Am si eu o curiozitate. De ce loganul are doar 900 si ceva de kile iar clio are o tona si un pic???? Clio e mai scurt, mai ingust ,mai jos si...mai greu. Cum vine asta????
Ma refer aici la clio diesel (cum e al meu) dci 65 cp. Alea pe benzina nush ce greutate au dar cred ca tot p-acolo se invart.
Pai ... probabil clio e mai greu , iar loganu' mai usor
Fiti bah si voi seriosi.
i-o lipsi ceva loganului de-i asa usor? structura de rezistenta oare???
De ce te miri?Spre asta tind constructorii de masini sa le faca cat mai usoare si la Clio nu au reusit.So,Logan is ze best
By the way,am mai vazut una duminica,alba,ba da urataaaai.De la distanta nu stii ce e,jeep,monovolum,locomotiva si cand se apropie
ditamai dinozaurul!!!
_________________
DIESEL POWERM II Estate 1.9dCiClio 1.5dCi
cornel_t
14 Jun 2005, 10:31
Sorine si ziceai ca belgienii tai se inghesuie dupa Logan .... s-au mai linistit?
Datele oficiale masa proprie: Logan 1.4 975 kg Logan 1.6 980 kg Clio Symbol 1.4 8v 1015 kg Clio Symbol 1.5 dCi 1020 kg Clio Symbol 1.4 16v 1055 kg
De unde ar putea sa reiasa diferentele de mase (opinii personale):
- tabla e mai multa la Logan, dar cred ca e mai subtire
- structura de rezistenta la Logan cred ca e "putina/subtire" sau cel putin nu e in concordanta cu dimensiunile masinii - acest lucru se va vedea in scurt timp, cand probabil Logan-urile vor incepe sa se "onduleze" (prietenii cu Cielo stiu cum vine asta)
- Logan foloseste numai motoare in 8v care sunt mai usoare
- anumite componente interioare au fost construite mai "subtire": scaune, bancheta, bord
- Logan foloseste cutia de pe Megane, care din auzite e mai usoara (am citit pe o prezentare mai veche Renault, cand a aparut MII)
- Clio-ul Symbol s-a dorit a fi si este o masina foarte rezistenta pe drumuri proaste (la 75k km masina sta foarte legata), cred ca structura a fost putin supradimensionata.
QUOTE(cornel_t @ Jun 14 2005, 09:31 AM)
Sorine si ziceai ca belgienii tai se inghesuie dupa Logan .... s-au mai linistit?
Ei,nu am spus eu asta,poate baietii veseli de mai sus au insinuat ceva.Sunt cateva bucati am vazut dar totusi masinile "straine" sunt in majoritate.
_________________
DIESEL POWERM II Estate 1.9dCiClio 1.5dCi
si de fapt, avem tabla de 3x mai subtire
alexadv
24 Sep 2010, 11:09
se gasesc cateva kg in scaune in bord si in multe alte platice si fieroaice ce le compun
mykissfm
10 Oct 2010, 20:25
al meu are 1102 kg,1,6 mpi full.
bobo77
10 Oct 2010, 21:30
QUOTE(mykissfm @ 10 Oct 2010, 21:21)
detin un logan 1,6 mpi ,varianta kiss fm aproximativ 60 000km,sunt super multumit de masina asta ,pret de achizitie 8700 euro an 2007 .
deci nu-i full...
mykissfm
11 Oct 2010, 07:52
aer conditionat ,abs ,geamuri electrice ,senzori parcare si alte minuni cum ar fii celebrul mp3 blaupunkt. masina a fost facuta pe comanda adica s-a mai adaugat pe ici pe colo.
daca nu cunosti varianta kiss si echiparea ei standard atunci nu vorbi.
cj98czh
11 Oct 2010, 09:38
Boala romanului .... masina full ... chiar daca nu este ....
Varianta de echipare Prestige oare ce are in plus fata de a ta?!?
mykissfm
11 Oct 2010, 12:14
din cate imi aduc eu aminte ,in 2007 ,varianta prestige era numai 16v-ul ,tot full, si ca pret undeva la 10500.
varianta kiss din 2007 are bordul de prestige,volan si schimbator in piele(nu stiu ce piele au folosit) si jante la alegere .
eu am dat 8700 euro pe varianta de fabrica ,iar tot ce am dorit in + am platit la dealer.
bobo77
12 Oct 2010, 21:35
Ai geamuri electrice spate si jante de aliaj, ca in standard la kis nu are?
Si daca le ai cum dracu ai ajuns la pretul ala? kisul era un laureate cu tapiteria schimbata si 3 brizbirizuri lipite.
mykissfm
14 Oct 2010, 21:14
am cumparat restul la dealer si mi le a montat ,pentru asta masina a mai stat o zi la ei .cam vreo 3000 ron a mai cheltuit cu totul ,alarma ,senzori,geamuri electrice spate ,covorase stil tavita,paravanturi fata de origine ,jante de aliaj alea arhicunoscute..
ma invatat si pe mine cineva ,la vremea aia sa i-au masina standard si sa mai pun pe ea dupa,pentru ca ieseam o idee mai ieftin.
echiparea standard alui kissfm la vremea aia a fost asa,servodirectie,abs,aer conditionat,geamuri electrice fata,bord prestige ,volan si schimbator viteze imbracate in piele si tapiterie specifica kissfm.stickerele le am scos de la inceput ca nu-mi paceau.
bobo77
18 Oct 2010, 21:06
QUOTE(mykissfm @ 14 Oct 2010, 22:14)
am cumparat restul la dealer si mi le a montat ,pentru asta masina a mai stat o zi la ei .cam vreo 3000 ron a mai cheltuit cu totul ,alarma ,senzori,geamuri electrice spate ,covorase stil tavita,paravanturi fata de origine ,jante de aliaj alea arhicunoscute..
ma invatat si pe mine cineva ,la vremea aia sa i-au masina standard si sa mai pun pe ea dupa,pentru ca ieseam o idee mai ieftin.
Hai mai ti-au montat macarele electrice pentru usile spate, au tras ei firele si montat butoanele de geamuri electrice intr-o zi? eu nu cred spun asta cu riscul de a te supara pe mine.Eu zic ca nu te incadrezi la banii scrisi de tine si ca ai vrut sa o dai cotita, hai recunoaste. Ma apuc sa fac calculul la tot ce ai enumerat tu, vrei?
mykissfm
19 Oct 2010, 11:03
poti calcula cat vrei ,dar sa tii cont de un indiciu anul 2007 luna noiembrie curs valutar 3,2 ron /euro.
scuze de off ; am un matiz care a fost chel de la inceput,anul asta fiindca are alarma i-am facut inchidere centralizata pe toate usiile cu 240 ron/60 ron usa.
asta asa ca punct de reper la cat de scumpe sunt de montat pe masina niste chestii dupa ce ai cumparato.operatiunea a durat 2 ore,un singur meserias .
spor la calculat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.