Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Concesionar Renault Sibiu sau Omu' sfinteste locu'
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Diverse
electriczbif
Azi am fost si eu in sfarsit la Service-ul Renault de la Sibiu, pentru revizia de 1 an (masina are 10.000km). Ce vreau sa spun este sintetizat in topic. In sfarsit am vazut ca se poate si in Romania sa fii tratat ca om, in sfarsit mi s-a spus "nu conteaza ca nu deranjeaza, ati cumparat o masina noua si noi avem obligatia ca in cele 18 luni de garantie masina sa fie ca noua", in sfarsit s-a scuzat cineva ca mai trebuie sa stau 1/2h ca sa mi se schimbe flansa de amortizor pe garantie (flansa pe care cei din Cluj mi-au spus ca e ok, n-are nimic), in sfarsit am putut astepta linistit fara frica de a mi se schimba ceva bun de pe masina, si toate astea FARA NICI O MITA SAU SPAGA (de altfel nici nu se punea problema, nu ai nici un contact cu mecanicul care se ocupa de masina ta, totul se discuta cu patronul francez al firmei care desi urmareste in atelier tot ce fac mecanicii are timp sa explice fiecarui client ce se intampla, si testeaza masina la intrarea si iesirea din service). Ce sa mai spun, sunt super-multumit, dupa experienta din Cluj n-am crezut ca o sa pot spune asa ceva despre un service din Romania.

Tot respectul, domnule Patrice Gaigher!
Fanu
Da, dar e francez.

Si asta stie el sa faca... service. Nu prea vezi peste tot patron care sa stea in service cu halatul pe el.
RCS
Adica Service-ul Renault din :wink: Sibiu, cel la iesire spre Valcea-Brasov, este al unui francez ???
electriczbif
QUOTE
Da, dar e francez.
Asta nu-i o scuza! wink.gif

QUOTE
Si asta stie el sa faca... service. Nu prea vezi peste tot patron care sa stea in service cu halatul pe el.
Pai din pacate in Romania nu vezi, asa este! Dar ar cam trebui sa incepem sa vedem si oameni competenti la conducerea reprezentantelor auto, nu numai patroni umflati de bani care habar n-au ce se intampla in service si sefi de service bagpicioristi de o calitate morala si profesionala cel putin indoielnica.

RCS:

Da, de acel service e vorba si patronul e francez.
David
Am auzit si eu lucruri bune de acel service din Sibiu; stiu firma din CJ cu flota de masini Renault si nici nu pun piciorul in serviceul nostru ...

Poate odata am sa ma duc si eu la ei; mie imi place sa stau langa masina cand se lucreaza la ea, pentru mine este un lucru pozitiv la serviceul din CJ.
electriczbif
QUOTE
Am auzit si eu lucruri bune de acel service din Sibiu; stiu firma din CJ cu flota de masini Renault si nici nu pun piciorul in serviceul nostru ...
Serviceul "nostru"?!?! Am cumva deosebita onoare de a vorbi cu un membru al familiei Turcu?! :shock:

Si mie imi place sa stau langa masina, dar la Sibiu nu simti nevoia, nu esti intampinat de o mufa care iti arunca o prima privire de evaluare a numarului de piei pe care le poate trage de pe tine si iti dai seama ca totul este sub controlul frantzuzului si ala nu se coboara la a-ti schimba piese sau sa puna 1 surub din 3. Pe de alta parte, daca chiar vrei poti sa vezi ce se intampla cu masina ta deoarece intre service si showroom e un perete de sticla.
David
QUOTE
Serviceul \"nostru\"?!?! Am cumva deosebita onoare de a vorbi cu un membru al familiei Turcu?! :shock:

smile.gif nu, nicidecum. Am scris service-ul nostru fiindca am intrat in dialog cu tine - adica alt Clujean.
electriczbif
Aha, ok, m-am linistit! O fi service-ul "nostru" tot asa cum Funar a fost primarul "nostru", nu? Faptul ca amadoi/doua sunt in/din cluj nu-mi trezeste decat "emotii negative" in ambele cazuri! wink.gif As renunta cu mare bucurie la onoarea de a fi concitadin cu oricare dintre ei/ele!
Hora_ce
Stie careva mai multe detalii despre o revizie facuta la Sibiu? Toata lumea zice ca acolo ar fi de facut...pentru ca baietii de acolo sunt de treaba.



Dar este careva care efectiv(obositor) au facut acolo revizia?



M-ar interesa sa ma duc sa-mi fac revizia acolo (de 15mii km) ca mi-e in drum spre valcea...



Cat ar costa? Merge sa ma duc cu materialele mele? as iesi mai ieftin?
cmandrei
Interesanta treaba asta cu Sibiul ... sincer eu nu stiu nimic despre aceasta problema, dar stiu in oricare service trebuie sa poti sa stai ori langa masina cand lucreaza ori undeva de unde sa vezi ceea ce fac.



Dar de ce anume ti-e frica ca unii fac sau nu fac ?
Hora_ce
QUOTE
Interesanta treaba asta cu Sibiul ... sincer eu nu stiu nimic despre aceasta problema, dar stiu in oricare service trebuie sa poti sa stai ori langa masina cand lucreaza ori undeva de unde sa vezi ceea ce fac.



Dar de ce anume ti-e frica ca unii fac sau nu fac ?


stii vorba aia... de ce tzie frica nu scapi! smile.gif



nu... se tot zicea ca serivice-ul din Sibiu este ok din mai multe puncte de vedere... calitate/oameni/bani



exemplu bani:

- revizie 15mii - cost estimativ (ulei,filtru ulei,filtru polen, filtru motorina)

======================

SIBIU - 6 - 6.5 mil

ulei folosit Elf Competition (225 mii lei/litru)



======================

CLUJ - 4.5 mil.

ulei folosit Mobil pure-sintetic?! (450 mii lei/litru)

dar nu schimba filtru motorina, polen

filtru mot. = 3 mil

filtru pol. = 800 mii.



Un scurt calcul arata diferentza.



Eu am drum catre valcea... asa ca nu e o problema 2 ore de pauza. smile.gif



Pana una alta... mai sap pe forumu' asta de uleiuri... sa vad de care se folosesc si care's bune...
padre
QUOTE
Interesanta treaba asta cu Sibiul ... sincer eu nu stiu nimic despre aceasta problema, dar stiu in oricare service trebuie sa poti sa stai ori langa masina cand lucreaza ori undeva de unde sa vezi ceea ce fac.



Dar de ce anume ti-e frica ca unii fac sau nu fac ?


asta e idealul, sa poti sta langa masina sau sa vezi de undeva ce se intampla cu masina ta. din pacate sunt foarte putine service-urile unde se intampla asa ceva, mai putin service-urile Dacia si service-urile mici, particulare.

de ce ii e frica? am auzit de mai multe incidente neplacute in service-uri cu staif... pot sa dau exemple concrete doar de la VW (Porsche Romania, Midocar) si Mercedes (Autorom). Aici se intampla, sau mai bine zis s-au intamplat, ca nu mai stiu care e situatia acum, treburi absolut incredibile... gen schimbat baterie de la masina clientului cu una mai proasta, schimbat de alte piese, stricat anumite piese (stricat filetul surubului care se desface la baia de ulei ca sa curga uleiul de la motor - de ce? de prosti ce sunt...), etc... ar mai fi si alte exemple dar m-am mai enervat azi si cu alte ocazii si acum am ajuns acasa, chiar nu mai am chef de nervi. :?
Hora_ce
QUOTE
QUOTE
Interesanta treaba asta cu Sibiul ... sincer eu nu stiu nimic despre aceasta problema, dar stiu in oricare service trebuie sa poti sa stai ori langa masina cand lucreaza ori undeva de unde sa vezi ceea ce fac.



Dar de ce anume ti-e frica ca unii fac sau nu fac ?


asta e idealul, sa poti sta langa masina sau sa vezi de undeva ce se intampla cu masina ta. din pacate sunt foarte putine service-urile unde se intampla asa ceva, mai putin service-urile Dacia si service-urile mici, particulare.

de ce ii e frica? am auzit de mai multe incidente neplacute in service-uri cu staif... pot sa dau exemple concrete doar de la VW ... :?


Un exemplu ar fi si la service Renault aici in Cj...

Aveam niste vecini care puteau cumparau de la service ulei sintetic 4l la 3-400 mii lei.



Concluzia? sigur bagau kkturi de ulei la clienti... care scoteau banu' pentru unu' bun(ex: Mobil1 la ei e 450mii/litru)...
rombu
recomand cu caldura mach1 bucuresti, cel de la WTC

revizie (1.6 16 v ) filtru ulei, aer,polen,benzina +ulei elf 10w40 =4,5 mil



am stat langa (sub) masina, am vb cu mecanicii mi s-a parut ok
Zoot
Poti incerca serviceul de la Oradea. Nu e asa dotat ca si ala din Sibiu dar lucreaza bine baietii.

revizia de 30 000 a costat 4 500 000, din care 770 000 manopera si 3 700 000 piesele. Am schimbat filtrul de ulei, motorina, aer, polen, uleiul si 1 litru de antigel. la cluj costa 10 milioane ( erau incluse si placutele fata de frana ) care eu oricum le schimbasem mai devreme si au costat undeva pe la 2 milioane. Diferenta de pret cred ca o sesizezi si tu. la sibiu este cam tot acelasi pret ca am sunat si acolo inainte de a face revizia. banuiesc ca aia de 15 000 trebuie sa fie si mai ieftina.
raducu68
QUOTE
recomand cu caldura mach1 bucuresti, cel de la WTC



sint ok, ii stiu de mult timp. miine ma duc sa-mi repare claxonul "racit".
electriczbif
Uite aici ce am scris in toamna:

http://forum.reno.ro/viewtopic.php?t=750

Mai pot sa adaug ca revizia de 10.000 km m-a costat 1.700.000 lei cu TVA cu tot, ulei BP semisintetic.
flotl
QUOTE
Poti incerca serviceul de la Oradea. Nu e asa dotat ca si ala din Sibiu dar lucreaza bine baietii.  
revizia de 30 000 a costat 4 500 000, din care 770 000 manopera si 3 700 000 piesele. Am schimbat filtrul de ulei, motorina, aer, polen, uleiul si 1 litru de antigel. la cluj costa 10 milioane ( erau incluse si placutele fata de frana ) care eu oricum le schimbasem mai devreme si au costat undeva pe la 2 milioane. Diferenta de pret cred ca o sesizezi si tu. la sibiu este cam tot acelasi pret ca am sunat si acolo inainte de a face revizia. banuiesc ca aia de 15 000 trebuie sa fie si mai ieftina.

La diferentele de pret care exista intre service-uri se merita sa faci o plimbare si de 500 km intr-o sambata ca sa iti faci revizia mai ieftin.

Ar fi minunat sa fie un topic numai cu detaliere facturi platite la service.

Eu nu am service in Tulcea, dar e destul de aproape Constanta, Braila, am drum si pe la Focsani. Ar fi util sa aflu cat este revizia la 15000 la aceste service-uri.
Hora_ce
QUOTE
Poti incerca serviceul de la Oradea. Nu e asa dotat ca si ala din Sibiu dar lucreaza bine baietii.  
revizia de 30 000 a costat 4 500 000, din care 770 000 manopera si 3 700 000 piesele. Am schimbat filtrul de ulei, motorina, aer, polen, uleiul si 1 litru de antigel. la cluj costa 10 milioane ( erau incluse si placutele fata de frana ) care eu oricum le schimbasem mai devreme si au costat undeva pe la 2 milioane. Diferenta de pret cred ca o sesizezi si tu. la sibiu este cam tot acelasi pret ca am sunat si acolo inainte de a face revizia. banuiesc ca aia de 15 000 trebuie sa fie si mai ieftina.


Mie la sibiu mi-au zis ca e vorba de 6 - 6.5 mil. sad.gif

hm...
Hora_ce
QUOTE
Uite aici ce am scris in toamna:

http://forum.reno.ro/viewtopic.php?t=750

Mai pot sa adaug ca revizia de 10.000 km m-a costat 1.700.000 lei cu TVA cu tot, ulei BP semisintetic.


stiam de postul tau ... l-am citit atunci... smile.gif

am si amintit... ca "cineva" vorbea de serv. sibiu...
Hora_ce
QUOTE
QUOTE
Poti incerca serviceul de la Oradea. Nu e asa dotat ca si ala din Sibiu dar lucreaza bine baietii.  
revizia de 30 000 a costat 4 500 000, din care 770 000 manopera si 3 700 000 piesele. Am schimbat filtrul de ulei, motorina, aer, polen, uleiul si 1 litru de antigel. la cluj costa 10 milioane ( erau incluse si placutele fata de frana ) care eu oricum le schimbasem mai devreme si au costat undeva pe la 2 milioane. Diferenta de pret cred ca o sesizezi si tu. la sibiu este cam tot acelasi pret ca am sunat si acolo inainte de a face revizia. banuiesc ca aia de 15 000 trebuie sa fie si mai ieftina.

La diferentele de pret care exista intre service-uri se merita sa faci o plimbare si de 500 km intr-o sambata ca sa iti faci revizia mai ieftin.

Ar fi minunat sa fie un topic numai cu detaliere facturi platite la service.

Eu nu am service in Tulcea, dar e destul de aproape Constanta, Braila, am drum si pe la Focsani. Ar fi util sa aflu cat este revizia la 15000 la aceste service-uri.


In wk ma duc la Valcea... deci... sibiul mi-ar fi in drum... smile.gif
Hora_ce
Pentru cei interesati de revizia de 15000km:
- 2.3 ore - 280000lei/h
- schimbat ulei (cumparat de mine - Elf Competition ST - 5l Metro)
- schimbat filtru ulei - ~150000lei
- schimbat buson ulei - rectific... pe factura apare garnitura buson - 20000 lei
- schimbat filtru motorina - 2350000 lei
- schimbat filtru polen - 925000 lei

Total: 4080000 lei

numa' sa nu stati sa facetzi calculele ca nu da totalu' smile.gif (dreak' sstie unde e factura aia... )

da preturile sunt cam astea... de filtru ala ulei nu mai stiu... da in rest... cam astea sunt
cornel_t
QUOTE
Pentru cei interesati de revizia de 15000km:

- 3 ore 
- schimbat ulei (cumparat de mine - Elf Competition ST - 5l Metro)

- schimbat filtru ulei

- schimbat buson ulei

- schimbat filtru motorina

- schimbat filtru polen



Total: 4080000 lei

Dar busonul ce avea de l-ai schimbat?

Detaliat cat costa fiecare reper in parte?
cmandrei
Am inteles ca ei asa fac ... schimba busonul de fiecare data sau ceva de acest gen ca cica se uzeaza garnitura si nu mai este bun :roll: dar eu cred ca o garnitura de alama sau ceva este perfecta ... eu asa aveam la R5 si era super nu curgea nimic niciodata ...
cornel_t
Acum inteleg, eu prin "buson" intelegeam busonul ce astupa locul pe unde bagi ulei; in rest e mai simplu cu o saiba de cupru pe post de garnitura.
cmandrei
Buson ... eu cred ca se refera la ala ce astupa locul din baia de ulei prin care se scoate uleiul ...
VladSoare
Pai da, sigur despre ala e vorba. Dar nu inteleg de ce trebuie schimbat. De ce sa nu schimbi doar garnitura?
cmandrei
Toate lucrurile care se vand se fac in asa fel incat sa nu poti sa schimb ceva fara altceva tocmai ca sa castige vanzatorul cat mai mult ... si pariez ca daca le spui sa nu schimbe busonul si curge o picatura de ulei sau ceva tu esti vinovat ...
electriczbif
Nu mai deschid un topic nou:

Revizie Sibiu 2 ani (20.800 km):

Pret: 1.930.000 (cu TVA inclus)
Schimbat: Ulei (BP 10W40), filtru ulei, garnitura buson scurgere ulei.
Suflat filtru aer motor si polen, constatat ca nu necesita schimbate.
Verificarile de rutina (lichide, placute frana, etc).

Pt. ce urmeaza mentionez ca masina a iesit din garantie in 5 iunie 2005.

Am reclamat zgomotul in coloana de directie la trecerea peste denivelari si cloncanitul la capatul de cursa al volanului. Mi s-a spus in felul urmator: in timp pot sa apara jocuri foarte mici in locul in care intra coloana de directie in caseta de directie (directia se "aseaza", lucru normal, care nu inflenteaza deloc siguranta sau geometria directiei, etc). Singurul inconvenient este aparitia zgomotelor pe drumuri proaste (vezi romania). Renault recunoaste aceasta problema in romania si exista o procedura agreeata de remediere, care consta in adaugarea de ceva material compozit in locul cu pricina. Desi ati depasit perioada de garantie, interventia se face pe garantie fara nici un cost pt. dvs, cauza fiind recunoscuta de renault. Singura problema ar fi ca trebuie sa asteptati doua ore, pana la intarirea materialului respectiv. Sunteti de acord? Am fost wink.gif. Am intrebat daca procedura trebuie repetata la fiecare 20.000km, mi sa raspuns ca nu, la prima interventie problema se rezolva definitiv. Ma rog, vom vedea, deocamdata intr-adevar zgomotul a disparut.
Acuma eu chiar nu stiu cat din cele de mai sus sunt din partea renault romania si cat din partea service-ului din sibiu, dar din cate am mai citit pe forum tare cred ca mr. Gaigher increarca sa acopere renault romania pe barba lui. Oricum tot respectul!
De asemenea mi s-a explicat ca multiplele zgomote ("greieri") reclamate la megane se datoreaza drumurilor proaste asociate cu praful si cu cele 5 stele NCAP. Multe elemente de caroserie nu sunt sudate sau prinse in suruburi (deci fixare rigida), tocmai pt. ca in caz de accident acestea sa se dezintegreze, preluand socul. Este cazul elementelor din compartimentul motor, suspensie, etc. Chiar si motorul este prins pe un fel de sistem de balans care in caz de accident frontal sa faca ca acesta sa ajunga sub caroserie si nu sa intre peste picioarele pasagerilor.
alx
eu cunosc pe cineva la service-ul din Sibiu si vreau sa va spun ca am sa merg special din Bucuresti pana la Sibiu ca sa-mi fac reviziile.
MAC
Da, toata stima pentru servicu-ul din Sibiu.
Acum 2 ani aveam o problema la Meganul I diesel pe care-l aveam atunci: un nene intrase in mine, nu spectaculos de tare, dar destul sa deformeze o portiera. Dupa ce am luat-o din reparatii, ceva s-a deplasat, cam in 2-3 saptamani portiera mea nu mai era "la linie".
Aveam intamplator drum in Sibiu, am facut o programare, am ajuns primul de dimineata, asa dimineata ca am nimerit tocmai cand patronul francez venise si inchidea cainii.
M-a bagat imediat in seama, inca nu ii venisera mecanicii, am stat cu omul de vorba, f. amabil, a spus ca el crede ca se rezolva si a avut dreptate, pana in jurul pranzului au rezolvat portiera+revizie de 1 an. Nu am mai avut vre-o problema cu portiera... a, am uitat sa zic, service-urile Renault din Buc aveau o solutie toti...schimbarea portierei, "nu se poate face, domne', e greu...."..niste idioti, daca vedeti "damage"-ul masinii te apuca rasul/plansul la "recomandarile" lor!

Si da, pentru o revizie civilizata, daca va permite timpul, merita facut drumul pana in Sibiu!
mirciulica_i
Salutare,

Eu am avut un Megane Classic la care am folosit Elf Excellium de la Metro...

Acum am un Megane II Sedan 1.6 16V si nu stiu daca acelasi ulei e O.K.

Vad pe aici ca lumea tot zice the Elf Competition... Care-i diferenta?

Tnx!
nacht
QUOTE(mirciulica_i @ Oct 20 2005, 04:00 PM)
Salutare,

Eu am avut un Megane Classic la care am folosit Elf Excellium de la Metro...

Acum am un Megane II Sedan 1.6 16V si nu stiu daca acelasi ulei e O.K.

Vad pe aici ca lumea tot zice the Elf Competition... Care-i diferenta?

Tnx!

diferenta este faptul ca excelium este sintetic in timp ce competition este semisintetic - de aici si o doferenta de pret
mirciulica_i
Pai din cate stiu eu cel sintetic e mai bun...

Sau nu?

Sa pun in continuare Excellium sau stie cineva altceva mai bun dar nu cu mult mai scump?

Tnx!
alx
Pune bre excellium daca schimbi la 15k. Daca schimbi la 7.5k pune Competition ca nu are rost. SI vezi ca esti offtopic si nici nu ai incercat sa cauti ca s-a discutat si paradiscutat despre uleiuri...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.