Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Revizie 15.000 km / Prima revizie
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
Valix
Mai fratilor, am nevoie de ajutorul vostru. Am implinit 1 an de cand am masina, si desi am doar 12.500 km, cei de la Serus mi-au zis sa fac revizia de 1 an, altfel pierd garantia. Uleiul l-am schimbat la 7.500, deci nu-l mai schimb si acum. Tipul de la Serus mi-a zis ca se face o revizie mai ampla, nu doar verificare lichide, si care costa cam 2 mil. Intrebarea mea la voi este: ce ar trebui sa verifice in mod special, la ce sa ma uit eu, si care sunt parametrii normali (in caz ca o pune la teste de calculator - amortizoare, frane etc). Sa mai schimb eu ceva - filtru aer, placute? Astept raspunsurile voastre cat de repede posibil - am programarea sambata. Merci mult de tot.
strumfuadi
nu inteleg.

asta e revizia de catzi km?? te uitzi in carte shi vezi ce trebuie facut la aceasta revizie
misterb
Revizia se face la 1 an sau la 15000 de km in functie de primul termen atins. In cazul tau anul. Tot ce trebuie sa-ti faca este scris in carticica cu reviziile si garantie nu in cartea de instructiuni.

Daca urmaresti punct cu punct ce-ti face acolo si corespunde cu lista de operatiuni din carte e ok. La unele chestii ai sun indice ca o steluta te uiti sa veyi ce scrie in subsolul paginii.

Cam asta ar fi. Bafta!
Valix
M-am uitat in carte, fratilor, dar acolo scrie ca la 15.000 sau un an se verifica doar lichidele. De aia m-am si mirat cand ala de la Serus mi-a zis ca se face o revizie mai ampla, dupa cum mi se pare cam mare si pretul. De aceea v-am intrebat cam ce ar trebui sa urmaresc acolo. Eu am doar 12.500 km dar s-a implinit anul de cand o am si de aia treb facuta o revizie.
strumfuadi
pai atunci doar verifici lichidele, nu?? wink.gif

de ce sa le umfli kuru cu bani??
misterb
Scrie maimult decta verificarea lichidelor. NU stiu ce carte ai tu... O sa mauit sa-ti spun ce operatiuni spun ca trebuie facute la reviyii dar mai dureaya ca nu am cartea lkanga mine, maine.
Valix
la mine in carte scrie clar: la 15.000 km sau 1 an - vizita de service, care inseamna, pe langa schimbare ulei + filtru, verificarea lichidelor din instal. de racire, franare, servo, spalare parbriz..........
misterb
Ok atunci fcai exact ce spune acolo...din cate stiu cuprinde si o scurta verificare a articulatiilor o ridica pe rampa.

Cand esti progarmat. Sa ne spui ce si cum a fost si mai ales cat a costat.

Oricum daca il veyi pe ala ca pierde timpul si o flendura discutand cu altii si stand la suete (adica ca trage de timp) sa-l iei la rost pt ca sta pe banii tai si sa-i atzragi atentia si sefului. Adica domne matale ma pui sa-ti pletesc o ora dar omul dumitale a muncit 30 min ca restul a stat la taclale. Si ei sunt rigurosi cand iti iau banii sa fi si tu cand ii dai nu? :wink:
AlexV
maine am eu revizie de un an la masina mea, ca de pe asta am obosit-o cel mai putin. mai mult am calarit scenicul si megane. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

maine seara o sa iti dau mai multe detalii despre ce se face si cat costa.
_182_
eu pe langa operatiunile descrise la "Vizita de service" din carte, am mai cerut si schimbarea filtrului de motorina = 1.800.000, in total 4,7 mil, la IPSO Otopeni. A durat 1h 15". La final am fost oarecum felicitat pentru starea impecabila a masinii (10 000 km)
zeze
.... la 10.000 km ai schimbat filtrul de motorina???? nene... asta da dragoste de masina....
_182_
pai oricum trebuie schimbat la 15 000

si la cate povesti am auzit cu motorina, am zis ca mai bine schimb acum



si intr-adevar se vede la acceleratie, e mai rapida acum
AlexV
am facut azi revizia de un an si pretul a fost de 2,7 mil cu ulei 5W40. pretul nu include antigel si nici filtru de polen. in rest tot. adica filtru de ulei si manopera.
Valix
Gata, am fost sambata la Serus. Revizia a constat in verficarea lichidelor si a masinii in general pe dedesubt (articulatii, amortizoare, bucsi, etc.). A durat 40 min, si m-a costat 372.000 lei :oops: . Nu am mai schimbat uleiul, pt. ca facusem schimbul la 7.500 km, acum avand 12.200.
Radu718
Si au gasit ceva? Si spune de problema zgomotului la franare la topicul respectiv. Care era cauza?
zeze
hei, _182_, filtrul de motorina se schimba la 15.000 km???? hai, trimite-mi si mie, scanata, precizarea asta. din cartea tehnica.

la mine scrie : 30.000 km!!! ma rog, ca l-am schimbat la 25.000...e altceva.

serios, unde scrie asta?

m-ai ingrijorat cu asta.
_182_
la mine in carte este acoperita cu un colant zona unde scrie 30 000



teoria mea este ca initial se recomanda 30 000 ca in franta, cartile fiind tiparite astfel, dar si-au dat seama ca la noi trebuie mai devreme



sau poate la symbol este alt filtru de motorina, mai "dur"



masina mea e din iunie 2003



iti trimit si scan-ul



si cum am mai zis, dupa schimbare trage mult mai tare, asa ca la 20 000 eu il schimb din nou
zeze
salvé,

dom'le, e ciudata chestiunea cu autocolantul ala aplicat.

ai dreptate... "30000/ 15000 (dCi) pentru motoarele K9K"...

am sa mai intreb si eu...pe la altii...eu nu am asa ceva! de ce naiba????

oricum, la 15000 sa dai inca 2 mil doar pe filtrul de motorina... e deja cam mult.

pai...daca ne luam dupa logica romanului....

se spune ca e bine sa schimbi uleiul la 15000...noi il schimbam la 10000...

atunci... ala de motorina de la 15000 il schimbam la 10000 si ne ducem naibii cu cheltuielile de intretinere.... belea...

cine mai stie despre asa ceva?
claus
si la megane e aplicat autocolant ... 15.000 ptr motoarele k9k

acum 2 zile am facut si eu revizia de 45.000 la al meu si a costat 6.7 milioane (din care 1.7 a fost filtrul de motorina) ....

mi se pare cam mult ... s-or fi scumpit piesele la ei ?
diesel
Maine sunt programat la revizia de 11.000 Km . Am intrevbat cat costa si mi s-a spus vreo 6 mil cu tot cu filtrul de motorina schimbat OBLIGATORIU!!!!

Au primit nota de la Reno sa schimbe filtrele de motorina la prima revizie, indiferent de cati km are masina.

Va spun maine cum a decurs actiunea. 8)
zeze
domnilor,

am 30000 km cu masina mea.

programul de revizii a fost:

1. la 7500 km -> ulei, filtru ulei.

2. la 15000 km -> ulei, filtru ulei, filtru motor, filtru polen

3. la 25000 km -> ulei, filtru ulei, filtru motorina, filtru polen (filtru motor nu aveau dar l-au "scuturat" pe cel vechi)

la ultima revizie am mai schimbat si-un pivot.

la reviziile 1 si 2 NICI nu s-a pus problema schimbarii filtrului de motorina!!!

ce naiba, intr-un an s-a schimbat totul? au innebunit astia?

deci, cand ajung la 35.000 am sa-i schimb din nou filtrul de motorina?

eu am s-o duc din 10.000 in 10.000 la revizii.

motorina-i pun numai de la Rompetrol. euro 4.

am pus juma' de an de la Petrom, OMV, MOL...

deja ma strange-n spate stiind ca, in loc de 3 mil cat era revizia...am sa dau aproape 6.

or fi filtrele naspete? o fi din cauza motorinei proaste? de ce s-au "pus" astia de la Renault dintr-o data pe schimbatul filtrelor la 15.000?

poate ca stiti, poate c-aveti o banuiala... hai sa aflam si noi.
diesel
Am fost sambata dimineata la service Reno Apan - Braila de care apartin. Revizia a durat 1,8 ore si a constat in urmatoarele operatii:

- schimbat filtru de aer: 342.500 lei cu TVA

- schimbat filtru de motorina: 2.237.500 lei cu TVA

- schimbat filtru ulei : 215.500 lei cu TVA

- ulei ELF EXCELLIUM LDX 5W40 : 5 litri (1/2 litri returnati mie(au vrut sa-l opreasca banditii)) : 5 X 405.000 = 2.025.000 lei cu TVA

- saiba buson??? : 21.500 lei cu TVA

- filtru A.C. (polen, praf, etc) - m-a intrebat daca vreau sa-mi montez : 740.000 lei cu TVA

- capac filtru : 352.250 lei

- MANOPERA : 1,8 ore x 436.500 = 785.700 lei cu TVA

----------------------------------------------------------------------



PRET FINAL(sau gaura in portofel :evil: ): 6.719.950 lei cu TVA :x :x :x

Cu banii astia faceam 4 revizii la dacia.

Ce parere aveti: scump, ieftin???
zeze
pai cu 6,7 mil... mi-am facut o aceeasi revizie...si, in plus, am schimbat si un pivot...care-a fost 1.5 mil. (!!!!!)... parca asa e pe factura..hmhmh...

cam scump uleiul.

scump? cred ca atata e in mod normal...insa faza cu filtrul de motorina...ma seaca! pana acu' nu au zis nik...brusc, insa, s-au "oparit"...

sunt niste bani astia... multisori.

de la APAN am luat si eu masina.
cata
Saptamana trecuta am facut si eu revizia de 30k:

ulei+filtru

filtru aer

filtru benzina

total=3,7 mil.

Destul de rezonabil, zic eu.
diesel
Apropo! Cati litri de ulei incap in dci? 4,5l?

E bun uleiul asta ELF EXCELLIUM LDX 5W40 - SINTETIC????
SorinV
cum frate 405000 l ulei cand la serus e 312000 lei l cu tva cu tat ! super scump zic io ! io am dat 3.5 mil la revizie !
_182_
5 litri



eu am pus Elf Turbodiesel 10W40 - mi-au zis aia de la IPSO ca daca merg mai mult in oras plus daca il schimb devreme (adica dupa 10 000 km) n-are rost sa pun Excellium sau Competition STI



sunt pe site-u Elf niste explicatii, si rezulta cam aceeasi chestie - pt ce am eu nevoie e mai bun uleiul semi-sintetic
diesel
maine dimineata tre sa ma duc din nou la service sa fac bracajul.

Imi trage putin stanga. Pret 410.000 lei .Mi se pare acceptabil, dar mi-au spus ca dureaza cam o ora :x . Eu la dacie cand faceam bracajul nu dura mai mult de 20 min. maxim.

O sa intreb si cat e litrul de ulei dar ma dul la magazinul lor sa vad daca e acelasi pret. Si mie mi s-a parut scump dar asta e, daca mi-am luat masina straina!!! :shock: :shock: :shock:

Faza cea mai nashpa e ca nu ma lasa langa masina si nici nu o am in vizor. :twisted: :twisted: :twisted:
diesel
Facut bracaj. Pret 410.000 lei. totul OK.

In privinta pretului uleiului sintetic atat costa: 404.000 lei / litru. N-am avut ce face. A trebuit sa schimb uleiul.
claus
QUOTE
cum frate 405000 l ulei cand la serus e 312000 lei l cu tva cu tat ! super scump zic io ! io am dat 3.5 mil la revizie !


ca fapt divers .. in carrefour, daca cumperi bidon de 4 l , iese 280.000 pe litru (cu tva inclus)

si la litru, e 310.000

nesimtire mare cu dealerii renault
taurash
Am verificat si eu in caietul de intretinere sa vad ce scrie referitor la filtrul motorina.

So, e trecut ca se schimba la 30.000km dupa care, in paranteza, se specifica 15.000km pt motorul 1,5dCi.
VladSoare
Froggie al meu a implinit 3 ani si 35.000 de km si era timpul pentru revizia anuala (pentru ca de obicei fac sub 15.000 intr-un an, asa ca la mine termenul temporal conteaza).



De data asta insa n-am mai dus-o la service, ci am facut singur tot. M-am gindit ca nu merita sa dau niste milioane in plus la un service unde pe de o parte nu fac nimic in plus fata de ce ii fac eu, iar pe de alta parte risc sa ma trezesc cu piese schimbate sau cu alte minareli pe care mecanicii le pot face profitind de faptul ca n-am voie sa stau linga ei.



Costuri:



1. Ulei Castrol GTX 3 Protection Plus, 4 litri: 896.400 lei

2. Filtru de ulei Mann W75/3: 219.200 lei

3. Bujii Bosch FR7 D+, 4 bucati: 301.600 lei

4. Filtru de aer Mann C2686: 418.000 lei

5. Filtru de benzina Mann WK612/1: 452.800 lei



Total consumabile: 2.288.700 lei



In plus fata de consumabile, a mai trebuit sa cumpat o cheie pentru filtrul de ulei (125.100 lei), pentru ca aveam una cu lant care nu incapea, asa ca a trebuit sa cumpar una cu banda textila, mai subtire, plus o cheie de bujii sanatoasa (244.800 lei) pentru ca bujiile originale erau foarte puternic strinse si cheile alea ieftine din comert nu faceau fata. Doua chei am rupt pina cind am luat de la Augsburg una teapana.



Total general: 2.658.600 lei.



Operatii, in ordinea executiei:



1. Inlocuit filtrul de aer

2. Inlocuit bujii

3. Inlocuit ulei, filtru de ulei si garnitura de buson

4. Inlocuit filtrul de benzina

5. Verificat masina pe dedesubt, constatat ca are toba sparta. Inlocuirea va urma dupa vreo citeva salarii... biggrin.gif

6. Desprafuit sabotii si tamburii (stiti ca intrebam in alt topic cum se desfac - am reusit pina la urma)

7. Verificat niveluri, completat cu un pic de antigel si vreo doi litri de apa distilata pentru spalatorul de parbriz, plus alte citeva maruntisuri.

8. Profitat de schimbarea filtrului de benzina pentru a-i pune o sticluta de aditiv de curatat injectoare (Liqui Molly). Alergat putin pe autostrada la turatii mari, ca sa-si faca bine efectul.



Teoretic ar fi trebuit verificate si placutele de frina, insa intimplator au fost schimbate de curind, asa ca nu avea rost sa le mai desfac.



A fost o dupa-amiaza de simbata petrecuta cu folos. Masinuta merge super, iar daca n-ar avea blestematia aia de limitator de turatie ar merge si mai bine. Dar asta e alta poveste... biggrin.gif



Pentru descrierea amanuntita a tuturor operatiilor sau pentru alte detalii, va stau la dispozitie.
gabif
sint mai bune piesele astea pe care le-ai pus, inclusiv bujiile si uleiul decit cele renault (eyquem, elf, etc)?

ai facut singur-singurel?

esti priceput...

de unde ai luat garnitura pt. surubul de la baia de ulei?

se schimba nasol filtrul de benzina? am inteles ca are niste cleme; asa e?

cind ai schimbat bujiile nu ai avut nevoie de aer comprimat? eu am incercat sa le schimb singur insa am renuntat cind am vazut cita mizerie era un jurul bujiei, mizerie care dupa desfacerea ei cadea clar in camera de ardere.
VladSoare
Bujiile nu stiu inca cum sint, ramine de vazut cum se vor comporta in timp. Cind sint noi, toate sint bune. smile.gif Am luat Bosch doar pentru ca la Augsburg n-am gasit Champion RC87YCL si n-aveam chef sa caut prin tot orasul. M-am gindit ca niste Bosch-uri nemtesti, de la mama lor, nu facute sub licenta prin Turcia sau Bangladesh, trebuie sa fie OK.



Filtrele Mann sint printre cele mai bune. Alea pe care scrie Renault nu sint facute de Renault, ci de diversi terti, sint niste no-name-uri pe care Renault doar isi scrie numele, pe cind Mann este o firma serioasa, specializata in asa ceva, care are un nume format in acest domeniu.



Ulei aveau si Elf Competition, pe care il pun de obicei la revizii, insa diferenta de pret pina la un Castrol full sintetic nu era atit de mare incit sa nu merite. N-am vrut sa ma zgircesc la ulei, pentru ca obisnuiesc sa scot untul din motorul ala, 5000 de ture e ceva obisnuit la mine.



Garnituri de buson am cautat ceva timp. Intrebasem si aici pe forum la un moment dat. M-am dus in service la IPSO (nu in fata, la biroul de piese, ci chiar la magazie) si l-am intrebat pe nenea de acolo daca are. A fost foarte amabil. Mi-a dat citeva si nici n-a vrut sa-mi ia bani pe ele.



Filtrul de benzina a fost foarte usor de schimbat odata identificat biggrin.gif. Ma asteptam sa fie asezat longitudinal inspre mijlocul masinii, iar el era de fapt transversal, foarte in spate, chiar linga rezervor. Ma tot uitam si nu-l gaseam. biggrin.gif

Fiecare furtunas are doua cleme care se apasa foarte usor cu degetele. Nu e nevoie de nici o scula speciala. Apesi pe cleme si tragi de furtun. Asta in ambele parti. Dupa care filtrul, care este introdus intr-un suport cilindric din plastic, gliseaza afara din acel cilindru. Suportul are si el doua cleme la capat, pentru a impiedica glisarea filtrului, dar sint foarte usor de largit cu mina in timp ce tragi filtrul afara.

M-am folosit de o oglinda mica, de cosmetica, pentru a vedea exact unde sint clemele si cum e prins filtrul.

Masina trebuie sa stea putin cu motorul oprit inainte de asta, ca sa scada presiunea din circuitul de alimentare. Cind desfaci furtunasele, va curge niste benzina, dar foarte putina. Nu e o problema.



Mizeria din jurul bujiei am incercat s-o indepartez cu o pensula lunga si foarte subtire, inainte de a scoate bujiile vechi. A mers intr-o oarecare masura, insa cred ca o idee mai buna ar fi fost sa ma duc la o benzinarie si sa suflu cu aer comprimat. Dar deh, nu m-am gindit wink.gif. Data viitoare o sa incerc si asa.

Oricum, in camera de ardere n-a cazut nimic.
David
QUOTE
5. Verificat masina pe dedesubt, constatat ca are toba sparta. Inlocuirea va urma dupa vreo citeva salarii...


S-a spart toba de ceva impact sau pur si simplu s-a copt?

Te-ai interesat cat costa unul nou?
gabif
bravo pentru indemanare si curaj. eu am facut cu bujiile altceva, am cumparat champion, le-am pus si mi s-a parut ca nu merge prea rotund, atunci am cumparat altele renault de la serus, cred ca eyquem, cu care am inlocuit champion; dar mersul patrat s-a mentinut, nu era de la bujii. apropo, de la ce ar putea fi? injectoare?

eu as vrea sa montez filtrul de particule ca nu am si nu prea stiu unde sa-l pun. cum de e gaurita toba? ai schimbat filtrul de benzina fara sa ridici masina inteleg; e chinuiala? adica stai contorsionat?
VladSoare
Nu stiu ce a patit toba, nu a fost impact, sau o fi fost dar fara sa-mi dau seama. Probabil rugina. Zic "probabil" pentru ca era cam murdara si n-am avut rabdare s-o curat ca sa vad daca e ruginita sau nu.

Nici n-am stiut pina cind n-am vazut-o. Nu facea zgomot. Acum, ca stiu ca e crapata, parca mi se pare ca huruie usor, dar nu stiu daca nu e autosugestie.

Are o crapatura longitudinala chiar pe fund, cam pe doua treimi din lungime.



Nu stiu cit costa una noua, nu m-am interesat inca. Ma astept insa la citeva milioane bune. sad.gif



Masina a fost urcata pe niste rampe ca cele despre care vorbeam aici: http://www.autoshow.ro/forum/viewthread.php?tid=6440.

Am urcat-o intii cu fata ca sa-i schimb uleiul, apoi cu spatele ca sa ajung la filtrul de benzina. La busonul de ulei am ajuns foarte usor, insa pentru filtrul de benzina a trebuit sa ma bag sub masina, intins pe spate.



Mersul patrat poate fi de la mai multe lucruri: fise de bujii, sonda lambda, un senzor, aer fals, etc. Trebuie eliminate toate pe rind. Trebuie vazut si daca exista vreun cod de eroare stocat.
Radu718
Pai atunci...nu ne faci tu revizia, evident, nu la pret Renault? lol Eu unul, dupa ce o sa ies din garantie, ma p.s pe serviceurile lor...Acum sunt obligat la ei...
VladSoare
Cu cea mai mare placere. biggrin.gif

O facem impreuna.

Dar sa nu credeti ca sint mare mester. Oi fi reusit eu sa schimb niste filtre, insa sint doar un amator. La chestii mai serioase tot service-ul e de baza.



De exemplu, suruburile de la tamburi trebuie strinse cu cheia dinamometrica la 175 Nm. Eu le-am strins cit am putut de tare, insa nu stiu la ce cuplu. Aici am o bila neagra. Avind in vedere insa ca si nici in service nu ti le stringe nimeni cu cheia dinamometrica... (am tras cu ochiul si am vazut ca tot cu mina le string)...



O alta chestie pe care n-am inteles-o: in manual scrie ca imi intra 3,8 litri de ulei. Eu am pus cam 3,7, urmind ca finalul sa-l fac incet, putin cite putin, masurind succesiv cu joja, ca sa fiu sigur ca nu depasesc. Ei bine, cu 3,7 litri nivelul era cam cu doi milimetri peste maxim!

A trebuit sa ma duc la un Agip, unde au aspirator de ulei, ca sa-mi mai scoata putin din el.

Uleiul vechi sigur se scursese tot. Inseamna ca manualul e gresit?! :shock:
Valix
Mai, la mine la revizie au bagat 3.5 l (la Serus).
gabif
ai pus cumva ulei in filtru inainte de montare?
VladSoare
Aha, deci manualul e gresit. Urit din partea lor.

Nu, n-am pus ulei separat in filtru. 3,7 a fost cantitatea totala.
chipson78
si eu am toba sparta. defapt la mine s-a desfacut primul invelis pe o distanta destul de mare, cred ca din cauza ruginei. din cate m-am interesat eu sa schimbi toba costa vreo 10 milioane(8 milioane toba si 2 manopera). oricum vlad stai linistit, la mine problema e de asta iarna si n-am avut nimic, daca nu ziceai tu de toba si uitasem.
VladSoare
7 milioane mi-au zis la Augsburg. Dar mi se pare ca se pot gasi si mai ieftine, non-Renault. Borla, parca.

Oricum, cit timp nu face zgomot n-o schimb. smile.gif
chipson78
nici eu n-am de gand. oricum pretul e enorm pentru o bucata de tabla smile.gif .

cand o sa vezi un clio prin oras care face ca un tractor eu sunt:)
premiumfaraplumb
Stiu ca mai e un topic de genu asta, dar nu se refera la ce vreau eu sa aflu si ma gandesc ca mai sunt altii in aceeasi situatie ca mine... deci lasatzi sa stea putin aici inca 1 sapt dup care il mutatzi unde vreti voi.

Deci am 9000 si la 9999 ma duc la revizie, prima revizie.

1. Unde sa ma duc? adica sa nu ma duc la saraci, sa ma traga, sa ma duc chiar daca dau putin mai mult dar sa fie corecti. (pot sa ma duc la oricare renault? sau acolo de unde am cump masina?)

2. O sa imi schimbe uleiu, pot sa cumpar eu ulei ca sa ies mai ieftin? Sau ii las pe ei sa imi aduca uleiu lor la pretul lor?

3. O sa imi schimbe, filtru motorina, aer, ..... ? astea sunt mai serioase banuiesc ca ii las pe ei sa le inlocuiasca din stocul lor.

4. Unii dau 2 milioane altii spun ca dau 5 milioane??? De unde diferenta asta?

5. Daca imi zica ca tre sa schimb o bucsa? Tre sa o schimb? e litera de lege?

6. Nu ma injuratzi.. smile.gif Va multumesc
premiumfaraplumb
ok, smile.gif am facut si eu 100 smile.gif) hihi

Va ascult...
cmandrei
1. Eu am fost la Cobalcescu ... mi s-au parut foarte OK ... intrare de pe str. Berzei ...

2. Cred ca diferenta de pret e destul de mica ... dar cum vrei ... eu nu am incercat inca sa fac asa ceva. Dar poate ne spune cineva care a incercat asa ceva.

3. Lasi pe ei sa-si faca treaba ... daca nu vrei atunci mai bine o duci la un service de cartier ceva.

4. Din cate am inteles de prin alte topic-uri exista o diferenta de pret la manopera ... si de aici poate veni diferenta ... nu stiu daca e si la piese.

5. Daca iti zice sa o schimbi e bine sa o schimbi asa cred eu ... vezi poate intra pe garantie si atunci nu platesti nimic (nu stiu exact ce intra si ce nu ... adica bucsa in cazul de fata)

6. Nu te-am injurat deloc.

Bafta.

P.S. sa nu spui si noua rezultatul dupa service.
rttt_gia
la serus pe mine m-a costat revizia 7 milioane. adica schimbat ulei/filtru, filtru aer, placute frana si inca o treaba (v-am mai zis) "bieleta de descarcare". deci un schimb de ulei + filtre banuiesc ca e max 4 mil...
bafta
itharangus
In Timisoara, la Auto Europa, poti sa aduci uleiul tau numai sa fie 5W40 (pe raspunderea ta);
La prima revizie se schimba si filtrul de ulei (pana in 200klei), ceva garnitura apoi vine manopera, receptie (10-12 euro/ora).
Fara ulei ar fi cam 1 milion, cu ulei vreo 2.5 milioane.
7 milioane poate la a doua revizie... (chiar mai mult) - se schimba in plus bujiile, filtrul de motorina, filtrul de aer, placutele de frana... si altele (poate mi-a scapat ceva...).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.