Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Toba finala Symbol si Bicorp
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
MMihai
astazi cand am fost sa-mi iau jante am observat cat de terminata este toba.. uitati si pozele.. ce parere aveti? cat o sa ma mai tina?



user posted image

user posted image
octavianf
Arata destul de rau..

Ai tinut-o intr-un garaj?
Gabi
Mmihai in primul rand toba este varza cu carne. Ma mir ca nu ai un sunet un pic sport . Dpdv al meu eu te sfatuiesc sa o schimbi ca prea mult ( eu zic ca nu te tine iarna asta sau daca te tine in vara vei avea doar partea de sus a tobei).
McVic
Arata de parca e aruncata de 4 ani. Nu am mai vazut asa ceva laugh.gif

Ma mir ca nu s-a observat zgomotul
mallox
A mea a fost in starea din poza vreo 6-7 luni, dupa care s-a spart si invelisul interior si abia atunci a inceput sa faca urat. Am programare la service pt. inlocuire toba finala, asa ca pot da niste preturi dupa ce am cautat vreo 2 saptamani.



Toba pirat (cu riscul de a nu se potrivi) cam 2,5 milioane.

Toba originala Clio (Symbol) - 7,5 milioane.



Mai trebuie si un colier de imbinare (se potriveste de la Logan).



PS preturi de Bacau....
McVic
7.5 MILIOANE :shock: :shock: :shock:
in cazul asta voi merge fara toba
David
Eu l-as da jos pe asta din fabrica si l-as duce la un tinichigiu sa sudeze un invelis exterior nou (normal, dupa ce in interior este curatat de sare, si bine uscat). Daca a functionat in halul acesta la mallox jumatete de an, cu invelis schimbat va mai functiona 2 ani.
MMihai
este exfoliata, nu scoate sunete sportive inca.. tongue.gif cu 7,5 mil scuza-ma dar fac mai ieftin tot traseul inox borla, am intrebat eu si imi iau 150e cu toba sport cu tot traseul si manopera inculusa..
...Roadrunner...
Sfatul meu:

Borla - Service Pilot, o toba de inox maxim 4 milioane !!!
MMihai
cu traseu marit de 50mm catalizator scos si toba finala sport asa ca sa am si un sound mai placut urechii biggrin.gif

ps. am garaj dar masnina nu o tin mereu acolo, sta mai mult in curte. am facut 30.000km pana acum, cred ca a picat mai mult de nemers laugh.gif si multe drumuri relativ scurte (prin oras)
valiusbug
:cry: a mea arata destul de asemanator la 35.000 km... in service mi-au zis ca face spre 10 milioane cu colier, manopera+tva, si am zis "las-o mai ca merge asa!" laugh.gif (macar pana imi mai refac si eu bugetul)

pt road runner - pls, pe unde dau de baietii de la borla service pilot, ca la 4-5 milioane suna mult mai civilizat biggrin.gif
mallox
Constat ca am luat teapa comandand toba de 7,5 milioane la Renault, mai ales ca resupun ca in 3 ani o sa se faca praf si asta noua sad.gif
VladSoare
Poti sa fii sigur de asta. smile.gif

Si eu ma gindesc la Borla, insa numai cind va incepe sa urle. Acum n-are rost.
Fanu
Maestre... ai mers mult prea putin cu masina, asta este cauza.

Se mai formeaza condens... fara caldura esapamentului apa ramane cuminte acolo si corodeaza.

Utilizatorii inraiti de automobile nu cred ca au aceasta problema.
mallox
Pai am o medie de 2000 de km pe luna .... Cat ar trebui sa merg ca sa nu fie "prea putin" :shock: ??
Fanu
mallox, tu mergi constant (cred). Si 2000 km/luna nu e putin deloc.

Dar sa faci 30.000 km in 4 ani si ceva... inseamna 7500 km/an, ceea ce deja este putin. Mai ales daca exista perioade lungi in care masina sta nefolosita.

Am vazut exact acelasi fenomen la un Fiat Punto din 2000, care pana in februarie 2004 parcursese 5000 km. Masina mergea impecabil, doar toba era "muci".
RCS
Eu am cu al meu Clio aprox.50.000 km in 2 ani dar toba este ,,super'' !!! Nu stiu cum poate o toba la 30.000 km sa arate in halul asta ??!! :?
MMihai
aproape 30.000 laugh.gif laugh.gif faza este asa cum a spus Fanu ca am mers prea putin in 4 ani.. condens mult, drumuri scurte, in fine ma intereseaza catusi de putin aspectul asta. toata faza este ca acum am pretext sa schimb tot traseul biggrin.gif , o sa revin cu poze binenteles, dar deocamdata mai merg un pic asa cu ea, cu toate ca mi se pare ca are un consum ceva mai mare si ma tem ca este din cauza asta tongue.gif
bogdan20
nu esti singurul care o pateste cu toba cunosc cel putin doua persoane care au avut acceasi problema cu toba.faza mai putin placuta e ca ei au dat cate 7 mil pe o toba noua.
cmandrei
Imi zice si mie cineva de unde sa iau o toba finala de symbol ? post-urile anterioare sunt cam vechi ... a schimbat cineva de curand toba finala ? ceva preturi locatii ... bucuresti/tg. mures ? mersi
rttt_gia
@valiusbug: Sos. Pantelimon nr. 264 sector 2, Bucuresti
Tel/Fax: 021 255 66 53
E-mail: bucuresti@pilotauto.ro

bafta si sa ne lasi si noua un pret dupa ce iti rezolvi problema
Toto - BOD
am schimbat`o eu! 4 milioane si ceva am dat pe toba fara ornament! Daca vrei si ornament te mai costa si ala!

user posted image

Ornamentul parca 1 mil 600 m-a costat! biggrin.gif

user posted image
Toto - BOD
de precizat este ca toba este speciala de Clio! Si mie mi-a venit cu tot cu toate tevile pana aproape de catalizator (bineinteles curbate si masurate) , dar din cate am inteles alea mi-au venit pe moca, ca aveam pile! laugh.gif
Racky
Mama...in ce hal e toba..cum de n-ai remarcat pana acu ?..ar fi trebuit sa faca un zgomot urat de tot...
Si vorbind despre toba..ce preturi HUGE la cea originala..e mai ieftina o toba sport decat cea originala ? blink.gif
cmandrei
Mi-am luat toba finala ... de la Auto Total ... dar ca nu s-a potrivit perfect smile.gif ... adica NU CUMPARATI PENTRU SYMBOL (cel putin nu pentru unul ca cel din semnatura mea) TOBA FINALA cu codul 200-459 ... sau luati ca mine injurati putin si porma mergeti la un atelier de "sudura" si veti rezolva rapid ... asa cum am facut si eu ...
Toba: 1.970.000 rol.
Manopera: taiata cealalta, luat suportul fixare de pe cea veche, taiat suportul fixare de pe cea noua, montat suportul vechi pe cea noua, pusa cea noua pe masina, curatat, spray argintiu ... 500.000 aseara la 18.
Rezultat: foarte satisfacator din punct de vedere al sunetelor ... altfel cam scump parca.

Comparatie: am sunat la aia ce fac tobe din inox (Bucuresti) si mi-au spus ... minim 4 mil lei ... fara coliere si alte alea ce mai intervin ... programare pe cine stie cand ... si 2 ani garantie ... asa che' am dat aproape jumate si cred ca tot 2 ani o sa ma tina ... sper smile.gif
Toto - BOD
QUOTE
am sunat la aia ce fac tobe din inox


nu e scump tinand cont ca sunt din inox. si in plus au un sunet placut! biggrin.gif care te unge pe suflet! ( sau nu??? )

Auzi, dar asta de ai luat`o e sport? sau e normala? La cele sport vezi dintr-o parte in cealalta daca te uiti pe cele 2 gauri! biggrin.gif
cmandrei
Normala este ... nu e sport ... la cat am dat pe ea nu prea poate sa fie sport nu ? ... dar pret sa zicem ok (dar mai mare) la cea inox dar 2 ani garantie ... iar la asta 1,5 ani ... cam tot una este ... stiu ca in mod normal cea de inox tre' sa tina mult mai mult ... dar am ales aceasta toba si sper sa ma tina vreo 2 ani
Laurentziu83
Teoretic o toba din inox trebuie sa tina cat masina daca nu e lovita. Doar nu are cum sa rugineasca, nu?
Toto - BOD
asa mi-au zis si mie baietii cand mi-au montat`o...
Solon
Trebuie sa fie si inoxul ala pur ca altfel daca exista si tabla nu o sa tina la nesfarsit.
eugen_foxy
7 bulioane o toba ??? Mamaaa , la Borla e 5.5 mil tot traseul pentru mine . Eu zic sa dati un tel si sa incercati pe site-ul lor . Nu stiu daca am voie sa pun adresa , desi nu am nimic de-a face cu ei . Stiu ca fac treaba buna si ii recomand . De ce nu luati toba sport . Cu 3 - 4 mil sunt super tobe care va ajuta si la putere , se aud si bine ( exista pe 3 "glasuri" ) si arata super bine ! Bafta !
rttt_gia
Unde e colegu' 5 milioane tot traseul la borla? cred ca e 3 milioane doar ornamentul. Cat despre putere, da, ajuta, psihic tongue.gif
bafta
Toto - BOD
asa este! un prieten de-al meu si-a facut tot traseu pe o super nova si i-au luat 6 milioane! DAR fara ornament!!! Ornamentu ti-l cumperi separat! Eu am dat pe ornamentul meu 160RON (sau 180 RON nu mai tin minte exact rolleyes.gif ) asta in dublu (sunt 3 marimi diferite... laugh.gif una mica, una mijlocie si respectiv una mare laugh.gif ... eu am ales`o pe cea din mijloc) dar am mai avut un ornament inainte sigular dar nu imi placea! Ala nu stiu cati bani facea dar eu l-am vandut cu 25 de lei! laugh.gif
rttt_gia
Acum cca. 2 ani a dat un prieten 3 milioane pe ornament (e vb de o skoda octavia)
eugen_foxy
Ce ornament frate ? 3 milioane un ornament ? Mamaaaa ... un ornament ... Mai la voi e invers , costa mai mult "ornamentele" decat piesele . Adevaru' e ca si la femei ... cam tot asa e .. smile.gif)
La toba eu nu stiu decat ornamentul care se monteaza prin doua suruburi la iesirea tobei finale care este cam 120.000 si este din inox ( in targ ) . Si eu trebuie sa-l instalez , doar ca trebuie sa mai tai din buza tobei .
Ce ornament ? 3 milioane ? Ti-l dau pe al meu la superoferta !!!
Toto - BOD
nu e din inox ala din targ! si oricum astea de la borla nu se prind in suruburi!!! se sudeaza! tongue.gif
Oricum o sa vorbim dupa 2-3 luni dupa ce iti instalezi tu ornamentul din targ! tongue.gif
rttt_gia
o sa oxidezi de nervi biggrin.gif
marius_b
schimbat toba finala dupa 70000km la Service Pilot Pitesti.demontat(taiat)ce-a veche,montat ce-a noua +1colier+pasta ermetizanta la imbinare:total=200RON.Toba era adusa din afara(Portugalia cred)
Laurentziu83
Acceptabil. Sa stiu ca pot sa intru mai adanc prin padure in cazul asta tongue.gif
christig
am schimbat azi toba finala; iar; ultima data parca a fost prin 2005; a durat vreo 20j de minute fara programare fara nimic; nu stiu ce marca e ca nici factura n-am luat; a costat 280lei cu manopera cu tot; la o spalatorie care are si service undeva pe Ion Mihalache (ciuperca).
cmandrei
Mai exact putin se poate ? smile.gif Mersi.
christig
sorry de delay, nu mi-a venit notificare, nu era bifata casuta; sper sa te mai ajute daca nu ai schimbat pana acum.

ma uitai pe o harta da nu stiu exact numele stradutei, cu atata mai putin firma; deci e cum o iei de la domenii (piata) spre grivita pe ion mihalache; cam la al 2-lea stop (am impresia ca se face dreapta fara sa mai astepti la stop, diferenta de celelalte) se face o straduta pe care daca mergi ajungi in capat la bulevardul expozitiei; eh, cum intri pe straduta aia mergi vreo 100m si pe dreapta e o spalatorie, mai ascunsa in sensul ca tre sa intri cu masina in spatele unei cladiri deci nu se vad masini la spalare din strada; probabil ca au reclama ceva in fata; pun acolo si tobe; pe mine cand m-a vazut un baiat de spala p-acolo m-a intrebat direct..."toba?" smile.gif

vezi si tu pe google map.
cmandrei
Am inteles. Multumesc,
PhilipMorris
Am rupt toba finala la un soc mai mare. M-am bagat sub ea si am vazut-o ca abia se mai tine toba mare de teava. Mai rau e ca trebuie sa fac un drum in tara de vreo 3800 km si nu cred ca o sa tina. Miecuri am plecarea, nu cred ca mai am timp sa dau comanda de piesa si sa imi fac programare la service. Luni ma duc la un second, sa vad daca gasesc una de bicorp. S-ar potrivi una sa o schimb eu in fata casei?
cmandrei
Din cate stiu eu nu sad.gif
De ce ?
Ale noastre modele din 2000 au bratul metalic de prindere spre coada masinii iar cele de bicorp invers.
Trebuie sa gasesti un loc unde macar sa ti-o sudeze putin.
Si cele comdante pot sa vina tot cu prinderea invers (eu doar asa mai gasit desi programul zicea ca sunt de clio 2001) ... la un atelier de sudura se da jos ala vechi si se pune pe cea noua dupa care se monteaza tot prin sudura sau colier depinde cum este acum ... (cum te uiti din spate colierul sau sudura le poti vedea dupa punte).
Laurentziu83
Hint: daca vreti sa va tina cat mai mult tobele e bine ca, din cand in cand, cu motorul cald, sa il turati in limitare pana cand arunca tot condensul din ea. Preferabil sa faceti asta inainte de a trage masina pe dreapta pentru o perioada mai lunga si e bine sa trageti masina in rampa, ca sa fie aruncat mai usor condensul. Tobele pica mai ales la masinile care stau mult pe dreapta, nu la cele care fac multi kilometri. De asemenea, cei cu motoare diesel nu prea vor schimba tobe deoarece funinginea care se depune pe interiorul lor creeaza un foarte bun strat protector.
E cam acelasi motiv pentru care scutul motor de la dacii nu ruginea niciodata; era protejat de uleiul care curgea ori de la simeringul de la arbore, ori de la simeringurile de la cutia de viteze.
cmandrei
Hihi ... mai bine schimbi toba mai des decat sa o tin in limitare numai ca sa iasa apa din toba rolleyes.gif
florin_sm89
icon_mrgreen.gif sau poate sa se intample sa ai noroc sa-ti sara si-un piston prin capota cand ii in limita la turatie radmasa.gif
Laurentziu83
Schimbati-va si voi distributia la timp daca va e frica de turat masina in limitare.
Cand simt ca, dupa multi km urban, masina nu mai trage cum trebuie, o duc la iesirea din oras, ii dau a 1-a pana la 40, a doua pana la 80, a treia pana la 120, si a 4-a pana la 160, daca am loc sa fac manevra asta. Cand ma intorc inapoi in oras deja am alta masina.
Iar motorul de 1.4 8V ingroapa 2 caroserii la cat de rezistent e in timp si kilometri, chiar sunt curios sa aud pe cineva cu motorul asta ca se plange de consum de ulei.
eduardsebe
In cazul de fata trebuie sa schimb si eu finala ca tot asa e ruginita...nu rau si cred ca de inox pun daca e convenabil.

PS...nu are nimic daca o duci in limitare...eu am dus-o pana la 6800...incredibil cum face si cum e sa vezi pe bord o asa turatie(mentionez ca eram cu a intaia in sarcina+3 persoare)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.