kinder74
21 Jun 2005, 10:29
Mi-am luat Logan 1.4 acum 1 luna. Am 2000 de km cu el si ma nemultumeste.
DIN CAND IN CAND NU VREA SA INTRE IN MARSARIER. CE POATE FI ??
Multumesc
VladSoare
21 Jun 2005, 10:45
Du-te la service sa-ti regleze timoneria. Si eu am avut o problema asemanatoare la Clio inca din ziua in care am cumparat-o. La mine era mai nasol, ca in loc de a-ntiia intra in marsarier si plecam de la semafor cu spatele.
S-a rezolvat in 10 minute.
kinder74
21 Jun 2005, 10:49
Multumesc
Sa speram ca e numai asta...eu parca am senzatia ca nu declupeaza ambreiajul, ca daca mai calc odata ambreiajul intra....
VladSoare
21 Jun 2005, 10:51
Daca ar fi de la ambreiaj ai avea probleme la toate treptele, nu numai la marsarier.
horgarban
21 Jun 2005, 19:33
E de la timonerie, nu de la ambreiaj. daca faci dublu ambreiaj, inseamna ca ii mai trebuie un pic de timp ca sa se "gaseasca" treptele. Si mai e o chestie. La mers inapoi parca masina trebuie sa fie in "stationare", adica nu trebuie sa se miste in fata.
Marsarieru si treapta I nu sunt sincronizate
kinder74
22 Jun 2005, 11:59
Salutare
sper sa se fi rezolvat...mi-a zis cineva sa ridic putin piciorul de pe ambreiaj atunci cand nu intra...am incercta si mi-a tras maneta in marsarier singur....
Acum schimb vitezele apasand ambreiajul la o distanta de 1 cm fata de podea si parca intra si mai bine si merge si in marsarier. Cred ca e cablul legat prea strans, nu stiu....sper sa nu ma insel
Multumesc
gamezcdr
15 Aug 2005, 17:47
Fa o vizita la service ca doara de aia ai garantie nu ?
fa o vizita la dealer/service si cerele sa iti regleze cursa schimbatorului. Se regleaza in 5 minute.
Avand in vedere ca masina e in garantie e gratis, altfel te-ar fi costat undeva la 10 RON
Manuel
15 Aug 2005, 21:01
E din ciclul "asa face toate". E o problema a tipului asta de cutie si se manifesta incepand de la SupeRNova, Solenza si terminand cu Logan. O sa te obisnuiesti, totul e sa nu te grabesti cand faci manevra si sa gasesti pozitia optima a ambreiajului. Nu te sfatuiesc sa te duci la mesteri pentru reglaj, nici chiar in service-uri autorizate Dacia.
tomycta
8 Nov 2005, 09:52
si eu am aceeasi problema... dar nu te panica... la mine faza este ca nu pun in marsalier corect.adik vreau sa zic dc calci ambreaju si tragi dreapta si jos maneta si simti ca a intrat in marsalier merge... dar dc simti ca a intrat in gol degeaba...
O sa te obisnuesti...
)
Linisteste-te cred ca asta e o problema generala a cutiilor renault. Eu am Megane 1 si patesc chestia asta cateodata... incearca sa bagi in alta treapta si apoi sa revii sau eventual sa accelerezi putin si o sa vezi ca o sa iti mearga.
P.S. Si nu te panica ca mea facea asa si mai pe la inceput iar acum am 70k km si aproape 5 ani si n-am avut inca nici o problema majora.
QUOTE(kinder74 @ 21 Jun 2005, 10:29)
Mi-am luat Logan 1.4 acum 1 luna. Am 2000 de km cu el si ma nemultumeste.
DIN CAND IN CAND NU VREA SA INTRE IN MARSARIER. CE POATE FI ??
Multumesc
Prietene ,nu intra in viteza si caraie? Ia vezi nu cumva ai covorase in habitaclu ,ca la 1,4 pedala tre calcata la blana pt a intra in marchearriere!Si eu am avut problema asta!
$$ilvviu
1 Sep 2008, 21:23
In 3 ani o fi rezolvat
cham98
29 Sep 2008, 12:44
Va salut....vin si eu cu o intrebare:
-merg de cateva zile cu un Logan (scrie Dacia pe emblema capota motor) varianta 2 (dupa Sandero) 1,6 (full) benzina- referitor calculator bord: consumul de benzina instant arata intre 10 si 10,8 litri % mai tot timpul, nu variaza decat intre aceste valori, si la intervale mari de timp. Mentionez ca am mers pana acuma cu un Logan 1,6 (tot full si tot benzina) iar calculatorul iti arata intradevar consumul instant: de ex. acuma arata 6% iar in clipa urmatoare se duce in functie de acceleratie la 8 sau cat o fi..... iar cand incepi sa rulezi constant arata imediat consumul normal..... Stie cineva ce se intampla? o fi defect calculatorul de la asta noua? sau trebuie sa functioneze asa?... nu au acelasi tip de calculator?
Va multumesc.
diesel_power
29 Sep 2008, 17:56
Cred ca problema este ca Loganul tau este full benzina, mai exact al2lea dupa Sandero
Daca nu era si al2lea dupa Sandero arata bine, chiar daca era full
AR-18-MOS
29 Sep 2008, 19:30
QUOTE(cham98 @ 29 Sep 2008, 12:44)
Va salut....vin si eu cu o intrebare:
-merg de cateva zile cu un Logan (scrie Dacia pe emblema capota motor) varianta 2 (dupa Sandero) 1,6 (full) benzina- referitor calculator bord: consumul de benzina instant arata intre 10 si 10,8 litri % mai tot timpul, nu variaza decat intre aceste valori, si la intervale mari de timp. Mentionez ca am mers pana acuma cu un Logan 1,6 (tot full si tot benzina) iar calculatorul iti arata intradevar consumul instant: de ex. acuma arata 6% iar in clipa urmatoare se duce in functie de acceleratie la 8 sau cat o fi..... iar cand incepi sa rulezi constant arata imediat consumul normal..... Stie cineva ce se intampla? o fi defect calculatorul de la asta noua? sau trebuie sa functioneze asa?... nu au acelasi tip de calculator?
Va multumesc.
CI s-a scis din cadrul computerului de bord de prin 2006-2007.
QUOTE(cham98 @ 29 Sep 2008, 12:44)
Va salut....vin si eu cu o intrebare:
-merg de cateva zile cu un Logan (scrie Dacia pe emblema capota motor) varianta 2 (dupa Sandero) 1,6 (full) benzina- referitor calculator bord: consumul de benzina instant arata intre 10 si 10,8 litri % mai tot timpul, nu variaza decat intre aceste valori, si la intervale mari de timp. Mentionez ca am mers pana acuma cu un Logan 1,6 (tot full si tot benzina) iar calculatorul iti arata intradevar consumul instant: de ex. acuma arata 6% iar in clipa urmatoare se duce in functie de acceleratie la 8 sau cat o fi..... iar cand incepi sa rulezi constant arata imediat consumul normal..... Stie cineva ce se intampla? o fi defect calculatorul de la asta noua? sau trebuie sa functioneze asa?... nu au acelasi tip de calculator?
Va multumesc.
AR-18-MOS
29 Sep 2008, 20:46
Vezi sa nu iti strici ochii ...
cham98
30 Sep 2008, 06:55
Multumesc AR-18-MOS, nu stiam. (pentru celelate raspunsuri ..... numai de bine!!!)
IRONICK
30 Sep 2008, 07:19
Da cham98, din cauza asta a fost scos consumul instant din bord. Ca lumea nu era in stare sa faca diferenta.
Thanatos
30 Sep 2008, 08:09
Spunea cinva mai sus ca treapta de mers inapoi si treapta intai nu sunt sincronizate. Adevarat numai pe jumatate pentru ca treapta 1 este sincronizata. Altfel nu ai putea sa bagi in viteza 1 in mers fara sa caraie ca toti dracii; adica sa faci o frana de motor in viteza 1 de exemplu.
Deci da, treapta 1 este sincronizata.
Revenind la treapta de mers inapoi, ea nu este sincronizata. Merge bagat numai pe loc. Punct. Au incercat altii mii de combinatii de a baga in R in timp ce masina se misca si nu au reusit.
E posibil ca uneori sa calce dinte pe dinte pinioanele si d-aia nu intra in R. Uneori este suficient sa iei piciorul de pe ambreiaj, il mai calci odata si intra (cu motorul pornit evident). Ce se intampla? Se mai invarte de cateva ori pinionul de pe arborele primar si e posibil sa se opreasca in alta pozitie fara de pinionul de R si sa se intercaleze bine dintii de data asta.
Daca procedeul nu merge (putin probabil) sau motorul este oprit si se doreste cuplare in R, se cupleaza intai viteza 1 si pe urma R. Cuplarea vitezei 1 are ca rezultat miscarea pinioanelor cu cateva fractiuni de milimetru si alinierea in majoritatea cazurilor cu pinionul de R.
Cutia de viteze fiind un mecanism de precizie, este suficient ca un pinion sa se miste chiar si o jumatate de milimetru ca sa faca posibila cuplarea.
Deci nu disperati, totul se intampla din cauza pinionului R care nu este sincronizat.
AR-18-MOS
30 Sep 2008, 18:20
S-a zis acum 3 ani ...
Thanatos
1 Oct 2008, 06:10
Da prietene, si in 3 ani s-a transformat Loganul in Mercedes, sau cum?
Nici Mercedesul nu are reversul sincronizat. Pana si la ala se mai intampla sa nu poti sa bagi din prima in R fara sa faci ce am zis eu mai sus.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.