Salutare,
Speram ca prima mea postare pe forum sa nu fie legata de probleme avand in vedere ca de fiecare data cand aveam cate o problema si o cautam pe google ajungeam aici.
Am un Koleos din 2010 de 150 cai automat.
De cateva saptamani mi-a aparut in bord eroarea cu check exhaust emissions urmata de limitarea puterii si a turatiei.
Din ce am reusit sa scanez cu o chinezarie de scaner de pe emag am aflat ca e ceva legat de EGR,
L-am dat jos dupa un totorial de aici de pe forum + ceva filmulet de pe youtube si l-am curatat.
L-a prima pornire masina a facut ca un tractor care da sa moara si pana nu am tinut turatia pe la 4000 fortat se tot oprea dupa un minut. La a doua pornire a mers perfect si a tinut-o asa pana acum cateva zile cand a inceput sa se aprinda in bord "check injection system" iar mai apoi a revenit la exhaust system.
Am desfacut iar EGR cu gandul sa il curat dar era perfect curat si din pura curiozitate am desfacut senzorul de pozitie cu gandul ca a intrat mizerie sau ceva. Am observat ca este ars asa ca am comandat alt EGR de pe internet (nu am reusit sa gansesc doar senzorul separat)
Astazi a ajungs piesa doar ca mufa de conectare este diferita fata de ce am eu pe masina.
Mufa mea este cea plata liniara iar mufa de pe noul EGR este cea rotunda. Au acelasi numar de pini deci ma gandesc ca se pot lega cablurile astfel incat sa functioneze.
Daca puteti sa ma ajutati va rog cu schema de legare a cablurilor pentru cele doua tipuri de mufe (am gasit ceva pe internet dar nu este pentru Renault si imi e frica sa nu pun tensiune unde nu ar trebui si sa ard si senzorul nou).
Va multumesc frumos pentru ajutor!