Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pornire Greoaie Laguna I
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna I
Radu718
Masina este a unui coleg: Laguna I, 150.000 Km. Se manifesta astfel: Porneste dupa a 3 sau 4 -a invartire a motorului (adica nu da de 4 ori la cheie!!), dupa care, merge 2-3 secunde si se opreste. Dupa cateva reporniri, o tine din acceleratie cam 1 minut si motorul nu se mai opreste. Ce ar putea fi? Va multumesc!
cmandrei
Se invarte usor ? bateria e buna ? cum moare asa dintr-o data sau barbarbar si moare ?
VladSoare
Se intimpla la rece, la cald, indiferent?
Se intimpla dupa ce a stat mai mult timp, sau nu conteaza?
Dupa ce porneste totusi si nu se mai opreste, merge bine? Si la rece si la cald? Sau abia dupa ce se incalzeste incepe sa mearga bine? Sau nu merge bine deloc, nici dupa ce se incalzeste?
Alte simptome?
Radu718
Andrei:Se invarte usor, bateria e buna, dar nu stralucita..si da cam barbar si moare
Vlad:In specila la rece, la cald dupa vreo 4 ore de stationare. cand este la cald, porneste din prima!
Dupa ce porneste , merge bine, oricum, nu conteaza la rece sau la cald (dupa primul minut, care trebuie tinuta din acceleratie, altfel se opreste, dar nu instantaneu, dupa vreo 20 de secunde)
cmandrei
Eu cred ca "socul automat" care din cate stiu eu exista sau "stabilizator de turatie" <nu stiu daca asa se numeste asa i-am spus eu ca asa inteleg eu cel mai bine> (care sa faca turatia mai mare la pornire gen soc cand este rece afara) nu functioneaza corect sau functioneaza aiurea.

De ce spun asta ? pentru ca ai spus ca daca o pornesti la rece si o tii din acceleratie putin sau mai mult turata pentru 1 minut sau ceva de genul asta atunci merge ... deci socul ala nu mai actioneaza destul sau nu o mai face deloc.
VladSoare
Ar putea fi un senzor de temperatura sau supapa de ralanti.
Notiunea de "soc" nu mai exista. Alimentarea este reglata permanent de calculator, iar temperatura este doar unul dintre parametrii de intrare. Nu mai exista un mecanism suplimentar de imbogatire a amestecului.
cmandrei
Daca ar fi supapa de relanti de ce ar merge ea la cald si la rece nu ? eu cred ca este ceva legat totusi de "chestia/calculatorul" care trebuie sa tina turatia mai mare la inceput pana se incalzeste putin.

Ah apropos ai observat cumva ca in mers sta ceva mai turata la relanti decat de obicei ? sau variaza turatia la relanti ?
VladSoare
Cind motorul e cald, calculatorul poate face tot felul de smecherii ca sa tina ralantiul stabil, jonglind cu avansul si alimentarea. La rece insa optiunile sint limitate.
De-aia o supapa de ralanti defecta are efect la rece, dar poate trece neobservata la cald (pina la un punct, bineinteles).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.