MMihai
22 Dec 2004, 21:54
astazi cand am fost sa-mi iau jante am observat cat de terminata este toba.. uitati si pozele.. ce parere aveti? cat o sa ma mai tina?
octavianf
23 Dec 2004, 08:23
Arata destul de rau..
Ai tinut-o intr-un garaj?
Mmihai in primul rand toba este varza cu carne. Ma mir ca nu ai un sunet un pic sport . Dpdv al meu eu te sfatuiesc sa o schimbi ca prea mult ( eu zic ca nu te tine iarna asta sau daca te tine in vara vei avea doar partea de sus a tobei).
Arata de parca e aruncata de 4 ani. Nu am mai vazut asa ceva
Ma mir ca nu s-a observat zgomotul
mallox
23 Dec 2004, 09:45
A mea a fost in starea din poza vreo 6-7 luni, dupa care s-a spart si invelisul interior si abia atunci a inceput sa faca urat. Am programare la service pt. inlocuire toba finala, asa ca pot da niste preturi dupa ce am cautat vreo 2 saptamani.
Toba pirat (cu riscul de a nu se potrivi) cam 2,5 milioane.
Toba originala Clio (Symbol) - 7,5 milioane.
Mai trebuie si un colier de imbinare (se potriveste de la Logan).
PS preturi de Bacau....
7.5 MILIOANE :shock: :shock: :shock:
in cazul asta voi merge fara toba
Eu l-as da jos pe asta din fabrica si l-as duce la un tinichigiu sa sudeze un invelis exterior nou (normal, dupa ce in interior este curatat de sare, si bine uscat). Daca a functionat in halul acesta la mallox jumatete de an, cu invelis schimbat va mai functiona 2 ani.
MMihai
23 Dec 2004, 16:29
este exfoliata, nu scoate sunete sportive inca..
cu 7,5 mil scuza-ma dar fac mai ieftin tot traseul inox borla, am intrebat eu si imi iau 150e cu toba sport cu tot traseul si manopera inculusa..
...Roadrunner...
23 Dec 2004, 17:00
Sfatul meu:
Borla - Service Pilot, o toba de inox maxim 4 milioane !!!
MMihai
23 Dec 2004, 18:54
cu traseu marit de 50mm catalizator scos si toba finala sport asa ca sa am si un sound mai placut urechii
ps. am garaj dar masnina nu o tin mereu acolo, sta mai mult in curte. am facut 30.000km pana acum, cred ca a picat mai mult de nemers
si multe drumuri relativ scurte (prin oras)
valiusbug
23 Dec 2004, 20:32
:cry: a mea arata destul de asemanator la 35.000 km... in service mi-au zis ca face spre 10 milioane cu colier, manopera+tva, si am zis "las-o mai ca merge asa!"
(macar pana imi mai refac si eu bugetul)
pt road runner - pls, pe unde dau de baietii de la borla service pilot, ca la 4-5 milioane suna mult mai civilizat
mallox
24 Dec 2004, 13:37
Constat ca am luat teapa comandand toba de 7,5 milioane la Renault, mai ales ca resupun ca in 3 ani o sa se faca praf si asta noua
VladSoare
24 Dec 2004, 13:47
Poti sa fii sigur de asta.
Si eu ma gindesc la Borla, insa numai cind va incepe sa urle. Acum n-are rost.
Maestre... ai mers mult prea putin cu masina, asta este cauza.
Se mai formeaza condens... fara caldura esapamentului apa ramane cuminte acolo si corodeaza.
Utilizatorii inraiti de automobile nu cred ca au aceasta problema.
mallox
25 Dec 2004, 21:35
Pai am o medie de 2000 de km pe luna .... Cat ar trebui sa merg ca sa nu fie "prea putin" :shock: ??
mallox, tu mergi constant (cred). Si 2000 km/luna nu e putin deloc.
Dar sa faci 30.000 km in 4 ani si ceva... inseamna 7500 km/an, ceea ce deja este putin. Mai ales daca exista perioade lungi in care masina sta nefolosita.
Am vazut exact acelasi fenomen la un Fiat Punto din 2000, care pana in februarie 2004 parcursese 5000 km. Masina mergea impecabil, doar toba era "muci".
Eu am cu al meu Clio aprox.50.000 km in 2 ani dar toba este ,,super'' !!! Nu stiu cum poate o toba la 30.000 km sa arate in halul asta ??!! :?
MMihai
27 Dec 2004, 21:28
aproape 30.000
faza este asa cum a spus Fanu ca am mers prea putin in 4 ani.. condens mult, drumuri scurte, in fine ma intereseaza catusi de putin aspectul asta. toata faza este ca acum am pretext sa schimb tot traseul
, o sa revin cu poze binenteles, dar deocamdata mai merg un pic asa cu ea, cu toate ca mi se pare ca are un consum ceva mai mare si ma tem ca este din cauza asta
bogdan20
29 Dec 2004, 20:53
nu esti singurul care o pateste cu toba cunosc cel putin doua persoane care au avut acceasi problema cu toba.faza mai putin placuta e ca ei au dat cate 7 mil pe o toba noua.
cmandrei
24 Jan 2006, 10:12
Imi zice si mie cineva de unde sa iau o toba finala de symbol ? post-urile anterioare sunt cam vechi ... a schimbat cineva de curand toba finala ? ceva preturi locatii ... bucuresti/tg. mures ? mersi
rttt_gia
24 Jan 2006, 12:30
@valiusbug: Sos. Pantelimon nr. 264 sector 2, Bucuresti
Tel/Fax: 021 255 66 53
E-mail: bucuresti@pilotauto.ro
bafta si sa ne lasi si noua un pret dupa ce iti rezolvi problema
Toto - BOD
24 Jan 2006, 13:38
am schimbat`o eu! 4 milioane si ceva am dat pe toba fara ornament! Daca vrei si ornament te mai costa si ala!
Ornamentul parca 1 mil 600 m-a costat!
Toto - BOD
24 Jan 2006, 13:42
de precizat este ca toba este speciala de Clio! Si mie mi-a venit cu tot cu toate tevile pana aproape de catalizator (bineinteles curbate si masurate) , dar din cate am inteles alea mi-au venit pe moca, ca aveam pile!
Mama...in ce hal e toba..cum de n-ai remarcat pana acu ?..ar fi trebuit sa faca un zgomot urat de tot...
Si vorbind despre toba..ce preturi HUGE la cea originala..e mai ieftina o toba sport decat cea originala ?
cmandrei
26 Jan 2006, 09:07
Mi-am luat toba finala ... de la Auto Total ... dar ca nu s-a potrivit perfect
... adica NU CUMPARATI PENTRU SYMBOL (cel putin nu pentru unul ca cel din semnatura mea) TOBA FINALA cu codul 200-459 ... sau luati ca mine injurati putin si porma mergeti la un atelier de "sudura" si veti rezolva rapid ... asa cum am facut si eu ...
Toba: 1.970.000 rol.
Manopera: taiata cealalta, luat suportul fixare de pe cea veche, taiat suportul fixare de pe cea noua, montat suportul vechi pe cea noua, pusa cea noua pe masina, curatat, spray argintiu ... 500.000 aseara la 18.
Rezultat: foarte satisfacator din punct de vedere al sunetelor ... altfel cam scump parca.
Comparatie: am sunat la aia ce fac tobe din inox (Bucuresti) si mi-au spus ... minim 4 mil lei ... fara coliere si alte alea ce mai intervin ... programare pe cine stie cand ... si 2 ani garantie ... asa che' am dat aproape jumate si cred ca tot 2 ani o sa ma tina ... sper
Toto - BOD
26 Jan 2006, 15:14
QUOTE
am sunat la aia ce fac tobe din inox
nu e scump tinand cont ca sunt din inox. si in plus au un sunet placut!
care te unge pe suflet! ( sau nu??? )
Auzi, dar asta de ai luat`o e sport? sau e normala? La cele sport vezi dintr-o parte in cealalta daca te uiti pe cele 2 gauri!
cmandrei
26 Jan 2006, 15:32
Normala este ... nu e sport ... la cat am dat pe ea nu prea poate sa fie sport nu ? ... dar pret sa zicem ok (dar mai mare) la cea inox dar 2 ani garantie ... iar la asta 1,5 ani ... cam tot una este ... stiu ca in mod normal cea de inox tre' sa tina mult mai mult ... dar am ales aceasta toba si sper sa ma tina vreo 2 ani
Laurentziu83
27 Jan 2006, 17:13
Teoretic o toba din inox trebuie sa tina cat masina daca nu e lovita. Doar nu are cum sa rugineasca, nu?
Toto - BOD
2 Feb 2006, 11:41
asa mi-au zis si mie baietii cand mi-au montat`o...
Trebuie sa fie si inoxul ala pur ca altfel daca exista si tabla nu o sa tina la nesfarsit.
eugen_foxy
2 Feb 2006, 13:29
7 bulioane o toba ??? Mamaaa , la Borla e 5.5 mil tot traseul pentru mine . Eu zic sa dati un tel si sa incercati pe site-ul lor . Nu stiu daca am voie sa pun adresa , desi nu am nimic de-a face cu ei . Stiu ca fac treaba buna si ii recomand . De ce nu luati toba sport . Cu 3 - 4 mil sunt super tobe care va ajuta si la putere , se aud si bine ( exista pe 3 "glasuri" ) si arata super bine ! Bafta !
rttt_gia
5 Feb 2006, 10:16
Unde e colegu' 5 milioane tot traseul la borla? cred ca e 3 milioane doar ornamentul. Cat despre putere, da, ajuta, psihic
bafta
Toto - BOD
5 Feb 2006, 14:26
asa este! un prieten de-al meu si-a facut tot traseu pe o super nova si i-au luat 6 milioane! DAR fara ornament!!! Ornamentu ti-l cumperi separat! Eu am dat pe ornamentul meu 160RON (sau 180 RON nu mai tin minte exact
) asta in dublu (sunt 3 marimi diferite...
una mica, una mijlocie si respectiv una mare
... eu am ales`o pe cea din mijloc) dar am mai avut un ornament inainte sigular dar nu imi placea! Ala nu stiu cati bani facea dar eu l-am vandut cu 25 de lei!
rttt_gia
5 Feb 2006, 17:26
Acum cca. 2 ani a dat un prieten 3 milioane pe ornament (e vb de o skoda octavia)
eugen_foxy
6 Feb 2006, 18:05
Ce ornament frate ? 3 milioane un ornament ? Mamaaaa ... un ornament ... Mai la voi e invers , costa mai mult "ornamentele" decat piesele . Adevaru' e ca si la femei ... cam tot asa e ..
)
La toba eu nu stiu decat ornamentul care se monteaza prin doua suruburi la iesirea tobei finale care este cam 120.000 si este din inox ( in targ ) . Si eu trebuie sa-l instalez , doar ca trebuie sa mai tai din buza tobei .
Ce ornament ? 3 milioane ? Ti-l dau pe al meu la superoferta !!!
Toto - BOD
6 Feb 2006, 19:02
nu e din inox ala din targ! si oricum astea de la borla nu se prind in suruburi!!! se sudeaza!
Oricum o sa vorbim dupa 2-3 luni dupa ce iti instalezi tu ornamentul din targ!
rttt_gia
6 Feb 2006, 20:23
o sa oxidezi de nervi
marius_b
13 Mar 2006, 21:15
schimbat toba finala dupa 70000km la Service Pilot Pitesti.demontat(taiat)ce-a veche,montat ce-a noua +1colier+pasta ermetizanta la imbinare:total=200RON.Toba era adusa din afara(Portugalia cred)
Laurentziu83
13 Mar 2006, 22:51
Acceptabil. Sa stiu ca pot sa intru mai adanc prin padure in cazul asta
christig
8 Dec 2008, 17:24
am schimbat azi toba finala; iar; ultima data parca a fost prin 2005; a durat vreo 20j de minute fara programare fara nimic; nu stiu ce marca e ca nici factura n-am luat; a costat 280lei cu manopera cu tot; la o spalatorie care are si service undeva pe Ion Mihalache (ciuperca).
cmandrei
8 Dec 2008, 17:28
Mai exact putin se poate ?
Mersi.
christig
22 Dec 2008, 03:08
sorry de delay, nu mi-a venit notificare, nu era bifata casuta; sper sa te mai ajute daca nu ai schimbat pana acum.
ma uitai pe o harta da nu stiu exact numele stradutei, cu atata mai putin firma; deci e cum o iei de la domenii (piata) spre grivita pe ion mihalache; cam la al 2-lea stop (am impresia ca se face dreapta fara sa mai astepti la stop, diferenta de celelalte) se face o straduta pe care daca mergi ajungi in capat la bulevardul expozitiei; eh, cum intri pe straduta aia mergi vreo 100m si pe dreapta e o spalatorie, mai ascunsa in sensul ca tre sa intri cu masina in spatele unei cladiri deci nu se vad masini la spalare din strada; probabil ca au reclama ceva in fata; pun acolo si tobe; pe mine cand m-a vazut un baiat de spala p-acolo m-a intrebat direct..."toba?"
vezi si tu pe google map.
cmandrei
22 Dec 2008, 12:36
Am inteles. Multumesc,
PhilipMorris
27 Sep 2009, 12:31
Am rupt toba finala la un soc mai mare. M-am bagat sub ea si am vazut-o ca abia se mai tine toba mare de teava. Mai rau e ca trebuie sa fac un drum in tara de vreo 3800 km si nu cred ca o sa tina. Miecuri am plecarea, nu cred ca mai am timp sa dau comanda de piesa si sa imi fac programare la service. Luni ma duc la un second, sa vad daca gasesc una de bicorp. S-ar potrivi una sa o schimb eu in fata casei?
cmandrei
27 Sep 2009, 13:01
Din cate stiu eu nu
De ce ?
Ale noastre modele din 2000 au bratul metalic de prindere spre coada masinii iar cele de bicorp invers.
Trebuie sa gasesti un loc unde macar sa ti-o sudeze putin.
Si cele comdante pot sa vina tot cu prinderea invers (eu doar asa mai gasit desi programul zicea ca sunt de clio 2001) ... la un atelier de sudura se da jos ala vechi si se pune pe cea noua dupa care se monteaza tot prin sudura sau colier depinde cum este acum ... (cum te uiti din spate colierul sau sudura le poti vedea dupa punte).
Laurentziu83
28 Sep 2009, 10:28
Hint: daca vreti sa va tina cat mai mult tobele e bine ca, din cand in cand, cu motorul cald, sa il turati in limitare pana cand arunca tot condensul din ea. Preferabil sa faceti asta inainte de a trage masina pe dreapta pentru o perioada mai lunga si e bine sa trageti masina in rampa, ca sa fie aruncat mai usor condensul. Tobele pica mai ales la masinile care stau mult pe dreapta, nu la cele care fac multi kilometri. De asemenea, cei cu motoare diesel nu prea vor schimba tobe deoarece funinginea care se depune pe interiorul lor creeaza un foarte bun strat protector.
E cam acelasi motiv pentru care scutul motor de la dacii nu ruginea niciodata; era protejat de uleiul care curgea ori de la simeringul de la arbore, ori de la simeringurile de la cutia de viteze.
cmandrei
28 Sep 2009, 13:12
Hihi ... mai bine schimbi toba mai des decat sa o tin in limitare numai ca sa iasa apa din toba
florin_sm89
28 Sep 2009, 15:23
sau poate sa se intample sa ai noroc sa-ti sara si-un piston prin capota cand ii in limita la turatie
Laurentziu83
28 Sep 2009, 19:54
Schimbati-va si voi distributia la timp daca va e frica de turat masina in limitare.
Cand simt ca, dupa multi km urban, masina nu mai trage cum trebuie, o duc la iesirea din oras, ii dau a 1-a pana la 40, a doua pana la 80, a treia pana la 120, si a 4-a pana la 160, daca am loc sa fac manevra asta. Cand ma intorc inapoi in oras deja am alta masina.
Iar motorul de 1.4 8V ingroapa 2 caroserii la cat de rezistent e in timp si kilometri, chiar sunt curios sa aud pe cineva cu motorul asta ca se plange de consum de ulei.
eduardsebe
28 Sep 2009, 20:34
In cazul de fata trebuie sa schimb si eu finala ca tot asa e ruginita...nu rau si cred ca de inox pun daca e convenabil.
PS...nu are nimic daca o duci in limitare...eu am dus-o pana la 6800...incredibil cum face si cum e sa vezi pe bord o asa turatie(mentionez ca eram cu a intaia in sarcina+3 persoare)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.