Bună seara și un an nou fericit!
Sunt nou pe acest forum, am achiziționat de aproximativ o lună un Renault Megane 3 2012 1.5 dci 110 CP cod motor K9K, 239.000 km.
Am schimbat toate filtrele + ulei imediat după ce am cumpărat-o, toate bune și frumoase.
Acum 3 zile, venind spre București, pe autostradă pe la km 20, mers regulamentar cu 130, mi-a apărut eroarea Engine Failure Hazard, cheița și STOP, mi-a tăiat ESP și am tras imediat pe dreapta la prima benzinărie.
Am oprit mașina, am lăsat-o 2-3 minute oprită, iar când am pornit-o din nou nu mi-a mai apărut nicio eroare.
Am mers normal până aproape de intrarea în București, când am pățit la fel, doar ca după ce am pornit-o, mi-au apărut și check injection system + check anti-polluation system + check ESC + check stop-start și de asemenea a început să meargă “în 3”.
Am mai mers cu ea până acasă, câțiva km, însă până la 2000-2500 de turații trepida destul de tare, dupa 2500 de turații mergea relativ normal.
Ieri, cu ajutorul unui prieten am pus testerul Delphi pe ea și mi-au apărut următoarele erori (pe care le atașez și mai jos) :
DTC 1525 - Întrerupător regulator de viteză cu limitator de viteză variabil
DTC 0204 - Cylinder 4 injector control
Una din cele două erori DTC 0204 (mai exact signal shape/waveform failure - prezent) s-a șters și nu a mai apărut, însă celelalte 2 au rămas.
Am verificat toate mufele și le-am aplicat și spray de contact, însă degeaba.
Astăzi am pornit-o din nou și îmi apare doar cheița, Check stop-start, check injection system și check ESC, însă tot “în 3” merge.
Dacă mă poate ajuta cineva cu o informație, o părere sau să îmi recomande unde să merg în București cu ea, m-ar ajuta extraordinar de mult.
Mulțumesc anticipat!
Primele erori afișate pe tester
Erorile rămase după ștergere
Cantitatea de funingine în DPF