Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Clio 1.5 Dci Extreme A.k.a. Furnica_agresiva
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Modificari si imbunatatiri
NightRider
Buna oameni buni!
Tocmai am decoperit forumul asta si asta e primul meu post so be nice:).
Anyway am zis sa va arat masina mea si astept pareri, chiar si critice. Nu postez poze ci adresa asta unde sunt toate pozele. Nr e de bucuresti de leasing dar eu sunt din CJ. http://www.cardomain.com/memberpage/821495

E un Clio 1.5 DCI 80 cp serie EXTREME, care are azi oficial 6 luni de viata smile.gif. Am planuri mari cu masina asta si incet, incet( pe masura ce vin banii:) ) o modific.
Deocamdata am pus un mp3 BLAUPUNKT si sub Ground Zero 400w RMS cu amplif DLS. Restul (deocamdata) standard, oricum scot ok boxele si tweeterele sunt f bune.

Jenti OZ Racing Superlegera pe 15 si cauciucuri Nokian NRVi 205/50R15. Pe 15 din cauza ca in cluj unde locuiesc is niste drumuri mortale smile.gif, tot o groapa si un sant:).

Alarma Viper cu pornire motor (aviz amatori - am lovit odata usa de la garaj ca era in viteza smile.gif )

Urmeaza folii f curand, astept pareri, critici si sugestii.smile.gif)

Numai bine
B-79-DSR
ma omule decat sa tot bagii banii in ea mai bine iti luai un clio sport si terminai povestea.
cmandrei
Critici ... nici una.

Sugestii ... sa te tina cat vrei tu wink.gif si sa te duca peste tot unde vrei tu.
Race
Pareri-mai bine iti luai si motor pe ea (respectiv 1.4 16v).
Sugestii-lasa masina in pace si nu-ti bate joc de ea.Crezi ca plasticul colorat (sub forma de spoilere,folii etc.) o face mai frumoasa ? Mie mi se pare o chestie de prost gust...desi daca vrei sa-i concurezi pe cei cu Dacii 1300 din '86 cu leduri albastre,CD atarnat de oglinda si alte chestii din astea,e singura solutie.
NightRider
Ca toate in viata, e nevoie de masura...Sa sti ca nu am in plan Kitchtuning ci ceva de calitate, cu stil, ca in tarile europene si in state. Si oricum sunt multumit de performantele motorului, cred ca (deocamdata) 80 de cai si 180 cuplu e suficient pt drumurile noastre...Ca sugestie uita-te putin pe cardomain.com sa vezi tuning adevarat...E pur si simplu o metoda de personalizare, individualizare a masinii, asa cum noi doi nu ne imbracam la fel...u get the picture. Fii sigur ca nu imi bat joc de ea, e prima mea masina adevarata si voi avea grija de ea...Peace
cmandrei
P.S. poate off-topic ... vezi ca din cate stiu nu prea e voie sa scrii in engleza ... si nici cu prescurtari gen mirc sau tz sau asa ... doar asa de informatie. wink.gif (sper sa-l vezi ca l-am editat doar)
NightRider
k, ms cmandrei, am prins mesaju smile.gif) ...

pt Race : m-am informat si la Aspad chiptuning pt motorul meu 1.5 dci 80 cp si 180 nm merge la 107 cp si 225 nm cuplu. Eu l-as numi motor... tu ce zici?
sosoenduristu
spune mai multe despre chip ul de la aspad.de unde pot afla mai multe info?
NightRider
www.chiptuning.ro
www.aspad.ro
www.upsolute.com
.
.
.
www.google.ro
....smile.gif)
AlexV
am doar o singura obiectie. Furnica e deja pe forum. :-D

MARABUNTA
Face
Felicitarile mele domnu NightRider, pentru modificarile aduse masinii. Mai ai de lucrat la ea daca vrei sa scoti tot ce poate dar esti pe drumul bun. Eu ti-as recomanda sa-i pui si un intercooler ca sa mai urci un pic performantele turbinei. ca sa nu mai vb de o admisie "Cold Air" si eventual un esapament sport. Astea ar fi un stage 1 ca sa-i zic asa. SI pe langa putere sa te gandesti un pic si la stabilitate si la franare (destul de importante as zice eu, ca degeaba accelerezi daca nu poti sa si controlezi/opresti biggrin.gif)
NightRider
Multumesc Face de reply si as avea o intrebare : unde gasesc intercooler de vanzare pt clio, nou si daca nu afecteaza negativ durata de viata a motorului/turbinei ?
sosoenduristu
face, motorul de 80 cp are intercooler
Face
@sosoenduristu: pai si ce-are daca ii pui unu mai mare !?
@NightRider: un intercooler nu numai ca nu afecteaza in rau durata de viata a turbinei/motorului, ci chiar o "lungeste" daca se poate zice asa pentru ca rolul lui este de a raci gazele de evacuare care intra in turbina => randament termic mai bun => putere mai mare
Intercooler special pentru clio nu cred ca gasesti dar poti sa ii pui unul Giwasa. Intra la www.dimsport.ro si vorbeste cu baietii de acolo, te lamuresc ei.
NightRider
Cum vi se pare bodykitu asta de la carzone ? prea extravagant ? sau asta de la k-tecracing

http://carzonespecials.com/index.php?box=p...kt&pid=69&kid=1

http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=1316
google
Ceva imi spune ca pragurile de carzone nu se potrivesc, sigur, pe masina ta (ai varianta cu 5 usi si alea sunt pt. 3 usi). Nu stiu daca cele de la k-tecracing daca merg.
NightRider
Da intradevar nu merg pe cinci usi dar am vazut altceva care merge, si cel de la k-tec sigur merge. Am mai gasit un spoiler fata, numai ca asta costa cat tot kitu de la k-tec smile.gif

http://www.ldtuning.ch/catalog/product_inf...products_id=888

Va rog pareri...
Face
Ala de la Carzone nu imi place deloc, in schimb ala de la k-tec e chiar superb. Eu as vrea la vara sa imi fac singur un kit desenat de mine. Ramane de vazut daca reusesc biggrin.gif
strumfuadi
QUOTE(Face @ Apr 14 2005, 10:43 AM)
...pentru ca rolul lui este de a raci gazele de evacuare care intra in turbina...

face...o iei pe urmele lui mbz..
de unde ai scos'o ca intercoolerul raceste gazele de evacuare care intra in turbina? blink.gif
rusinica... biggrin.gif
ia de mai citeste odata aici
Face
QUOTE(strumfuadi @ Apr 15 2005, 12:38 AM)
rusinica... biggrin.gif

mea culpa strumfule.
Chiar ca am incurcat-o rau. Pai daca race intercooleru gazele care intra in turbina cine mai invartea turbou'. Ca doar PV=(niu)RT => T scade <=> P scade ca doar V=ct si mai bine era motoru aspirat (dupa explicatia mea biggrin.gif)
NightRider
Salutare oameni buni ! Tocmai am pus folii (nu fac reclama) LLumar, aici sunt pozele : http://www.cardomain.com/id/nightrider_ro O meritat ? Astept pareri...
cmandrei
Arata chiar foarte bine ... dar am si eu o intrebare ... sunt aceste niste folii mai speciale cumva ... adica de ce intreb si ce vreau sa intreb ... eu mi-am pus folii pe geamuri la masinuta pe care am avuto' dar vreau sa spun ca in 4 ani s-au decolorat atat de puternic incat aproape nici nu mai stiai ca sunt acolo ... ale tale sper ca nu vor pati la fel nu ?
raducu68
Neoanele ce culoare vor fi, negre?
Face
Iar incepi cu post-uri d-astea la caterinca !?
NightRider
Pt Raducu : Roz Bombon Cu picatele mov tongue.gif

Pt CMAndrei : Stiu si eu pe cineva care o patit la fel, de aceea am mers pe calitate, astea sunt Folli LLumar, nume mare in industrie, montate profesionist (nu le-am pus eu:) ) cu garantie, ar trebui sa tina...Vom vedea smile.gif
premiumfaraplumb
Foarte frumoasa masina ti-ai facut. Imi place. Acum..... e diesel. Poti sa o alergi nu zic nu, chiar frumusel, dar ai grija ca pe la 70.000km o sa iti faca probleme turbina si nu o sa mai traga. Am un prieten si-a luat o masina cu motor vw 100cp second hand, masina a fost alergata, rupta, acum nu stie ce sa ii mai faca ca nu accelereaza peste 90km cu pedala la podea. nu o alerga, nu merita, decat daca vrei sa o dai in 1an.
eddie33
Motorul de 1,5 DCI de 80 c.p. il am si eu si stiu ca are intercooler,consumul e supermic,fuge peste 180km/h.Cred ca mai bine asteptai pe comanda unul de 100c.p. daca vroiai mai puternic....
NightRider
Si eu ma gandeam la varianta de 100 cp insa asta se traducea in mult mai mult timp fara masina asa ca... folosim ce avem smile.gif Oricum sunt multumit de performante (i-am dat si eu 175 pe loc drept, iar pe panta 210 si mai mergea insa n-am vrut sa risc mai mult biggrin.gif ) , iar recent am gasit o oferta de chip tuning de la aspad care ar trebui sa aduca performantele la 107 cp si 225 nm cuplu, ramane de vazut daca se va materializa...Acum ma gandesc la un bodykit, deci performanta va mai trebui sa astepte, dar mi-ar place niste pareri din propie experienta vizavi de chip tuning daca si-a pus cineva.

Oricum multumesc pt reply-uri si Sarbatori Fericite!
Face
Mi-am pus eu pe 1,4 16v si rezultatele sunt bunicele (avand in vedere ca e un motor aspirat). Eu i-am facut direct stage2 asa ca nu m-am mai gandit la consum biggrin.gif. Nu am fost inca la dyno pentru ca astept sa fac si admisia si evacuarea. In mod normal motorul meu ar trebui sa fie undeva pe la 110cp
cmandrei
Am si eu o intrebare ... motorul fizic nu sufera de nimic odata cu modificarile aduse ... gen crestere putere destul de semnificativa cred eu ?
Mersi,
SorinN
Ce vrei/poti sa faci la admisie? si cei 110 cai inteleg ca nu sunt masurati in nici un fel, nu? Eu am inteles ca la un motor aspirat, un chip nu da mai mult de 10% din puterea motorului. Mai ai si alte modificari de presupui ca ai 110?
Face
FILTRU DE AER cu ADMISIE DIRECTA !!! iti zice ceva !?

De acord, la un motor aspirat un chip da aprox 10% din puterea motorului dar
10% * 98 = 9.8 si 98+9.8=107,8.
mda, greseala mea

Si daca am zis ca NU am fost INCA la dyno asta inseamna ca nu au fost masurati nu ?
Face
QUOTE(cmandrei @ Apr 27 2005, 04:04 PM)
Am si eu o intrebare ... motorul fizic nu sufera de nimic odata cu modificarile aduse ... gen crestere putere destul de semnificativa cred eu ?
Mersi,

Modificarile de pana acum se rezuma la Flash si nici asta nu e dus la limita.
De suferit motorul nu sufera mai deloc pentru ca nu o duc chiar in fiecare zi la 7000rpm si revizia va fi facuta la 7500km.
SorinN
Mi se pare mie sau te-ai rastit? Ma rog... au fost doar niste intrebari, nu am insinuat nimic. Sunt foarte curios de rezultatul dyno. Am auzit de o Solenza cu chip tuning, FILTRU DE AER CU ADMISIE DIRECTA si evacuare Borla care la dyno a reiesit ca are.... 75 CP deci cu toate modificarile a castigat.... o impresie mai buna despre masina lui... dar ma rog, bafta la tuning.
Face
De rastit in nici un caz nu m-am rastit ca doar nu vorbesc cu tastatura (sau cu monitoru)
Cat despre Solenza ... ce pot sa zic, asta e ... cand o sa ma duc la dyno o sa te chem sa vii cu mine sa vezi cu ochii tai ca e o diferenta (cea pe care o simt eu in pedala)
SorinN
Banuiesc ca totusi stiai ca atunci cand scrii cu majuscule "te cam rastesti la cineva"... Face, nu e nevoie sa vin cu tine la dyno. Imi place masina ta (ti-am vazut-o pe Baneasa) si imi place tuningul in general. Problema este alta... cel putin in Romania, ca sa fii sigur ca cei care iti chipuiesc, flash-uiesc masina au facut intr-adevar ceva, ar trebui sa faci un dyno inainte si unul dupa.
Scuze moderatorilor pentru offtopic.
ess1902
Nu stiu daca nu e putin offtopic, dar vreau sa va intreb ceva:am citit pe un alt forum cum ca exista 2 modalitati diferite de verificare a puterii unui motor..si anume la volanta si dyno.Se pare ca unii constructori (in general germani) folosesc pt a determina datele tehnice ale masinii exclusiv masurarea puterii la volanta pe cind altii..si aici se include si renault o dolosesc a 2-a metoda.Stie cineva mai mult legat de subiect?Chestia asta duce (in cazul in care e adevarata) la o intelegere proasta a performantelor masinii la citirea datelor tehnice.Din cite am inteles ,in general pierderile de putere in transmisie ar fi de 5 - 10 cp la fwd si pana la 20 cp la rwd.(daca e adevarat, poate asa se explica faza cu solenza..masurata in fabrica 75 cp la volanta si in urma modificarilor tot 75 cp la dyno)
oache81
Cred ca toti constructori dau puterea la volanta.Oricum este normal sa aiba mai putin la roti si pierderile sunt de 10 la suta cel putin.In plus desi BMW are tractiune spate (ma rog se zice de fapt propulsie) cred ca e una din masinile cu cele mai mici pierderi.
oache81
Eu de la 75CP la motor am ajuns la 87.1 la roti cu chip + evacuare + filtru.Ideea este ca sa zicem am luat si eu 8 CP din chip vreo 5 CP din scoaterea catalizatorului si restul pana la a acoperi pierderile sincer nu stiu de unde i-am scos probabil conteaza si filtrul si evacuarea mai mult decat ma asteptam eu.Poti avea mai mult de 110 sau mai putin depinde,adica te poti trezi ca ai tot 98 cand o duci pe tester dar la roti nu la motor.De crescut sigur creste de la chip aici ma refer la timpi pe 0-100,400 de metri,viteza maxima.Oricum mie cea mai mare crestere mi s-a parut cea data de evacuare pentru ca masina are un raspuns mult mai bun la apasarea pedalei.
ess1902
motorul stock la tine e 1.6 8v??? adica cel de pe megane1 (primul model,fabr din 96 -- se cheama 1.6e???)....eu credeam ca acel motor are 90cp (nu stiu daca e acelasi cu cel de pe logan 1.6)..dar oricum 75cp?
oache81
Da are 75Cp stock.
http://www.globalcar.com/datasheet/Renault...Megane1.6RT.htm
Am cautat si eu mult pana am gasit exact a trebuit sa caut dupa seria motorului ca in talon nu scrie decat K7M si sunt vreo 3 de 1.6 unu e al meu 720,ala de 90CP e 702 si ala de pe Logan e 710.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.