Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Înlocuire senzor presiune gaze eșapament
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
niniz18
Salut domnilor.
De ceva ani sunt posesorul unui Megane 3 1.5 dci 110 cai din 2012 și în ultimul timp am avut probleme.
După câteva alerte de "Engine failure hazard" care reușeam să le resetez printr-o accelerare mai violență am hotărât sa analizez problema mai în detaliu. În urma unei verificări am reușit sa scot doua defecte: P0470 și P0471.
Recomandarea este curățarea țevii de alimentare a senzorului de presiune gaze de eșapament. Treaba care a fost realizata cu mult mai multa ușurință decât a-și fi crezut. Dar problema persistă. Am hotărât sa schimb senzorul dar aici surpriza , senzorul original nu se mai găsește din vari motive și înlocuitorul vine cu o mufa diferită. Pentru toată această problemă există și o soluție. Kitul de reparații 8201428503. Noua mufa trece de la un senzor cu 3 pini în linie la unul cu 3 pini în triunghi.
Poate sa ma ajute cineva cu o schema sau o explicație pentru cum trebuie atașate aceste fire .
Va mulțumesc pentru ajutor
Gil26
Salut,
In primul rand codurile OE ale componentelor se obtin pe baza seriei VIN (iar din cate stiu pe Megane II 1.5 dci 110CP din 2012 poate sa fie un motor K9K636 dar si K9K836 pentru transmisie manuala).

Apoi “În urma unei verificări am reușit sa scot doua defecte: P0470 și P0471”, aceste erori pe care le-ai “scos” sunt generice multimarca, o descriere sumara ar fi:
Description of DTC P0470 =P0471: Generic (Common to all automakers): Exhaust Pressure Sensor "A" Circuit

Iar pe sistemul antipoluare \exhaustare sunt doi senzori de presiune diferiti: senzor presiune diferentiala FAP si senzor presiune turbina turbo, din cate ai scris nu stiu\inteleg la care te referi dar iti atasez ambele mufe cu descrierea pinilor, unul are pinii “in linie” iar celalalt “in triunghi” (asta si referitor la “Noua mufa trece de la un senzor cu 3 pini în linie la unul cu 3 pini în triunghi.”).

PS: sugestia mea, daca ai posibilitatea, este sa faci o diagnoza cu un tester dedicat Renault erorile find mult mai precise eventual urmariti si parametri aferenti plus o diagnosticare \analiza a lor, asta inainte de a schimba componente.

LE: iar tinand cont de codul OE pe care l-ai oferit (8201428503) probabil ca la acest "Kit de reparații" faci referire:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.