Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Fiabilitate Megane
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
stilltoonosy
Buna ziua,

Trebuie sa imi cumpar masina si imi place mult Megane Sedan. Pe masura ce se apropie momentul deciziei, am inceput sa ma interesez mai serios. Cum nu cunosc pe nimeni care sa posede unul, am inceput sa caut pe Net date, caracteristici, impresii.

Am descoprit de cateva zile forumul dvs. si ... pe scurt, impresia pentru cineva din afara care citeste forumul si incearca sa isi faca o parere, ar fi ca Megane-ul nu este o masina prea fiabila. Aceasta impresie poate insa foarte bine sa fie gresita. Poate ca sunt o multime dintre dvs. care nu au avut nici o problema si tocmai din acest motiv nu tin sa posteze in mod regulat.

Am vazut intr-un sondaj de pe forum ca aproape 80% dintre dvs. sunteti multumiti de masina; cum insa multumirea este subiectiva, as dori sa va intreb, cu toata candoarea: cati dinte dvs. nu ati avut nevoie de mai mult de 2 vizite la service in primii 20.000 Km, in afara de reviziile curente ?

Cum sa va spun, visez la Sedan cam de cand a aparut, dar de vreo saptamana de cand am inceput sa "colind" Net-ul dupa informatii, m-am cam ... debusolat :-)

Va multumesc si sper ca informatiile de la dvs. sa ma ajute in luarea unei decizii.
Solon
De exemplu, eu am 12000km si in afara ca am fost in service din cauza unui accident nu am mai calcat in vreunul.Masina nu are nici o problema.Dar forumul este util ca poti afla ce poate pati masina si sa nu mai stai sa te uiti ca vitelul la ea.La fel de bine pb pe care le au altii poti sa nu le ai si tu.
Eu in momentul asta, daca as fi pus in situatia sa imi cumpar masina, tot Megane as lua.
Asa ca daca ti s-a pus pata pe el, cam stii ce ai de facut.
Mult succes!
flotl
Eu am 15500 km si nu am vizitat service-ul decat pentru revizie.
ncristi
18k, nici o problema, super multumit. Mi-am fact revizia la 10k si am dat 3 mil lei vechi (nu am schimbat filtrul de aer si de polen--se spune ca se schimba la 20).
Pana cum nu am schibat nimic si dupa cum se comporta nici nu cred ca o sa schimb ceva acum la 20k... smile.gif

Mai putin placut este faptul ca la inceput suspensia este rigida (vine cu pachetul de drumuri grele si nu poti renunta la el) insa dupa 8-10k se mai lasa si acum este chear confortabila smile.gif

PS
Tot megane mi-as lua daca ar fi sa-mi iau acum alta masina.
NUT
salutare ....
sunt in aceiasi situatie ca si tine ... chiar am facut si io un topic .... vezi "generalitati clio".
am postat acolo pt ca la momentul ala nu eram hotarat ce sa iau "clio sau megane".

poti sa verifici si acolo ... sunt multe pareri interesante.

sunt inca nehotarat si in 2-3 zile tre sa semnez contractu.

acum stiu ca o sa fie megane. dar am alte dileme. ( dci 80 cp ??? dci 100 cp ??? )
ca sa nu mai zic ca imi vin si idei daca sa fie benzina .... ( mici sanse ... ceea ce ma atrage la benzina este putere mai mare la bani mai putzini)

Mie insa imi trebe consum mic ... desi daca iei in calcul diferentza de pret la achizitie si diferenta de costuri la revizzii cred ca iesi tot pe acolo ... ce iei pe mere dai pe pere ...

sunt total debusolat !!!!

NUT
meganusedanu
parerea mea:mai asteapta 3-4luni il iei cu facelift
NUT
prea tarziu ..... deja stau de 2-3 luni fara masina ...

am innebunit ....
dili
Pt cei ce intentioneaza sa cumpere megane
Sunt la al doilea Megane, dupa MI acum la MII. Il recomand cu ochii inchisi. Raportul calitate/pret este imbatabil, la banii pe care ii dai oferta este absolut de nebatut. La altii, de banii astia nu iei decat motor, roti si volan.
Probleme semnalate pe forum? Cred ca glumesti. Intra si pe la altii si vei intalni probleme care la Megane nu apar nici macar la marci mai vechi.
Nu va descurajati din cauza problemelor despre care cititi pe forum; insusi rolul acestuia este unul de schimb de impresii si informatii. Si sa nu uitam ca pot exista oricand "binevoitori" care scriu pe forum numai pt a denigra marca.
ncristi
QUOTE
Cred ca glumesti. Intra si pe la altii si vei intalni probleme care la Megane nu apar nici macar la marci mai vechi.


Aici se mai discuta si probleme gen "zgomot de arc intins"... laugh.gif

Mai de mult (asta vara) am suit un amic sa vad daca el aude zgomotul...raspunsul "taticu' esti paranoic"... laugh.gif
El are un ford mondeo..deci nu este coborat din dacie berlina smile.gif


Sau "de ce clima nu te congeleaza si scoate aer caldut" (legat de climatizare)...normal ca-i caldut ca are min 16 laugh.gif

Pt mine a fost suficient...dar va dati seama cu ce impresie ramane cineva care nu stie despre ce-i vorba...
tzatza
Si eu am peste 14.000 km. Acu atept sa ajung pentru prima data cu ea la service la revizie.
Sunt foarte multumit de ea!!!
NUT
cum trage motorul de 80 CP dci pe megane ii sedan ??? nu e prea lenta ???
merita diferentza de 1000 eur pt dci 100 CP ?

ce consum are buc / afara??? cat de tare fuge afara ???

cred ca asa o sa imi iau si io !!!
dmc
am fost de mai mult de 2 ori in service dar pentru probleme minore, cei de la Serus de cele mai multe ori au fost rapizi in rezolvarea problemelor si faptul ca te lasa langa masina conteaza mult

sunt foarte multumit de masina isi merita toti banii, confortul si performantele pe care le ofera pt pretul ei sunt excelente, interiorul imi place la nebunie (varianta Privilege) iar de exterior nu mai vorbesc, o masina reusita, dimineata desi stiu ca o sa stau in trafic abia astept sa ma urc la volan smile.gif
nacht
Am peste 27k cu M2-ul meu si in afara de revizii am fost la service de 3 ori: prima oara pt ca mi-am rupt bara spate si a trebuit sa o schimb, iar celelalte 2 dati pt un zdranganit in bord pe care l-am rezolvat tot eu pana la urma pt ca la service nu si-au dat seama.
Concluzia overall: M2 rules !!!
another_brick_in_the_wall
desi eu am MII Bicorp, nu prea mai pot sa recomand cu sufletu' impacat marca Renault. Adica, am schimbat: motor stergator luneta, motor clapeta recirculare aer aconditionat, maneta frina de mina, blocul de lumini, haionul imi cloncane de la 4K si nu-i pot lamuri pe cei de la SERUS ca-i ceva stricat, 2 inundtatii de la aerul conditionat (am stat 1 saptamina cu scaunele, tapiteria, bordul scos si pus la uscat in cuptorul de vopsitorie...). Pentru toate aceste lucruri am certificate de control emise de SERUS. Toate acestea s-au intimplat in primii 15K (abia azi dimineata am implinit 14,8K), cu mentiunea ca azi dimineata am lasat masina pt schimbarea manetei de frina si a blocului de lumini.

Anyway, de bine: in regim dinamic, mi se pare exceptional de stabila, la viteza de 195Km/h am inghetat frinele pina la podea (pina a intrat AFU) si masina s-a comportat excelent... De viteza cu care poti lua viraje si tot felul de serpentine nici nu mai vorbesc, e pur si simplu un drog...

Concluzie: cit timp merge mi se pare o masina foarte buna, nu stiu ce se intimpla cu alte service-uri dar de SERUS eu sint multumit, chiar daca sint destul de "conservatori"...
Statistic vorbind, nu pot sa zic ca nu este o diferenta intre prima pagina de pe forumul SEAT-ului si prima pagina a RENO-ului... se pot numara foarte usor cite defecte sint anuntate aici si cite sint anuntate acolo...

Anyway, bafta la cumparaturi...
ncristi
Frate, da ai tras nu gluma...o gramada de probleme blink.gif

Este ce-a mai mare inundatie de la AC de care am auzit pana acum...nu inteleg de ce ti-au scos bordul si scaunele si le-au pus la uscat...
cornel_t
Inafara de greierii din bord mad.gif numai de bine de Megane, dupa cum zic si altii daca ar fi acum sa cumpar, 99% tot Megane ar fi, doar cu un motor mai puternic wink.gif
sorin1967
Aici toti suntem putin carcotasi , dar asta doar asa pentru ca probabil ne-ar fi placut ca totul sa fie perfect. Si eu am 12 mii si nu am probleme. Are forma super si se comporta super. Oricum am convins vreo 2 care tot asa ezitau si astazi imi spun mersi... asa ca daca gasiti o mai buna oferta ....dar nu prea e ....
another_brick_in_the_wall
Pt "ncristi":
bordul a trebuit sa fie scos ca sa vada pe unde curge apa din AC in habitaclu.... iar de restu' ce sa zic.... aveam apa de aproape 2 cm in spatiul pentru picioare la locurile din spate....
Anyway, dupa ce am rezolvat problema cu apa, n-a mai aparut si per sa nu mai apara....

Sper sa ma intelegeti de ce nu pot eu sa recomand un Renault...
another_brick_in_the_wall
PS:
Tot de bine: cu inundatiile care au fost prin Bucuresti nu am avut nici o problema.... am trecut prin apa destul de adinca, cu mult penste jumatatea rotilor si nu am avut nici o problema....
Ocolind bucurestiul pe soseaua de centura, am "lovit" o balta adinca de cel putin 50cm cu aproximativ 110Km/h... (cine a mers pe centura prin perioada ploilor stie de acea "balta")... anyway, masina s-a comportat exceptional... chiar incredibil.... Inafara ca s-a smuls scutul de fibra de sticla din cauza impactului cu apa, masina a fost perfect stabila.... (desi inca ma intreb de ce nu s-a smuls si spoilerul din fata)...

Concluzia mea este ca masina este foarte reusita, cel putin in regim dinamic....
ncristi
Nu pun la indioala ce spui si te cred ca nu ai putea recomanda renault...dar , din ce am citit tot aici pe forum, in cazul scurgerii apei din AC nu-i vorba de fotrmarea unui lac in interior ci de umezirea pardoselii...

Ar fi culmea sa vezi cum se formeaza un lac si tu sa te sui in masina fara probleme....incaltat in cizme de cauciuc si cu o undita laugh.gif

Adica observi condensul si te duci la service...cel putin eu asa as face... unsure.gif
another_brick_in_the_wall
Problema este ca nu m-am gindit ca ar putea sa curga apa in habitaclu.... Intimplator am descoperit si m-am dus (la prima inundatie) la service. Dupa ce s-a crezut ca e "OK", am avut un drum cam de o mie de km si s-a strins foarte mult apa... E cumplit de departe termenul de "umezire".... Expresia de apa lichida, baltind, este cea corecta...
reno-vladimir
QUOTE(NUT @ Oct 17 2005, 08:39 PM)
cum trage motorul de 80 CP dci pe megane ii sedan ??? nu e prea lenta  ???
merita diferentza de 1000 eur pt dci 100 CP ?

ce consum are buc / afara??? cat de tare fuge afara ???

cred ca asa o sa imi iau si io !!!

Si eu am un M2- Estate, dci de 80 cp. Nu stiu legat de consum, am doar 100 km, dar demarajul este bun (comparat cu Cielo si Suzuki Ignis 1.5 benzine).
Am considerat ca cei 1000 Euro sa-i bag in optionale (ESP, clima)- si (deocamdata) nu-mi pare rau.
In plus, cei 80 CP mai cresc cu chip tuning, daca nu ajung...

Altii ce zic, de diferenta 80-100 CP pt diesel?

RV unsure.gif
flotl
MII bicorp e facut in Franta, din cauza asta a avut atatea probleme. Sedan-ul e fabricat in Tucia.
biggrin.gif
lucian_d
Sunt foarte multumit de masina. Am fost in service de doua ori pentru greieri, la aproape 10k. Alte probleme de fiabilitate nu am avut. Daca ar fi sa o schimb, as alege tot Megane Sedan. Chestia cu Turcia nu ma impresioneaza deloc, pentru ca banuiesc ca dresajul Renault a fost intens.
adrianpurcarin
eu am motor de 100cp dar nu ma pot pronunta in privinta diferentei de putere pentru ca nu am condus decat inca un megane care avea tot 100; ce pot sa spun este ca in privinta consumului nu exista diferente semnificative(ceea ce se poate observa si din cifrele furnizate de producator) pentru ca am prieten care are un HB de 80cp si are consumul constant mai mare ca mine deci depinde foarte mult de talpa si buzunarul fiecaruia
cj666
@lucian_d

Si ti-au omorit greierii la service?
On-topic. Foarte multumit de masina. La banii care i-am dat pe ea (oscilam cind am luat-o intre megane, skoda octavia, peugeot 307 si un passat la mina a doua) nu cred ca altcineva imi oferea mai mult. Nu regret ca am cumparat-o, mai ales daca reusesc sa omor singurul greieras care il am.
MariusL
Am masina de la sfarsitul lunii iulie si deja m-am plictisit de vizitele la service. Mi se pare inacceptabil timpul de asteptare pentru piesele de schimb. Sunt total nemultumit de calitatea serviciilor Renault.
catalin_tata
Eu am un Megane II Bicorp 1.6V din luna iulie, am facut 6K Km si sunt super multumit, nu am avut absolut nici o problema, nici macar greierasi. In plus subscriu la parerile celor de mai sus: la banii astia cred ca e cea mai buna alegerea dintre masinile noi.
another_brick_in_the_wall
Nu stiu daca este chiar asa de corecta afirmatia cu "la banii astia...."...
Cind am facut eu studiu de piata, Peugeot 307Xline 1.6 HDI, 110CP, cu aceleasi dotari ca Meganul meu, era doar 700Euro mai mult ca pret.... dar Peugeotul 307 mai ofera:
- diferenta de la 80 la 110CP la acelasi consum,
- o crestere de timp cu 100% la garantia caroseriei, adica 6 ani Renault, 12 ani Peugeot,
- fiabilitatea masinilor Peugeot, este totusi, recunoscuta... asa ca as incerca expresia "Peugeot este mai fiabil decit Renault"...

Anyway, pt mine a fost determinant studiul celor de la EURONCAP cind am facut alegerea, apoi ce ofera producatorul dupa ce cumperi masina.... De concesionarii Peugeot e bine sa fugi, de concesionarii Skoda ce sa mai zic, etc, etc...

Anyway, mie personal nu mi se par asa putini 15Keuro, si am pretentia sa nu fiu mintit cu publicitate mincinoasa....
lucian_d
QUOTE(cj666 @ Oct 18 2005, 01:34 PM)
Si ti-au omorit greierii la service?

Pentru cj666
Da, i-au lichidat cei de la service, in Iasi - unul parea a fi mai periculos, se temeau ca e ceva la directie. Dar nu vreau sa ies din topic. Am postat ceva pe tema asta in septembrie, la topic-ul "greierasi".
ncristi
QUOTE
Am masina de la sfarsitul lunii iulie si deja m-am plictisit de vizitele la service. Mi se pare inacceptabil timpul de asteptare pentru piesele de schimb. Sunt total nemultumit de calitatea serviciilor Renault.


Ce probleme ai avut?

PS

Observ o chestie...toti cei care au scris aici se impart in2 categori:

1) Cei care au avut toate problemele din lume adica :another_brick_in_the_wall si MariusL

2) Cei care nu au avut probleme deloc sau aproape deloc (sa probleme minore--greierasi adica) adica restul...

Mie mi se pare ciudat cum sunt "repartizate" problemele la MII...
cosminidis
Am observat ca majoritatea celor care au raspuns au masini destul de noi (<20k km), deci e normal sa aiba putine probleme. Pe de alta parte urmaresc forum-ul de ceva timp, si acu un an parca erau oamenii mai furiosi, ceea ce inseamna ca s-au mai rezolvat din probleme intre timp (flanse, directie, etc).
Si eu oscilez intre un M2 HB si un sedan (acum am un M1 de care sunt destul de multumit...). Voi ce ziceti ca ar fi mai bine, HB sau sedan? Ma intereseaza mai ales fiabilitatea...

10x mult
C
ncristi
Eu iti recomand sedan smile.gif
Cum spunea cineva mai sus parca are mai putine probleme de cat hb...chear daca-i facut in turcia smile.gif

Glumeam...ia ce-ti place smile.gif

QUOTE
probleme intre timp (flanse, directie, etc).


Chestia cu directia a fost deschisa de mine insa nu-i un defect...s-a discutat mult despre treaba (ciudat este ca la mine a inceput sa dispara zgomotul) iar legat de flanse gasestisetul de rulmentii la 1.5 mil lei....

Cred ca mai mult ne-am sperit de preturile practicate de renault smile.gif
another_brick_in_the_wall
Pt "ncristi":
statistic vorbind, sint destul de clare cele doua categorii... cea cu probleme si cea fara...
Aseara mi-am luat masina din service si, din vorba in vorba cei de acolo, am ajuns la concluzia ca eu am avut probleme numai cu produsele celor de la Valeo si Bosch... ceea ce... cam asa e... singura problema pe care o am cu ceva facut de Renault (ca subansanblu) este cloncanitul haionului, si asta ramine de vazut daca incuietoarea este facuta de Renault sau tot de un subcontractor....

Pt "cosminidis":
O diferenta destul de importanta intre Bicorp si Sedan este spatiul celor din spate... Am masurat usa din spate de Bicorp si usa din spate de la un Estate si am descoperit ca usa de Estate este mai mare cu 6cm.... Cea de Sedan este la fel (ochiometric)... asa ca cei care merg in spate au ceva mai mult loc.... Alta diferenta este portbagajul (evident)... care iti foloseste foarte mult in concediu.... dar se pot gasi si alternative...
Nu pot sa zic nimic despre stabilitatea Sedanului pt ca nu am condus nici unul pina acum, dar banuiesc ca e la fel de ok....
another_brick_in_the_wall
Erata:
inundatia din aerul conditionat... e made by Renault....
cosminidis
@another_brick_in_the_wall
Masinuta o sa fie mai mult alergata in oras, iar pentru concediu pot sa apelez cu incredere la passat-ul lui tata.
Ce ma doare pe mine nu este spatiul din spate / portbagajul, ci diferentele de fiabilitate, de finisari, etc (in general diferentele de calitate dintre HB si sedan). Cel mai interesant ar fi sa-mi spuna cineva care a condus ambele variante daca exista diferente intre ele (sau daca e pe forum cineva de la vreun service... biggrin.gif )
De ex. la M1 mi s-a rupt cablul de acceleratie cand avea 5k km, nu stiu daca la un Megane frantuzesc s-ar fi intamplat la fel sau daca genul asta de lucruri se mai intampla la M2...

CG
alexnet
QUOTE(NUT @ Oct 17 2005, 08:39 PM)
cum trage motorul de 80 CP dci pe megane ii sedan ??? nu e prea lenta  ???
merita diferentza de 1000 eur pt dci 100 CP ?

ce consum are buc / afara??? cat de tare fuge afara ???

cred ca asa o sa imi iau si io !!!

Recomand cu caldura test-drive pentru lamurirea problemei, numai asa veti putea fi 100% siguri ca ati ales exact ce va trebuie. Cautati pe la toti concesionarii renault pana gasiti masina potrivita pt. test-drive, eu asa am facut. Am testat 3 Sedan-uri cu motoare diferite pana m-am decis.

Ca o parere pur personala nu merita 1000 EUR in plus pt. dci de 100 CP, dar repet este o parere pur personala. Pentru mine este suficient motorul de 80 CP.
stilltoonosy
Multumesc tuturor pentru raspunsuri si ajutor !

Numai bine !
MariusL
Pt. NCRISTI
Nu stiu de unde ai tras concluzia ca am avut toate problemele din lume. Eu am afirmat doar ca m-am saturat de vizitele in service. Daca 5 in doua luni la o masina noua ti se pare rezonabil, inseamna ca sunt eu sensibil. Pentru ultima problema, despre care am scris in topicul "Apa in Reno", am fost de 3 ori in service si inca nu s-a rezolvat. Deci 5 + ce va urma ...
ncristi
Nu am stiut ca tu esti cel cu apa...scuze rolleyes.gif

Pt ca ai spus ca "m-am saturat de vizitele in service" am banuit ca sunt probleme diferite...deci multe unsure.gif

PS
Incredibil...nici acum nu au reusit sa-ti rezolve problema cu apa blink.gif

Nu ti-au schimbat chederele?
MariusL
Bineinteles ca nu exista pe stoc si de o luna tot astept sa vina. Sun la ei in fiecare saptamana si sunt pasat pentru saptamana viitoare. Noroc ca s-au oprit ploile si prognoza este buna si pentru zilele urmatoare.
NUT
e adevatar ca :

bicorp = made in franta si
sedan = made in turcia ????


sunt diferente la finisaje si fiabilitate ????

mercy.

NUT
cj666
E adevarat. Dar nu cred ca xista nici o diferenta la fiabilitate si finisaje.
geocosma
Am studiat asa cum m-am priceput si eu ( blink.gif ) un sedan (made in turcia) cu estate-le meu (made in spania), bineinteles la acelasi nivel de echipare (confort privilege). Nu am sesizat diferente de finisaje. Probabil ca toate componentele se fac in acelasi loc iar in Spania si Turcia se efectueaza montajul.
lucian_d
Nu cred ca Bicorpul e facut in Franta, ci cred ca vine tot de la prietenii nostri otomani. Potrivit site-ului Renault, Megane Hatch (Bicorp) e facut in Franta, Spania, America Latina si Turcia. Cum pretul Bicorpului e chiar putin mai mic decat cel al Sedan-ului, banuiesc ca vine tot din Turcia. Din cate am inteles de la amicii care au Bicorp, e cam tot pe acolo (dar accept ca s-ar putea sa ma insel).
pablo
Nu te-ai gindit ca pretul bicorpului e mai mic decit a sedanului pentru ca e mai mic (tabla mai multa - portbagajul mai mare nu-l platesti?)
another_brick_in_the_wall
Orice Renault sport este produs in Franta (Clio Sport, Megane II Sport, etc sport)...
Megane-ul II se produce in Turcia cam din vara, pina atunci se producea numai in Spania (pt Europa)... cel putin pe al meu scrie cam peste tot "Made in Spain"...

Anyway, fratele meu a avut un Megane1 facut in turcia si a mers impecabil vreo 4 ani.... nu cred ca sint neaparat mai proaste pt ca sint facute in Turcia... banuiesc ca CTC-istu din capu' liniei de productie e tot un frantuz, ca sa nu mai zic ca liniile de productie sint automatizate destul de mult...

In alta ordine de idei, am inca 2 colegi care si-au luat Megane II Sedan (facut in Turcia) si mi-e greu sa va spun cit rid de mine pentru cite belele am eu cu masina si ei nu au nici macar "O" (una singura, 1) problema....

Sau tot capsunarii nostrii sint de vina...?
ohmy.gif)
MNGr
Masinile sunt doar asamblate in Turcia, Franta, Spania.
Subansamblele sunt facute de aceeasi furnizori Renault, singura diferenta de pret (profit pt Renault daca pretul e acelasi) rezulta din mana de lucru mai ieftina din Turcia.
Turkish
Salut. Faptul ca o masina nu face probleme pana la prima revizie de la 15.000 nu insemna fiabilitate.

Noi avem pe firma mai multe MII, sedan, 1.6 16 valve. care au cam 35 mii. Dupa 30 au inceput problemele:

1. bobinele de inductie despre care mecanicii admit cu seninatate ca '"incep sa cada dupa 30 mii". Costa 4-5 milioane una!!!

2. Flansele care sunt problema de notorietate a Renault

3. Trancanit al motorului la pornire, nu stiu de defazor ... care trebuie inlocuit cu tot cu kitul de distributie: ~40 milioane cu tot cu manopera!!!!!

SI astea s-au intamplat la mai multe masini.

Deci NU e o masina fiabila.

Fiabila e TOYOTA Corolla (care are trei ani garantie apropo) care are 75.000 si nu am facut decat revizii cu ea!!!!

SO...
nacht
Pt luna asta este ultima de garantie pentru masina mea, am fost la service pentru o verificare generala (am 28k).
Rezultat: masina este super-ok smile.gif
Domnu' inginer mi-a spus legat de flanshe ca daca nu au picat pana acum nu o sa mai pice prea curand.
Am intrebat pe nenea mecanicu' ce probleme a intalnit la tipul asta de motor si mi-a spus ca a vazut vreo 3 care aveau probleme cu fulia defazoare si ca din cand in cand mai vine cate unu cu cate o bobina arsa - mi-a soptit ca sagem-urile sunt de kko si ca daca vreodata am probleme sa nu cumpar din service ca sunt tot sagem si sunt si mai scumpe decat prin alte parti.
In rest i-am pus pa cei de la electric sa bage niste cauciuc prin bord ca sa mai suprim niste greieri si asta a fost tot.
Pot spune ca sunt fericit: am facut aproape 30k km cu m2-ul meu si nu am/avut nici o problema (in afara de cativa greieri pe care i-am cam suprimat).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.