Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Huruit / zgomot cutie viteze Clio Symbol
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Pages: 1, 2
David
Deschid acest subiect fiindca fenomenul sus mentionat apare destul de frecvent la CS 1.4/8v, si merita sa aiba un topic separat.

Deci vorbim despre zgomotul care apare cand motorul este cald. Suna ca un Diesel silentios. Este evident ca problema e in cutie, cand masina sta pe loc in relanti, daca apesi ambreiajul zgomotul dispare.

Dupa cunostintele mele, este frecvent la acest model Renault, cam 30% din proprietari l-au intalnit si cred ca sunt multi cere n-au ureche pentru asa ceva, nu le intereseaza, ...

Pana acum Radu718 a fost le service cu problema, iata rezultatul:



QUOTE
Fratilor, am facut programare la Cobalcescu vineri 
...........

3) ZGOMOT DIESEL SI ACUM TINETI-VA BINE: DUPA CE LE-AM EXPLICAT, RASPUNSUL MECANICULUI \"IDEM 1\" = asa fac toate, nu e nici o problema; SI DIN NOU DUPA MILOGELILE DE RIGOARE VINE UN PUSTI SI ATENTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BULANGIUL STIA DIN START CE ARE; DUPA CE S-A INCALZIT MOTORUL, APASA AMBREIAJUL, DECI STIA CA E CUTIA DE VINA, PUNCT OCHIT , PUNCT LOVIT; ZICE:\"SA VENITI VINERI CA VA DAM JOS CUTIA DE VITEZE\" FRATILOE MASINELE ASTEA AU TOATE O PROBLEMA DE FABRICATIE LA CUTIA DE VITEZE, DAR NU VOR SA RECUNOASCA (UN MECANIC SMECHER MI-A SPUS CA AU SCHIMBAT CUTIA DE VITEZE-!!!ATENTIE NU E CA CEA DE PE SLZ-SI NU SE MAI PUPA CU MOTORUL). 
Mesaj postat Mie Ian 07, 2004 11:20 am



QUOTE
A ramas ca va tin la curent cu Serus:

............

2) Cutia de viteze: da , in sfarsit a fost cineva sincer, si exact cum banuiam, se stia problema: Este de vina ambreaiajul, care are niste arcuri. Tocmai aceste arcuri sunt bulite, de fapt , nu se poate intampla nimic, de genul sa ramai in drum, dar cand se incalzeste face ca tractorul... Au luat comanda si a ramas ca o sa ceara avizul Renault pt. schimbarea ambreiajului..A ramas ca o sa ma anunte cand o sa vina ambreiajul...

Mesaj postat Mar 16, 2004 8:50 am

spartacus
Fiind o problema atat de des intalnita, (o am si eu), nu stiu daca baietii de la renault isi vor mai da interesu sa remedieze ceva, iti dai seama ce ar fii daca 40% din posesorii de clio ar dori sa-si schimbe ambreiaju, sau si mai si cutia de viteze in garantie, no way.
David
Pe mine nu ma deranjeaza pana este la acest nivel, dar daca se strica dupa garantie si trebuie sa-l repar pe banii mei atunci :x
Radu718
Pe 29 imi dau cutia jos la Serus pt a schimba ambreiajul. Nu stiu daca am spus-o (poate ma repet, ma scuzati in cazul asta) dar cei de la Serus au spus ca si cu un amreiaj nou-nout face la fel, numai ca ei au o metoda prin care prelucreaza arculetele respective: ca si cu volanul, chiar daca l-ai schimba tot se aude greierasul, pana nu il desfaci sa-i zapacesti lamela aia nu se potoleste....Ok ne mai auzim
Radu718
Gata, cat de cat m-am linistit. Am luat decizia sa-mi umble la transmisie asa cum v-am povestit pentru huruitul din zona cv.

Cum v-am povestit cei de la Serus au spus ca este discul de ambreiaj. Ok, l-au schimbat si diferenta radicala.

Am incalzit-o si intr-adevar nu mai face. Cand pornesti aerul conditionat f.f.f.f. putin il sesizezi; de fapt il sesizezi fiindca stii

ce sa asculti (daca nu as fi avut problema nu as fii observat zgomotul). Deci, fratilor, sa recapitulam pt. toti cei cu problema

asta: zgomotul provine din jocul arcurilor (6 la numar) din discul de ambreiaj. Din punct de vedere tehnic nu se poate intampla

nimic grav, singura problema este zgomotul deranjant de Diesel. In ceea ce priveste schimbarea discului (acolo unde este garantie-la restul, evident, ca nu conteaza) trebuie ca service-ul sa primeasca acordul Renault-aici e cam la ghici situatia, s-ar putea sa vrea s-ar putea sa nu vrea. Vrea sa vorbesc un pic si de SERUS (cred ca are legatura cu topicul, dar se poate incadra si in topicuri legate de service). Desi teoretic, de problema respectiva ar fii trebuit sa se ocupe cei de la care am luat masina, in speta Auto Cobalcesu (dar care dupa cum stiti m-au "scuipat", dupa ce le-am platiti masina cash), cei de la Serus nu au comentat, ba mai mult au pus punctul pe i si au fost fermi, spunand clar: " se stie problema, este discul". Intr-adevar toate service-urile sunt obligate sa lucreze pt. garantii Renault, dar stiti cum e ...se deconteaza greu, la manopera Renault le impune si niste tarife minimale...cu alte cuvinte AC a luat comsion pt. vanzarea masinii, iar SERUS o repara. Nu pot sa zic f. multe de calitatea lucrarii (stiti f. bine, ca la schimbarea discului este vorba de timp: cum se aseaza, cum a fost montat, etc-adica poti sa-ti dai cu parerea dupa o anumita perioada----in schimb,acum, pot sa spun ca zgomotul de Diesel este aproape inexistent si nu am probleme cu vitezele). In ceea ce priveste modul cum te trateaza: cei de la receptie sunt OK, la fel si mecanicii , in plus te lasa in atelier ( e drept ca nu oficial, dar nici nu te iau la bataie). Mecanicul se baga cu tine in seama si iti da diferite explicatii, evident la cerere. Toti stim ca nu exista mecanici-ingeri si am mai spus-o de atatea ori, important e sa alegem raul cel mai mic. Parerile sunt impartite de fiecare data, evident in functie de experientele fiecaruia. Dar daca ar fii sa fac un clasament (atentie, este parerea mea si nu vreau sa o impun nimanui) ar fii:

1) Serus

2)Mach1

3)Ipso

..

...

..999) prietenii nostri, Auto Cobalcescu



Vreau sa mentionez ca am dat si eu o mica atentie mecanicului, dar nu f.substantiala (oricum asta este peste tot, stiu ca nu e un mod de gandire normal, dar asta e).

Cam astea ar fii, ma bucur ca s-a rezolvat si as propune sa se faca un topic in care sa se voteze Service-urile, poate ca si dupa anumite caracteristici (calitate lucrari, relatii cu publicul si de cu nu cota spagii...)
David
Salut Radu718! Bravo pentru curajul pentru a permite desfacerea CV, cred ca ai facut o fapta buna pentru toti proprietarii CS 1.4/8v.



As avea inca o intrebare: care a fost metoda aceea specifica cu care au tratat arcurile respective, si dupa care ei cred ca nu mai revine problema? Poate le spun la mecanici din CJ si fac la fel si cu a mea.

Nu vreau sa-ti stric placerea, poate nu este vorba de nici un lucru special numai de un disc nou, stim toti, ca nu face zgomotul de nou, numai cand se rodeaza (la mine a inceput pe la 8-10.000km)
Radu718
La mine zgomotul se auzea nu de la 10.000 km ci de la ATENTIE! 20 km; deci, din start. Acum, m-am mai interesat, (sa te duci pe dacia club, la topicul zgomot diesel ) se pare ca un intreg lot de ambreiaje a fost afectat de problema asta. Ca dsicul este nou , asta e o certitudine, ca nu o sa mai faca in timp, asta nu mai e o certitudine. Pana acum nu mai face zgomotul, il sesizezi, dar cu mult atenuat, (dar il sesizezi) numai cand pornesti AC. Ei spuneau ca si astea noi fac la fel si ca ei au o mteoda de a umbla pe la arcuri; nu stiu ce sa zic, dar personal ma cam indoiesc ca poti sa umbli pe la ele, in fine...Daca vrei o sa-l intreb pe mecanic, dar dupa Paste, cand o sa schimb uleiul. Asa cum ti-am spus , DEOCAMDATA,sunt multumit, dar o sa vedem in timp implicatiile de a da cutia jos, etc, etc.

Totodata, cum va spuneam mai demult, simteam ca este o problema cunoscuta de Renault, dar taceau ca p..da in plapuma; de ce?? evident ca nu-ti convine ca 50% dintre proprietarii de Clio 1.4 8 si Solenze sa-si schimbe amreiajul...MARI BULANGII....Asta mai arata si testele de calitate ale pieselor asa-zis Renault...Nu sunt carcotas, se poate strica orice la o masina, motor, cutie, etc....dar cand atatia oameni au aceeasi problema nu-ti pui un semn de intrebare?????? Deci in concluzie te tin la curent, dar dupa Paste, sper sa fie OK?

P.S. Nu ma pricep la firme producatoare de piese , dar am aflat din mai multe surse (dealeri, mecanici, daciaclub) ca producatorul naspa ar fii VALEO, care are (din cate am inteles) un renume bun. Eu ma p.s pe ei...
David
Mersi mult Radu pentru informatii, mai am garantie pana in 14 Iunie.

Si eu am sesizat service-ul din CJ despre problema, s-a dat o asa numita "alerta service", ceva circulara, daca a mai intalnit cineva problema, a ramas ca ma suna, dar nu s-a intamplat nimic. Trebuie sa ma duc pana la ei.

Sunt curios, afirmatia lor ca nu este un defect, ca nu se va strica mai tare este adevarat sau nu. In fine, daca se tin tare de aceasta afirmatie, am sa le cer in scris.

Cand a fost fabricata masina ta?

Eu am preluat-o in 14.12.2002 (deci a fost fabricate prin Noiembrie 2002).
Radu718
Hmmm, ciudat....tu nu ar fii trebuit sa ai probmleama asta, mai ales ca ai masina din 2002....stiu ca cu problema respectiva se confrunta masini fabricate relativ recent(vara-toamna 2003). Eu am luat-o in octombrie 2003...
David
sad.gif Inseamna ca ori foarte lung a fost lotul asta de ambreiaje proaste, ori toate sunt asa. Diferenta de timp intre masina ta si a mea este de aproape 1 an.

Si proprietarii din Ungaria au problema asta, nici acolo nu s-a gasit rezolvare; este drept, ca nu stiu despre nici unul la care sa desfaca ceva.
Radu718
Nu stiu, sper sa nu apara in timp; am devenit maniaco-depresiv...merg, opresc casetofonul, pun urechea pe volan.....Adevarul ca acum mi se pare ca incepe sa se auda f. putin cand cuplezi AC....
David
NOUTATE!

Acum am sunat la service-ul din Cluj, a venit raspuns de la Renault Romania la "Alerta service" dat de ei, sa dea jos cutia de viteze si sa faca o constatare care este problema. Sa vedem ce se intampla, pe la mijlocul saptamanii viitoare poate face interventia.
David
Radu, cum se demonteaza CV? Ce mai demonteaza pe acolo, eventual tot motorul trebuie scos?
Radu718
Sincer sa fiu , nu stiu...ca nu am putut sa stau acolo; si chiar daca as fii putut , tot nu as fii ramas...sa vad cum scoate efectiv totul din ea...e ca si cum te-ai uita la o operatie facuta cuiva drag....Implicatiile o sa le vad in timp....Din cate am auzit , cica nu ar da totul jos, ci ar fii RELATIV simplu, in sensul ca o urca pe cricul hidraulic, si da cutia pe jos....De fapt (sincer nu ma pricep) dar nici cutia nu o da toata jos....O sa intreb ...daca vrei..tot dupa Paste...
Radu718
Aseara, dupa ce m-am intors de la serviciu, am frecat-o mult prin oras si am ajuns acasa...Ce imi auzeau urechile????? O usoara simfonie "Diesel"; daca stingeam farurile nu se mai auzea; daca le aprindeam se simtea; nu tare, ca inainte, dar SESIZABIL; asa ca, ma scuzati fratilor, se pare ca asistam Diesel Reloaded....oricum, nu mai ma agit....o lasa in p..a mea asa, va rog sa ma scuzati.....David nu stiu ce sa zic...daca tot ai demarat actiunea da-i bataie.....dar se pare ca zgomotul revine copacel-copacel, dar sigur....nu stiu....
David
sad.gif sad.gif

Sunt in mare dilema, daca problema oricum revine, sa-i las pe mecanici sa desfaca cutia sau nu. Stii cum e, cum a fost asamblata in fabrica, n-o sa mai reuseasca niciodata.
Radu718
Nu stiu ce sa zic, nu vreau sa-ti dau nici un sfat...e decizia ta....Eu doar spun niste constatari din care se trag concluzii....Acum sa nu crezi ca se aude ca inainte.....e o diferenta clara....problema este ca zgomotul nu a fost eradicat 100%(este sesizabil, la consumatori, din nou si aici revin, nu ca inainte)...daca se accentueaza, daca stagneaza, nu stiu......
David
Cati km ai parcurs de la schimb?
Radu718
Cam 400...
David
In fine, am decis sa se faca interventia la cutia de viteze.

S-a schimbat si la mine discul de ambreiaj ca la Radu718, zgomotul a dipraut.

Astfel se poate izola faptul ca zgomotul diesel provine de la discul de ambreiaj, de la cele 6 arcuri concentrice. Cand l-au scos pe cel "vechi" toata lumea se mira (ingineri, mecanici), ca ce sa intamplat cu asta, cum a fost fabricat ca numai dupa 23.700 km arcurile au capatat un joc asa de mare in locasurile lor (2-3mm).

Surpriza a venit cand au adus din depozit discul nou ... si la arcurile acelea era joc. Ochiometric poate jocurile erau mai mici.

Si discul "vechi" si cel nou sunt Valeo.

Trebuiau demontate multe piese de pe masina sa se ajunga la disc (in ordine): baterie, suport baterie, vas de expansiune, vas lichid servo, ambele planetare, catalizator. Sunt total multumit de mecanicul care a lucrat la masina mea, totul cu rabdare, fara bruscari, nici eu nu puteam face mai elegant :oops:

Vom vedea dupa un timp daca revine sau nu zgomotul; mecanici au spus ca si daca reapare nu este periculos, sa te lase in drum sau asa ceva.
Radu718
Felicitari! Oricum, nu stiam ca se demonteaza atatea componente...Eu nu am asistat la operatiune...La mine nu se simte nici o problema, parca f.f.f.f. un usor trepidat cand pleci de pe loc (dar, acum am devenit maniac...). Bine ca s-a rezolvat si ca te-ai linistit! Acum vin si va intreb : diferea dicurile de ambreiaj de Clio si SLZ fata de Megane etc? De ce numai Clio/SLZ au problema asta? Si ciudat de ce numai Clio 1.4 /8 ? Ca nu pot sa crde ca 1.4/16 are alt disc? Ciudat....
Radu718
Vineri, cand am schimbat uleiul, nu am putut sa ajung la mecanicul care mi-a schimbat discul. Era super ocupat, deci , nu am putut sa-l mai intreb de una si alta...Poate altadata...Orcum, din cate am sesizat (mai intram in vorba cu mecanicul ) problema devine din ce in ce mai cunoscuta, dar, ca si inainte, imi da senzatie de conspiratie...
adyt
Salut,

Eu am un Bicorp de 1.2 16V. Si eu am ceva probleme cu ambreiajul... Un zgomot ca un fasait continuu (daca il tin apasat). Cand plec de pe loc are o oarecare trepidatie, dar chiar nu pot sa spun ca-i de la ambreiaj, pt ca nu se simte mereu...Oricum la mine problema e mai grava ca nu mai e in garantie...Si a fost facuta in Decembrie 2002, deci e posibil ca nu numai SLZ si Symbol-ul sa aiba dude...

Ura,..
Radu718
E altceva la tine (poate rulmentul). La noi e invers, daca il tii apasat nu face...
adyt
Tata are un Symbol din 2001 (v.1). Are 85000Km cu el, n-a avut nici macar un bec ars si parca e mai inchegat decat bicorpul meu la 15000...Chair nu stiu ce sa zic de Reno in general. Daca inca e fiecare cu norocul lui si la Reno, atunci ce ne mai miram la Dacie..
Radu718
La mine face acum la fel ca la inceput....Ce sa fac, sa o mai desfaca odata in bucati??????? Parca voi spunati ca la nu stiu cate defecte majore iti schimba masina? (desi eu sincer ma indoiesc aici!)
David
Parca asa scrie in lege: daca in prima jumatate a garantiei se repet de mai mult de 2x aceleasi defectiuni (majore?) atunci poti cere inapoi banii. Pentru asta iti trebuie avocati, nervi de otel si si ceva bani ...
Radu718
Exact cum ma asteptam si la Clio , achizitionat de sora mea, apare aceasta problema. Asa cum am descoperit cu totii, este o problema de Clio 1.4 8 v, produse , in general, dupa vara 2003, datorata lotului de ambreiaje Valeo. Zgomotul diesel este la un nivel mult mai redus, sesizabil numai cu consumatori puternici, dar sa nu uitam ca masina are doar cateva sute de km, deci , in timp, situatia se poate agrava . In schimb, modul cum se comporta transmisia, cel putin in comparatie cu a mea, are nota 10: fara trepidatii, ambreiaj usor si care nu scartie, vitezele intra perfect.
David
Nu un singur sau cateva loturi de ambreiaje sunt proaste ci toate; masina mea este din dec. 2002. si avea zgomot diesel, la time a revenit problema si dupa ce au schimbat discul.
Radu718
Cei de la Serus au recunoscut ca nu au ce sa-i faca, si nu lucreaza decat cu piesele asa zis Renault.(aici, Valeo). Deci, nu merge sa-ti pui Bosch sau alta marca. In ciuda aparantelor, Bicorpul are alt tip de ambreiaj, d-aia nu huruie. Maistrul m-a si intrebat dupa cat timp de la schimbare a inceput sa huruie la loc.
David
Solenza are disc exact ca si Symbolul ... si costa "numai" 2 milioane. Aceeasi treaba in cutie Renault la service Renault este 6M.
Radu718
2 sau 6 tot kaka e...Cand o sa iasa din garantie o sa-mi pun un Bosch sanatos...si evident ca nu la service R....
Radu718
Stiti cat cost un kit complet ambreiaj R.Clio 1.4 (disc/placa/rulment)? Va spun eu: 6.350.000! Si producatorul nu este Valeu, pardon Valeo, ci Zass. Ce ziceti de asta? Si la R. numai discul e vreo 6 bulioane (Valeo, evident), daca nu mai mult. Problema este ca nu aveau nuca/furca! Cica nu prea se strica astea! Era sa mor de ras, cand l-am auzit...Mi-a fost lene sa-i mai povestesc ca astea sunt deja consumabile...
cdeacu
Salut!



Sunt pe punctul de a imi cumpara un Clio Symbol 1.4 8V, si am citit acum de aceasta problema. Stie cineva daca a fost rezolvata intre timp, si daca pe modelele care se vand acum mai exista?



Merci,

Cristi
Radu718
Zgomotul de Diesel exista in continuare, cu "perspectiva" de viitor de a-ti da trepidatii la plecarea de pe loc. In schimb, mai deranjant este ambreiajul in trepte si, ca sa nu deviem de latopic, vis a vis de acest aspect gasesti mai multe detalii la topicul Pedala de ambreiaj.
adyt
In curand trebuie sa schimb rulmentul de la ambreiaj...Nu stiu ce sa fac: sa schimb tot kitul sau doar rulmentul?! Manopera e aceeasi (3,5 mil)...Si ma gandesc: daca schimb doar rulmentul, ce l-a bulit acum, il buleste si pe cel nou. Am comandat tot kit-ul (apropo: cred ca e primul lucru mai ieftin, si care chiar cred ca merita: kit complet 4 mil, iar numai rulmentul 1,1 mil, oriunde am intrebat)...



Eu am o chestie ciudata. Am vazut ca si Picasso-ul de la servici o face. Cand franezi, schimbi din 2 in 1 la viteza mica (5km/h). Cand cuplez ambreiajul, da in nas (care-i normal), dupa care, cand accelerez are un balans enervant (care nu cred ca mai e normal)...Ma gandesc ca o fi de la suportii cutiei.



M-am uitat pe topic, si voua (la 1.4 8v) v-a demontat cutia...Mie imi demonteaza motorul, cutia raman la locul ei...Sper ca stiu ei ce fac. Ma duc la SERUS. Chiar daca m-au enervat rau data trecuta, cu pompa, totusi acum au fost serviabili, si mi-au "consultat" destul de bine masina, mi-au oferit mai multe variante, etc...Cred ca totusi sunt altfel decat restul Service-urilor Renault.



Ura,
Radu718
Ady, unde ai gasit kit cu doar 4 bulioane????????? COntine disc/placa/rulment? Producator?

Ideea este ca daca tot umblii acolo, schimba si discul/placa? Pentru 3 mil. in plus, macar sa fie balciul balci.

Faza cu balansul: disc varza!
adyt
La SERUS am gasit kit-ul...Contine de toate, dar e pt 1.2 16V. Si eu m-am mirat, un prieten a schimbat placa de presiune la un 206 si a dat vreo 7 mil doar pe placa...Nu stiu producatorul, dar eram de fata cand a cautat in sistem, si era oricum un singur producator/element in lista.



Cred ca o sa le schimb pe toate. Oricum, din discutia cu omu' mi-a lasat impresia ca stie cam despre ce e vorba si daca vreau sa schimb doar rulmentu ok, da' mai bine le schimb tot ca cica placile de la ambreiajele respective au avut brobleme...Asa cum am zis, l-am comandat pe tot.



uic-end placut
David
Daca se umbla la cutie ar fi pacat sa nu se schimbe si nuca si furca; se pot comanda la service.
adyt
Da...da' vezi, n-am stiut...aguma schimb ce am...Ca iar dureaza 500 de ani pana aduc o piesa.

Am inteles ca nu umbla efectiv la cutie, o sa-mi dea motorul jos...(adica sus)
Radu718
Asa e, dar neaparat nuca si furca, are dreptate David!
David
sad.gif pacat.
Nici furca&nuca nu sunt inauntrul cutiei, daca se da motorul la o parte se ajunge la ele mai usor decat la placi.
Radu718
Am si eu o rugaminte, va rog... In viitor o sa-mi schimb kit-ul ambreiaj, dar nu gasesc nuca si furca, stiti pe unde as gasi? Si daca gasesc, am certitudinea ca nu sunt tot ca astea, facute pe barja? Cat costa?
David
La service Renault din Cluj au gasit reperele in programul lor si se putea comanda. Nuca costa la ei vreo 5 Euro, furca ~50Euro.

Normal, preturile sunt de 3-4 ori mai mari decat normal (in ungaria nuca costa 1Euro).



Alta treaba: crad ca si la Solenza este la fel ... intereseaza-te si la service Dacia.
Radu718
Problema este ca nu vreau sa lei din Reteau R., ca sunt varza...
razvangsmm
salut aceiasi problema o am si eu la relanti se aude un zgomot ciudat zici ca e motor diesel (ma intreba prieteni daca e diesel) radmasa.gif si cand calc ambreajul nu se mai aude !cine a rezolvat problema sa ma ajute si pe mine cu informati ce trebuie facut si cat costa , zgomotul asta lam observat cam la 22000 de km acum am 23000!
razvangsmm
numai e nimeni cu problema asta ?
dragosbr
chiar ieri am bagat masina in service
am mers pt o verificare de rutina datorita faptului ca imi aparusera cateva pete de ulei la pasajul rotii stanga fata si ulterior pe toata partea stanga fata a caroseriei au aparut pete improscate de ulei.
la verificare mi-au descoperit ca nivelul uleiului din cutia de viteze era sub nivelul minim. ca atare in cursul zilei de astazi vor da jos cutia de viteze (banuiala lor a fost faptul ca la montajul din fabrica nu a fost pus sifucient silicon de etansare intre motor si cutie si pierde pe acolo.

Masina are 3600 km si 3 luni, dragut nu?!
mmgmarius
QUOTE(razvangsmm @ 22 Mar 2008, 18:53)
salut aceiasi problema o am si eu la relanti se aude un zgomot ciudat zici ca e motor diesel (ma intreba prieteni daca e diesel) radmasa.gif  si cand calc ambreajul nu se mai aude !cine a rezolvat problema sa ma ajute si pe mine cu informati ce trebuie facut si cat costa , zgomotul  asta lam observat  cam la 22000 de km acum am 23000!
*



Aceelasi lucru l-am sesizat si eu. Am fost la service Serus si m-au programat maine sa se uite la ea, sa-i faca teste etc. Va tin la curent.

Apropo sper sa ma lase sa stau langa ei cand ii fac testele. Nu vreau s ama trezesc ca imi inlocuiesc piesele cu altele terminate (am auzit ca se poarta asta prin service)
mmgmarius
Rezultatul: Cureaua de distributie prea intinsa (asa a venit din fabrica). Au umblat ei pe acolo si acum mi-au garantat ca nu va mai face, iar daca mai aud aza zgomot... "asa face toate".
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.