Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Manifest anti Nissan
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Forum Nissan
Pages: 1, 2, 3, 4
AlexV
Oameni buni. Ajutati si alti oameni sa nu se parleasca.
Daca credeti ca aveti probleme cu renoul, inca nu ati fost la nissan.

astia sunt in stare sa vanda masina si fara prezoane la roti, daca e.

pe scurt nissanul x-trail diesel pe care il avem in dotare nu vrea sub nici o forma sa mearga si la -15 grade, pe motiv ca nu are preincalzitor de motorina. nu vor sa ne monteze unu pe bani lor deoarece acuza motorina, in speta omw alpine. in plus, nissanul imi poate monta un preincalzitor pe bani mei , dar reno romania nu mai recunoaste garantia masinii.

raspunsul e clar. nu merge la -15 grade, asta este.

pe langa aceasta problema, sa nu cumva sa trebuiasca sa schimbati ceva la masina.
daca trebuie sa faceti ceva pe casco lucrurile merg in felul urmator:
- faci constatare la masina si te duci personal la service sa duci actele.
- astepti o saptamana sa se faca o evaluare si un deviz al reparatiei.
- te duci personal si iei actele de la nissan, mergi la casco si ceri sa se plateasca 50% avans la reparatie.
- astepti 15 zile pana plateste asiguratorul
- cand se plateste, se comanda si piesele
- astepti intre 3 si 4 saptamani sa vina piesele
- astepti sa se si repare masina
- si daca o sa am noroc nu trebuie sa astept inca 15 zile pana plateste si restu de 50% asiguratorul, si apoi sa pot ridica masina de la service.

adica 2 luni de zile oficial nu ai masina. neoficial poti sa stai si mai mult ca nu e o problema.

apoi vin preturile.
o janta de 16" costa 700 de euro, o aparatoare de noroi costa 86 de euro. un bandou de usa este 140 de euro.

si tot asa.

daca cineva vrea sa isi ia nissan sa intrebe inainte daca poate sa foloseasca masina in romania sau trebuie sa se mute mai la ecuator, unde oricum nu face fata ac-ul.

QUOTE
Si a mai venit o problema:

De curand am schimbat la Nissan Xtrail, Intercooler-ul care era spart, ECM (habar nu am ce e asta), senzorul de presiune (probabil tot la intercooler) si rulmentii la rotile spate. Masina are doar 25.000Km. Toate au fost schimbate pe garantie.

Cand eram la service, era cineva cu aceeasi problema, dar era o revenire, adica schimba doar inercoolerul pentru a doua oara si ii spuneau ca acum nu se mai schimba si ECM-ul.

Oare e normal sa schimbi rulmenti la 25.000 km la o masina care pretinde ca e solida, fiabila si din cand in cand ai putea sa mergi si prin Bucuresti cu ea, nu numai pe autostrazi in Germania?

De intercooler nici nu mai intreb.

later edit:
http://www.forum-auto.com/sqlforum/section...et232530-35.htm
electriczbif
Dada, m-am intalnit si eu in toamna cu un prieten prin service-ul reunit reno-nissan, care umbla cu ochii bulbucati cu o factura de 18 milioane care reprezenta schimbarea unui set de placute de frana la un x-trail. Acuma nu stiu exact daca pe o singura punte sau pe ambele, si nici cate sute de mii de kilometri l-au tinut precedentele...
AlexV
pai un set de placute inseamna 4 adica doar pe o punte. si prea mult nu cred ca l-au tinut ca frane foarte bune masina nu are.



18 milioane. :oops:



cumpara cineva un xtrail??? :oops:
VladSoare
Imi pare rau sa aud asta, pentru ca vreau si eu un 4x4 diesel, iar xTrail-ul ar fi fost pe lista.

Dar zi-mi o chestie, ca n-am gasit nicaieri informatia asta: transmisia integrala cum e facuta? E mecanica? Poti sa comuti intre 4x4 si 4x2? Sau poti macar sa blochezi diferentialele cind ai tu chef?

Ca daca are din ala cu viscocuplu (sau electronic) care se blocheaza cind crede el de cuviinta, atunci nu ma mai intereseaza.



PS: sa dai 18 milioane pe schimbul de placute mi se pare o mare greseala. Placutele le cumperi de la Augsburg (pe mine m-au costat vreo 6 milioane la Scorpio fata+spate, cam 4 fata si 2 spate) si le schimbi singur in fata casei, ca nu e mare filozofie. wink.gif



Edit: ba nu, am gresit. Cam 4,5 au fost cu totul. 2,5 fata si 2 spate.

Le-am incurcat: alea 6 milioane ar fi fost discurile, nu placutele.
VladSoare
Apropos: preincalzitorul de motorina nu trebuie sa fie obligatoriu la temperaturile noastre. Sint enspe mii de dieseluri in Romania care pornesc la -20 de grade fara preincalzitor, numai cu bujii incandescente si atit. Esti sigur ca nu e altceva in neregula?

Nu are tot un dCi de la Renault?
MBZ
si mie mi se pare neverosimil ca un dCi renault care montat pe orice renault care are motorizare 2.2 sa porneasca bine mersi iar pe un x-trail sa nu mai porneasca...

ceva este neregula la soft sau este o alta problema electronica sau mecanica..
AlexV
oameni buni. poate sa aiba motorul si mama lor de buji, daca nu ajunge motorina in cilindri, nu???? daca torni apa calda pe filtru si il incalzesti bine de tot, masina merge bine. daca apuca filtrul sa se raceasca.... bye.
MBZ
man, am inteles ce se intampla... dar la noi nu exista acest inconvenient si nu cred ca megane are preincalzitor de motorina...

Daca asta este problema constructiva, trebuiesc actionati in instanta daca nu o remediaza reprezentantul fabricantului si facut ceva valuri. Toata lumea care se gendeste la un 4x4 X-Trail o sa stea p ganduri cand va auzi de asta, si PAPAAAAA vanzari la acest model.
AlexV
si la patrol e aceeasi treaba. o fi filtrul mai fin, cine stie, ca mare filozofie in filtrul ala nu e. treaba e simpla, preincalzitorul rezolva problema, dar cu ei nu se poate discuta. bani pe masina i-au luat, ce ii mai doare. ce ii doare pe ei ca nu ai masina 2-3 luni. ei vor banii.
dorin
Imi pare rau sa aud asta Alex, ai incercat sa-i ameninti cu OPC-ul ? cu vre-o scrisoare la ziare ?

Ideea ar fi ca tu ai cumparat o masina care este in garantie si care nu porneste. NU e problema ta de ce . Punct. Ei au obligatia sa o faca sa mearga. Tu le pui cheile in brate si astepti confortabil cu cafeaua in mana (pe care ei trebuie sa ti-o ofere) ca masina sa-ti fie adusa in stare de functionare.

Stiu ca pare desprins din filmele SF, dar daca nu fac asta trebuie sa-i ameninti cu tot ce se poate. Incearca o reclamatie la OPC
madalina
Nissanul meu (Pick-up Navarra Plus) a pornit fara probleme toata iarna, indiferent de temperatura exterioara si a fost alergat toata iarna pe camp, prin zapada, noroi si masina s-a comportat exceptional. Singura problema au fost cauciucurile.



Am vrut si eu niste accesorii la el, dar mi-au recomandat alte firme sa nu iau originale ca sunt mult prea scumpe. Adresse s recomandari mi-au dat cei de la Badsi.



Iar de manopera nu va mirati: la o mazda 626 o revizie+placute+schimbat un bec de proiector am platit 25.000.000 lei.
AlexV
madalina nu ai precizat daca masina este diesel si daca ai fost cu ea pe la brasov - buzau cand au fost temperaturile alea scazute.
madalina
Nissan Pick-up are num,ai motorizare disel. Motorul 2.5 turbo diesel. Nu am fost la Buzau, dar am fost la Calarasi si am mers cu el si in toiul noptii la temperaturi de -17, -20, -22 de grade (cele indicate de masina).





Masina mea e de munca si am plecat cu ea in toiul noptii pe camp, a ramas zapada pe dedesupt, s-a udat, a inghetat apa pe dedesupt, fara nici cea mai mica problema.



Masina are acum 6000 de kilometrii si e cumparata in jur de 25 noiembrie, nu mai stiu exact data.
AlexV
nu pot sa iti urez decat sa iti mearga masina bine si sa nu ai vreun incident cu ea.



dar 2.5 nu e acelasi lucru cu 2.2dci. eu doar acest motor il am. plus de asta am aflat de mai multi utilizatori de xtrail care au aceeasi problema. o sa fac tot posibilul sa iasa scandal mare cu astia.
cmandrei
25 milioane mi se pare mult prea mult pentru ceea ce au facut ... numai la mercedes M class am mai auzit ca revizia era acum 1,5 ani cam 20.000.00 ... stiu de la servici
madalina
Marcile Tiriac Auto au aceeasi manopera indiferent ca e vorba de Ford sau Jaguar.
cmandrei
Asta nu am stiut ... mersi de info.
alx
Any news, Alex? Ca vine iarna...
AlexV
absolut nici o noutate. nimeni nu vrea sa mai auda de acesta masina. nu intereseaza pe nimeni ca nu merge la -15 grade C.
chiar nu vedem nici o rezolvare cu masina asta decat sa punem preincalzitorul ala de la nissan pe care renault romania totusi nu il accepta.
dorin00
Aia de la Rompetrol se laudau iarna trecuta ca vand motorina care nu precipita (nu face parafina) nici la -22 grade. Daca nici cu aia nu merge, inseamna ca alta e buba.
BAD_MF
Revizia la o bora e in jur de 35 de mil la 60 000 km, asa ca preturile de mai sus sunt ok..La octavia la 30 000 km a fost in jur de 15 mil nu mai retin exact.
alx
Alex, tu ai o noto scrisa de la reno ro prin care se mentioneaza ca preancalzitorul nu este agreat?
si cum se manifesta refuzul de a porni, da vreun mesaj pe comp de bord?
AlexV
da, am 2 note scrise trimise pe fax prin care raspunsul este orice preincalzitor duce la scoaterea masinii din garantie.
ktmbull
Cred ca singura solutie e la tribunal. Mama lor de pisoi!
flotl
Si daca montezi o alarma in alta parte decat la dealer se pierde garantia.
Nu stiu ce presupune montarea unui preincalzitor si daca poate fi facuta o comparatie intre una si cealalta.
AlexV
da, si cu alarma mi-au recomandat o firma destul de necunoscuta. au zis ca aia sunt singurii autorizati.
preincalzitorul presupune probabil inlocuirea filtrului de motorina cu unul care are o rezistenta electrica in el care se incalzeste cand pui contactul sau se pune pe furtun inainte de filtru un astfel de preincalzitor.

in esenta e o banalitate, dar daca poti sa creezi probleme clientilor ... de ce sa nu o faci.

noi in general n-am avut nici un fel de probleme cu serviceurile in general. de majoirtatea am fost multumiti, chiar daca uni sunt mai slabi ca altii. da astia de la badsi sunt sub orice critica. si e un lapte si o miere inainte sa cumperi masina, de nu iti vine sa crezi care e adevarul.
rombu
ooppss...am si eu in familie un X trail...adika a lu taikmiu...si.. merge absolut perfect..are 80.000 km deja (face 2 ani masina ) si e 2.2 diesel dar cred ca e motor nissan..nu renault..adika nu are jmekeriile aleA de becuri pe ea...
ce-i dreptt iarna porneste ceva mai greu....si a avut o data o problema cu filtru de motorina dar dupa inlocuirea lui..e ok...si crede-ma ca se merge zi de zi cu masina asta, la drum lung, se cam da in hartoape etc..si merge perfect....numai pielea bej ...s-a cam inegrit...
AlexV
scenicul rx4 in aceleasi conditii a mers 3 ani fara nici un fel de probleme. e o masina extraordinara. nissanul nu e rau dar are aceata problema grava, care se intalneste si la patrol si la multe alte nissanuri. cat despre service, pai aici e buba mare. e jale. nu am mai cumpara nissan niciodata. dupa cum am spus, nu atat din cauza masinii cat a serviceului.
andreib
Aditiv in motorina, spray de pornire la prima pornire dimineata si sanatate. Oricum, este o mare magarie ce fac cei de la nissan.
rombu
acum am vb cu taikmiu si mi-a zs ca i-au montat cei de la badsi un preincalzitor de motorina...e un fel de bujie cu incandescentza intercalata pe furtunul de motorina care vine de la rezervor inainte de filtru...a costat 6 milioane cu tot cu manopera

de asemenea mi-a zs ca iti recomanda sa bagi aditiv la motorina de fiecare data....lui ii porneste perfect si la -30 de grade...
AlexV
traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

daca la o masina de ~ 30 de mii de euro si 3,3 ron litrul de motorina mai trebuie sa bagi si aditiv ca sa poti sa mergi cu masina intr-un oras ca bucurestiul, situat dupa paralela de 45 de grade, atunci ... ce pot sa mai zic.

nesimtirea cu care badsi monteaza acele filtre de motorina dar nu dau nici o hartie prin care se specifica ca nu pierde garantia la masina este peste masura.

aici nu e vorba de 6 milioane sau 8 cat e acum preincalzitorul. e vorba de nesimtirea si lipsa de respect fata de client. si aici intra badsi pe primul loc, nissan care nu a echipat masina corespunzator, si nu in ultimul rand renault romania pe care il doare undeva.

pana acum majoritatea posesorilor de xtrail si patrol de care am auzit si-au pus acel preincalzitor.

macar poate cei ce vor citi acest topic si sunt interesati de nissan sa fie in cunostinta de cauza cand cumpara.
rombu
?? nu mai avem garantie la masina???? genial..oricum nu stiu cata garantie avea din start!

oricum..vad ca taikmiu e kiar foarte multumit de masina...nush ce sa zik,....la aproape 80.000km...nu are nimic.....

apropo de incalzitor...nu e original nissan...e ceva..nemtzesc ...
AlexV
da, garantia mie mi-au zis ca ramane la mica intelegere ca nu imi dau nici o hartie scrisa ca mai am garantie. renault romania a zis clar ca oficial masina isi pierde garantia prin montarea acestui dispozitiv.
este interventie neautorizata si asupra motorului si asupra circuitului electric.

so daca dupa montarea acestui sistem eu ma duc cu scandal in orice problema pot ei sa ma trimita frumusel de unde am venit cu tot cu garantia pe care eu cred ca o mai am. eu cred ca da.
aviz amatorilor.

si acum inca o povestioara din service. imi umbla unu pe sub masina la o roata din spate si apare nedumerit marcel pavel si il intreaba pe unu mai sef "domle iar apare problema aia la xtrail???" la care ala ii raspunde, "a nuuu asta are altceva". n-am reusit nici pana acum sa aflu daca exita vreun defect de fabricatie de care discutau ei.
another_brick_in_the_wall
Salut,
ce pot sa zic despre motorul 2,2dCi este ca pina sa crape un piston, a mers impecabil la orice temperatura....
De la +40 in Bucuresti pina la -25-30 la lacul Colibita (mai nord-est de Bistrita) niciodata nu a facut nici o problema... Motorul este al unei masini Renault Grand Espace...

Anyway, e al 3-lea 2,2dCi care crapa in jurul valorii de 80k Km la noi la serviciu.... O chiulasa fisurata la unul, un piston topit la altul, nu stiu ce sa stricat la a treia masina, toate trei cutiile de viteze, etc, etc...
Anyway, sa vedeti la Grand Esoace greierasi, modelul cu sun-roof....

Anyway, de bunul simt cu care sintem tratati de catre Renault-Nissan Romania am mai scris....
madalina
Eu m-am inteles extraordinar de bine cu cei de la Badsi. Am avut o problema cu motorina proiasta, masina s-a oprit in mers, eram in drum spre Transfagarasean, vineri seara, am mers la Basi, ne-au schimabt filtrukl, au scos toata motorina proasta si au stat o ora si ceva dupa program pentru a ne rezolva problema.

La Xtrail am intalnit un domn caruia pur si simplu i -sa rupt o roata in mers, iar nimeni nu era surprins.
ncristi
QUOTE
Salut,
ce pot sa zic despre motorul 2,2dCi este ca pina sa crape un piston, a mers impecabil la orice temperatura....
De la +40 in Bucuresti pina la -25-30 la lacul Colibita (mai nord-est de Bistrita) niciodata nu a facut nici o problema... Motorul este al unei masini Renault Grand Espace...


Uimitor... blink.gif

Zilele trecute tocmai ma uitam cu un amic la niste masini SH (firma de SH--- se numeste LECAR si este la intrarea in Ploiesti dinspre DN1) printre care si laguna si cu motoare de 2.2 dCI. Ei bine la masinile alea aveu 160k, 120k fara intreventii la motor. Chestiilea astea se pot verifica pt ca cei de la firma au cartea masinii etc...

PS

Oricum, another_brick_in_the_wall, acolo la voi se petrec lucruri incredibile... blink.gif
zyppo
Toata lumea stie cum se conduc masinile de firma. Este o diferenta mare intre o masina personala si una de firma. Am prieteni care abia au ridicat masinile de firma de la reprezentanta si le-au dat 160-180km/h din prima zi.
De la ce crezi ca ti se topeste un piston sau ti se fisureaza o chiulasa ? wink.gif
another_brick_in_the_wall
Salut,
este adevarat ca masinile de firma sint distruse fara nici o mila... Anyway, tate cela 3 Grand Espace pe care le avem la firma au avut probleme cu cutia de viteze (schimbate la toate 3 masinile), daca cel la care a crapat chiulasa as putea spune ca e vina soferului, la masina cu pistonul "topit" (conform celor de la cobalcescu) nu e vina soferului... Probabil a fost o mizerie care a redus fluxul de ulei pe acel piston, cine stie cum a fost in acel moment... concluzia este ca pistonul "s-a topit"...
Nu sint mecanic auto si nici nu am deschis eu acel motor ca sa vad asta cu ochii mei...
Anyway, toate cele 3 masini au avut motoarele busite sub 100K... cutiile de viteze schimbate cu totul...
Anyway, nimeni nu stie exact daca uleiul a fost schimbat cu adevarat (pe facura este trecuta operatia la fiecare revizie)... etc...
In firma noastra sint cam 400 de Renault Clio Symbol ceva Megane II Bicorp si alte masini si merg bine....

Anyway, poate ca este si vina soferilor, desi pe cel cu pistonul topit il cunosc foarte bine si e genul de om care sta 10-15 minute sa se incalzeasca motorul inainte sa plece de pe loc... etc...
ioana
QUOTE(madalina @ Nov 20 2005, 07:05 PM)
Eu m-am inteles extraordinar de bine cu cei de la Badsi.

acelasi lucru il pot spune si eu. mama are un micra din 2003 care este in continuare in garantie si pt tot ce a fost nevoie de schimbat nici nu au stat la discutii- si chiar au inlocuit ceva ce nu tinea de garantie (fara sa isi dea seama evident).. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
NISSAN EXPERT
Varule se pare ca esti cam frustrat de felul tau .

Eu am un X-trail din 2002 tot dci cu care am 140.000 km.
Am fost la pescuit , am facut super drumetii in zone greu accesibile , Porneste fara probleme si la -25 de grade. Tot secretul este la un plin de motorina doua flacoane de aditiv care sa dizolve parafina.


Bineinteles ca masina este si dupa sufeltul omului . Am un prieten care si-a luat o masina si de la inceput s-a tot plans de diferite "probleme " imaginare : ba ca vopseaua este altfel decat in brosura , ba ca are alte dotarii decat a cerut el , un carcotas prin definitie. Nu au trecut 2-3 luni ca a si lovit masina.

Eu fac service-ul tot la Badsi , si sunt foarte multumit pana acum .

Reviziile sunt mult mai ieftine decat ma asteptam, inainte am avut un Audi A6 si ma costa cam dubla .
Cand am avut un mic accident baietii de la NISSAN m-au ajutat cu constatarea ca sa nu mai umblu eu pe la Alianz .

Depinde si de om .




hellcat
QUOTE(NISSAN EXPERT @ Jan 25 2006, 03:35 PM)
Bineinteles ca masina este si dupa sufeltul omului .
*


Mie vorba asta imi este foarte familiara, de-am inceput s-o cred si eu.
E textul preferat al tuturor angajatilor de prin service. biggrin.gif
Si sa revenim la subiectul Nissan...azi pe la 10 s-a incercat pornirea Navarei de test drive - n-a pornit. Dupa ce a stat in hala vreo 2 ore la caldurica a pornit.
Pe la 11 apar 2 Navare de la connex, una o tragea pe cealalta si aceeasi rezolvare - 2 ore la caldurica.
eminescu0
mie ce nu-mi place la Nissan sunt finisajele. Nu sunt ei asa de tipicari ca nemtii sau francezii...
rombu
tocma am ramas cu Xtrailul in drum acum trei zile...pe -20 de grade afara si pe centura la glina e tot ce iti poti dori in viatza!1!! cica se arsese incalzitoru, pe care cei de la badsi l-au montat..si filtru de motorina era blocat complet!! dai tractare ...si alte bucurii pret de cateva ore prin gerul naprasnic al capitalei noastre vest europene
AlexV
ce imi place mie lumea care isi face cont doar ca sa scrie un post de multumire pentru firma la care lucreaza sau cu care colaboreaza.

ete de vezi nenea expertu posturile de dupa tine. si nu suntem singurii oameni care ne plangem de probleme de acest gen.

auzi la el, depinde de om. acu trebuie sa ne simtim vinovati ca nu ne pornesc masinile. sau ca nu ne mutam dracu intr-o tara mai calduroasa.
caktuss
ma bate gandu sa-mi iau un pathfinder...
am vazut ca are un buton pe bord pentru peincalzire... (asa mi-a zis cel de la reprezentanta)
apare aceeasi problema iarna ?? sad.gif
hellcat
QUOTE(caktuss @ Jan 27 2006, 12:10 AM)
am vazut ca are un buton pe bord pentru peincalzire...
*


Daca te referi la butonul din stanga bordului, langa comanda pt oglinzi, nu-i pt preincalzire, e un fel de soc electronic.
caktuss
pai si cum dreacu.... daca ma duc cu el prin fagaras iarna raman cu el pe acolo... ce fel de treaba e asta ??
e jeep, nu decapotabila de mers primavara/vara cu ea... dry.gif
cred ca-mi iau gandul...
flotl
la noi la servici are cineva Xtrail dci si vad ca in fiecare zi a venit cu el la servici si am avut -21 grade in Tulcea
richie
QUOTE(caktuss @ Jan 29 2006, 03:46 PM)
pai si cum dreacu.... daca ma duc cu el prin fagaras iarna raman cu el pe acolo... ce fel de treaba e asta ??
e jeep, nu decapotabila de mers primavara/vara cu ea...  dry.gif
cred ca-mi iau gandul...
*




Daca era Jeep....nu cred ca se intampla asta...mai ales ca Jeep...face cu precadere motoare pe benzina...
La Nissan, am mai auzit intr-adevar de problema, dar se pare ca apare doar pe motoarele diesel facute de Nissan, nu pe cele "adoptate" de la Reno....

Eu nu am avut nici un fel de problema de pornire...mi-a pornit si la -25 grade cu motorina normala, Euro4 de la Petrom...
rombu
si al nostru porneste si la -20 , dar cu preincaliztorul acela...de fapt..masina de pornit a pornit si fara...dar ramai cu ea in drum in final..se infunda filtru de motorina de la parafine.....inainte sa montam ala..pornea fara prbl..adika nu frigu era problema ci motorina romaneasca
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.