Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Soft Renault Talisman 1.6 160hp
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Talisman
Elvin26
Buna ziua, unde găsesc pe cineva priceput cu DynoTest prin Pitesti sau București pentru un stage 1?
Și e cineva nemulțumit de schimbatul treptelor inferioare pe o cutie automata? Venind de pe in Bmw mi se pare ca la Renault e foarte lent atunci când calci accelerația schimbarea in treapta inferioară, a rezolvat cineva asta cu un soft și la cutie?
tuneam
Bmw nu e o masina normala, pentru drumuri pibloce. Talisman e o masina normala, de mers pe drumuri publice. Nu are nevoie de schimbare ca pentru circuit
Elvin26
QUOTE(tuneam @ 20 Aug 2022, 12:55)
Bmw nu e o masina normala, pentru drumuri pibloce. Talisman e o masina normala, de mers pe drumuri publice. Nu are nevoie de schimbare ca pentru circuit
*




Mda… ce comparație 🤯! Nu mi se pare nimic inovator sa dureze 2 secunde după apăsarea pedalei sa retrogradeze cutia. Și nu e vorba de circuit, e vorba când vrei sa faci o depășire sau sa schimbi o banda mai repede când traficul este mai îngreunat.
speedman
Nu știu ce așteptări ai avut de la o mașină care scoate peste 9 secunde pentru a ajunge la 100 km/h. Ca fost posesor pot spune că mașina asta era o putoare, să mă scuze colegii care dețin așa ceva. Este frumoasă, impunătoare, spațioasă, confortabilă dar se mișcă în reluare. Poți încerca la tcm tuning la Voinea...are pagină la anunțuri. Succes!
P.s. eu am suportat o 2 luni...veneam după un Megane 4 GT pe benzină care în comparație cu asta era super agila.
ALPINAs
Poți retrograda doar din pedala de accelerație fără a crește viteza de deplasare. Pentru asta, apeși accelerația repede spre capăt (fără a apăsa butonul de kickdown din podea, nu trebuie nici măcar cursă completă) și o aduci repede spre poziția inițială. În felul ăsta obții o retrogradare de o treaptă într-un timp foarte scurt. Apoi imediat poți accelera în treapta nou cuplată și motorul va răspunde bine, mai ales dacă erai deja în modul Sport. Dacă apeși butonul de kickdown din podea și te afli în modul de condus Neutru (unde subturează destul de rău) în treptele 4,5 și 6 atunci va retrograda 2 trepte, însă va dura relativ mult deoarece nu se schimbă paritatea treptei, prin urmare treapta dorită nu este deja preselectată precum în cazul anterior descris de mine. Odată ce înveți cum reacționează mie mi se pare o cutie decentă, chiar dacă nu are cea mai bună calibrare: în modul Neutru subturează destul de rău când accelerezi fin, iar în Sport menține treapta prea mult (de exemplu accelerezi puternic și spre 4000 rot/min iei piciorul relativ brusc din accelerație fără a frâna, caz în care durează secunde bune să schimbe superior) și face niște retrogradări destul de agresive când franezi pentru a te opri la semafor.
Nu-i chiar rea la capitolul retrogradări. Deși comparația nu este neapărat corectă, pentru că sunt principii diferite de funcționare, să știi că ZF 8hp nu stă mai bine la retrogradări.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.