Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Trepidatii - tremurat relanti
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
tzunoi
Stiu ca s-a mai discutat topicul....dar nu am reusit sa ma lamuresc daca asa "face toate"..sau nu
Tocmai mi-a venit masinuta...si am deja citiva pitici veseli care ma deranjeaza biggrin.gif
asa ca incep cu primul pitic:
1. La relanti...relantiul nu e prea stabil...in sesul ca variaza intre 750 (prima liniuta) si 800 - 800 si ceva in trepte...cind scade cind creste....fara sa fie nici un consumator (ac-ul oprit, nu apas frina, nu misc volanul, radioul oprit). Asta face oricind...motor cald...motor rece. E ok sau nu?
2. Cind misc volanul pe loc variaza si relantiul...asta inclin sa cred ca e normal...pentru ca incepe sa lucreze si pompa de servo..dar totusi intreb.
3. Am un greiere, si nu e mic deloc al naibii, care se aude in momentul in care merg pe piatra cubica...vine din zona torpedoului (el fiind gol)...s-a mai lovit cineva de asta? si cum se rezolva?
4. Asta tine de alarma...dar poate mai are cineva la fel..alrma k9 clasic...in momentul in care las geamul dreapta jos, doar din butoanele de la sofer, incepe sa imi clipeasca ledul albastru...ca si cum tocmai as fi pus contactul. Ideii, pareri?

Scuze pentru lungimea postului...daca se considera subiecte deja discutate...rog moderatorii sa il stearga...dar sa imi dea si mie un PM cu linkurile...eu am sapat...dar nu am reusit sa ma lamuresc.

P.S. Masina e clio fidji, 1.4 16V si are 250 km

Si inca ceva..benzina..primii 20-30 km de la lukoil...de 98 parca(aia mai scumpa rolleyes.gif ) si restul pina la plin...petrom 99+. Cu amindoua facea la fel de frumos mad.gif
cmandrei
1. daca iti este frica ca e ceva aiurea da o tura la service. daca nu mai stai sa creasca si ea putin. sa aiba acolo peste 1500km si porma vezi.
2. foarte normal.
3. ? eu merg incet pe piatra cubica si nu suna nimic wink.gif
4. ?
tzunoi
QUOTE(cmandrei @ Jun 6 2005, 01:36 PM)
1. daca iti este frica ca e ceva aiurea da o tura la service. daca nu mai stai sa creasca si ea putin. sa aiba acolo peste 1500km si porma vezi.

As vreau sa stiu de la cei care au 1.4 16v daca lor le oscileaza relantiul. Am auzit pe undeva o ipoteza cum ca e oarecum normal ca acest tip de motor sa varieza relantiul dar nu prea stiu ce sa zic.....
DanGe
Da, si la mine oscileaza usor relanti-ul, exact asa cum zici. Si a facut asa de la inceput. Nu ma deranjaza, cred ca e normal. Oricum, deocamdata masina ta e practic inca in rodaj, asteapta sa vezi cum se comporta dupa 3000-4000 Km. In mod sigur o sa simti diferente, in bine.

Cat despre rotirea volanului si cresterea turatiei, e normal, e din cauza pompei de servodirectie. Cand pompa intra in functiune, motorul compenseaza cu o usoara crestere a turatiei.

Iar cu alarma..nu stiu ce sa zic.... Am uitat ce alarma e, dar si mie imi mai face figuri cateodata, in sensul ca fie usile se inchid dar nu scoate nici un sunet, sau se aud 3-4 bib-uri in loc de unul....sau usile se deblocheaza dar cand deschid propriu-zis usa incepe sa sune alarma....Oricum, figurile astea au aparut cam din primavara si parca-parca face mai des cand e umezeala multa...(sau ploaie). Dar pana acum vreo 3 luni nu am observat nimic in neregula....si are un an masina (si alarma).
mallox
QUOTE(ionutc @ Jun 6 2005, 04:48 PM)
As vreau sa stiu de la cei care au 1.4 16v daca lor le oscileaza relantiul. Am auzit pe undeva o ipoteza cum ca e oarecum normal ca acest tip de motor sa varieza relantiul dar nu prea stiu ce sa zic.....

A mea se zgaltzaie serios la relanti. Impresia mea e ca are ceva probleme cu aprinderea, un coleg zicea ca dupa ce a schimbat fisele bujiilor nu mai tremura. Cei de la service se jura ca masian e ok, dar la cat de talambi sunt nu pun mare baza pe ce zic ei.
tzunoi
Si cu ce le-a schimbat ? Ai idee ce marca sunt, ce model...cit a dat pe ele?
vladoiui
Aveti idee daca poate fii de la benzina?Eu bag de 95 de la Mol.Ce parere aveti despre ea?Asa este cum spun ei ca vine din Ungaria?Nu prea cred....... wink.gif Si daca este de la fise cum se poate intimpla asta la o masina cu 8000Km.
hellcat
A mea nu intrerupe nici la rece, nici dupa ce motorul ajunge la temperatura de lucru. La 16v trebuie acordata o mare atentie pt bujii si bobine. E recomandabil sa aveti in permanenta o bobina de inductie prin portbagaj, pt ca acestea au proprietatea sa se defecteze subit, fara vreun semnal prealabil.
Si ca observatie vizavi de motoarele noi de 1.4 16v, din masinile care au trecut prin concesiune, majoritatea aveau mici intreruperi la relanti, un pic mai accentuate fata de 8v.
Poate ca motoarele erau prea stranse , poate benzina, si aia foarte putina din rezervor, cine stie...
vladoiui
Pai motorul mergea ca uns pina acu 2 zile.Este de 1.4 8v.Tremuratul nu este chiar dur insa se simte destul de binisor si uneori la accelerari mai accentuate parca nu trage si parca am simtit si un mic rateu.
SorinV
QUOTE(mallox @ Jun 16 2005, 01:07 PM)
A mea se zgaltzaie serios la relanti. Impresia mea e ca are ceva probleme cu aprinderea, un coleg zicea ca dupa ce a schimbat fisele bujiilor nu mai tremura. Cei de la service se jura ca masian e ok, dar la cat de talambi sunt nu pun mare baza pe ce zic ei.
*



colegul tau sa stea in banca lui ! la 16 valve nu ai fise de bujii ! tremuratul poate avea drept cauze : injectoare, bobine, rco reglare relanti, corp clapeta etc

QUOTE(hellcat @ Feb 9 2006, 11:26 PM)

Poate ca motoarele erau prea stranse , poate benzina, si aia foarte putina din rezervor, cine stie...
*


de la tine nu ma asteptam la faza asta cu motoare prea stranse ! ce naiba ! ne batem joc ! cum sa fie prea stranse ! se strang la cupluri prestabilite tehnic ca dpar nu e un nene cu o coarba care le strange !
hellcat
biggrin.gif
Era o exprimare mai plastica! Evident, la mijloc nu-i nici o coarba, dar un motor nou e un motor nou pe care nu-l putem compara cu unul de 40.000 km.
Din cate am auzit, motoarele inainte sa ajunga pe masini sunt pornite pe banc, dar cat timp sunt tinute, nu stiu.
3xtreme
Eu la Megane nu aveam bobina de inductie... erau in capul bujiei, pe cupla electrica... la Clio nu e la fel?
Vio
Pot sa iti raspund numai la 1: la masina din semnatura (Megane, dar cu acelasi motor ca la tine) acul la relanti imi sta LIPIT de liniuta de 800 la motor cald (la rece evident ca e mai sus din cauza socului - cam la 1000 si un pic).
Pe de alta parte, cand stau pe loc cu motorul la relanti, din cand in cand se "zgaltaie" un pic masina ca si cum un glumet ar misca-o usor, insa, din nou, FARA sa se vada vreo miscare la acul turometrului... Zgaltaitul am inteles totusi ca nu e o problema, "asa face toate".
Deci parerea mea e ca ar trebui sa intrebi la service...
RCS
Legat de relanti..si la mine face..de cand e noua...am fost la service si mi-au zic ca nu are nimic...am 70.000 km cu ea..si tot asa face...in sarcina ,.manca jar''...nu are nimic. Tremuratul de relanti se simte doar dimineata la pornire..in rest...nu face ,,fitze'' ! wink.gif
andreiroman20
mama are clio si baga numai benzina 98 ... am bagat eu odata (din obisnuinta) 95 si a pornit mai greu...la service au spus ca este euro 3 si tre benzina 98.. asa o fi?
Vio
NU. Singura conditie este sa fie benzina fara plumb, restu-s abureli...
vladoiui
O sa bag de la Petrom 99+ sa vedem daca se simte vreo inbunatatire....si ma gindeam si o solutie de curatat injectoare ma gindeam STP.Credeti ca e bine?
vladoiui
Cam nasol.........Am facut un plin cu Petrom 99+ si de asemenea o solutie de curatat injectoarele STP.Din pacate nici un rezultat.......Mers Buc Pitesti pe autostrada cu 120 Km .........Tremura in draci la relanti....Trebuie sa ajung la service ........
adic74
Salut prieteni !

Am un clio simbol 1,4 16 V de un an de zile , am cam 5500 km
Am observat de curind ca la renanti acul de la turometru variaza usor . Creste si scade , fara nici o regula.
se misca cam un mm, doi , creste si scade
Are cineva vreo idee de la ce e ?
Am alimentat de la mai multe benzinarii , nu cred ca e de la benzina .
Trebuie sa ma duc la revizia de 1 an , o sa le spun si celor de la Service de "problema" mea.
sad.gif
Va rog sa-mi dati citeva idei de la ce ar putea fi

Va multumesc anticipat!

Tudor
Problema s-a discutat si rasdiscutat pe toate forumurile auto. Se intampla la toate motoarele multisupapa (cu mai mult de 2 supape pe cilindru). Designul multisupapa a fost realizat in principal pentru o mai buna alimentare la turatii mari, acolo unde motoarele cu 2 supape pe cilindru se autoplafoneaza. Reversul medaliei apare la turatii scazute (relanti), unde motorul nu poate pastra o turatie constanta la nivelul obisnuit pentru un motor cu 2 supape pe cilindru, ci doar la un nivel mai ridicat. Pentru a eficientiza consumul de carburant, toti producatorii au rezolvat problema printr-un control "mai agresiv" al turatiei relanti de catre compul masinii, astfel incat sa fie mentinuta la un nivel minim, chiar daca putin instabil.
In concluzie, "asa face toate" cu mai mult de 2 supape pe cilindru, indiferent de marca sau model. Cat de tare se simt vibratiile la interior, tine de prinderea motorului pe caroserie si amortizare.
vladoiui
Pai la mine nu e cu 16v.Problema s-a rezolvat in felul urmator.O jigodie de mizerie a trecut frumusel de filtru si a ajuns in rampa de injectie care neavind un retur la rezervor(cum am avut la supernova....interesant)a sarit in injectorul de la cilindrul 3 al motorului.Asa ca desteptul de mine am bagat degeaba solutie de curatat injectoarele care dupa spusele lui nenea mecanicul nu face mai nimic.Asa ca nenea mecanicul fiind un baiat de treaba stiind ca garantia masinii nu acopera calitatea prosta a masinii a trecut pe hirtiuta "intrerupere la injectorul 3" si l-a schimbat pe moca.Bafta lui de o mica atentie din partea mea si am terminat multumiti amindoi.Cica a fost o intimplare nefericita la mine si ca asa ceva nu prea se intimpla. unsure.gif Un injector tineti-va bine 2 mil lei.Cam asta e tot.
vladoiui
Reformulez calitatea proasta a benzinei biggrin.gif
adic74
huh.gif
Deci concluzia voastra e ca e normal ca la relanti sa joace acu de la turometru , asa lejer ....
Si ca problema apare din cauza designului motorului , ca e 16 v
Mi se pare ciudat..
In plus linga farul stinga fatza se aude un clincait / zanganit / suierat. Mi se pare ciudat
Masina mea are 5600km si facuti intr-un an, cind am fost la service si le-am zis de problema mi-au spus ca e ok , asa e la toate , problema apare din cauza "consumatorilor" .
Varza
Nu aveam nici un "consumator" nu era nimeni in masina si ma uitam pe geam impreuna cu mecanicul la turometru.
Urmeaza sa fac 2500km intr-o saptamina prin Europa . Vreau sa va spun ca nu-mi place cind aud zgomotul ala .... unsure.gif .

Spor la trebi si sa speram ca au dreptate bajetii de la renault , si ca "asa face la toate alea de 16v"

Bye
sqryn
Readuc si eu topicul in prim plan cu o problema asemanatoare. Motor 1.4 8V.
Situatia sta cam asa:
M-am intors cu masina din o iesire in Austria, cand am plecat de acolo totul in regula, masina mergea ceas. Am facut plinul cu benzina super 95 de la o statie BP, am mai luat benzina de acolo si nu am avut probleme. Pe drum m-am mai oprit la granita cu ungaria unde am mai pus 5l de benzina shell tot de 95 (facut plinul din nou ca sa nu mai trebuiasca sa bag in ungaria).
Apoi m-am urcat in masina si am mers pe autostrada la unguri, fara oprire, viteza cam 130-140 km/h (exceptand M0). Cand am ajuns la Szeged, la un semafor am observat ca masina incepe sa se zgaltaie la relanti. Este un tremurat sesizabil, nu foarte violent dar oricum deranjant. Vibra si oglinda retrovizoare. De mers, am mai mers cu ea pana la Timisoara, am oprit o noapte, intre timp am mai pus benzina de la Petrom, tot de 95, dar face la fel, parca un pic mai putin.
A doua zi, motorul rece, aceeasi poveste. intre timp tot benzina de la petrom, alta statie, tot de 95, aceleasi simptome.
Din ce am citit pe restul topicurilor am tras concluzia ca poate fi de la
1. bujii
2. bobina de inductie
3. injector infundat
4. Filtru benzina infundat/murdar?
Am uitat ceva?
Pe 4 nu sunt sigur dar mi-a zis cineva ca poate fi o cauza.
Avand in vedere ca nu am mers subturat, turatia la 140 e pe undeva pe la 4000 rpm, putere nu pierde (nu am observat diferente de comportament, cel putin nu mari plus ca eram si cam obosit ca sa imi dau seama), consumul a ramas la fel intreb si eu, cam care este cel mai plauzibil defect? Nu as vrea sa schimb tot motorul si sa dau bani aiurea pe piese care sunt ok, mai am si alte chestii de cumparat pentru ea caci o asteapta o mica revizie.
Multumesc pentru idei/raspunsuri.
cmandrei
In acceleratie la viteze cat de cat mari nu in oras ... se simt niste mici "svacuri" {ca si cum soseaua ar fi odulata putin} ? ... cand ai schimbat ultima data bujiile (acum cati km) ?

{de la filtrul de benzina se poate dar nu cred ... prima data l-am schimbat cand masina avea vreo 40.000km parca si nu au fost probleme}

2. sper ca nu
3. sper ca nu - {desi s-ar putea remedia cat de cat lejer cu ajutorul unor lichide extrafenomenale tongue.gif ... sau forja ... darrr ai spus ca ai mers constant cu viteza mare deci ar fi trebuit sa se fi desfundat [teoretic]}
sqryn
M-am mai gandit si la vreun suport de motor ceva. Bujiile nu le-am schimbat deloc de cand am luat-o. Am mers vreo 25k km cu ea, am luat-o sh smile.gif nu stiu cand au fost schimbate ultima data, ultima revizie in caiet a fost la 121k km si eu am luat-o cu 122k. Am schimbat si eu distribtia si restul filtrelor (pt siguranta) dar nu am umblat la bujii.
Am o programare la service sambata dimineata, sper totusi sa fie de la bujii, e cel mai simplu. O sa ii mai dau o cheie si diseara, poate i-a trecut intre timp. Bijiile nu am cu ce sa le schimb, nu am nici cheie si nici cand sa cumpar altele noi azi sau maine din cauza serviciului.
Sa zic ca daca era subturata un pic si incercam sa accelerez fara sa retrogradez viteza, nu raspundea asa bine. De accelerat accelereaza liniar, fara smucituri.
cmandrei
Bujiile zic eu ca ar fi bine sa le schimbi ... "indiferent" daca ajuta sau nu in aceasta problema (eu sper sa ajute) ... poti sa le schimbi linistit la service renault ca nu sunt chiar asa de scumpe tongue.gif smile.gif ... poate fi si de la un suport de motor dar aia vad cei din service ... numai sa nu spuna E ALA SI COSTA 300ron si dupa ce-l schimba sa nu fie ala sad.gif ... sa nu uiti sa ne spui ce si cum dupa ce mergi la service smile.gif
sqryn
La service o sa merg la REDAC in Craiova, caci trebuie sa ajung si la o nunta sambata acolo. Oricum o sa fac un review caci sunt convins ca e o problema care poate fi la fel de simpla pe cat complicata. Daca se prind repede si la obiect, bafta lor. Daca ma pun sa schimb ceva ce nu trebuia schimbat o sa fie cam aiurea, sper sa nu fie cazul sad.gif
sqryn
Mers la service, curatat bujii, fise, clapeta motor, schimbat bujii. Masina a mers ok vreo jumatate de zi apoi problema a aparut din nou. Parca nu face la fel de rau ca inainte dar tot se simte. Mai am de pus o solutie de curatat injectoarele (recomandare de la service). Incercam si asta si vedem ce se intmpla. E cam ciudata treaba.
cmandrei
Este. Dar asteptam cu interes rezolvarea smile.gif
twingooo
lichidul de racire s-ar putea sa nu-si fi facut treaba si a aparut o deformare in camasa!sau varianta ieftina, suportul de motor
sqryn
Temperatura la motor nu a urcat peste limita normala. si indicatorul de temperatura functioneaza ok. Nu cred ca e de la suportul de motor deoarece dupa operatia de curatare a mers ok ceva timp (1/2 zi). As spala/curata si rezervorul mi-e sa nu fie ceva depuneri prin el si sa bage prostii in motor desi cred ca de asta se ocupa si filtrul de benzina.
oficial_cp
uite ca am ajuns sa ma inregistrez si io pe aci, ca la biserica, nu stii ca exista pana nu ai nevoie de ea (cel putin in cazul meu).
deci, am un clio 2, 2002, 1.4 16v benzina. acum a ajuns pe la 100 000km. asta e intrata in tara numai din martie da nu stiu de revizii nimic. oricum dupa ce am dat pe ea 5800 de euro cu tot cu prima inmatriculare nu pria mi-a venit sa dau 500 de euro pe o revizie plus inca 500 pe casco ca deja face aproape 20% din masina.
chestia e ca a inceput de 2 zile sa tremure la relanti. de ieri s-a aprins si martorul de poluare si cel de airbag. nu prea ma pricep io la masini dar chiar daca ala de poluare ar avea treaba, cel de airbag nu are sigur nici o legatura. ceea ce ma duce cu gandul la o problema electrica. de obicei cu masina se da nevasta-mea si nu am avut timp sa observ tot. azi, eventual maine ma mai dau si eu cu ea sa vad ce mai pot observa. mai revin. intre timp ceva sugestii...
cmandrei
Bine ai venit,

Uite aici ceva despre senzor airbag ... http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=41221 si daca mai cauti mai gasesti una alta ...

Tremuratul la relanti poate fi de la o bobina de inductie, avand in vedere ca ai spus 16V http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=41492
oficial_cp
ok merci. intre timp printr-un lant de cunostinte am ajuns la cineva de la renault si azi ma duc cu masina la ei. sa vedem ce iese.
sorinrs
S-ar putea sa ai EGr-ul infundat si de aceea sa ai mesaj de poluare.E de la benzina proasta +mers subturat.
Foloseste benzina de 99+ de la petrom.E singura care nu face motoarele 16 v sa caraie putin din cauza avansului.Si incearca sa o forjezi mai mult .Motoarele 16 v se conduc mai sportiv adica se schimba in treapta superioara nu mai devreme de 4000 rpm si daca ajungi sub 3000 rpm obligatoriu reiei cu o inferioara.In acest fel o sa ai si un consum de carburant in oras mai mic datorita mersului pe plaja de cuplu.
jri22
personal (ptr masina din semnatura) folosesc foarte des benzina de 95 de la petrom (mai ales la urban-majoritar) si nu am avut probleme pina acum...este drept ca regimul de turatii este ceva mai ridicat (>3000rpm), iar in oras este destul de enervant ptr ca ar trebui sa mergi doar in acceleratie si frina...ref la relanti, turatia este usor oscilanta(fenomen normal, explicat mai sus:) si care nu ma deranjeaza deloc...
oficial_cp
mda. problema generala - bobina de inductie. asta pe scurt ca in detaliu ...
numai jeguri de oameni la reprezentanta renault. parca nu lucreaza cu clienti ci cu cersetori. si asta n-are nici o legatura cu pretul pe care mi l-au cerut ci cu modul de adresare, colaborare, etc. cred ca o sa-mi fac un scop in viata sa nu mai dau pe acolo. si urmatoarea masina nu cred ca o sa mai fie renault. sunt curios cum o fi la alte reprezentante.
oricum, ei vroiau "in jur de 4 milioane" pentru a rezolva mersul in 3 pistoane pe care l-au detectat fara sa-l puna pe nici un tester/stand/etc. nu au vrut nici in ruptul capului sa-mi zica pretul exact. dupa ce le-am promis ca le platesc testul s-au hotarat sa faca si testul clip. 220.000 lei. nimic nasol. numai ca nu mi-au dat absolut nimic (in afara de factura bineinteles) care sa-mi ateste rezultatele testului. nici macar nu mi-au zis care bobina e dusa. rahat, am terminat cu astia. nu mi-am schimbat bobina la ei mai mult din cauza modului in care m-au tratat. oricum am luat bobina cu 1.500.000 si am shimbat-o singur. m-am "chinuit" vreo 5 minute pana am identificat-o da merita diferenta de 2.500.000.
pe cuvantul meu, nici cand aveam dacia nu m-am simtit asa prost intr-un service. si cu asta am incheiat. bafta.
sqryn
S-a rezolvat si la mine problema cu tremuratul, aveam un injector infundat. Am cumparat unul nou de supernova/solenza (130 ron), inlocuit injectorul si acum merge fara probleme. Cica si ala vechi e utilizabil, trebuia curatat dar nu a avut sculele necesare atunci. Sfatul mecanicului - sa il tin in acetona cateva zile si se rezolva smile.gif
Mentosanu
Atunci cand pornesc motorul, incepe sa tremure ( mearga sacadat) la fel se aude si pe teava de esapament. Primul lucru la care m-am gandit au fost bujiile, atunci am luat la mana fiecare fisa in parte si am scos-o, la cilindrul al 4-lea motorul nu a sesizat nici o diferenta de functionare, asa ca am tras concluzia ca de acolo este. Precizez ca fisa dadea scanteie din plin (m-am si curentat un pic ). Am cumparat frumos alte bujii, le-am schimbat iar la final am dat la cheie, ce sa se intample?, motorul mergea la fel de prost ca la inceput tot cu acea problema la cel de-al 4-lea cilindru. Acum mai departe nu stiu ce sa fac, astept sfaturi de la voi, multumesc.
$$ilvviu
O fi defecta bobina.
CJ-09-GMI
il sustin pe silviu
hellcat
mentosanu: Daca in loc de bujii cumparai un set de fise noi... wink.gif
Mentosanu
Aham, deci cu ajutorul unor fise nou reusesc sa indep sacadatul smile.gif dar asa ma gandesc si eu care ar fis diferenta, sau mai bine zis cum as putea sa imi dau seama daca e ceva de la injector ( cum ar fi infundat de exemplu ) ?
hellcat
Pai daca ai scos fisa de la cilindrul 4 si nu ai sesizat nici o diferenta, nu crezi ca si fisa aia poate sa fie busita??
Trebuie sa mergi pe firul problemei sa elimini toate posibilitatile.
st0rm3ru
se pare ca si eu am intrat in clubul ghinionistilor cu tremurat la relanti. sad.gif

ieri dimineata in drum spre birou am sesizat la un moment dat un tremurat puternic la relanti. turometrul oscila foarte putin. cum depaseam 1500 rpm tremuratul nu se mai sesiza.
am pus tremuratul pe seama benzinei proaste si am zis ca poate rezolv cu cateva accelerari puternice la turatii inalte. din pacate n-au avut nici un efect.
la un moment dat mi s-a oprit motorul, fiind in panta. orice incercare de a reporni masina a esuat. electromotorul invartea dar mai mult de atat nimic. nici un martor suspect aprins la bord.
dupa aproximativ o ora, timp in care ma hotarasem sa chem platforma, am reincercat sa pornesc si surpriza a mers din prima. in continuare masina tremura din toate incheieturile la relanti.
fiind aproape de birou am ajuns acolo si am parcat in ideea ca daca nu mai porneste macar nu sunt in drum cu ea.
aseara dupa program am pornit masina, iarasi a mers din prima, acelasi tremurat puternic si am plecat catre casa, tinand-o cat am putut la turatie mai mare de 1500 rpm. aveam de gand ca luni la prima ora sa ma prezint la un service, dar n-am apucat sa ajung acasa pentru ca la un moment dat s-a turat motorul singur pe la 3000 rpm. dupa care s-a oprit si iar n-a mai vrut sa porneasca sub nici o forma. la fel electromorul invartea dar mai departe nu. in continuare nici un martor aprins in afara de cele care indica functionarea normala.
haz de necaz mi s-a oprit masina chiar vis-a-vis de un service renault asa ca am hotarat sa o las acolo.
azi m-am dus pana acolo si era inchis, luni dimineata la prima ora sper sa se rezolve. sad.gif
hellcat
Il banuiesc pe motorasul pas cu pas care comanda clapeta de aer la relanti.
st0rm3ru
multumesc hellcat pt raspuns.

am uitat sa mentionez ca la accelerare pierdea din cand in cand putere, 'dadea in nas' cum se spune. inainte sa moara de tot. sad.gif

daca este intr-adevar o problema la acel motoras se pare ca am scapat ieftin. imi este frica sa nu fie o problema la bobina de inductie.

ma voi lamuri luni dimineata si revin.
Mentosanu
QUOTE(hellcat @ 19 Apr 2008, 10:51)
Pai daca ai scos fisa de la cilindrul 4 si nu ai sesizat nici o diferenta, nu crezi ca si fisa aia poate sa fie busita??
Trebuie sa mergi pe firul problemei sa elimini toate posibilitatile.
*


Crezi ca ar avea fisa ceva daca face scantei incontinuu chiar si cand o scot ?
Laurentziu83
@stormeru: incearca urmatoarea procedura, inainte de a te duce la service:

1. Pune contactul si las-o asa 5 secunde fara sa pornesti motorul.
2. Ia contactul.
3. Asteapta 3 minute.
4. Porneste motorul si lasa-l macar 1 minut la relanti.

Dupa aia vezi daca mai face.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.