Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme tehnice Logan
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault Logan
Manuel
Propun acest topic, cu rugamintea ca toti posesorii sau utilizatorii de Logan de pe reno.ro sa spuna ce probleme reale au avut cu acesta masina.

Si sa incep eu: am 12.000 km si singura problema de pana acum e ca usa torpedoului nu se inchide cum trebuie. Nu am fost in service decat pentru schimbul de ulei si pentru montarea diferitelor accesorii cumparate ulterior.

EDIT:
Mint, 'tu-i mama ma-sii. Am fost in service pentru reparatie fiindca s-a infipt un dobitoc in fundu' meu. Am schimbat bara spate, tripla dreapta spate si am vopsit aripa dreapta spate.
Si inca o problema de care uitasem: pe gerurile alea de -24 grade, imi palpaia si mie ledul de la airbag-ul pasagerului. De cand s-a mai incalzit, nu mai face.
CGB
Ai schimbat bara spate, tripla, ai revopsit aripa....si mai zici ca loganu n-are probleme... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
dil
Pai nu era din cauza lui. Nu se poate considera o defectiune a masinii. Doar ca a mai inoit-o un pic.
hebron
Ha Ha, voi chiar nu stiti de gluma? A zis si omu ceva si gata, ca ne luam de Logan...
Nu prea sunteti cu Logan pe aici sau bagam un link de pe daciaclub?
Tocmai citeam cu vopseaua, daca voi sustineti ca nu e fenomen des intalnit atunci eu imi iau jucariile si nu mai postez nimic la sectiunea Logan.....
DFA
Dacă tot suntem la probleme tehnice, uite aici o listă cu deficiențele, zgomotele și defectele comune la Logan, asta ca să aveți o bază de discuție.
hebron
Felicitari!
E o munca migaloasa dar utila...poate facem si la Clio o lista de genul asta.
Codrin
26 000 km pana acum.

Probleme:
- butonul de climatizare nu facea contact decat daca voia el, remediat prin schimbarea intregului ansamblu de ventilatie.
- usa torpedou stramba, neremediata pentru ca nu vreau sa ma duc in service pentru asa ceva, o s-o fac eu mai la vara. Tind sa cred ca modul in care este inchisa conteaza.
- led airbag care palpaie pe ger, nu ma deranjeaza. Pe daciaclub e discutat, s-a dat si rezolvarea.

Fost in service la 7500, 15 000 pentru revizie, 22 500. Prima si ultima pentru ulei.
rmr
11500 km (desi mare parte din astea sunt cam de la inceput)

- problema la bagatul in marsarier
- scartie centurile de siguranta (sau scaunele, nu reusesc sa imi dau seama exact)
- cand ploua se aprinde led-ul de usi deschise
- lumina din torpedou sta uneori aprinsa si cu usa inchisa
- de curand geamurile vibreaza (se simte si cand dai muzica tare)

ceva care ma cam deranjeaza: datorita stalpilor laterali, parca e un unghi mort...

cu toate astea, nu imi pare rau de alegerea facuta!

ph34r.gif
ktmbull
Tatal meu are un Logan 1.6, il are cam de un an de zile si are 9000 km. Aude ceva scartit in bord din cand in cand(eu am mers de curand cu masina si nu am auzit nimic) la mine in Megane e distractie mare cu greierii, in comparatie in Logan e liniste totala. In rest masina nu are absolut nimic!
coyote
salut,

ktmbull, sa nu fie vorba de ceva pacanituri mici, cand e frig, datorate contractarii plasticului. cel putin la mine dimineata, cand e frig, pana cand se incalzeste in habitaclu, mai ales la denivelari, se aud pacanituri in bord, dupa ce se incalzeste e ok, nu se mai aude nimic. asa ca stai linisit, toate "face" asa tongue.gif

Numai bine.
bobo77
Ar fi bine sa va rezolvati problea aceasta la service pt ca nu este normal sa scirtiie ,mai ales daca aveti garantie, te contrazic nu toate face asa..Ai mai multe raspunsuri de la ce pot veni aceste scirtieli pe daciaclub.
Vanzatorul de Iluzii
Mai nou am de la serviciu un Logan Laureate 1.5 dCi. Va tin la curent cu evolutia.
hebron
@bebes

Daca ii pui pe aia din service sa umble, ori te fenteaza, ori cand iti pun bordul la loc(pentru ca necesita demontarea bordului) o sa faca si mai rau. Eu zic sa stati calmi. La cata plasticaraie e pe ele si la cat de bune sunt drumurile e normal sa faca asa. Si ma refer aici si la Reno si la Dacia si la WV.
heimdallr
Conduc un logan 1,4 de aproape 3000 km. e ok.

probleme (pt mine):

- pozitie prea inalta la volan
- unghi mort in partea stanga a parbrizului(mai ales daca e si murdar parbrizul - acolo unde nu ajunge stergatorul)
- probleme la marsarier
- de 3 ori s-a intamplat: nu a pornit motorul numai dupa ce a invartit de multe ori(ffff multe ori) Parca nu era alimentat
- butoane casetofon - de multe ori cand vreau sa schimb volumul, schnimb postul de radio. (adica dau scan)
dar e ok masinuta.
gamezcdr
Minusuri: am 3.500 km nu mi-o pornit la prima cheie de 2 ori, scartaie centura trebe sa fac rost de spray WD40, stergatoarele nu sint asimetrice, nu seamana cu Serie 7 nici cu S-urile. tongue.gif
bobo77
Hebron sint de acord cu tine ca nu avem service-uri profesioniste ,poate doar citeva, dar teoretic cit timp esti in garantie trebuie sa rezolvi orice problema aparuta fie cit de mica, ca dupa ce termini garantia costa si nu este deloc ieftin.@heimdallr ai zis bine probleme pt tine, dar trei dintre ele numai tehnice nu sint...
dany20dinamo
fratilor voi va vaitati de logan la atatia km dar eu ca am 89000km cu el ce sa mai zic ca mi sa bulit computeru dupa ce mia fiert apa in motor ca nu mai mergea electroventilatoru, dar nu am avut probleme cu injectoarele cu toate ca am bagat din peco doar de cateva ori, in rest de scartaituri nu mai zic nimic ma abtin radmasa.gif
aurel82
conduc un logan MCV 1,5DCI,am 139.000km cu el,fac service in tara, si nu am avut probleme cu pornitu',beculete si altele ...dar:
-90.000km discuri de frana;
-95.000 baterie;
-98.000 contactor bec mers cu spatele schimbat,
-greierasi ne abtinem.
masina buna in rest smile.gif .
cristiuio
La 94000 km am schimbat rulmentul spate dreapta, in rest filtre, ulei si benzina.
atsystems
Doamneee, m-a bufnit si rasul cand am vazut acea listuta cu problemele la Logan. Tind sa cred ca lista aia nu a fost realizata in urma vreunui studiu ci a fost realizata de catre un nene cu foarte mult timp liber. Cica: Problema: "Masina nu este suficient de "nervoasa" si Cauza: "Catalizatorul este prea mic pentru ca nivelul de combustibil sa fie
mai mare. S-a urmarit un consum mic." . Pure aberatii cateodata, la toate masinile de pana in 30-40.000 euro cred ca poti descoperii defecte asemanatoare deci documentul nu are nici o valoare. Pe langa asta, va spun din experienta personala:
Logan Facelift 1.6 16v 22.000 Km - nici o problema nu am avut cu ea, dar absolut nici una, nici scartait, nici becuri care palpaie nici nimic. Foarte multumit (asta e masina personala)
Logan 1.5 dci - 89.000 Km - In afara de consumabile (kit distributie, placute si disc de frana, ulei, filtre etc ) nu a necesitat pana in momentul asta reparatii.
Logan 1.5 dci - 83.000 Km - Am avut o singura problema cu aerul conditionat si asta din cauza pietricelelor care au gaurit radiatorul ca de, daca nu se imprastie niste pietris pe carosabil nu simt muncitorii ca au facut treaba.
Logan 1.5 dci - 51.000 Km - Dupa ce masina a intrat intr-un panou publicitar cu ~90 Km/h si apoi s-a rasturnat, a avut nevoie de reparatii capitale in service. Problema la asta e ca nu prea mai pica usile unde trebuie si se aude un scartait cand da in gropi insa asta cred ca tine mai mult de indivizii care au reparat-o decat de constructia ei.

Mentionez ca ultimele 3 masini functioneaza in regim de taxi deci scartaitul la plastice ar fi ceva normal pentru felul cum le alearga soferii. Si mai doresc sa mentionez ca sunt pe traseu in Bucuresti taxiuri logan diesel cu 250.000 - 300.000 km la bord.
Madriann
QUOTE(atsystems @ 28 Jul 2009, 10:02)
Cica: Problema: "Masina nu este suficient de "nervoasa" si Cauza: "Catalizatorul este prea mic pentru ca nivelul de combustibil sa fie
mai mare. S-a urmarit un consum mic." .

Problema: adevarata smile.gif
Cauza: Nu e catalizatorul smile.gif), ci schimbarea rapoartelor cutiei de viteze preluate de la Megane, in vederea obtinerii unor consumuri declarate mai mici.
Sursa: Un articol din presa de specialitate acum foarte multi ani.
Cu alte cuvinte...ar trebui sa razi doar pe jumatate wink.gif.
aphophis
si asta e problema tehnica sau e doar o caracteristica a masinii? Ca daca ar fi sa consideram puturosenia, o problema tehnica a masinilor, pai.. o gramada de alte masini ar putea candida cu succes la acest titlu
elbandito
Logan 1,5 85 de cai, a fost bagat la spalatorie sa ii spele motoru, cand a vrut sa plece ... nu a mai plecat, l-am remorcat am incercat sa il pornesc nimic nu a vrut, dadeai la automat pornea o secunda se oprea .... dupa ce ne-am invartit pe langa el am dat cu aer cald ... etc pana la urma a pornit ... a mers 2 minute si s-a oprit ... nu a mai vrut sa mearga de nici un fel.

Am sunat in stanga in dreapta pana la urma am gasit un "saritor" care avea tester, a venit a pus calculatorul pe ea ... s-a invarti o gramada ( de trebuia sa justifice banii pe care urma sa ii ceara) pana la urma cand a vazut ca ne-am plictisit s-a dus la injectorul 4, primul dinspre distributie si a scos mufa, i-am dat la automat ... a pornit ... a sunat ca face rost de injector .. 20 de mil toate 4 nu vinde separat, a ramas sa caut injector prin alte parti, la plecare a fost frumos pentru toata treaba asta mi-a cerut 1 mil jumate .... cuminte baiatul, norocul lui ca am avut doar 1 mil la mine ca altfel nici atat nu primea .... intrebarea mea vine acum ... daca iau injector si il pun nu poate sa fie o problema din calculator ?
Manuel
Tu nu stiai ca motorul NU se spala?
bobo77
Eu zic sa nu ai incredere in baiatul saritor si sa mergi intr-un service.
Alta data citeste manualul de utilizare al masinii...
popel2popel
Motorul se spala daca ai prin apropiere un meserias care sa stie tot ce e de uscat dupa spalare. Valabil la toate motoarele, altfel posibilitatea de a avea un motor orbitor de stralucitor si sclipitor de inert este foarte mare.

In alta ordine, cu ex loganul meu 1,4 MPI singura problema tehnica a fost dupa 45.000 can motorasul pas cu pas taia alimentarea in conditii de temperatura ridicata (vara pe la 35-38 grade la umbra).
silvanu96
Se da un Logan 2015 cu 232mii km in bord. 1.5dci.
De vreo 2 luni a aparut un huruit de genul vum-vum-vum in trenul de rulare ,pe viraje ,la peste 60km/h. Zgomotul persista si daca masina este in tractiune si daca o scoti pe liber. Am schimbat cauciucurile , degeaba nu este de acolo. Nu pot stabili daca zgomotul este de la puntea fata sau spate. Se aude cam la jumate. Am tras de roti dar nu simt joc axial in rulmenti.
Ce ar putea fi? S-a mai intalnit cineva cu asa ceva? nu neaparat Logan...
espacern
@silvanu=Rulmentul huruie si fara sa aiba joc....trebuie ridicata masina si invartit de roata la mana ca sa auzi exact care este rulmentul bolnav.
eagleking95
Aceeasi problema a avut-o si tatal mai la un logan 1.6 la 140k km cam aceleasi simptome, huruit in mers incepand la vit de dupa 30-40km pe ora. Era rulmentul de la o roata.
silvanu96
Dupa inca un drum Ploiesti-Alexandria a aparut vaselina in janta stanga fata. Credd ca e clar. Oricum la 3pm merge la Serus la constatare.
Multumesc de info.
surube
biggrin.gif Filtru ulei ,prea mic ,pentru debitul de ulei necesar ( trebuie filtru de capacitate mare gen champion cof100112s ) trebuie filtru de aer sport ,mai ales la 1.5dci euro 3 ,trebuie alt filtru de motorina ,ala de euro 3 nu are filtrare buna (microfiltrare,trece pilitura prin el si contamineaza conductele si rezervorul) dupa aia pica injectoarele si creste consumul de motorina! Acuma e bine ca au trecut multi pe ulei de floarea soarelui dinala ieftin ,dublu rafinat si nu se mai uzeaza turbina si injectoarele plus ca masina nu mai polueaza ,se transforma in euro 6 !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.