oache81
9 Aug 2005, 22:41
As vrea sa schimb motorul (1.6 8v 75CP) cu un 1.8 16v de R19 (140CP) sau un 2.0 16v (150 CP).Am gasit cam pana in 1000 de euro 1.8 16v cu cutie si calculator de bord si manopera as scoate-o poate din vanzarea motorului meu si a cutiei.Problema e daca e nevoie sa schimb neaparat franele si alte chestii la care nu m-am gandit inca.
Toto - BOD
9 Aug 2005, 23:27
bineinteles!!!! franele trebuie automat schimbate si pe fata si pe spate! Mai bine faci altceva...
Iesi din tara si cauta-ti un megagne ca al tau dar cu motor de 2.0 sau 1.8 (mai mult de 1500 euro nu te costa)... si iei tot de pe el... directie, punte spate (ca alea au cu discuri) si motor... si eventual daca mai ai nevoie de vre`o aripa, stop ceva "e bune"...
rttt_gia
10 Aug 2005, 07:21
Era acum ceva timp un anunt pe autovit in legatura cu un VR6... motor+cutie+planetare+other... era vreo 700 euro parca
bafta
in plus mai pune deoparte si spaga pt omologare, timp pierdut, etc
oache81
10 Aug 2005, 10:34
pai daca imi pun tot de megane nu vad de ce nu mi-ar omologa masina,daca mi se strica motorul ce fac?.,arunc masina sau il schimb ?.
Toto - BOD
10 Aug 2005, 10:53
il repari...
Teoretic legea interzice orice transfer de motor... in schimb legea nu-ti interzice sa faci transfer de caroserie, oricum varianta asta nu e buna pentru ca iti trebuie acte pe masina cealalta...
Ideea e urmatoarea: cu niste bani pe sub masa poti sa schimbi si motorul fara probleme...
b06fcn
10 Aug 2005, 10:58
In principiu se poate, franele pe fata din cate stiu eu sunt la fel, poate pe Mégane 2.0 16 V sa fie ceva mai mari, in mod normal ele au 260 mm din fabrica, la fel ca cele de R 19 16V, iar tamburii spate sunt la fel la toate.
Cea mai buna idee este insa de adus o masina de afara ( 1.6 16V sau 2.0 16V, 1.8 nu a existat pe Mégane, decat 1.8 16V de pe Scenic dar are alte prinderi) si luat motorul de pe ea. Singura chestie e ca tre' sa platesti TVA la masina adusa pentru piese.
Motorul ala mi se pare cam scump la 1000 Euro, eu am dat 1200 pe un dti cu putini km complet.
Dupa care incepe distractia la RAR, omolgare artizanala, dovada ca echimbarea a fost facuta intr-un service autorizat RAR, memoriu tehnic al modificarilor si fisa tehnica a noii masini, cost total 450 RON doar la RAR (fara spaga, m-am dus ca simplu cetatean sa vad care e miscarea, m-au refuzat odata ca cica nu frana corespunzator, desi muscai volanul la o frana mai brusca, m-al dus dupa doua zile si am trecut) mi-a luat mie acu doua luni. Din cate m-am interesat si eu pe acolo, spaga era cam 800 RON.
Vezi ca ai nevoie la motor si de acte, factura si copii dupa documentele masinii de pe care a fost luat motorul.
Dat fiind ca e totusi Mégane, mai bine o vinzi si cu banii care vrei sa ii bagi in plus in ea (mai ales ca daca schimbi motorul, tre sa schimbi distributia si ambreiajul ca sa stai linistit) poti lua ceva mai bun.
Eu am fost nevoit sa fac schimbarea ca pe masina nu prea mai luam nimic - R21 benzina, dar era facuta integral dupa un accident la care a platit CASCO si am iesit mai ieftin.
neamtzu_ro
8 Dec 2009, 18:27
salut am nevoie de o informatzie imi poti spune si mie cat tea costat toata diistractia la rar cu schimbatul motorului???...ptr c a eu am vb cu cineva si mea zis ca cossta in jur de 60 milioane si nu imi vine sa cred
R19/16v
8 Dec 2009, 18:58
Tu VEZI de cand e threadul asta?!