Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Rigiditate Clio Fidji
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Doctoru'
Salutare tuturor.Sunt mai nou pe forum si de aceea sa ma scuzati daca spun vreo tampenie,dar vreau sa stiu daca sa mai intalnint cineva cu situatia aceasta.Pe scurt am un Clio Fidji 1.5 dCi 80 CP achizitionat in nov 2005, rodaj cum scrie la carte fara depasiri de 2500 rmp ,fara gropi cat se poate in Bucuresti etc. etc .Acum am 1600 km cu el si mi-a aparut o trepidatie huh.gif la schimbatorul de viteze un fel de zumzait pe dedesuptul masinii care se simte si in podea, iar cand pun frana parca a-si avea un amortizor desfacut in spate(in portbagaj am numai roata de rezerva) deci nu se plimba nimic in el. Stie cineva ceva?????
strumfuadi
masina noua. probleme? => service.
eventuale probleme, reglaje, alea-alea pe garantie..

ps: ce legatura are ce ai scris tu cu rigiditatea symbolului?
drumm
Legat de rigiditate, am baga in cauciucuri azot si mi se pare ca masina este un pic mai rigida, ceea ce nu ma deranjeaza deloc
ramm
Si eu am acelasi model cu aceeasi motorizare si mi se pare ok, mai bine te duci in service cu ea, poate a uitat turcu' sa stranga bine niste suruburi
AlexC
Doar 1600km in 13 luni? mai mergi cu ea si vezi daca dupa 5000km se simte vreo diferenta, ar trebui sa se mai lase...
cmandrei
Mai mai ... topic-ul si primul mesaj e din Ianuarie 2006. Atunci era ce scrie pe acolo ...
zax
QUOTE(drumm @ 11 Jan 2007, 13:05)
Legat de rigiditate, am baga in cauciucuri azot si mi se pare ca masina este un pic mai rigida, ceea ce nu ma deranjeaza deloc
*



Si pe mine ma deranjaza instabilitatea masinii! Spune-mi te rog cum e cu azotul asta! De unde, cati bani, la cat timp trebuie completat cat de evidenta e schimbarea de stabilitate, etc...
sandokhan
am avut si eu azot.... nu se simte nici o diferenta. singurul lucru bun e ca am mers 8 luni fara sa mai fac presiune iar cand am facut scazuse cu doar 0.1
google
@zax, azot gasesti la orice vulcanizare mai rasarita, e in jur de 3 - max 5ron (la samma parca e 5 ron daca nu ma insel) de roata si avantajul e ca ai aceeasi presiune in roti indiferent de temperatura cauciucului, variatia presiunii in functie de temperatura este mult mai mica la azot fata de aer si pierderile de presiune sunt mult mai mici (vezi postul lui @sandokhan).
zax
adica m-am bucurat degeaba? Nu o face mai stabila? Pacat... dar o sa incerc si eu treaba asta cu azotul. Unde as gasi o vulcanizare d'asta prin aviatiei sau cat mai aproape?
Si daca tot s-a deschis topicul asta... cum s-o fac dom'le ma stabila? Insa fara sa afectez garantia!
dorindumitru
Voi ati mai patit asa ceva? : de vre-o 3-4 luni, cand pornesc cu masina dupa o stationare de 2-3 zile in primii 5-6km simt amortizoarele mai moi (mersul este mai lin, mai confortabil) apoi devine mai rigida. Daca stationeaza cateva ore nu are acelasi efect!
Ar fi super daca as putea sa fac ceva sa mearga tot timpul ca la pornire. Senzatia e super...
La voi e la fel?
R19/16v
Frigul creste vascozitatea uleiului din amortizoare? Le freci putin si se incalzeste si ii scade vascozitatea.
dorindumitru
Pai tocmai asta-i problema... Cred ca normal ar fi invers, daca e mai vascos implicit cursa ar fi mai mica si deci mai rigida (gresesc cumva?), iar cand e mai fluid uleiul ala ar trebui sa permita o cursa mai lunga si deci o amortizare mai buna creaind senzatia de "lin".
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.