Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Preturi pentru piese(consumabile) megane1
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane
bogdan20
Scrieti aici va rog preturi pentru piese la megan 1 si eventual alte locuri de unde pot fi procurate inafara de reprezentante.Ma intereseaza in principal preturi la consumabile si piese ce privesc trenul de rulare(pivoti, bucse, amotizoare).Enentual faceti si o comparatie daca vreti cu piesele de la megan2 sau clio.
Mersi.
cool.gif
dcsiki
Uite un pret:
proiector stanga fata in bara megane classic
Romania - Reprezentanta Renault 350 RON (aprox. 100 euro)
Turcia - reprezentanta renault - 36 Euro

Trageti si voi o concluze dupa asta......
Produsul este Valeo - deci nu este facut in turcia
flotl
Ai cumva detalii de contact la un dealer din Turcia?
trufasel
Megan 1-2000 diesel

Preturi magazin autonet- e pe la Aurel Vlaicu
pivot 90 RON
cap de bara 70 RON
dcsiki
Nu am adresa nici unui dealer, am fost in concediu la Bodrum si pe drum am luat o pietricica in proiectorul dinbara ( era spart geamul ) si stiind cat costa in romania am intrat la un service cu sigla Renault si am intrebat ..........daca mi-l schimbau mai dadeam inca 9 euro.
Oricum eram in concediu si proiectorul spart asa ca am preferat sa-l schimb eu in curte la socrii si am baut si niste beri de banii aia.

Alte preturi din Romania :
filtru de aer pentru 1,9dTi de la 25-55 RON ...........eu l-am luat pe ceal cu 25 -este italian si la drumurile noastre mai bine il chimb la 15 k km.
filtru de motorina era 55 RON la Paneuro - mai caut si in alta parte sa vad cat este.
ktmbull
Cel mai bun pret pentru o bobina la Megane 1 unde gasesc?

La Ipso Otopeni 4.100.000 cu tot cu schimbat.

Nu gasesc mai ieftin?
ktmbull
Nu stie nimeni?
Dan Boala
3.880.000 cu tot cu manopera, azi la Cobalcescu, dupa cum am avut trista ocazie sa constat pe pielea mea ...
V A L I
3.500.000 bobina inductie - fara manopera in BV.

Am si eu o intrebare Dan.. ce motor ai..si de ce s-a defectat bobina aia , cum ti-ai dat seama?
I-am intrebat pe cei din Bv de la service si mi-au zis ca la modelul meu 2001 , 1.6 16v , nu se defecteaza , ca numai la cele mai vechi care au Sagem?? sau asa ceva...
Dan Boala
pt Vali :
Megane Classic Sedane 1.6 16v august 2003. Bobina a crapat din senin, pur si simplu, cand ma intorceam de la munte week-end-ul acesta. La un moment dat cand acceleram intr-a 5-a, am simtit cum vibreaza masina ( se simtea foarte tare in schimbator ) si cum pierde din putere. Aceeasi manifestare in sarcina in toate vitezele, dar parca la turatie mai mare de 3000 rpm se mai atenua. La relanti motorul sta in 700 rpm dar vibreaza foarte puternic. Plus zgomotul specific de mers in 3 cilindri ( gen motoreta ). Ca sa nu mai spun de consum, care a crescut foarte tare ( noroc ca nu eram foarte departe de Bucuresti ); de ex ieri dimineata pana cand am ajuns la service, cam 10km, computerul de bord mi-a indicat 20l/100km. Nice, huh ? Identificare cilidrului care nu functioneaza este simpla, se scot pe rand mufele de comanda de la injectoare ( se vad in partea de fata 4 perechi de fire care duc spre rampa de injectie ), la cel care nu functioneaza nu se va intampla nimic pe cand la restul o sa moara motorul.
Eu stiu de mult timp de buba asta la M1 si sperasem pana acum la 29.000m ca am scapat. Se pare ca nu ... Bobinele de pe masina mea sant Sagem si este mai noua decat a ta. Mecanicul de la Cobalcescu mi-a spus ca mai exista ( sau existau ) bobine japoneze Denso care tin mai mult decat astea frantuzesti. Sant curios cam cat costa o bobina la un furnizor de piese auto, nu la reprezentantele Renaul, cred ca ar merita sa-mi iau una de rezerva ca sa nu raman pe drum.
V A L I
Mersi pentru raspuns Dane. Am verificat la mine si se pare ca functioneaza toate , desi se simte o vibratie la relanti a masinii si a schimbatorului de viteze...poate asa e normal . 20 l/100 consum mediu??..huh

450.000 ROL- Filtru benzina
350.000 ROL-Filtu aer
250.000 ROL-Filtru ulei
1.600.000 ROL- Ulei Elf Excellium 5w40 full syntetic
ktmbull
Vibratia aia la relanti o au toate(megane 1). Stai linistit ca nu ai ce sa-i faci.
Pentru mine a fost o adevarata bucurie sa constat ca Megane 2 nu mai are acea vibratie.
Dan Boala
Vali: cu placere! Dupa cum a spus si tmbull, vibratia aia e din seria "asa face toate". Vibratia de care spun eu e foarte nasoala, nu vibreaza si se "balangane" tot motorul si schimbatorul face o cursa de +/- 1.5-2 cm. Si consumul chiar asa a fost, vedeam pe indicator cum scade. in 10km a scazut cu jumatate de gradatie, imi era frica ca nu o sa ajung in service. Vreau sa spun ca stateam la semafoare cu motorul oprit ....
ktmbull: mdah, dar fata de M2, M1 e mic copil ... Tu o sa ai parte de alte belele, pe langa cele deja stiute cu senzorul TDC sau cu bobinele de inductie. Eu iti urez sa ai noroc, poate scapi fara de aceste bucurii.
ktmbull
Am vazut ca are si asta bubele ei. Asta-i viata daca aveam bani de una mai buna imi luam fara sa stau pe ganduri.
dcsiki
La masina de serviciu un megane break 1,6/16v din 1999 s-au bulit toate in decurs de 60 k km si de atunci nu s-a mai stricat nici una si are acum 175k km . La cea de a doua - megane break 1,6/16v din 2001 inca nu s-a bulit nici una si are 100k km.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.