kenoby
23 Sep 2005, 14:39
Cand pornesc dimineata imi intra greu in a Ia. Dupa cateva minute de rulare parca isi mai da drumul, dar tot dificil e. Celelalte viteze merg brici. Ma pomenesc pe la cate o intersectie ca nu vrea pur si simplu sa mearga in a I-a, si pornesc cu a II-a(si ce mila mi-e de masina...).
Nu am bani de service acum, dar..la ce sa ma astept(kit ambreiaj? sau o surubareala mica si se rezolva?)
Merci.
ps. Are momente cand merge brici si in a I-a. Si ma oftic, ca nu o tine mult.
BAD_MF
23 Sep 2005, 14:54
La cielo am aceeasi problema , dar numai iarna. Intra greu in viteza I si dupa ce rulez un pic isi da drumul. Nu cred ca trebuie sa te ingrijorezi.
dorin00
23 Sep 2005, 15:10
Cele mai mici probleme care pot cauza asta sunt:
- cablu ambreiaj
- timonerie schimbator
- lipsa ulei in cutie.
Cele mai mari (care se lasa cu multa manopera+piese) sunt fie in interiorul cutiei, fie in ambreiaj.
Intereseaza-te cat costa un diagnostic, barem sa stii ce buget aloci. Daca esti inca in garantie, mergi mai repede sa vezi care e treaba.
strumfuadi
23 Sep 2005, 15:18
nu mai e, ca are ragalia din 2002..
Laurentziu83
26 Sep 2005, 09:32
Verifica intai alea 3 repere inainte de a ajunge in interiorul cutiei. In cutie se strica mai rar piesele si nu-i prea bine sa-i lasi pe mecanicii nostri sa se bage pe acolo.
Se rezolva la service.O ridica pe rampa si se regleaza nu stiu ce si merge.
Si la mine intra greu in a intaia. Am intrebat la reprezentanta si mi s-a spus ca ar fi de la timonerie. Asta se schimba sau se regleaza?
espacern
19 Aug 2013, 07:21
Se regleaza foarte usor....cu o cheie de 13 si un pic de indemanare!
Se desface surubul care strange colierul si se roteste tija in teava timoneriei.
Se regleaza cate un pic nu mult....la mm.
@+
Am inteles .. multumesc... Totusi cred ca o sa apelez la reprezentanta.. sper sa nu ma rupa
BannedHost
19 Aug 2013, 09:43
Daca isi mai da drumul, poate fi si de la ulei .. am patit eu .. schimba uleiul din cutie.. (mie mi-a schimbat un nene "mecanic" uleiul si a pus unul mai gros decat trebuie.. iarna zici ca era blocat schimbatorul, mergea in reluare pana se incalzea uleiul
) )
Nu-si mai da drumul.. e din ce in ce mai rau.
BannedHost
19 Aug 2013, 19:22
nu s-a fi strans noroi pe acolo / praf / mizerie ? stiu de azi iarna.. daca intra zapada in scut si ingheata .. nu mai misti schimbatorul
gabidrideanu
20 Aug 2013, 00:45
Eu te sfatuiesc inainte de a umbla la reglajul timoneriei sa te bagi sub masina si sa verifici daca are joc bucsa din poze (pozele sunt informative dar principiul de functionare este acelasi) , am avut si eu o problema asemanatoare nu mai puteam sa bag in viteza I intra numai intr-o anumita pozitie si destul de greu (rezolvarea mea a fost schimbarea cu o bucsa de teflon ) ... sper sa iti fie de folos
M-am programat la Serus pentru azi.. sa vedem ce se intampla.
Buooon , am revenit!
Am cam stat ceva pe acolo (a intrat masina la vreo 50 de min de la sosirea mea).
Pe scurt:
Manopera
- Dem/Rem Timonerie CV - 89.61 lei
- Inlocuire Bucsi timonerie CV - 89.61 lei
- OS test vehicul - 26.11 lei
Piese
- Bucsa cauciuc - 19.86 lei
- Cuzinet - 15.14 lei
- Simering - 6.15 lei
- Manson - 10.21 lei
Total 256.70 lei
Concluzii:
- problema s-a rezolvat
- miscarea schimbatorului a devenit un pic mai greoaie ca inainte in toate vitezele. Din cate am inteles o sa se lase cu timpul si o sa se mai "inmoaie".
theodor2004
22 Aug 2013, 09:05
da, se mai lasa..asa e si la masinile noi: intai cutia functioneaza mai greoi, apoi se lasa.
Bine ca ai rezolvat, de curios cati km are masina la bord?
BannedHost
22 Aug 2013, 14:56
Folosirea "improprie" a vehiculului
nu ti-au zis asa cei de la renault ?
nu.. pe ei ii intereseaza sa ia banu
dar eu cred ca e din cauza condusului in bucuresti, 80%
theodor2004
23 Aug 2013, 08:39
e din cauza condusului in regim preponderent urban, unde schimbi mult mai des vitezele.
Conteaza mai mult cat de des ai schimbat vitezele, decat cati km ai facut.
thisadi
25 Sep 2013, 19:15
QUOTE(gabidrideanu @ 20 Aug 2013, 00:45)
Eu te sfatuiesc inainte de a umbla la reglajul timoneriei sa te bagi sub masina si sa verifici daca are joc bucsa din poze (pozele sunt informative dar principiul de functionare este acelasi) , am avut si eu o problema asemanatoare nu mai puteam sa bag in viteza I intra numai intr-o anumita pozitie si destul de greu (rezolvarea mea a fost schimbarea cu o bucsa de teflon ) ... sper sa iti fie de folos
imi spui si mie te rog unde ai gasit bucsa aia de teflon? sau ai facut-o la strung?
hellcat
25 Sep 2013, 21:26
Pe original e vorba de un kit format din 2 bucse, o saiba si o piulita. - 7701478358 e codul.
[attachmentid=1627909246] [attachmentid=1627909247]
gabidrideanu
25 Sep 2013, 21:53
imi cer scuze pentru raspunsul tarziu , bucsa a fost facuta la un strungar ... dar vad ca te-a indrumat hellcat pe drumul cel bun
thisadi
25 Sep 2013, 21:54
mersi mult
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.