Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nissan Qashqai II - comportament ciudat A/C
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Forum Nissan
KodiaKro
Salut,

Detin un Nissan Qashqai II (J11) 1.6 163CP benzina si am observat ceva ciudat la aerul conditionat.
Cand e foarte cald afara (canicula) si merg cu AC-ul pornit, dupa vreo 20-30min nu mai are forta ventilatorul. Adica pe treapta 3 de ex si baga mai slab ca pe treapta 1. Aerul bagat este rece, deci nu are treba cu freon-ul, doar ca trebuie sa pun mana pe duza ca sa simt un ceva.
Daca opresc AC-ul vreo 5-10 min (ventilatia merge in continuare) puterea ventilatorului isi revine, si apoi pornesc AC-ul si merge ok, vreo 20-30 min.

Am incercat si pe recirculare ( sa nu mai se chinuie cu aerul cald de afara) si sa opresc toate duzele afara de una singura, dar degeaba.

A mai intalnit cineva problema asta?
Bogladen
Am patit-o si eu o data la QQ. Pe A2 cand era caldura mare, daca deschizi capota o sa vezi ca ingheata o conducta. Dupa ce se dezgheata baga normal. Nu am mai aflat exact motivul pentru ca am vandut masina, ma gandesc ca poate trebuia completat cu freon.
KodiaKro
Stiam ca satunci cand nu mai ai freon aerul nu mai este la fel de rece. Si am patit asta pe fost masina, dar nu scadea puterea ventilatorului.
La mine practic aerul e la fel de rece doar forta scade considerabil...
manole73
Salut, eu am observat altceva. Am un Qashqai din 2016 si merg cu 22 grade pe automat. Am facut un drum mai lung , de la Timisoara la Iasi si dupa ce am trecut prin munti , unde am intalnit o ploaie rece iar temperatura a scazut pe la 19 grade s-a oprit aerul conditionat si nu mai baga deloc aer in masina. Am mers fara ventilatie de la Bacau la Iasi. Am oprit masina si dupa 30 minute si-a revenit .
KodiaKro
Am fost cu ea la reprezentanta si acolo mi-au gasit radiatorul de clima si conducta de inalta presiune fisurate, plus freon insuficient. Estimare reparatie ~4300 lei, cu piese originale. Un pic cam piperat, asa ca o sa caut probabil alt service independent. Daca stiti vreunul specializat pe AC, feel free biggrin.gif

O alta nelamurile as avea legata de freon. Cica masina ar accepta doar pe cel ecologic (1234YF), dar in manual vad ca zice de cel clasic R-134a. Diferenta ar fi substantiala (200 vs 600 lei). Aveti idee daca chiar nu merge decat cu 1234YF?
tatimeu
Pai vezi că tipul freonului e scris in compartimentul motor. Ai acolo un sticker. Mai mult că sigur e din cel ecologic.parca toate auto fabricate incepand cu 2016 vin cu acest tip de freon.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.