voinea
24 May 2005, 23:11
salutare
Am aparatele necesare in realizarea chiptuningului prin remapare OBD pentru motoarele diesel 1.9 de la grupul RENAULT
Renault
Espace 1.9 dCi Bosch EDC15C2
Espace 2.2 dCi Bosch EDC15C2
Kangoo 1.9 dCi Bosch EDC15C2
Laguna 1.9 dCi Bosch EDC15C2
Megane 1.9 dCi Bosch EDC15C2
Scenic 1.9 dCi Bosch EDC15C2
Scenic 1.9 dTi Bosch EDC15C2
Trafic 1.9 dCi Bosch EDC15C2
trebuie sa fie dupa 2000 fabricata masina .
Nu se dezlipeste nimic. Toata remaparea se face software. Se citeste masina , este trimisa in germania la TCM / SKN si modificata (intr-un stage 1 usor care nu prezinta nici o problemna sau un stage 2 foarte agresiv care poate creste uzura daca nu este exploatat corespunzator motorul)
Pret pentru motoare turbo pretul este de 350 EURO (pret final TVA inclus )
Motoarele aspirate sub 2000cmc costa 310EURO (pret final cu TVA inclus)
Primii 5 de pe forum.reno.ro (deci motare diesel 1.9) primesc pret promo de 290EURO / remapare.
Contact Voinea - 0722.764.706
La ora actuala am la activ multe VWAG modificate, BMWuri si doar un Laguna 1 din 2000 si un Megane 1 Classic din 2003.
Astept cu interes si alti doritori.
Contact pe email sau telefon.
TCM Turbo - OBD Chiptuningreducere pentru membrii forumului 20%
Persoana de contact: ing. Dragos Voinea
Telefon: 0722.764.706
Email: TCMturbo@gmail.com
Web:
www.tcmturbo.comUser pe forum.reno.ro :
VoineaConditii de acordare reducere: membru reno.ro cu cel putin 2 luni vechime si cel putin 5 posturi pe forum.
Intrebari despre flash chiptuning pe aceast topic
TCM Turbo se ocupa in procent foarte mare doar de masini cu motoare turbodiesel. Motoare aspirate pe benzina fara turbo nu sunt o prioritate momentan.
Masini doar dupa 1999/2000 fabricate.
De la Renault se pot flash-ui doar urmatoarele motoare
Modele : Laguna (1.9 120CP , 2.2 150CP) , Megane 1(1.9 dCI 100CP) , Scenic (1.9 102CP) , Trafic (1.9 100CP, Master (1.9 dci 100CP, 2.2dCI 90CP ), KANGOO (1.9 80CP)
NU INCA: Megane 2 , Clio 2 (motorul 1.5 dCI cu ECU DELPHI este aproape spart protocolul pentru a face toata operatiunea prin OBD )
Pana la inceputul lui 2006 o sa fie completata oferta cu toate dieselurile noi.
ok, spune-mi ce se poate face pentru clio II extreme 1.5 dCi 80cp.
cum afecteaza asta garantia?
si binenteles cat costa.
astept...
merci
eddie33
26 Nov 2005, 20:37
Ti-a scris mai sus ca pentru Clio 2, 1,5 Dci inca nu....Extrem-ul are tot motorul ala,nu crezi?
Adica sa inteleg ca 1.9 dci,120 cp de pe Laguna merge si acelasi motor de pe Megane,nu.
Ce difera de fapt?
google
27 Nov 2005, 11:34
Nu, eu inteleg ca nu merg motoarele de 1.5dCi cu ECU Delphi. Practic nu are spart protocolul pt. acestea dar cand am vorbit cu el zicea ca undeva prin ianuarie, februarie crede ca poate sa le rezolve si pe astea.
voinea
28 Nov 2005, 09:28
exact cum ti-a zis si google este vorba de protocolul de comunicatie cu ECU.
La mine toata operatiunea se face pe mufa de diagnoza si partea cea mai grea este spartul protocolului de citit continutul ECUului dar si mai greu este sa-i faci erase si sa-l scri pe mufa.
Important este ca sunt oameni ce pentru asta muncesc si tot timpul se sparg aceste comunicatii aparand lunar noi modele de tunat.
Laguna de 120CP are ECU BOSCH cu protocol comunicatie EDC15 . Tot EDC15 gasim si in ECU motarelor de 100CP ( r&d de aici are pe laguna acest motor si l-am modificat).
Firma TCM Germania (furnizorul meu de soft modificat) poate sa-mi ofere fisier tunat la orice masina. Tot ce trebuie sa fac este sa le dau fisierul original. Cum ajung sa-l am este partea cea mai scumpa a afacerii dar important este ca afacerea a crescut.
dragos.. stii ca sunt nerabdator sa ii dai de cap cu jucaria pt masina mea ... nu ?
bobbomih
16 Dec 2005, 12:11
deci pana la urma ce se poate face ptr 1.9 dci 75Kw????
care va fii diferenta??? si va afecta cumva motorul???
eddie33
16 Dec 2005, 13:59
Pacat,am vrut si eu la Zafira 2.0 tdi-2003 un chip tuning si nu a mers,Voinea stie de ce !!!!
voinea
22 Dec 2005, 01:02
@bobbomih
motorul asta iese foarte bine. 135CP.
Megane Clasic din 2002 cu acest motor conduce cumnatul meu. L-am tunat de asta vara si am facut si un drum cu el in Germania. A consumat 5.6% mediu pe drumul germania-romania (mergand 100% legal in afara si mai peste viteza legala in romania)
Este foarte mare diferenta intre standard si tunat. In perioada sarbatorilor de iarna ofer pentru tine pret special de 270 EURO la OBD Chiptuning pentru megan clasic 1.9 - 102CP
suna-ma daca esti interesat.
voinea
22 Dec 2005, 21:07
Cu ocazia sarbatorilor de iarna
George
29 Dec 2005, 12:11
sa imi spui si mie cand ai o solutie pentru subaru
ty
d3m3ntzial
31 Dec 2005, 12:41
daca se gaseste vreo solutie si pt extreme-ul mei 1.4 16V 98CP , va rog sa o specificati aici.
Multumesc !
Sarbatori fericite !
google
31 Dec 2005, 12:55
Pt. 1.4/16v fiind motor pe benzina nu se merita ciptuning-ul, nici nu stiu daca are tot ce-i trebuie ca sa-l faca, dar nu castigi mai nimic in putere si cuplu.
d3m3ntzial
31 Dec 2005, 12:58
ok,mersi.n-aveam de unde sa stiu.
La multi ani/2006 !
eu (TCM Turbo) prefer sa ma dedic in mare parte modificarii motoarelor turbo diesel.. poate o sa fie si suport pentru chiptuning la benzinare... dar nu ca activitate principala.
unknown_web
6 Jan 2006, 22:30
Pacat... Pentru un oarecare motor ( 2.0 16v, 136CP ) ce performante obtineam dupa modificare ?
Eu zic sa nu intrebi ca vei fi dezamagit
10 cp e destul?Dezavantajul motorului aspirat.
__________
1.9 dCI
andreicri
12 Jan 2006, 13:59
Asteptam cu nerabdare sa mearga si pe 1,9 Dci 120 cai.Doamne Ajuta!
themadman
13 Jan 2006, 16:51
cand se aude ceva si de 1.5 dci 80cp vreau si eu un buzz
thx
kebbius
16 Jan 2006, 16:48
dar pentru 1.6 16v exista ceva? stiu ca mai demult nu avea scule petru asta...
stiu ca se castiga putin..dar tot vreau sa fac...
saptamana asta ies din garantie...si cam cat ar costa cu reducere?
voinea
20 Jan 2006, 17:11
absolut nici un membru reno.ro nu a venit sa beneficieze de acest discount
. Azi am avut un mail de la cineva care nici nu stia de forum (are Megane 1 1.9). L-am indrumat spre acest forum si i-am spus si de reducere.
voinea
20 Jan 2006, 17:14
in aprilie plec in germania la niste cursuri si vin cu mai multe aparate. O sa fie si renault benzina (nu prin OBD) cu ECU pe masa. Pretul va fi jos pentru membrii forumului fata de liste
google
20 Jan 2006, 17:49
E nu!? Ia vezi tu ce am la semnatura. Chiar trebuia sa-ti cer discount dublu
.
voinea
20 Jan 2006, 17:53
pai tu ai venit cu polo ma... si ai luat discount de vwForum.ro ...
cand o sa facem si Clio o sa fie pret f.bun si acolo . Multumesc pentru ca ma ti la semnatura
google
20 Jan 2006, 17:56
Dai un semn cand rezolvi partea tehnica pt. Clio si cine stie...
diesel_power
23 Jan 2006, 21:51
Atunci cand se tuneaza un motor prin chip, chiar nu mai trebuie facuta nici o modificare? Daca un 1.9dCi de 102cp se poate duce la 135cp ambreiajul nu va avea de suferit? Ma gandesc ca ar trebui unul mai mare sa reziste la cuplul sporit. De asemenea sistemul de racire face fata? Mai stiu ca prin chip-tuning se realizeaza overspeed la turbina, adica creste turatia acesteia. De aceea la un motor aspirat nu se obtine mare plus de putere. Si deci iar vine o intrebare, se scurteaza viata turbinei crescandu-i turatia?
voinea
24 Jan 2006, 14:37
cu tuning normal (dus motorul de 102CP la 130CP si 200Nm->270Nm) nu se uzeaza nimic. este doar o crestere de 0,15bar in turbina si multe alte ghidusii facute in fisierul masinii. Ambreiajul nu are de suferit (vezi cazul lui r&d de aici care are laguna din 1999 chiputita de aproape un an si masina din cate stiu este in zona de 200.000km. )
Revenind la intrebare: softul este facut in asa fel in cat ambreiajul nu are de suferit la turatii joase (sub 2000rpm este el sensibil sa-l "prajesti" )
ccristian
24 Jan 2006, 20:50
Am citit intreg threadul si nu sunt lamurit:
1. Se pierde garantia?
2. Se poate face switch intre modul tunat si cel standard (am vazut ca la chip tuning pt Skode se ofera aceasta posibilitate optional printr-o telecomada sau ceva de genul)?
3. Un pret estimativ pt 1.5 dCi 60kW si o crestere aproximativa in putere si cuplu daca se poate pana la aparitia fisierului si spargerea protocolului.
renonino
26 Jan 2006, 13:40
Bun, am inteles ca inca nu exista protocolul de acces pentru dci de 1,5 si 100cp. Ma intereseaza in mod clar. In momentul in care il capeti vreau si eu un semnal. Cam la cat cresc performantele? Tot ca la cel de pe megane 1 de 1,9 adica 130cp si 270nm?
voinea
30 Jan 2006, 20:24
salutare. Pentru RENAULT in februarie am update pentru a face masini EDC16-C3
Asta inseamna Megane 2 1.9 120HP (pe Laguna se facea deja pentru ca este EDC15C3 )
Cresterea la Megane 2 este la 150CP si 325Nm.
Pentru motoarele de 1.5dCI (nu le pot face momentan dar poate aparea oricand protocolul de comunicatie prin mufa OBD) cresterile din Germania sunt astfel
1.5 65CP->86CP 200Nm->250Nm
1.5 82CP->101CP 200Nm->255Nm
1.5 101CP->120CP 200Nm-> 255Nm
O sa fac o lista actualizata cu toate modelele si motoarele turbo-diesel Renault ce pot sa le fac in acest moment.
google
30 Jan 2006, 20:38
Asa crestere mare de cuplu? La 1.4TDI-PD te-ai dus de la 80CP->105CP si 195Nm->245Nm iar la 1.5dCi de la 80CP->101CP dar cuplu de la 185Nm->255Nm? Pe ambreiaj il mai "tin" muschii pt. o crestere de 75Nm?
andreicri
30 Jan 2006, 23:41
@Voinea ;deci se poate si la tine acum?
La cati bani?Numai 25 Nm spor?
voinea
31 Jan 2006, 17:38
repet ce am zis mai sus: NU fac inca 1.5dCI . Va fi in curand. Acum a aparut doar 1.9 dCI de pe Megane 2 (si 1.6HDI de la PSA dar nu va intereseaza pe voi)
Legat de 1.5 dCI astea sunt valorile care le-au furnizat nemtii , astea le zic si eu. Dupa cum am promis o sa incropesc o lista cu toate masinile Renault ce le pot modifica la ora actuala.
andreicri
31 Jan 2006, 18:36
Man,eu am 1,9 dci nu 1,5!!
voinea
31 Jan 2006, 19:00
ups.. nu am observat
Deci acum se face masina ta prin OBD.
Urca de la 120CP la 150CP si cuplul de la 270Nm la 325Nm
Curba dyno arata cam asa
[attachmentid=26389]
andreicri
1 Feb 2006, 00:22
Nu ne intelegem.Eu am motorul cu 300nm..deci ar veni 355 nu?
uite nu stiam ca e de 300Nm al tau. Cam 55-65Nm se castiga dupa chiptuning.
andreicri
1 Feb 2006, 12:14
la ce bani vine toata distractia?Orientativ ...
voinea
10 Feb 2006, 21:14
scuze de intarziere dar nu-mi vin notificari de la forum (desi am facut subscribe to thread)
Cum am spus 20% reducere pentru membrii reno.ro . De la 360 EURO pret de lista tu platesti doar 288 EURO.
andreicri
13 Feb 2006, 21:18
Ok.Cand ma hotarasc iti dau un tel,ok?
voinea
13 Feb 2006, 21:39
ok
Chiar daca am citit ce faceti pt. moment , intrebarea mea este daca aveti posibilitatea { cu specificatii} ce inseamna asta pt. un Safrane 2.2 dt dt 1998 -B54G cod motor g8t w7 , 83 kw. Va multumesc !
Pentru Megane II 2005 1.6 16v aveti vrun plan in viitor?? Se poate face ceva ??
google
25 Feb 2006, 20:11
Deocamdata nu este in tara, o sa-ti raspunda cu siguranta.
voinea
27 Feb 2006, 00:38
am revenit dupa scolarizare
o sa fie si 1.5 DCI prin OBD in maxim 3 saptamani. Deja cel ce a facut aparatura de programare testeaza.
http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=39803entry74689
dragos .. nu ma uiti
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.