Salut,
Este foarte bine ca ai putut sa faci o diagnoza dedicata (inca un bun ex cand aceasta
ajuta chiar daca sunt si colegi de forum care cred ca este inutila), a confirmat ca cele doua mesaje sunt generate de blocatorul coloana de directie dar nu au legatura cu ABS, directie si senzor unghi volan (asa cum a scris si @
xmisterx, dar si eu m-am inselat ”
printre altele”
cu senzorul) ci cu zavorul coloana directie, cartela, unitatea de comanda acces maini libere si calculatorul de gestionare motor (”
cele doua mesaje pot aparea din cateva potentiale cauze...”).
Vezi atasat un extras din procedura de diagnosticare a celor trei erori (cine a facut diagnoza cu CanClip le avea si putea sa le foloseasca), schema electrica si locatiile componentelor plus cele trei mufe (locatia unor pini s-ar putea sa difere dar cei pe care i-am subliniat sunt aceeasi si pentru masina ta din 2015 E05R cu gestionarea energiei, S&S etc.).
Sugestia mea ar fi sa apelezi la cel cu CLiP si sa urmeze procedurile, verificata cartela, circuitele electrice, zavorul coloana directie, etc..., (daca mai ai nevoie de informatii despre masina ta oricand pot sa le ofer cu mare drag in limita timpului disponibil) si ar fi bine sa revii si cu rezolvarea, poate sa fie utila si altor colegi. Bafta!
LE: tinand cont de ceea ce ai scris in postul #1 ”
La vreo 10-15km de mers cu masina imi apare mesaj in bord “ Check Hill Assistance” dupa care cand opresc in parcare, apas butonul s-o opresc si apare mesajul “ Turn Steering Wheel + Start “. Se opreste singura dupa vreo 10-15sec. dupa care nu mai porneste vreo 20min.” iti atasez si ultima captura (scuze
, initial nu am citit cu atentie asta, trebuia sa fie a doua captura in ordinea verificarilor).
Cel cu testerul CLiP pe langa erori si proceduri poate vedea
foarte simplu si usor parametri dar mai ales starile (si mai ales ET027, ET006, ET007-8, ET014, 18-23) inainte si mai ales cand\dupa ce se opreste si eventual sa execute comenzile si\sau sa faca verificarile necesare.