Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grand scenic III, 1.5 diesel 2015
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Scenic, Scenic RX4, Scenic II, Grand Scenic, Koleos
Florian1979!
Salut. Am un Renault grand scenic III, 1.5 diesel din 2015, cumpărat acum doi ani în Germania, cu o sută și ceva de kilometri, de la reprezentanța Renault. Conduc doar în Germania și odată pe an până în România. Am făcut primul schimb de ulei la 10.000 km, la reprezentanță, când mi s-a aprins cheie în bord. Pe urmă mi s-a spus să fac la 30.000 km sau când fac anul. Deja am făcut mai mult de 25.000 km. Acum 3 săptămâni, conducând pe autostradă, mi s-a oprit pilotul automat și mi-a apărut eroarea "Check cruise control system", după care "Check injection system". Mașina mergeam la fel de bine, cu aceeași putere. În schimb auzeam din când în când un fel de șuierat de la motor și nu doar când acceleram. Dacă mențineam viteza constantă, nu se auzea. Plus că simțeam miros de fum de eșapament venind de la motor. Pilotul automat nu mai funcționa. După mai mulți km conduși așa am încercat din nou pilotul automat și a mers. După o perioadă scurtă iar a picat, apărând iar erorile de mai sus. După mai mulți km mi-a apărut să verific nivelul de ulei. Am oprit în Peco și cu motorul încă cald, nivelul de ulei era la minim. Am completat cu 2 litri și a dispărut eroarea "Check oil level". Pilotul automat funcționa și a dispărut eroarea "Check injection system" dar a apărut "Check anti pollution system". Și cu eroarea asta am rămas până în prezent. Am fost la reprezentanța Renault din Germania și mi-au spus că motorul e de vină, e terminat, nu se mai face compresia în două pistoane. Și trebuie alt motor, asta e singura soluție. Nu mi se pare normal, atât timp cât am făcut revizia la ei, la timp și am mașina cumpărată de la ei doar de 2 ani. Eu am presupus că poate fi turbina sau vreo conductă fisurată sau poate acel filtru catalizator EGR parcă. Vreau să mai cer o părere la un alt service dar cer și aici părerea cuiva care s-a întâlnit cu problema asta. Mulțumesc anticipat.
hashtei
Cred că aia 2 litri de ulei au fost cam multi.
Gil26
Schimbul de ulei la 30k km (25k parcursi acum) cred ca este cam mult la o masina din 2015, chiar utilizata si in Germania, faptul ca uleiul a fost pe minim (completat cu 2L) nu cred ca este prea bine, iar aparitia acelor mesaje de eroare poate sa fie generata de cateva potentiale cauze, informatii despre acestea se gasesc si pe forum in diferite sectiuni, dar sugerez sa se faca o diagnoza \diagnosticare a acestora si chiar o analiza completa a injectiei.

PS: vezi ce spun si cei de alt service, obtine de la ei cat mai multe detalii poti, eventual si codurile de eraore\erori, parametri, etc...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.