Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cheie-Contact-Motor...dar palpaie ledul rosu bord
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Pages: 1, 2, 3, 4
cmandrei
Uite asta am patiti ... inca nu am fost la service ... bag cheia, invart putin sa astept sa se stinga beculetele si ce sa vezi ? becul rosu central palpaie si masina logic nu porneste. Nu-i nicim, opresc si incerc din nou. Idem.



Scot cheia o sucesc ... ce sa vezi ? acum merge ... ciudata treaba.



Are cineva vreo idee ?



P.S. am doua chei stiu :-) dar as vrea sa mearga ambele tot timpul.
VladSoare
Nu ti-a recunoscut cheia. S-ar putea sa fi fost doar o interferenta intimplatoare si sa nu se repete.

Daca problema se mentine, numai servisul se poate ajuta.



Dar deocamdata mai urmareste-o. E posibil sa fi fost doar o intimplare.
cmandrei
Oricum a fost o intamplare putin cam nasoala asa pentru mine ... pai si daca Doamne fereste e ceva cu cheia o pot rescrie sau ma pun sa platesc un contact nou si incuietori la usi si toate alea ?
VladSoare
Depinde unde e problema. Daca e la imobilizator, se schimba doar ala si se programeaza sa accepte cheile tale. Daca e de la cheie, iti comanda o cheie cu aceiasi dinti (pentru ca forma dintilor este codificata, daca te uiti in cartea de service, ar trebui sa ai acolo un cod de cheie alaturi de codul radioului) si apoi se reprogrameaza imobilizatorul sa accepte noua cheie.

Nu va fi nevoie sa schimbi contactul si incuietorile.



Dar e posibil sa fi fost numai o interferenta trecatoare; mai urmareste-o.
cmandrei
Huh mersi ... parca m-am mai linistit putin ... exista acel cod de care vorbesti tu in carte ... nasol e ca masina nu mai este in garantie ... dar poate ca o cheie nu costa asa de mult totusi.



Mai urmaresc sa vedem ce se mai intampla ... sper sa fi fost ceva intamplator pana la urma.
claus
e ciudata problema ta, andrei..

am un prieten care are o problema asemanatoare (daca nu putin mai grava..) la o supernova.. cand ii porneste cu o cheie.. cand nu,.. si clipoceste becul in bord, si nu vrea sa plece decat daca nu pune cealalta cheie....
cmandrei
asta mi s-a intamplat si mie la un moment dat ... numai cu a doua cum ar fi a mai pornit cu prima clipocea becul ... dar a doua zi a mers si cu cealalta sau cum am spus mai sus daca o pun invers
adyt
Invarte electromotorul? Mai e o chestie, cand nu recunoaste cheia, ledul clipoceste ca disperatul, mult mai des decat inainte...Eu am patit-o si era de la alarma (o pocnitoare) Nici nu mai invartea, clipea ledul super-des, si cel mai tare, au inceput usile sa se incuie singure (noroc ca aveam geamul deschis)
cmandrei
Daca invart cheia motorul se invarte ok doar ca nu porneste, precis nu ii da benzina ca pompa nu primeste curent ... eu asa cred.

Becul clipoceste ... nu stiu cat de repede ar trebui sa o faca sa cat de repede nu ar trebui ... cert este ca clipeste :-)

Nu stiu daca este de la alarma ... nu am avut probleme cu ea pana acum ...
McVic
Daca motorul invarte atunci nu este de la antidemaraj. Problema e alta
cmandrei
Motorul invarte nu e nici o problema dar nu porneste ... asta nu inseamna ca blocarea s-a facut pe pompa de benzina ? un amic are un passat din 93' la care asa se face blocarea, bagi cheia totul ok motorul se invarte dar nu merge pompa si deci nu porneste masina ... nu poate fi asa si la mine ?

La ce alta problema te gandesti ?
McVic
La reno antidemarajul se afla pe UCH. E electronic, nu invarte nimic.
cmandrei
Ce este UCH ?

La Clio-ul meu am inteles ca nu exista computer de bord ...
McVic
UCH este calculatorul ce controleaza ce e in interior: Antidemaraj(citit cheie), avarie, semnalizare(eu am schimbat un UCH sad.gif si nici eu nu am calculator de bord), clima....
cmandrei
Urata treaba ... cat costa un UCH din acesta si cum imi pot da seama exact daca este din cauza lui sau nu ? sau numai cei de la srvice pot spune acest lucru ?
McVic
Cand am schimbat eu(acum cam 2 luni) a fost 8 milioane cand am comandat dar in 2 saptamani(cat dureaza comanda) a ajuns cu 14 la service. Dupa un pic de scandal a ramas la 8, pt ca nu era vina mea ca intre timp s-a schimbat, eu am facturat 8 mil.

Numai cei de la service iti pot spune daca e de la UCH.
cmandrei
Pe langa faptul ca m-ai stresat si mi-ai stricat ziua :-) ... mai am o ultima intrebare ... tie cum ti s-a intamplat ? a picat asa dintr-o data sau a avut momente de "ezitare" si porma a picat ? sau ai schimbat piesa inainte de moarte ?
McVic
Era un topic mai vechi dar vad ca a disparut.

Aveam semnalizarea blocata pe stanga rolleyes.gif indiferent unde voiam sa semnalizez sau daca nu voiam. Asa ca a trebuit 2 saptamani sa merg cu avariile.

Defectul s-a produs treptat, mai semnaliza mai se oprea.....si tot asa pana a decedat de tot.
cmandrei
Multumesc mult pentru raspunsuri.
premiumfaraplumb
Cand mi-au dat masina mi-au zis sa nu cumva sa pierd cheile. Pt ca au in ele un cip si daca cipul nu este bun hotu poa sa vina sa-si probeze setul de chei ca nu o sa reuseasca niciodata.

Deci mai mult ca sigur problema ta e la cheie, ai scapat-o recent? ai dat cu ea de pamant? incearca cu cheia de rezerva, daca o ia din prima inseamna ca tre sa te duci cu cheia la ei, poate o rezolva gratis daca esti in garantie ii zici ca n-ai scapat-o ca e de la ei.

Noroc
cmandrei
In garantie nu mai sunt demult.

De scapat pe jos ... nu-mi aduc aminte :-)

Cu "cheia 2" functioneaza si nu am patit asa ceva niciodata (de cate ori am incercat a mers asta era ideea).
kibagami
Referitor la antidemarajul la bicorp si symbol sunt foarte diferite :
bicorpul are UCH primele symboluri au cutie decodoare
La symbolul tau problema este cheia decodoare ,daca mergi la renault ei iti aduc capul de cheie (partea neagra sau telecomanda daca ai telecomanda ) dar dureaza aprox trei saptamani si te costa aproape 4000000 lei o cheie iar daca cumperi de la dacia un set complect (doua telecomenzi si cutie decodoare ) costa aprox 3000000 lei .
In oricare dintre cazuri oricum trebuie sa mergi la service sa iti sincronizeze cheia .
cmandrei
Mersi de raspuns.

Sincer de cand am scris topic-ul nu a mai facut smile.gif asta e bine pentru mine.

Cheia nu are telecomanda in partea neagra ... singura este de la alarma care este pusa ulterior.
kibagami
Daca nu are telecomanda e posibil sa vie mai ieftina ni stiu cu cat dar e posibil.
Din cate stiu eu cheile fara telecomanda se strica mai rar decat cele cu telecomanda.
cmandrei
Am mai observat ceva ... cand e cald afara asa si in mediu nu face ... dar la rece a mai facut odata ... are cineva vreo alta idee ?
R19/16v
@premiumfaraplumb
Io le-am spalat p-amandoua, la gramada cu telecomenzile de la alarma smile.gif (ramasesera in buzunat la blugi) si merg toate 4 la fel de bine si acum ca inainte smile.gif)
eddie33
Mie cand mi-a predat masina,tipul de acolo mi-a spus sa am grija de chei,mai ales sa nu le pierd sau sa le scap in apa,ca aleluia !Mi-a spus ca sunt scumpe,numai vreo 200 de euro bucata !
premiumfaraplumb
mie mi-a zis ca ma costa 2 milioane cheia , aia neagra cu un buton de inchidere centralizata.
la auto marcus imediat dupa cora pantelimon
imagecam
Exact asta am patit si eu, ieri. Cu nici una din chei, becul rosu nu se mai stinge dupa ce pun contact, dimpotriva parca palpaie mai des si in consecinta motorul nu porneste. Electromotorul invarte dar nu vine scanteie. Partea interesanta e ca incidentul s-a produs fara vre-un semn prevestitor. Pina acum a pornit fara probleme de fiecare data.
Ciudat e ca acum nu mai merg nici stergatoarele.
Pe luni m-am programat la service...
cmandrei
Nasol moment ... eu nu le-am facut nimic ... si inca merg ... foarte rar mai face figuri dar dupa 2 3 incercari porneste ... sa ne spui si noua ce si cum daca rezolvi la service ... bafta sper sa nu te coste prea mult

P.S. poti sa ii spui vreo doua trei de duh poate o ia ... dar nu stiu sa iti spun cat o sa mai tina ...
imagecam
Am incercat toate variantele...nu merge.
Maine sint programat la reprezentanta. Vineri am avut o discutie preliminara cu electronistul care a spus , in prima faza, ca "asta nu e o problema". Cind a aflat ca nu merg nici stergatoarele s-a schimbat la fatza si a spus ca problema poate fi mult mai grava, in sensul ca poate fi un scurt in modulul de imobilizare, care controleaza si stergatoarele + geamul din st... ciudat. Omul e fan convins si spunea ca modulul e Siemens ( facut de nemti) si ca se defecteaza foarte des, de unde si un deficit de imagine pt masinile frantuzesti:)
Lasand gluma la o parte, schimbarea ar costa cca 32 mil...sad.gif(((
Partea buna, daca mai pot sa spun asa, e ca am gasit la Buc aceeasi piesa la 10 mil, la care s-ar adauga manopera. Problema e ca dureaza f mult onorarea comenzii in conditiile in care vin si Sarbatorile...
Noroc ca am cu ce sa circul..
Va mai tin la curent...
Laurentziu83
Ati incercat sa schimbati bateria de la cheie? Ca are si aia o durata de utilizare saraca. Si mai mult de 10 lei nu costa. Ca sa ajungeti la baterie se scoate cheia de pe breloc se tine de partea cu metalul iar cea cu ledul se impinge in sus. Ar trebui sa mearga destul de greu.
user posted image
imagecam
Merci pt sugestie dar nu are nici o legatura...
Bateria e pt telecomanda nu pt alimentarea chip-ului din cheie.
Laurentziu83
Incearca totusi sa schimbi bateria. sau eventual sa "gadili" partea electronica din cheie. Poate sa fie vreun contact imperfect.
octav_
O problema similara a avut-o un prieten la Solenza. Problema a fost de la cheie, se demagnetizase din cauza ca a tinut-o langa telefonul mobil, cred.
dya
ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif cum adik se demagnetizase ca o tinuse langa tel mobil?!?!?
si io mai bag tel in buzunaru' cu cheia de la masina.. ce-i drept rar.. dar??? ph34r.gif
Solon
Misca bateria aia din cheie.Zgandare-o nitel!Am patit si eu cu cartela si si-a revenit.O singura data a facut!
octav_
Nu stiu sigur daca de la telefonul se demagnetizase, insa din cauza aceasta nu putea porni masina. Il voi intreba cum a rezolvat problema...
eddie33
Eu am avut prilejul sa mai incerc un...by Renault... daca mai porneste dupa ce i s-a spalat la masina...cheia ! Am deschis-o,am uscat-o cu pheon-ul,am curatat-o si am schimbat bateria.Nu mai functiona inchiderea centralizata si alarma din cheie.A sunat alarma pana am pus cheia in contact si....bruuummm !A PORNIT !
cbalmus
@imagecam

Salut,
Daca nu-ti mai merge pornirea cu nici o cheie, verifica panoul de ... sigurante. Daca ai una arsa, din cele care alimenteaza circuitul anti-furt sau bordul, nu-ti mai pleaca masina. Asa am banuit si eu cheia, dar nu era de la ea.

Oricum, cu grija poti sa desfaci cheia, si sa te uiti cu atentie ce e inauntru.
Pe modelul meu este doar o simpla bara de ferita... nimic electronic.

Deci: iti porneste cu vre-o cheie?

Constantin
imagecam
Va dati seama ca am incercat toate variantele. Toate sigurantele din panoul interior+ exterior. No way
Cei de la Renault n-au reusit sa puna deocamdata, un diagnostic...sad.gif
O iopteza: "un scurt in modulul de imobilizare"
imagecam
HUH, s-a rezolvat nesperat de ieftin (2,85 mil). A fost un scurt generat de stergatoare. Modulul de imobilizare e comun...
google
Chiar ca ai scapat ieftin avand in vedere ca-i Coupe Cabrio si astia fac preturile dupa valoarea initiala a masinii.
hebron
Ieftin????? blink.gif
imagecam
In conditiile in care la prima strigare au zis:
-"Daca trebuie schimbat modulul, e cam scump... Vasile, cit a costat la Doamna aia cu Megane-ul, ultima data?
-Vasile: 32 milioane cu tot cu manopera...smile.gif"
Dupa ce m-am interesat la Bucuresti si le-am spus ca pot lua cu 9 mil, s-au mai inmuiat si au zis ca au fost cazuri in care s-a si reparat... lucru confirmat.
Ca fapt divers, pe deviz au trecut: "inlocuit baterie (desi au incarcat-o doar:) ) si schimbat cablaj motor dr".
adyt
Salut,

Dupa 1.5 ani fara brobleme, iaca una asemanatoare cu cea din topic...(si nu prea)
-bag cheia si nu porneste
-led-ul de al imobilizator, ba clipoceste des, ba ramane aprins. Oricum, rezultatul e acelasi-> nu porneste.
-nu invarte electro-motorul
-siguranta cred ca e cea cu o cheie desenata. Pare in regula. Parte marfa e ca si cu siguranta scoasa, ledul de la imobiliztor tot clipoceste...
-restul porcariilor par sa functioneze (stergatoare, faruri, inchidere, aeroterma, etc)
-cand luam contactul, se auzea un clack sub volan (ca de circuit inchis/deschis)...Acum nu se mai aude.
-la motor. Se aude in dreptul computerului un sunet bizar...tiuituri gen conectare pe modem dial-up.

Am citit pe aici...Acuma:
-Mai e ceva de verificat care imi scapa?
-O cheie am pierdut-o...Mai am decat una, care nu merge. Super-tare.
-Unde ati gasit UCH la 9 mil? E nou?
-Cheia la Serus e 3.5 mil, fara re-pregramare. Sa comand o cheie? Daca e UCH-ul, cele 2 oare pot fi reprogramate sa mearga cu UCH-ul nou?

PS>Dupa ce ca mai mult a stat decat a mers, acuma mai face si figuri...Am facut cu Focus-ul 30km in 6 luni si n-a zis nici hau...





cmandrei
Pai ledul acela de care spui tu trebuie sa se stinga ca masina sa poata porni ... daca ramane aprins sau clipoceste nu merge (asa e si la mine) ... si e din cheie precis pentru ca daca folosesc cheia 2 merge ok de fiecare data ...

vezi la tine sa nu fie din butuc ... desi daca e asa trebuie schimbat tot ce inseamna butuc pe masina din cate stiu eu ... nasol ...
google
Nu neaparat. Atat timp cat cheia se invarte inseamna ca partea mecanica a butucului merge si daca are probleme la partea electrica (contacte) astea se schimba separat si nu e nevoie sa schimbe tot setul de broaste sau sa mearga cu 2 chei.
Dar primul lucru ar trebui sa schimbi totusi bateria din cheie, chiar daca nu ai folosit-o zi de zi se poate descarca si stand.
hellcat
Si eu inclin sa cred ca problema e din cheie. Bine ar fi sa scapi doar cu cheia, ca asta-i ieftina in comparatie cu un UCH ars.
Oricum, e o problema cu care nu poti ocoli un service Renault.
SorinN
QUOTE(google @ Mar 30 2006, 07:28 PM)
Dar primul lucru ar trebui sa schimbi totusi bateria din cheie, chiar daca nu ai folosit-o zi de zi se poate descarca si stand.
*


Bateria din cheie nu are nici o legatura cu pornirea, nici cu chip-ul din cheie ci doar cu butonul de la inchiderea centralizata. Revenind la problema lui Adyt, am avut si eu problema asta dupa ce am scapat cheia de la et.6 si s-a cam spart carcasa cheii. La fel facea si la mine ledul iar problema era ca nu mai facea contact bine chip-ul cu partea de metal a cheii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.