in 17.000E..la bani astia iti iei Megane 2 full daca prinzi o reducere de vreo 1000e, singura problema ar fi sa ai o pila buna la vreun Service reno, macar in garantie.. wink.gif
Havoc
Nu aveam idee de L4..acum aflu si eu! smile.gif
Dar care este cel mai tare motor Renault de care spuneti ca il depaseste pe cel de la VW?!
Reply-ul meu a fost un raspuns la cele afirmate de EL_BGD!

Hotoman mare mai este Semit..a facut el repede conexiunile potrivite!! smile.gif biggrin.gif tongue.gif
st0rm3ru
QUOTE(Havoc @ Feb 16 2006, 02:12 PM)
Care este in momentul de fata cel mai tare motor pe benzina de pe Renault?!

V6-ele de 241CP de pe Vel Satis tongue.gif
Doctoru'
V6 3,5 /245 CP si ca o gluma /480 CP : 353 kW la 1900 tr/mn
229 mkg - 2250 Nm
de la 1100 la 1400 tr/mn de pe Magnum
cp
la VW, V6 FSI,3597 cmc, 280 CP, cuplu constant de 360 Nm de la 2500 la 5000 tr/mn. Asta da specificatii impresionante biggrin.gif
Havoc
@Sandman:Sincer nu are dreptate..dar logic ca pe forumul renault nu o sa aud in veci ca ar fi ceva mai bun la VW decat la Renault!Iar VW est sub Renault..but i can understand...the fans! smile.gif
sandman_
FSI sunt cele mai economice motoare.... daca mergi economic.
De asemenea, sunt si cele mai "paguboase", daca mergi sportiv.
Asta o spune toata lumea. Chiar si putinii fani VW obiectivi...
cmandrei
Era vorba despre cumpararea unei masini cu 17.000€ nu ? ... de ce trebuie sa ajungem la comparatii intre diverse motoare ? ramaneti la subiectul topicului va rog ...
EL_BGD
n-am zis ca Reno este peste VW per total; ceea ce voiam sa spun era ca motoarele mai slabe pe care le ofera (caci era vorba de masini de ~17k, iar g5 gti e un picut peste:) ) nu sunt asa de elastice, iar alea care ofera o putere mai mare (cel de pe gti de ex.) au un consum mai mare fata de cele de la Reno (cel de pe Rs daca e sa comparam). Nu sunt fan(atic) reno.
Si pe deasupra, VW mai avea si bunul simt sa puna pe g4 (de ex.) un motor de 1.4 8v, pe cand la Reno nu vezi asa ceva. total inutil......

fiecare cu parerea lui

le; se pare ca am scris odata cu cmandrei si sandman
Havoc
1.4 8v- buget auster! smile.gif and no power! tongue.gif
cata
"VW mai avea si bunul simt sa puna pe g4 (de ex.) un motor de 1.4 8v"

Omule care?
EL_BGD
pai 1.4 8v pe clio e ok, dar pe golf.....nu prea mi se pare. Am mers cu asa ceva si mi se pare cam lenes.
@ cata - ??! care ce? smile.gif
AND
In primul rand nu stiu de ce sunt laudate finisajele renault pentru ca daca te urci intr-un Focus Ghia sau mai ales Sport , ai sa observi ce inseamna plastice soft touch si calitate pe langa un Megane. De asemenea , nu stiu daca ma insel sau nu , insa Megane Classic nu are tot tamburi pe spate? Clio nu are tot tamburi? S-a plans cineva vreodata de treaba asta? Si vechiul Focus tot cu tamburi venea pe variantele mai slabe de echipare si totusi era cea mai buna masina din clasa ei din punct de vedere al sofatului..si nu s-a plans nimeni de franele ei. Actualul Focus este cea mai placuta masina de condus din clasa ei .. by a long shot.

PS: Nu , nu lucrez la Ford tongue.gif
EL_BGD
de acord cu partea cu cea mai placuta masina la condus smile.gif
st0rm3ru
si mie mi-au placut finisajele din vechiul Focus... nu mai stiu ce echipare era, eram prea absorbit de performantele unui motor diesel de 90 cai. smile.gif
sandman_
@AND

Ideea era ca respectivul e focus sport si are tamburi pe spate. Ai vazut tu tamburi pe spate la clio sport?
Solon
Ford oricum are talentul unic de a o da in bara atunci cand nu te astepti.
BOG
Eu as alege un Mini One......simpatic, puternic....dar, evident, ar fi complementar unei masini serioase....
AND
Am vazut zilele trecute la Top Gear o cursa intre un Mini One si o Fabia RS Diesel ...vaaai ce rau si-a luat-o Mini-ul! laugh.gif
EL_BGD
nu spun ca-i buna sau nu fabia aia, dar mi se pare de rasu' lumii smile.gif (cum sa faci o masina "sport" diesel? cand aveau atatea variante de motorizare pe benzina - 1.8t de ex) ; si la fel ca si o1 a fost conceputa de niste oameni spalati la creier (d.p.d.v. al designului atat interior, cat si exterior)

e parerea mea
AND
Eu zic ca nu mai este indicat sa faci misto de diesel cand vine vorba de viteza. Cei de la top gear au ramas masca cand au pus 3 masini la "liniuta" :
MG Rover 130 cai benzina (parca)
Golf IV GTI 150 cai benzina
Skoda Octavia II 2.0 TDi 140 cai

A castigat Octavia cu o diferenta I M E N S A ! Daca vreti va zic si episodul ..dar parca era un special nu episod , si se numea Revved up 2005 . Pur si simplu a spulberat Golful!

Edit : Este vorba de Jeremy Clarkson Heaven & Hell 2005 , si cursa intre cele 3 de mai sus are loc cam pe la min 38.
modulsys
Sa treci de pe Renault pe Skoda nu este un pas inainte. Nu vreau sa intru in divagatii offtopic, pot deveni subiectiv pentru ca sunt fan Renault iar Skoda ma dezgusta.

Cititi ultimul numar autoshow, e o comparatie interesanta intre Megane si Octavia.

Masina noua pana in 17k EUR? In primul rand, eu nu-mi cumpar masina noua.
Pierd in primi doi ani 1/4 din bani, prea mare risipa.

Mie imi plac masinile cu max. 3 ani vechime, sub 100k la bord.
In acesti bani mi-as aduce un Audi A4 Avant TDI de dincolo.
pablo
Normal sa cistige Octavia:diesel de aceeasi putere cu benzinarul are cuplu de doua ori mai mare
Doar ca suna ciudat un RS diesel ...
gaston
QUOTE(AND @ Feb 17 2006, 12:19 PM)
Am vazut zilele trecute la Top Gear o cursa intre un Mini One si o Fabia RS Diesel ...vaaai ce rau si-a luat-o Mini-ul!  laugh.gif
*



Nu te supara. Cati CP avea Mini si cati Fabia? Ca s-a putea sa intelegi de ce si-a luat-o Mini.

La banii astia astia tot un Megane dar cu mai multe dotari, decat un O2 cu motor de tractor TDI(la care se va renunta oricum) si fara cotiera(cum si-a luat un cunoscut, ca de mai trebuiau bani) si alte... Nu va suparati pe mine dar daca mie mi se pare tractorasul meu Megane zgomotos, oare cum o fi in tractorul O2? Daca erau 20k mergeam pe Peugeot 407, dar la 17k tot la clasa compacta raman.
sandman_
QUOTE(AND @ Feb 17 2006, 12:51 PM)
Eu zic ca nu mai este indicat sa faci misto de diesel cand vine vorba de viteza. Cei de la top gear au ramas masca cand au pus 3 masini la "liniuta" :
MG Rover 130 cai benzina (parca)
Golf IV GTI 150 cai benzina
Skoda Octavia II 2.0 TDi 140 cai

A castigat Octavia cu o diferenta I M E N S A ! Daca vreti va zic si episodul ..dar parca era un special nu episod , si se numea Revved up 2005 . Pur si simplu a spulberat Golful!


Rezultatul ala nu spune nimic. depinde foarte mult de soferi. Mult prea mult.

Cand va exista un campionat de dieseluri ( cu exceptia celui de camioane) atunci se va putea vorbi de motoare diesel sport. Motoare diesel sportive sunt f. multe...
EL_BGD
pai, chiar daca e offtopic, audiu' de la le-mans e un v10 sau 12 diesel.

de anul asta.
McAlig
Modulsys >> eu nu inteleg de ce optezi pentru o masina second de trei ani care e mai ieftina cu 1/4 decat una noua (tu ai zis-o) si are aproape 100k . Unde e afacerea ? Ma gandesc ca oricum pastrezi masina sh vreo 3-4 . Te-ai gandit ca diferenta de 1/4 dintre cea noua si cea sh o bagi in reparatiile care inevitabil , indiferent de marca apar la o masina cu 100k. Pierzi timp prin service , nervi daca mai si ramai cu ea pe drumuri sau daca afli ca o fost pocnita rau si tu stiai ca ai luat-o de buna . Eu zic ca esti mai castigat daca o iei de noua o exploatezi tu 100k km si o mariti inainte sa te apuci sa repari la ea . Scoti un pret bunicel si cu diferenta iei una noua din nou . Asa face si neamtul insa el are noroc cu noi ca-i cumparam toate epavele .
cmandrei
Domnilor, Va Rog ... STOP comparatiilor dintre masini ... cititi cu atentie titlul topic-ului ... si primul mesaj ... COMPARATIILE (certuri pe tema) nu au loc aici ...
sandman_
QUOTE(EL_BGD @ Feb 17 2006, 02:27 PM)
pai, chiar daca e offtopic, audiu' de la le-mans e un v10 sau 12 diesel.

de anul asta.
*



Care inca n-a concurat... mai discutam dupa rezultatele lui.
revenind la topic, la un anumit buget, poti alege o clasa superioara cu dotari reduse sau o clasa inverioara cu dotari multe. (mai poti alege o clasa de mijloc cu dotari medii, dar sunt rare situatiile).
Din aceeasi clasa, poti alege in a baga banii in calitatea finisajelor, intr-un nume sau in dotari. Fiecare are gusturile si preferintele lui. Eu prefer sa nu dau banii pe un nume.

Un exemplu care are legatura cu topicul: Masina mea a costat 25k€ (si un pic); un G5 cu aceleasi dotari costa in .ro 24,5k€. probabil din cauza faptului ca are 5 usi si nu 2...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.