Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nissan X-Trail T33
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Forum Nissan
steweeez
Salutare!

Sunt nou pe grup, in cautarea unor informatii referitoare la generatia a 4-a a lui X-Trail.

Avem colegi pe-aici cu asa ceva, exista vreo comunitate unde am putea face schimb de pareri? Eu inca nu o am, insa am mers cu ea (ca si pasager), apoi am vazut toate review-urile posibile si imposibile, insa m-ar interesa feedback de la actuali posesori.

Multumesc, un weekend fain!
viomnick
Buna ziua !
Nu am x-trail ci un Qashqai e-power cu aceasi motorizare. O am de o luna si dupa ceva mai mult de 1000 km pot sa-ti spun ca sunt foarte incantat de alegere. Experienta la volan nu poate fi comparata cu nici una din cele 5 masini avute anterior. Condusul este rafinay, silentios, liniar ca acceleratie sau franare. Se comporta ca o electrica.
Despre consum pot sa-ti spun ca la 1000 km aveam un consum mixt de 5,4 litri. Drumurile au fost doar in localitati sau pe nationale. Are in dotare tot ce s-a inventat in materie de siguranta si confort la bord. Am o senzatie ciudata cand aud cateodata motorul termic de parca ar fi un compresor intr-o proximitate
In concluzie, sunt multumit chiar daca garantia nu este ca si la altii. (Doar 3 ani)
AlexFI
Salutari!
Detin modelul de care intrebi de aprox 3 sapt. (Nissan Xtrail T33, culoare gri sampanie, tekna, epower e4orce) cu care am facut pana acum cam 1200km
Estetic vorbind, in gama asta de pret cam depaseste orice. Dar asta cu estetica e subiectiva. Culoarea e faina rau, jantele frumoase etc etc. Aici tine de gustibus.
La interior, iarasi, depaseste practic tot in gama asta de pret. Ecranul touchscreen masiv se misca foarte bine, clusterul de instrumente complet digital e foarte fain si usor de customizat, camerele fata/spate/lateral se vad extrem de bine in orice conditii, mult material moale pe usi si pe bord, o groaza de spatii de depozitare...sunt extrem de multumit pe partea de aspect atat interior cat si exterior.
Condusul este extrem de placut. Volanul se misca "matasos" si raspunde foarte bine, asemeni si acceleratia, per total o experienta placuta si extrem de comfortabila. Week-endul trecut am facut chiar si o mica proba off-road, si pe drum forestier de munte, ud s-a descurcat cu brio. Insa din acest punct de vedere mai am de experimentat. Garda inalta si tractiunea integrala complet electrica imi dau insa increderea ca se va descurca bine in mare parte din situatiile cu care ma pot intalni. Nu trebuie insa uitat ca nu e masina de off-road.
Am zis ca e comfortabila? Cred ca da, mai zic o data. E foarte comfortabila atat pentru sofer cat si pasageri. Suspensia lucreaza de zor sa nu versi cafeaua si sa nu simti prea tare gropile..dar depinde si de gropi. Iar de spatioasa...foarte. E cam barca. A da, si super bine antifonata.
Acum insa, pe partea de consum trebuie mentionat asa:
Zilnic prin Bucuresti, mers aprox 24km dus spre munca (inclus ocol de lasat copilul la gradi), 17km intors, dintr-un capat al orasului in celalalt. Pe dus consumul variaza mult intre 7 si 9 la suta. La intoarcere intre 6 si 7 la suta. Nu este foarte constanta in consum dar cam astea sunt cifrele de care ma lovesc eu. Mentionez ca m-am invatat sa merg in oras doar cu e-pedal.
In afara orasului, am facut 2 iesiri pana acum pe valea prahovei si la dus in aglomeratie, cu mers pe autostrada si cu 150 de proba (nu gafaie) papa cam 9. Mers liniar, cuminte, ajunge lejer la 7.
Plimbat pe serpentine, urcat, coborat, fara sa gonesc aiurea, consum cam regulat de 6 la suta.
Pe intoarcere, chiar drumul de azi, consum in fata blocului de 6,1 la suta.
Sunt multumit de consum? Personal da insa iarasi, treaba asta cu consumul este subiectiva. Am in familie pe cineva cu un rav4 hibrid al carui consum este parca blocat la 7,5 la suta orice i-ai face. Depinde mult si de stilul de condus, trafic etc.
Parti negative? Sunt evident. Zdranganitul placilor de portbagaj la gropi mai urate este destul de deranjant insa usor de rezolvat. I-am cumparat o tava din cauciuc pentru portbagaj si parca a mai atenuat din zgomot.
Locul de odihna unde tii piciorul stang mi-ar fi placut sa fie protejat mai mult, e doar covor textil simplu si sigur se va face praf in timp.
"Pielea" nu stiu cum va rezista in timp, e draguta insa nu imi lasa impresia de super calitate.
Si recent am descoperit pe serpentine o chestie destul de deranjanta pe care o voi aduce in vederea reprezentantei insa nu stiu catre ce rezultat. La modul de condus in Drive B (despre care spre rusinea mea nu am citit inca insa banuiesc ca e Drive cu Braking, adica cu un fel de frana de motor), pe serpentine la coborare se aude un zgomot oribil daca o lasi sa franeze singura. Acea frana de motor se aude absolut groaznic si nu este cauzata de motorul termic. M-am uitat pe circuitul energiei si termicul nici nu era activ. Sunt curios ce vor spune in reprezentanta despre asta. Nu zic, poti sa conduci in drive normal si sa franezi, dar cred ca tot scopul Drive B este sa faci un fel de frana de motor pentru a mai incarca bateria si a nu uza franele aiurea.
Sistemul ala de deschide portbagaju daca dai cu picioru pe sub masina, la mine nu a vrut sa functioneze...nici macar o data...nu mor dupa el dar zic si eu, poate altii il vor.
Garantia mica...
Daca mai apare ceva, voi mai veni aici cu completari, insa momentan, atat imi vine incap si parca deja am scris prea mult.
Eu sunt multumit de masina. Foarte multumit. In gama asta de pret, din tot ce am vazut pe piata, chiar nu am ramas la nimic altceva cu gandul. Ai o electrica cu generatorul "in frunk" cum ar spune unii, ceea ce mie mi se pare un avantaj, nu inconvenient.
Timpul va decide insa cat de fiabila este si ce hibe vor aparea..sau Doamne Ajuta, nu.
Sanatate!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.