am ajuns la 11.000 aproape.
si am prima problema MARE.
NU mai raceste cum racea inainte.
Nu mai baga aerul rece la AC nici pe manual nici pe AUTO.
Ce tre sa fac?
Atzi patzit?
Va multzumesc. Baga dar fff putzin ... aproape ca nu raceste DELOC.
Sincer si mie mi se pare ca nu mai raceste ca inainte.Dar inainte o bagam pe 16 grade de inghetam.Acum sta la 21 grade.Ce mi se pare mie este ca dureaza mai mult pana sufla rece-baga treptat.
Daca te duci in service sa ne zici si noua ce si cum.
raducu68
24 Aug 2005, 08:25
Caius, cred ca pierzi freon. Cauta pe forum, au mai fost cazuri, era un topic... Si fuga la serviz.
Ok,admitand ca pierde freon, nu ar trebui sa se vada si o pata sub masina?Nu stiu zic si eu.
raducu68
24 Aug 2005, 08:40
Freonul este un GAZ. Ce pata sa lase ?
Cel mult vezi urme de ulei la locul pierderii !
Nu este nici o problema.
Te duci la service, depisteaza pe unde pierde, remediaza, baga freon si esti ca nou
Ok,nu am stiut.
Caius,problema MARE este sa te pocneasca unul si sa stai cu masina in service o luna jumate ca nu au aia bara fata.
raresss
24 Aug 2005, 15:34
nu stiu cat costa pe acolo dar iti face golirea si incarcarea circuitului dar se face in 5 minute.
raducu68
24 Aug 2005, 15:35
important e sa depisteze pe unde scapa, ca-l umple degeaba altfel...
richie
24 Aug 2005, 16:08
Ti-am vazut postul si pe masini.ro
Nu mai fi asa disperat...asta e...
Fiabilitatea Reno, este direct proportionala cu pretul.....materialele folosite sunt mai proaste decat ale altora....
E bine ca se rezolva...in garantie. Ne e bine ca dureaza in general si consuma multi nervi.
Asta e pacatul Reno.....
ncristi
24 Aug 2005, 16:56
Vina nu aparatine ata masinii cat "meseriasilor" din service....
Este inadmisibil sa nu reuseasca sa-ti schimbe o piesa banala cum este motorul de recirculare de la AC (sau asta am inteles din ce ai scris pe masini.ro)...
PS
Piesa nu este fabricata de renault ci de valeo sau bosh
Pt. richelieu: acelasi tip de motoras se afla si pe nissan
--asa ca ti se putea intampla si tie
Iata pentru cine produce valeo:
Customers
QUOTE
Valeo is supplier to all major global automakers. To meet their demands, the Group develops, produces and sells its systems on all continents.
Its main OEM customers are:
BMW
DaimlerChrysler
Fiat
Ford Motor Company
General Motors
Honda
Hyundai
Man
MG Rover
Mitsubishi
Navistar
Paccar
Porsche
PSA Peugeot Citroën
Renault – Nissan
Subaru
Toyota
Volkswagen Group
Volvo Trucks
http://www.valeo.com/automotive-supplier/Jahia/pid/14
richie
25 Aug 2005, 14:01
QUOTE(ncristi @ Aug 24 2005, 04:56 PM)
Pt. richelieu: acelasi tip de motoras se afla si pe nissan
--asa ca ti se putea intampla si tie
Musca-ti limba
domnilor va multzumesc de ganduri
o scot pana la urma la capat
dar cu prea mult stres
Cu alte cuvinte o scot la capat si fara voi.
apropo de ac la mine ..uneori..de fapt daca stau sa ma gandesc..numai cand e mai cald afara..sau trage mai greu compresorul..nush..la cam 2 sec dupa ce cupleaza face o bubuiala uneori strashnica alteori mai mica...
nush la ce service sa ma duc.masina e in garantie. intelesesem ca mash1 nu au echipament pt ac si tot la ipso ma trimit! (nu mi sunt simpatici de loc)
Exact ce pateste rombu imi apare si mie.
Daca il folosesc mai des nu face, dar daca dupa cateva zile ii dau drumul se aude un buf
si nu e normal.naiba poate sa crape ceva! eu mi-am facut programare la service MACH1 WTC marti ora 11. o sa va impartasesc ce se intampla..personal m-am gandit (desi s-ar putea sa bat campii) ca poate e niste aer in instalatia de AC. as mie se mai intampla la un bloc vechi cand era aer in calorifere...unori facea poc! de ziceai ca a dat cineva cu ciocanu in calorifer,.
iar faptul ca face dupa o perioada de inactivitate poate fi datorata faptului ca se aseaza aerul ala cumva pe acolo!
oricum eu zic ca nu e normal sa faca asa.
Am mai tot auzit pe la altii si d'aia nu mi-am facut probleme.
Neaparat sa ne zici si noua care e buba.
richie
29 Aug 2005, 13:32
QUOTE(rombu @ Aug 26 2005, 06:24 PM)
..personal m-am gandit (desi s-ar putea sa bat campii) ca poate e niste aer in instalatia de AC. as mie se mai intampla la un bloc vechi cand era aer in calorifere...unori facea poc! de ziceai ca a dat cineva cu ciocanu in calorifer,.
Hmm....no offense dar...."(desi s-ar putea sa bat campii)" se verifica....
In instalatia de la calorifer, ai lichid (apa in speta) deci acolo e posibil sa prinzi bule de aer, care sa "pocneasca" prin instalatie.
In instalatia de AC...e gaz (Freon) deci...nu se pot face dopuri de aer....in plus, daca pe undeva ar lua aer, tot pe-acolo ar ieshi shi freonul....
ncristi
29 Aug 2005, 13:48
La mine se aude o bufnitura cand nu folosesc masna mult timp (1 saptamana de exemplu)...in rest nimic sau poate ca nu aud eu dar oricum nimic de intensitatea aia ca nu-s chear asa de surd...
Ca si cum ai pune mana pe pe teava de la aspirator in timp ce este pornit...asta-i sg zgomot pe care as putea s-l asociez
Asa-i si la voi?
...da..oricum ..zic ca nu e la locul lui sa faca asa....la mine mai face fara logica...adica plec cu masina merge ok..merg ce merg, o parchez..stau 2 h, plec din nou...POOC!
oare....poate sa se amplifice respectivul zgomot daca se suprapune cu self testu de la abs?
da..daca tembelu de spaniol a bagat aiurea freonu...si instalatia are totusi o bula de aer pe care o plimba de colo colo???adika nu neaparat ca a intrat ulterior.
ncristi
29 Aug 2005, 22:41
Eu cred ca este o garnitura de cauciuc sau ceva de genul asta care etanseaza ceva...nu cred ca-i o problema si pe mine nu ma deranjeaza
.
Oricum nu am chef sa pierd iarasi o gramade de timp prin servis sa-mi spuna aia ca nu-i nimic...
La mine a aparut pocnitura imediat ce am luat-o de la dealer. Pocneste la cateva secunde dupa pornirea ac, si in general la prima pornire, nu si la celelalte din cursul zilei (daca ar pocni de fiecare data, cred ca imi crapa capul, sau o crapam eu pe ea).
Am intrebat si eu pe forum si se pare ca problema apare la foarte multi. Au fost diverse variante de explicatii (clemele de fixare ale tevilor, dilatarea "de dimineata", o valva care se deschide, etc).
Se simte (si se si aude) si cu capota deschisa, iar daca pui mana pe tevi, pocnitura se simte si la mana.
Le service, imperturbabili. Au zis ca, daca raceste sa o las in pace.
Om mai vedea (am doar 2 luni cu ea, asa ca mai este timp).
Eu mai astept pana la revizie si acolo vreau sa vad ce se intampla.Si nu accept nici o explicatie de genul"daca merge las-o asa".Nu cred ca e normal sa bubuie asa.
yesmyfriend
30 Aug 2005, 10:31
salut baieti
nici mie nu-mi mai baga deloc aer rece
ventilatorul este deja schimbat (vezi topic anterior pe aceeasi tema )
ieri m-am prezentat la service, ce-i drept neanuntat
nu au avut timp baietii de mine asa ca am revenit azi dimineata la 8.30
freon in instalatie zero
nici dupa umplerea instalatiei nu aerul conditionat nu a pornit
au ridicat masina pe rampa sa se uite la nu stiu ce contacte pe sub scut
nu am putut sta, am lasat masina in service, ma duc dupa amiaza dupa ea
cand am plecat, cuplasera masina la nu stiu ce calculator pentru nu stiu ce alte
verificari suplimentare
va tin la curent
_______________________________________
masina are 5000 km, se afla in garantie
M2 influence diesel 1,5l 80CP
ncristi
30 Aug 2005, 11:10
Domnilor chestia cu bufnitura nu cred ca-i o problema...
Tocami am coborat dintr-un matiz la care se auzea aproximativ acelasi tip de zgomot cand dadeai drumul la AC....
Stiu ca matizul nu-i megan dar...
Oricum bafta prin service
Stai ca acum realizez ca si la Matiz se aude.Dar sincer nefiind masina mea nu prea m-a interesat.
raducu68
30 Aug 2005, 12:12
Depinde de Matiz... La al meu nu se aude
Al tau o fi mai bine legat.
yesmyfriend
30 Aug 2005, 14:55
pentru mine vestile sunt din ce in ce mai proase
compresorul ba cupla, ba decupla
cauza acestei cuplari/decuplari este nu stiu ce siguranta de racire care s-a ars
a fost schimbata aceasta siguranta si la o proba s-a ars din nou
se pare ca aceasta siguranta este arsa de electroventilator, asa ca va fi schimbat
norocul meu este ca nu am facut drumuri lungi si nu am observat incalzirea
motorului; indicatorul de pe bord nu mi-a aratat asa ceva, ma gandesc pentru ca
nu s-a stricat electroventilatorul de mult timp si pentru ca nu am facut drumuri lungi
asa ca in acest moment astept ca reno sa puna la dispozitia service-ului aceasta piesa
la venitalorul de habitaclu care s-a stricat data trecuta am asteptat 2 luni
a mai patit cineva asa ceva? a mai asteptat cineva acest electroventilator?
in concluzie nu mai am voie sa circul deloc cu masina, am tras-o pe dreapta
am fost la marele mach 1. nimeni nu stie nimic. adika baietii refuza clar sa gndeasca.totul e pe principiul "dom'le arata-mi cum face"
evident ca masina nu a mai facut nimic;eu le-am zis dom'le hai sa presupunem ca face..ce ganditi voi ca e defect?? nu stim.
le-am explicat principiul pe care functioneaza Ac...nimic...pana la urma renuntat!!
pe urma am discutat problema rotilor..adica dupa cum stiim cloncanr la hartoape!mai ales pe stanga si sub volan la mine!
am fost cu seful de service la test... a zs ca astea nu-s masini pt drumurile astea, si ca daca vreau sa merg fara cloncaneli sa imi iau jeep!!!! ???
ma gandeam sa ma dk la cobalcescu! oare snt mai normali? astia parca dadeau din buzunarul lor!i-am si zis domne cumva politica renault e ca angajatii sa plateasca piesele din garantie?
am ramas efectiv perplex.nu ma asteptam!
ar fi o idee sa sesizam mai multi problema cu Ac (cui ii apare)
ei au spus ca nu au mai intalnit la NICI O MASINA ASA CEVA!
Cred ca nu ai alta solutie decat sa iei service-urile la rand.
enageM
31 Aug 2005, 14:44
Legat de AC si eu am avut probleme. Radiatorul de AC avea un por pe unde scapa freonul. Degeaba reumplea instalatia in 3 zile ramanea fara. S-a rezolvat prin schimbarea radiatorului de AC pe garantie.
am programare joia viitoare la cobalcescu! sa speram ca sunt mai normali...pana atunci, luni iar dau de tembelii mach1 , pt alta problema (o garnitura la motor)
m-am gandit ca poate bufnitura e data de gazul care se destinde brusc....sau o teava bate in ceva,,,dar cum nu stiu pe unde are masina traseul de tevi... cum nu face tot timpul poate...ii trece....naiba stie!
@rombu .... incearca si Serus cu prima ocazie
au avantajul unui service mare si parca mai bine organizat, inclusiv dpdv al pieselor pe stoc
exemplu de rasu' lumii : mi s-a furat sigla de pe capota ...
sunat la Mach1 ..."n-avem , tre' sa facem comanda" ... am multumit frumos si am sunat la Serus unde aveau evident pe stoc
seful de la Mach1 e teribil ... prin 2000 imi cumparasem cu mare truda prima mea masina ne-Dacie ... Megane1 ; la revizia de 10k aveam ceva probleme la casetofon ... se uita tipul si ma blocheaza (eu inca entuziast de ce masina-mi luasem) : "sunt vai de capu' lor dom'le ,n-am ce sa-i fac"
no comment ... si mi se pare ca sunt scoliti prin Franta
yesmyfriend
1 Sep 2005, 10:19
dupa ce am facut scandal atat la service cat si la reno am fost anuntat ca maine voi putea sa ridic masina ( am electroventilatorul defect )
interesant este ca in urma scandalului facut la reno, acestia au sunat la service pentru a se documenta despre situatia mea
pesimist cum sunt, ma gandesc ca poate tocmai in urma scandalului facut de mine
s-au hotarat astia sa scape de mine si imi vor face treaba de mantuiala
din ce stiti voi, din insemnarile pe care service-ul le face in cartile masinii, se poate vedea daca pana la urma au schimbat piesa sau nu?
multumesc
FRANTA???! CRED ca mai degraba sunt fosti mecanici/etc de dacie reformati care nu au scapat de mentalitatea comunista si poti sa mori cu ei in brate ca tot aia e. cele mai tari replici aici le vei auzi.
alta: "-cand iese domne masina din garantie?
-pai, in decembrie
-atuci, alearg-o domne, da cu ea in gropi , ca sa schimbam atunci ceva pe la directie! "
baietii clar au o problema!!!
sunt cam offtopic, dar revin la problema ac, pe care o voi discuta la cobalcescu...si daca nici aici/...serus ma paste probabil (l-am tot evitat pt ca e ff departe de mine si tre sa tai tot bucurestiu pana acolo)
another_brick_in_the_wall
1 Sep 2005, 10:50
am mai scris de problema asta la alt topic....
Acum am o belea mare de tot, ieri am pus bordul la loc, dar inca toata tapiteria, buretii, scaune si tot ce mai este pe acolo inca nu-s montate.....
Ideea este ca tot printr-o ineficienta a aerului conditionat a inceput si la mine.... si am descoperuit ulterior ca, de fapt, se inunda compartimentul schimbatorului de caldura (a condensorului) etc, si de aceea nu mai raceste cum trebuie.... evident ca pot fi si alte defecte....
Anyway, eu am avut parte de 2 inundatii pina acum din motivul asta, dupa cum am studiat problema se pare ca este un viciu de proiectare....
Cred ca am sa fac un topic nou pentru asta... Voi ati verificat cit sint de uscate compartimentele, buretii, mocheta de prin fata (pina in spate)...?
Momentan nu mi-au aparut lichide dubioase prin masina.Slava Domnului!E uscata toata inauntru.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.